ΦόρουμΚαζίνοΤο καζίνο Slottica είναι αναξιόπιστο

Το καζίνο Slottica είναι αναξιόπιστο

πριν από 1 έτος από Marcelo202111
|
3351 προβολές 12 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

Σάπιο καζίνο, χωρίς καρδιά και χωρίς σεβασμό, καζίνο χωρίς εμπιστοσύνη, έχουν περάσει 11 μέρες χωρίς να με πληρώσει και μου λένε να περιμένω και να περιμένω, μην καταθέσεις σε αυτή την πλατφόρμα, θα χάσεις τα λεφτά σου.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Δεν με πλήρωσαν και μου λένε απλά να περιμένω, μην πέσεις σε αυτή την απάτη

Αυτόματη μετάφραση:
Marcelo202111
πριν από 1 έτος

Hello.

We allow casinos 14 full days to check it all up, let me know how you're faring, and when the casino fails to pay by the 14th day come back and let me know. the rest will be handled via the complaint, I'd say.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Αλλά έχουν περάσει περισσότερες από 14 ημέρες, αυτές οι 11 ημέρες είναι μόνο η πληρωμή ενός λογαριασμού κάθε μέρα, εδώ και 20 μέρες δεν με έχουν πληρώσει και δεν έχουν κάνει τίποτα απολύτως.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

I'm sorry you have such an experience :( which casinos do you recommend?

Leonmed
πριν από 1 έτος

Ο Betano είναι ο καλύτερος bookmaker

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Αλλά έχουν περάσει περισσότερες από 14 ημέρες, αυτές οι 11 ημέρες είναι μόνο η πληρωμή ενός λογαριασμού κάθε μέρα, εδώ και 20 μέρες δεν με έχουν πληρώσει και δεν έχουν κάνει τίποτα απολύτως.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

I see now, then the complaint was the right choice, and I hope we'll help you. 🤞

I checked the complaint briefly - it seems the problem can also be on the payment provider's side... Well, I hope it's not.


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Radka
πριν από 1 έτος

Όχι, καμία σχέση με τον πάροχο πληρωμών, αυτό είναι ψέμα από αυτούς, αυτό το καζίνο κλέβει από όλους, όποιος μιλάει καλά παίρνει κάτι για να σιωπήσει και να κουράσει τους άλλους

Αυτόματη μετάφραση:
Marcelo202111
πριν από 1 έτος

I'm just saying that people across the globe are experiencing such issues, and even some bigger groups are affected.

I think it's good that you submitted the complaint let's see what the casino says eventually.

Radka
πριν από 1 έτος

Δεν θα πληρώσουν το καζίνο είναι σάπιο, έκανα την καταγγελία να δούμε αν θα απαντήσουν!

Αυτόματη μετάφραση:
Marcelo202111
πριν από 1 έτος

Keep us updated bout the progress, sadly there is nothing more to do at this moment, it seems. 😕🙏


πριν από 1 έτος

Hi Team,


I have made the payment on 5th September of 5800 INR via google pay option but still my payment has not added yet to my slottica wallet or even returned back to my bank account.


I am surprised with this poor service by customer service department of slottica and even the payments team who is actually denying that i did not make the payment to their service provider. Also, they are telling me that i made the payment to someone else.


They demanded for my banking statement and that is very strange that i have sent my all the banking statement to the payments team still my request has closed by saying that i made the payment to someone else.


Please note : Please check my previous two deposits as the service provider name is same ( Mr. Vaddiparthi Satish Kumar).


Also please check the upi mumber (309022468015), which is same in all the 3 transactions.


3000,1000 INR transaction has successfully done via phonepe but my 5800 INR transaction has not crdited yet which was done via google pay and that service provider is doing fraud with me and with slottica stating that they did not recieve my payment yet.


PFA, (My banking statement and the screenshots of my payment).


I am begging team please help me to get my 5800 INR back asap as this is a mental harrasment for me now.


I am literally disappointed now.filefilefilefilefile

VanshGulati123
πριν από 1 έτος

Hey, I'm sorry you ran into a problem. 

As far as your money has not been credited to your casino account, you will probably have to contact the payment provider or bank, because the casino can't do anything in this case. 

Also, I can see from your screenshots that you sent the money to one account, so it seems strange to me if the casino says that you sent the funds somewhere else. 

However, I noticed that you've already managed to file a complaint, so I hope that everything will be resolved. 

For now, we will just have to wait and see how the bank or payment provider responds and when you have new information, be sure to let us know. I hope everything gets sorted out and you get your money back. 

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα