Ναι είναι απατεώνες https://boomparisl.xyz και δεν με πληρώνουν, λένε ότι είναι επιταγή, αλλά είναι ψέμα, λένε περίμενε, αλλά δεν λένε μέχρι πότε!!! γράψτε μια τέτοια φράση όλη την ώρα
Ο λογαριασμός σας είναι υπό επαλήθευση. Συνιστούμε να στοιχηματίσετε στον λογαριασμό, ώστε η επαλήθευση να γίνει πιο γρήγορα.. Είναι αστείο, πρώτη φορά ακούω κάτι τέτοιο.
Yes, they are scammers https://boomparisl.xyz and they don't pay me either, they say it's a check, but it's a lie, they say wait, but they don't say how long!!! write such a phrase all the time
Your account is under verification. We recommend placing bets on the account so that the verification will go faster.. This is funny, the first time I hear such a thing.
так вони аферисти https://boomparisl.xyz також мені не виплачують ,кажуть що перевірка ,але це брехня кажуть чекайте але не кажуть скільки часу!!! пишуть весь час таку фразу
Ваш аккаунт находится на проверке, Рекомендуем делать ставки на аккаунте, чтобы проверка прошла быстрее.. Це смішно перший раз таке чую.
Να σου πω την αλήθεια, έχω μπερδευτεί λίγο τώρα, για ποιο καζίνο μιλάς. Αυτό είναι ένα επίσημο νήμα για το Rysebet Casino , αλλά έχετε δημοσιεύσει έναν σύνδεσμο προς κάποιο άλλο καζίνο. Βρισκόμαστε ουσιαστικά στη διαδικασία ελέγχου του Boompari Casino. Όποτε είναι έτοιμο για δημοσίευση, θα μπορείτε φυσικά να διαβάσετε την πλήρη κριτική.
Εν πάση περιπτώσει, η προσέγγιση του καζίνο, που περιγράψατε, δεν είναι όντως συνηθισμένη, και θα μπορούσα να πω, ούτε και πολύ δίκαιη. Δυστυχώς, μέχρι να έχουμε την πλήρη κριτική στα χέρια μας, δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι για αυτό το καζίνο και δεν θα μπορούσαμε να προτείνουμε να παίξετε σε αυτό, προς το παρόν.
Θα περιμένω την απάντησή σας, για να βεβαιωθούμε σε ποιο καζίνο αναφέρεστε. Παρακαλώ μην μας κάνετε να περιμένουμε. 🙂
To tell you the truth, I'm a bit confused now, which casino are you talking about. This is an official thread for Rysebet Casino, but you have posted a link to some other casino. We are actually in the process of reviewing the Boompari Casino. Whenever it's ready to be published, you will be able to read the full review, of course.
Anyway, the approach of the casino, you have described, is indeed not usual, and I could say, not very fair either. Unfortunately until we have the full review in our hands, we can not be sure about this casino, and could not recommend playing at it, for now either.
I will wait for your reply, so we can make sure which casino are you referring to. Please don't make us wait. 🙂
Σας ευχαριστώ για αυτό. Μετακίνησα την ανάρτησή σας εδώ, στο νήμα που έφτιαξα για να μπορούν οι άνθρωποι να δημοσιεύουν οτιδήποτε σχετίζεται με το Καζίνο Boompari, μέχρι να έχουμε την πλήρη κριτική του καζίνο διαθέσιμη στον ιστότοπό μας.
Πόσο καιρό πραγματικά περιμένετε να γίνει η επαλήθευση σε αυτό το καζίνο, αν μπορώ να ρωτήσω; Εάν πιστεύετε ότι χρειάζεστε τη βοήθειά μας, μη διστάσετε να υποβάλετε ένα παράπονο, εδώ με την ομάδα μας. Είναι δυνατό να το κάνετε ακόμα κι αν το καζίνο δεν είναι ακόμα στη βάση δεδομένων μας. Ξέρατε ότι? Θα περιμένουμε την απάντησή σας και την απόφασή σας σχετικά με την υποβολή καταγγελίας, επίσης.
Thank you for that. I have moved your post here, to the thread I have made for the people to be able to post anything related to the Boompari Casino, until we'll have the full review of the casino available on our site.
How long are you actually waiting for the verification to be done at this casino, if I may ask? If you feel, that you need our help, do not hesitate to submit a complaint, here with our team. It is possible to do it even though the casino is not yet in our database. Did you know that? Will wait for your response and your decision about submitting a complaint, as well.
Συνιστούμε να τοποθετείτε στοιχήματα για να κάνετε τη διαδικασία επαλήθευσης πιο γρήγορη
Υποστήριξη "BOOMPARI", [12.03.2024 11:40]
Η επαλήθευση μπορεί να διαρκέσει από 7 ημέρες έως 31 ημέρες.
Υποστήριξη "BOOMPARI", [12.03.2024 11:41]
Το κύριο πράγμα είναι η δραστηριότητα στον λογαριασμό. η υπηρεσία ασφαλείας εξετάζει τη δραστηριότητα των χρηστών.
We recommend placing bets to make the verification process faster
Support "BOOMPARI", [12.03.2024 11:40]
The verification can last from 7 days to 31 days.
Support "BOOMPARI", [12.03.2024 11:41]
The main thing is activity on the account; the security service looks at user activity.
Рекомендуем делать ставки, чтобы проверка прошла быстрее
Support «BOOMPARI», [12.03.2024 11:40]
Проверка может продлится от 7 дней до 31го дня.
Support «BOOMPARI», [12.03.2024 11:41]
Главное активность на аккаунте, служба безопасности смотрит на активность пользователей.
Λοιπόν, πώς να στοιχηματίσω αν δεν ξέρω αν θα μου πληρώσουν καθόλου χρήματα (((τότε γιατί να παίξω ....
well, how should I bet if I don't know if they will pay me money at all (((then why play ....
ну як маю робити ставки якщо я не знаю чи будуть вони мені взагалі виплачувати гроші(((навіщо тоді іграти ....
Μπορώ να δω ότι αποφασίσατε να κάνετε μια καταγγελία, κάτι που σε αυτή την περίπτωση νομίζω ότι είναι καλό να το κάνετε. Ενημερώστε με, εάν έχετε προβλήματα με αυτό, σίγουρα μπορούμε να σας βοηθήσουμε.
Πότε ακριβώς ζητήσατε την απόσυρση και έχετε παίξει με κάποιο μπόνους εκεί; 🤔
Θα περιμένουμε την απάντησή σας, για να δούμε αν και πώς θα μπορούσαμε να βοηθήσουμε σε αυτήν την κατάσταση.
I can see you have decided to file a complaint, which in this case I think it's a good thing to do. Let me know, if you have any problems with it, we surely can give you a hand.
When exactly have you requested the withdrawal, and have you played with any bonus there? 🤔
Will wait for your response, to see if and how could we be of any help in this situation.
Στις 08/03/2024, παρήγγειλα μια πληρωμή και έχουν ακόμη δύο αναλήψεις από τις δικές μου μαζί, έχω ήδη παραγγείλει τρεις αναλήψεις συνολικού ύψους 250 $. Δεν τους πήρα μπόνους!!!
On 03/08/2024, I ordered a payment and they still have two more withdrawals of mine together, I already ordered three withdrawals totaling $250. I did not take any bonuses from them!!!
08.03.2024 я замовив на виплату і ще в них є ще два мої зняття разом я замовив вже три зняття разом 250 доларів .ні бонусів я в них не брав!!!
Εντάξει, καταλαβαίνω. Λοιπόν, πότε ακριβώς ήταν το πρώτο αίτημα ανάληψης, πριν από πόσο καιρό ξεκίνησαν τη διαδικασία επαλήθευσης;
Ok, I see. So when exactly was the first withdrawal request, how long ago they've started with the verification process?🤔 Seems to me, that the complaint would really be in place here.🤷♀️
το πρώτο αίτημα ανάληψης ήταν 03/08/2024, η διαδικασία επαλήθευσης ξεκίνησε πιθανότατα μια μέρα αργότερα, δηλαδή 03/10/2024
the first withdrawal request was 03/08/2024, the verification process probably started a day later, i.e. 03/10/2024
перший запит на зняття коштів був 08.03.2024, процес перевірки почався напевно через день тобто 10.03.2024
Υποστήριξη "BOOMPARI", [14.03.2024 13:21]
Γειά σου
Υποστήριξη "BOOMPARI", [14.03.2024 13:21]
Δεν έχω πληροφορίες για την ολοκλήρωση της επαλήθευσης. Συνιστούμε να τοποθετείτε στοιχήματα στον λογαριασμό σας, ώστε η επαλήθευση να γίνεται πιο γρήγορα.
Support "BOOMPARI", [14.03.2024 13:21]
Hello
Support "BOOMPARI", [14.03.2024 13:21]
I do not have information on completing the verification. We recommend placing bets on your account so that verification goes faster.
Support «BOOMPARI», [14.03.2024 13:21]
Здравствуйте
Support «BOOMPARI», [14.03.2024 13:21]
У меня нет информации по заверщению проверки. Рекомендуем делать ставки на аккаунте, чтобы проверка прошла быстрее..
Αν μπορώ, θα ήθελα να σας προτείνω να περιμένετε μερικές ημέρες, για να δείτε πώς θα πάει η διαδικασία επαλήθευσης. Εάν δείτε ότι η διαδικασία ήταν πολύ μεγάλη, περισσότερες από 14 ολόκληρες ημέρες, επειδή στην πραγματικότητα αυτό είναι το χρονοδιάγραμμα που συνήθως δίνουμε στα καζίνο για να πραγματοποιηθεί η επαλήθευση, θα πρέπει να υποβάλετε μια καταγγελία. Τι πιστεύετε για αυτό, θα το δοκιμάσετε;
If I can, I would like to recommend you to wait a few days, to see how the verification process will go. If you see that the process has been too long, more than 14 full days, because this is actually the timeline we usually give casinos to get the verification done by, you should submit a complaint. What do you think of that, will you try it?
Πρέπει να πω ότι δεν μου αρέσει η υποστήριξη πίεσης που σας ασκεί, υποδηλώνοντας ότι περισσότερα στοιχήματα θα επιταχύνουν τη διαδικασία.
Δεν έχει νόημα για μένα, να είμαι πολύ ευγενικός.
Μιλώντας για στοιχήματα, έχετε παίξει και παιχνίδια καζίνο; Προσπαθώ να μάθω αν είσαι περισσότερο αθλητής, ξέρεις.
I have to say I don't like the pressure support puts on you, suggesting that more bets will speed up the process.
It makes little sense to me, to be very polite.
Speaking of bets, have you also played casino games? I'm trying to find out whether you are more of a sportsbettor, you know.
Λοιπόν, για να απαντήσουμε στην ερώτηση «ποια είναι η διαφορά», δυστυχώς, όπως ίσως ήδη γνωρίζετε, δεν επιλύουμε κανένα παράπονο που σχετίζεται με αθλητικό στοίχημα. Αυτή θα ήταν ίσως η διαφορά, σε αυτήν την περίπτωση, ότι η ομάδα μας δεν θα μπορέσει να σας βοηθήσει με το ζήτημα. Δεν έχουμε καμία ομάδα ειδικών για μια κατηγορία αθλητικών στοιχημάτων, όχι ακόμα τουλάχιστον.🤷♀️ Ας ελπίσουμε ότι θα μπορέσετε να λάβετε τις αναλήψεις σας σύντομα. Παρακαλούμε κρατήστε μας ενήμερους.
Well, to answer the question "what's the difference", unfortunately, as you may already know, we do not solve any complaint related to a sports betting. So that would be probably the difference, in this case, that our team won't be able to help you with the issue. We do not have any team of experts for a sports betting category, not yet at least.🤷♀️ Hopefully you will be able to get your withdrawals soon. Please keep us informed.
Δυστυχώς, δεν λειτουργεί έτσι. Νομίζω ότι η Romi σας το εξήγησε καλά και επομένως δεν ασχολούμαστε με περιπτώσεις που πρόκειται για αθλητικό στοίχημα. Πώς θα το αξιολογούσαμε αν προσπαθούσαμε να επικοινωνήσουμε με το καζίνο και δεν έχουμε άτομα που το καταλαβαίνουν; Δεν νομίζω ότι θα ήταν δίκαιο ή λογικό και από τις δύο πλευρές.
Unfortunately, it doesn't work that way. I think Romi has explained it well to you, and therefore we do not deal with cases where it is sports betting. How would we evaluate it if we were trying to contact the casino and we don't have people who understand it ? I don't think that would be fair or reasonable on either side.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.