ΦόρουμΚαζίνοVegas Wild Casino - γενική συζήτηση

Vegas Wild Casino - γενική συζήτηση

πριν από 1 έτος από Magda
|
2144 προβολές 2 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Vegas Wild Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 έτος

γεια, μπήκα στο Vegas Wild Casino, εκμεταλλευόμενος το μπόνους χωρίς κατάθεση κερδίζοντας 210 ευρώ, ζητώντας ανάληψη, στέλνοντας όλα τα έγγραφα επαλήθευσης και καταθέτοντας σύμφωνα με τους κανόνες, όλα εγκεκριμένα και εντάξει, αλλά σήμερα δεν μπορώ να βρω το δικό μου κατάθεση 25 αφού δεν το έχω παίξει ακόμα, και λαμβάνω εγκεκριμένο email ανάληψης για 75 ευρώ, ζητάω διευκρίνιση στο live chat αλλά δεν εξηγούν τον λόγο της αφαίρεσης, μόνο ότι τα 25 έχουν επιστραφεί , είμαι αρκετά ειδικός στα καζίνο και ζητάω διευκρίνιση τι ώρα είναι το μπόνους χωρίς κατάθεση ήταν μέγιστη ανάληψη 50, αν ναι συμφωνούμε αλλά δεν μου φαίνεται ότι ήταν στους όρους του μπόνους αλλά τι ώρα ήταν ήταν, τι σχέση έχει με την επιστροφή της κατάθεσης που δεν παίχτηκε μέχρι σήμερα; δεν μπορείτε να παίξετε μετά από 3 4 ημέρες κ.λπ. εκκρεμεί η ανάληψη ενός μπόνους; αν ναι, είναι λίγο περίεργο ως μέθοδος, ωστόσο αν ναι, που γράφει στους όρους και τις προϋποθέσεις ότι δεν υπάρχει; μετά πατάω και θα το επιμηκύνω όχι κατά 160 λιγότερο αν ο κανόνας είναι ότι ο Θεός να το κάνει αλλά άλλες πλατφόρμες αφαιρούν απευθείας από την κυκλοφορία. Λέω τι του αφήνουν να κάνει ένα αναληφθέν κεφάλαιο μέχρι και όλες τις αναλήψεις; δεν μπορούν να σιγουρευτούν ότι μπορεί να εξαργυρωθεί μόνο το αναληφθέν και ίσως αρκεί να το αφαιρέσουν από την πράξη ανάληψης χωρίς να μείνουν αποτυπωμένα μεγαλύτερα κεφάλαια, επαναλαμβάνω μέχρι την τελευταία πράξη; Θα ήθελα μια διευκρίνηση σε αυτά τα 160 ευρώ λιγότερα κέρδη, και την επιστροφή της κατάθεσής μου μαζί με την ανάληψη με τη βοήθειά σας, ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Αυτόματη μετάφραση:
Maurizio83
πριν από 1 έτος

Hello there,

well, it seems that you caught the chat operator quite unprepared, obviously employees should be well-oriented in the casino's own rules to provide a reasonable explanation especially when it comes to withdrawing money. Though I'm lost a bit in the translation, I would say that in order to find out the correct state of things, we would at first have to check all associated rules more deeply. So, if you want our complaint team to go through this issue, kindly submit a complaint, it is a necessary step. To learn how this all works, check this article, please.

It's also fair to mention that this casino has earned a bad reputation, not a good sign, I'd say.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα