Γεια σου καλα...
Δεν είναι ο ισχυρισμός για αθλητικό στοίχημα. ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΩ ΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΚΑΙ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΩ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΟΥ.
Hello good...
It is not the claim about sports betting. IT IS ABOUT CLOSING THE ACCOUNT AND WITHHOLDING MY MONEY.
Buenas...
No es el reclamo sobre las apuestas deportivas. ES SOBRE EL CIERRE DE CUENTA Y RETENCION DE MI DINERO.
Καταλαβαίνω την άποψή σας, αλλά από όσο καταλαβαίνω, ο λόγος είναι άμεσα συνδεδεμένος με κανόνες που σχετίζονται με αθλητικά στοιχήματα.
Ή τουλάχιστον, αυτή είναι η παρατήρησή μου. Λοιπόν, θα δούμε την καταγγελία . 🤞🤞
I understand your point, but as far as I understand, the reason is directly bound to sports betting-related rules.
Or at least, this is my observation. Well, shall see through the complaint. 🤞🤞
Γειά σου. Λυπάμαι που δεν μπορέσαμε να σας βοηθήσουμε με το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε σε αυτό το καζίνο, καθώς σχετίζεται με τα αθλητικά στοιχήματα. Έχετε δοκιμάσει τυχαία τις τοποθεσίες που σας είχε συστήσει η Radka; Θα αναρτήσω ξανά τους συνδέσμους, για κάθε περίπτωση:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Σας εύχομαι ό,τι καλύτερο για την επίλυση του προβλήματος σας. 🤞
Hello. I am sorry we could not help you with the issue you have at this casino, as it is related to the sports betting. Have you tried the sites Radka had recommended to you, by any chance? I will post the links again, just in case:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Wishing you all the best in solving your issue. 🤞
Δεν ξέρω αν διαβάζετε... Επαναλαμβάνω:
Με κατηγορούν πρώτα ότι έκανα 11.5. Σας ζητώ να μου δώσετε εξηγήσεις και να επιστρέψετε τα χρήματα.
Δεύτερον, με κατηγορούν για παραβίαση του 12.7 (παράνομες δραστηριότητες), το τελευταίο έρχεται σε αντίθεση με το πρόσωπο και το καλό μου όνομα. Αυτό είναι παράπονο, ακόμα κι αν θέλετε να το καλύψετε ως διαμάχη αθλητικού στοιχήματος (ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ)... Σας ζητώ να επιστρέψετε τα χρήματα που μου έκλεψαν. Και εσείς το Guru Casino... είστε υπεύθυνοι για την υψηλή βαθμολογία που δώσατε στη Suprabets.
I don't know if you read... I repeat:
They first accuse me of inflicting 11.5. I ask that you give me explanations and return the money.
Second, they accuse me of violating 12.7 (illegal activities), the latter goes against my person and good name. This is a grievance, even if you want to cover it up as a sports betting dispute (IT IS NOT)... I ask that you return the money that was stolen from me. And you Guru Casino... are responsible for the high rating you gave to Suprabets.
Nose si leiste... lo reitero:
Me acusan primero de inflingir 11.5. Pido me den explicaciones y devuelvan dinero.
Segundo me acusan de violar 12.7( actividades ilegales) esto ultimo va contra mi persona y buen nombre. Esto es agravio, aunque lo quieran tapar ustedes como disputa de apuestas deportivas( NO LO ES)... Pido me devuelvan el dinero que me robaron. Y ustedes Guru Casino... son responsables de la alta calificacion que le otorgaron a Suprabets.
Γειά σου. Σας ευχαριστούμε για την ανάρτησή σας. Διαπιστώνω ότι δεν έχετε αναφέρει την παραβίαση των όρων 12.7 (παράνομες δραστηριότητες) πουθενά στην καταγγελία σας. Εάν πιστεύετε ότι αυτές οι νέες πληροφορίες δεν σχετίζονται με αθλητικά στοιχήματα και αξίζει να αναφερθούν, επικοινωνήστε με την ομάδα παραπόνων μας σχετικά με αυτό το θέμα, ώστε να μπορέσουν να δουλέψουν με αυτές τις νέες πληροφορίες από εσάς και να δουν τι μπορούν να κάνουν για αυτό, προκειμένου να να σε βοηθησω.
Λυπάμαι που δεν μπορέσαμε να σας βοηθήσουμε με την υπόθεσή σας στο παρελθόν, η Petronela εξήγησε τον λόγο στην καταγγελία σας: "Ζητούμε ειλικρινά συγγνώμη για την αδυναμία μας να επιλύσουμε την υπόθεσή σας. Ωστόσο, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας εάν συναντήσετε ζητήματα με άλλα καζίνο στο μέλλον. Επειδή επί του παρόντος δεν διαθέτουμε τμήμα ειδικά αφιερωμένο στις διαφορές αθλητικών στοιχημάτων και δεν έχουμε επαρκή τεχνογνωσία στο χειρισμό τέτοιων υποθέσεων, δυστυχώς δεν μπορούμε να συνεχίσουμε με την καταγγελία σας. Ειλικρινά θα ήθελα να ήμουν περισσότερη βοήθεια. Κατανοώ τον ισχυρισμό σας ότι τα αθλητικά στοιχήματα δεν σχετίζονται με το κλείσιμο του λογαριασμού σας. Ωστόσο, με σεβασμό, με βάση τον αναφερόμενο κανόνα 11.5, υποστηρίζω ότι τα αθλητικά στοιχήματα ήταν ο κύριος λόγος για το κλείσιμο του λογαριασμού σας. Ο κανόνας 11.5 είναι περιεκτικός και περιέχει παραγράφους σχετίζεται άμεσα με τις στοιχηματικές σας συνήθειες και τα παιχνίδια στα οποία στοιχηματίζετε».
Επίσης, θα ήθελα να διαφημίσω ότι δεν προσπαθούμε να καλύψουμε τίποτα, είμαστε πάντα πρόθυμοι να διατηρούμε τα πράγματα διαφανή, ώστε όλοι να μπορούν να δουν όλες τις πληροφορίες που παρέχουμε. Δυστυχώς δεν μπορούμε να σας επιστρέψουμε τα χρήματά σας, θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε, οπότε το καζίνο θα το κάνει, αλλά μόνο σε περίπτωση που δεν θα έχει σχέση με αθλήματα.
Ο δείκτης ασφάλειας κάθε καζίνο βασίζεται σε πολλούς παράγοντες, τους οποίους λαμβάνουμε υπόψη σχετικά με το καζίνο, σύμφωνα με τα παιχνίδια καζίνο και όχι τα αθλήματα, καθώς δεν έχουμε καμία ομάδα που θα μπορούσε να συγκεντρώσει αυτές τις πληροφορίες και να τις συμπεριλάβει στον δείκτη ασφάλειας.
Προσπαθήστε να επικοινωνήσετε με την ομάδα παραπόνων μας με τις νέες πληροφορίες, ώστε να δούμε αν θα μπορούσε να προχωρήσει περαιτέρω με αυτό το θέμα σας.
Hello. Thank you for your post. I can see, that you have not mentioned the violating of the terms 12.7 (illegal activities) anywhere in your complaint before. If you feel that this new information is not related to sports betting and is worth mentioning, please contact our complaint team about this matter, so they can work with this new information from you, and see what they can do about it, in order to help you out.
I am sorry we couldn't help you out with your case before, Petronela has explained the reason in your complaint: "We sincerely apologize for our inability to resolve your case. However, please feel free to reach out to us if you encounter any issues with other casinos in the future. Since we currently do not have a department specifically dedicated to sports betting disputes, and lack sufficient expertise in handling such cases, we are regrettably unable to proceed with your complaint. I genuinely wish I could have been of more assistance. I understand your assertion that sports betting is not related to your account closure. However, respectfully, based on the listed rule 11.5, I contend that sports betting was the primary reason for your account closure. Rule 11.5 is comprehensive and contains paragraphs directly related to your betting habits and the games you wager on."
Also, I would like to ad, that we are not trying to cover up anything, we're always keen to keep things transparent, so everyone is able to see all the information we provide. Unfortunately we are not able to return your money to you, we will try to help you out, so casino will do that, but only in case that it will not be sports related.
The safety index of each casino is based on many factors, which we take into consideration regarding casino, as per casino games and not the sports, as we do not have any team, which could gather these information and include those in the safety index.
Please try to contact our complaint team with the new information, so we can see if they could move any further with this issue of yours.
Δεν θα έγραφα τίποτα περισσότερο, αλλά πρέπει να αντιδράσω σε αυτό:
Ωστόσο, με σεβασμό, με βάση τον αναφερόμενο κανόνα 11.5, υποστηρίζω ότι τα αθλητικά στοιχήματα ήταν ο κύριος λόγος για το κλείσιμο του λογαριασμού σας. Ο κανόνας 11.5 είναι περιεκτικός και περιέχει παραγράφους που σχετίζονται άμεσα με τις στοιχηματικές σας συνήθειες και τα παιχνίδια στα οποία στοιχηματίζετε."
Οι περισσότερες περιπτώσεις και καταστάσεις που αναφέρονται σε αυτόν τον κανόνα δεν είναι δυνατό να αποδειχθούν και δεν είναι δυνατό να επαληθευτούν.
Είναι εύκολο να δείξουμε ότι κάποιος χρησιμοποίησε διπλούς λογαριασμούς ή κάποιο ξέπλυμα χρήματος πιθανώς, αλλά οι συνήθειες του στοιχήματος είναι το κάτι άλλο.
Βασικά ζητούν εδώ να πάρουν μια στοιχηματική απόφαση με βάση το radnom pick, 1 Χ 2 με κλειστά μάτια. Μόνο σε αυτή την περίπτωση θεωρείστε ως παίκτης ψυχαγωγίας, αλλά και μόνο εάν δεν κερδίσετε. Προσπαθήστε να κερδίσετε κάποιο μεγάλο multibet και προσπαθήστε να αποσύρετε αυτό το ποσό, το ίδιο θα συμβεί.
Αν μου αρέσει να ψάχνω για τις καλύτερες αποδόσεις και να συγκρίνω τις αποδόσεις και να ψάξω για τις αποψινές ενδεκάδες, ποιος είναι τραυματίας και ποιος παίζει σε μια ομάδα που δεν θέλει να είναι, αν παρακολουθώ κοινωνικές αναρτήσεις παικτών, αν ακολουθώ τις αποδόσεις οι εξελίξεις και η αλλαγή μέσα σε μια μέρα, και μετά από όλα αυτά που βρίσκουν κάποια αξία για μένα κάπου, έχω κάθε δικαίωμα να πάρω αυτό το στοίχημα και να προσπαθήσω να κερδίσω τη σκληρή δουλειά μου.
Θεωρώ την έρευνά μου σκληρή δουλειά.
Εάν το Καζίνο, από την άλλη πλευρά, κρίνει ότι αυτή η διαδικασία είναι άδικη, έχει κάθε δικαίωμα να δηλώσει ένα στοίχημα ως ακυρωμένο στοίχημα. Και έχουν το δικαίωμα να περιορίζουν τους παίκτες που βλέπουν ως πρότυπο ή επαγγελματίες παίκτες.
Αλλά, χίλια και πρώτη φορά, δεν έχουν το δικαίωμα να σου κλέψουν τα λεφτά όπως φαντάστηκε κάποιος τρελός αποζημίωση για κάτι!
Στην πραγματικότητα θα μπορούσαν να έχουν αυτό το δικαίωμα εάν αποδείξουν ότι όλες οι αναφερόμενες δραστηριότητες είναι αντίθετες με τους κανόνες στοιχηματισμού του κατόχου της άδειας τυχερών παιχνιδιών και αθλημάτων.
Και επίσης, ο πάροχος αδειών πρέπει να επιβεβαιώσει ότι αυτή η πρακτική της κατάσχεσης κεφαλαίων των παικτών για αποζημίωση είναι σύμφωνη με τους ισχύοντες νόμους του κράτους, στην προκειμένη περίπτωση του Κουρασάο.
Απλώς δεν το βλέπω πιθανό, εννοώ ότι έχετε καρτέλ ναρκωτικών με καταδικασμένα μέλη όπου το κράτος δυσκολεύεται να κατασχέσει όλη την περιουσία για νομικούς λόγους.
Με λίγα λόγια, η suprabets μας αντιμετωπίζει χειρότερα από ότι τα μέλη των καρτέλ ναρκωτικών αντιμετωπίζονται από το κράτος.
I wasn't gonna write anything more, but I have to react to this:
However, respectfully, based on the listed rule 11.5, I contend that sports betting was the primary reason for your account closure. Rule 11.5 is comprehensive and contains paragraphs directly related to your betting habits and the games you wager on."
Most of the cases and situations mentioned in this rule are not possible to prove and not possible to verify.
It's easy to show that someone used double accounts or some money laundering probably, but the betting habits are something else.
Basically they are asking here to make a betting decion based on radnom pick, 1 X 2 with their eyes closed. Only in that case you are considered as recreational player, but also only if you don't win. Try to win some large multibet, and try to withdraw that amount, same thing is going to happen.
If I like to search for best odds and compare the odds, and look for tonight's lineups, who is injured and who plays in a team where he doesn't want to be, if I follow social posts of players, if I follow the odds developments and the change throughout a day, and after all that find some value for me somewhere, I have every right to to take that bet and try to cash in on my hard work.
I consider my research a hard work.
If the Casino on the other hand, finds this process to be unfair, they have every right to declare a bet a voided bet. And they have a right to limit players they see as a pattern or professional players.
But, for a thousand and first time, they don't have the right to steal your money as some crazy imagined compensation for something!
Actually they could have that right If they were to prove that all of the mentioned activities are against the betting rules of the gambling and sports licence holder.
And than also, the licence provider has to confirm that this praxis of confiscating funds of players for compensation is in compliance with current laws of the state, in this case Curaçao.
I simply don't see it as possible, I mean you have drug cartels with convicted members where the state has trouble in confiscating all of the property due to legal reasons.
In short, suprabets treats us worse then the members of drug cartels are treated from the state.
Δεν λέω ότι διαφωνώ μαζί σου,
Ωστόσο, ο παίκτης πρέπει να το δηλώσει στην αρχή αδειοδότησης, κατά τη γνώμη μου.
Μόλις τα αθλητικά στοιχήματα εμπλέκονται άμεσα, και όπως πιθανότατα έχετε σημειώσει, υπάρχει μια ενημέρωση που λέει, "με κατηγορούν για παραβίαση του 12.7 (παράνομες δραστηριότητες)", που δείχνει επίσης ότι αυτή η υπόθεση είναι εκτός της απλά δίκαιης ή μη δίκαιης προοπτικής που στοχεύουμε να ισχύουν, λίγα μπορούμε να κάνουμε.
Όπου δεν έχουμε την τεχνογνωσία για να προχωρήσουμε περαιτέρω, σε θέματα καζίνο, η συνήθης σύσταση είναι να απευθυνθούμε στην αρχή, όταν τα αθλητικά στοιχήματα αυξάνονται, ωστόσο, περιμένουμε από τους ειδικούς να προχωρήσουν. Ακολουθεί η προαναφερθείσα λίστα άλλων ιστοσελίδων που επικεντρώνονται στα αθλητικά στοιχήματα.
I'm not saying I disagree with you,
yet the player has to declare that to the licensing authority, in my opinion.
Once sports betting gets directly involved, and as you probably noted, there has been an update saying, "they accuse me of violating 12.7 (illegal activities)" which also indicates this case is out of the simply fair or not fair perspective we aim to apply, there is little we can do.
Where we lack the expertise to proceed further, in casino matters, the usual recommendation is to reach out to the authority, when sports betting accrues, however, we expect experts to push forward. Here comes the aforementioned list of other websites focusing on sports betting.
Ακόμα και όλα τα στοιχεία που τους έστειλα. Απορρίπτετε τον ισχυρισμό. Προβάλλουν τη δικαιολογία ότι κατά λάθος θα ήταν στοίχημα, ο ισχυρισμός μου δεν είναι αυτός. Πρόκειται για τα χρήματα που έκλεψαν οι suprabets... και παρόλο που δεν θέλετε να το παραδεχτείτε, είστε άμεσα υπεύθυνοι για το πολύ υψηλό σκορ ασφαλείας. Είναι ντροπή.
Even all the evidence I sent them. You reject the claim. They make the excuse that it would mistakenly be betting, my claim is not that. It's about the money stolen by suprabets... and even though you don't want to admit it, you are directly responsible for the very high security score. They are a shame.
Aun todas las pruebas que les envie. Rechazan ustedes el reclamo. Ponen la excusa de que equivocadamente se trataria de apuestas, mi reclamo no es ese. Es sobre el dinero robado por suprabets... y ustedes aunque no lo quieran reconocer, son responsables directos de la altisima puntuacion de seguridad. Son una vergüenza.
Λυπούμαστε ότι η καταγγελία σας απορρίφθηκε, όχι από εμάς, εδώ στο φόρουμ, αλλά από την ομάδα παραπόνων μας, καθώς πιστεύουν ακράδαντα ότι δεν θα ήταν δυνατή η περαιτέρω επεξεργασία της λόγω της σχέσης με τα αθλητικά στοιχήματα.
Μπορώ να καταλάβω με κάποιο τρόπο την απογοήτευσή σας, αλλά έχετε καταθέσει οικειοθελώς χρήματα σε αυτό το καζίνο, σωστά; Τότε έχετε παίξει, όπως είπατε με τα δικά σας λόγια: «Τα παιχνίδια που έπαιξα στο καζίνο είναι αθλητικά στοιχήματα». Το καζίνο σας έχει κατηγορήσει για παραβίαση των όρων του, που σχετίζονται με αθλητικά στοιχήματα, και αυτός είναι ο λόγος που η ομάδα παραπόνων μας δεν μπορεί να σας βοηθήσει με αυτό το θέμα. Παρόλο που πιστεύετε ότι το καζίνο έχει κλέψει χρήματα από εσάς, σχετίζεται με τη δραστηριότητά σας στα παιχνίδια και ήταν αθλητικά στοιχήματα.
Επίσης, όταν λέτε: "είσαι άμεσα υπεύθυνος για την πολύ υψηλή βαθμολογία ασφαλείας", έχεις στην πραγματικότητα δίκιο. Ο Δείκτης Ασφάλειας περιγράφει διάφορες πτυχές του καζίνο. Ωστόσο, δεν περιέχει τίποτα σχετικό με αθλητικό στοίχημα. Δεν λαμβάνουμε υπόψη κανόνες ή δραστηριότητες αθλητικών στοιχημάτων, επειδή εστιάζουμε μόνο στο κομμάτι της επιχείρησης του καζίνο. Επομένως, κατά τη γνώμη μου, αυτή είναι απλώς μια βαθιά παρεξήγηση από την πλευρά σας.
Δυστυχώς δεν υπάρχει τίποτα άλλο να προσθέσουμε σε αυτή τη συζήτηση, όπως έχουμε πει και εξηγήσει τα πάντα σχετικά. Σας εύχομαι πραγματικά ό,τι καλύτερο και ελπίζω ότι κάποιοι από τους ιστότοπους, που σας προτείναμε, θα μπορέσουν να σας βοηθήσουν με την περίπτωσή σας.
Sorry your complaint was rejected, not by us, here on forum, but by our complaint team, as they have a strong believe, that it wouldn't be possible to process it any further due to the relation to sports betting.
I can somehow understand your frustration, but you have voluntarily deposited money to this casino, right? Then you have played, as you said in your own words: "The games I played in the casino are sports bets." The casino has accused you of violating their terms, which are related to sports betting, and this is the reason, that our complaint team can not help you with this issue. Even though you think that the casino has stolen money from you, it is related to your gaming activity, and it was sports betting.
Also when you say: "you are directly responsible for the very high security score", you are actually right. Safety Index describes various casino aspects. However, it does not contain anything related to sports betting. We do not consider sports betting rules or activities, because we only focus on the casino part of the business. Thus in my opinion, this is just a deep misunderstanding from your side.
Unfortunately there is nothing else to add to this conversation, as we have said and explained everything regarding. I really wish you all the best, and hope that some of the sites, we have recommended to you, will be able to help you with your case.
Η Suprabets.com με απάτησε επίσης. Έβγαλα κάποια χρήματα σε ένα αθλητικό στοίχημα και στη συνέχεια έκανα πολλά περισσότερα παίζοντας blackjack. Μόλις προσπάθησα να κάνω ανάληψη των χρημάτων που έβγαλα, χτυπήθηκα με το ακόλουθο μήνυμα: "Πελάτης περιόρισε την πρόσβαση από την ενέργεια ανάληψης" χωρίς καμία εξήγηση.
Δεν μου απαντούν μέσω μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή μέσω του συστήματος μηνυμάτων ιστότοπου και απλά δεν μπορώ να βγάλω τα χρήματά μου από τον ιστότοπο. Με ληστεύουν κυριολεκτικά. Ψάχνοντας στο Διαδίκτυο, συνειδητοποιώ ότι υπάρχουν πολλοί περισσότεροι άνθρωποι με τα ίδια παράπονα, οπότε πώς συνεχίζουν να λειτουργούν μετά την κλοπή όλων αυτών των ανθρώπων; Παρακολούθησα την ιστορία της Martina44 σε αυτόν τον ιστότοπο και σε άλλους και προσπάθησα να την προσεγγίσω για να μάθω πώς πήρε τα χρήματά της πίσω, αλλά αισθάνομαι χαμένος, βοηθήστε με να πάρω τα χρήματά μου πίσω από αυτούς τους απατεώνες
Suprabets.com scammed me as well. I made some money on a sports bet and followed up by making a lot more playing blackjack. Only once i tried withdrawing the money i made i got hit with the following message : "Client restricted acess from withdraw action" with no explanation whatsoever.
They don't answer me trough emails or trough the website message system and i just can't get my money off of the website. They are literally robbing me. Searching online i realize there are many many more people with these same complaints so how are they still up and running after stealing all these people? I was following Martina44 story on this website and others and i tried reaching her to know how she got her money back but i feel lost, please help me get my money back from these scammers
Λυπάμαι πραγματικά για το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε και θα μπορούσαμε να προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε. Μπορώ να ρωτήσω πότε ακριβώς ζητήσατε την ανάληψη και ο λογαριασμός σας έχει επαληθευτεί πλήρως σε αυτό το καζίνο; Δώστε περισσότερες λεπτομέρειες, θα μας βοηθήσουν να τα κατανοήσουμε καλύτερα όλα αυτά. Θα περιμένω την απάντησή σας.
I am really sorry about the issue you are experiencing, and we could try to help you out. May I ask, when exactly have you requested the withdrawal, and is your account fully verified at this casino? Please provide some more details, it'll help us to understand all this better. Will wait for your reply.
Γεια σου ευχαριστώ που προσπάθησες να με βοηθήσεις!
Δημιούργησα τον λογαριασμό μου στον ιστότοπο το περασμένο Σάββατο και έστειλα τα έγγραφα επαλήθευσης την ίδια μέρα (προσωπική ταυτότητα και απόδειξη κατοικίας). Έγινε επαλήθευση τους την Κυριακή στις 10 π.μ. περίπου και τότε ήταν που προσπάθησα για πρώτη φορά να κάνω ανάληψη και χτυπήθηκα με το ίδιο μήνυμα που λαμβάνω ακόμα (Πελάτης περιορισμένη πρόσβαση για ανάληψη ενέργειας).
Και αυτό είναι όλο, όταν ελέγχω την κατάσταση των εγγράφων μου είναι όλα επαληθευμένα, μπορώ ακόμα να κάνω καταθέσεις (φυσικά δεν θα το περιόριζαν) και μπορώ ακόμα να χρησιμοποιήσω τον ιστότοπο, απλά δεν μπορώ να βγάλω τα χρήματά μου και κέρδισαν μην μου δώσεις μια εξήγηση με οποιοδήποτε μέσο επικοινωνίας.
Έκανα την πρώτη κατάθεση των 170 BRL και μέσω στοιχηματισμού το έφτασα στα 271 BRL, ξέρω ότι μπορεί να μην ακούγεται πολύ, αλλά είναι τα χρήματά μου και είναι πραγματικά πολύ σημαντικό για μένα, όλη αυτή η κατάσταση με κατέστρεψε τόσο πολύ που δεν μπορώ ακόμη και να εξηγήσει.
Θα συνδέσω μια εικόνα του μηνύματος που λαμβάνω
Hey thanks for trying to help me!
I created my account on the website last saturday and sent the verification documents on the same day ( personal id and proof of residence). Got them verified on sunday at like 10 AM and that's when i first tried to withdraw and got hit with the same message that i'm still getting ( Client restricted acess for action withdraw).
And that's it, when i check my documents status they are all verified, i can still make deposits (of course they wouldn't restrict that) and i can still use the website, i just can't get my money out and they won't give me an explanation trough any means of communication.
I made the first deposit of 170 BRL and trough betting i got it up to 271 BRL, i know it may not sound much but it is my money and it really really matters to me, this whole situation got me so down i can't even explain.
I will be linking a picture of the message i get
Μην ανησυχείτε καθόλου, είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε. Προσπαθήσατε πραγματικά να τους στείλετε ένα email σχετικά με αυτό το ζήτημα ή έχετε επικοινωνήσει μόνο μέσω ζωντανής συνομιλίας με το καζίνο; Η ζωντανή συνομιλία δεν είναι πάντα σε θέση να εξηγήσει αυτό το είδος θέματος, στην πραγματικότητα. Δοκιμάστε το, παρακαλώ, και εάν δεν υπάρχει εξήγηση, η ομάδα παραπόνων μας θα προσπαθήσει να επικοινωνήσει μαζί τους. Ενημερώστε μας, όποτε έχετε νέα, θα περιμένουμε να απαντήσετε.
No worries at all, we are here to help. Have you actually tried to send them an email about this issue, or have you communicate only thru live chat with the casino? The live chat is not always able to explain this kind of matter, actually. Try that, please, and if there will be no explanation, our complaint team will try to contact them. Let us know, whenever you have any news, we'll wait for you to reply.
Γεια σου ! Τελικά με πλήρωσαν!
Είχα στείλει σκληρά email, και δεν απάντησαν σε κανένα από αυτά, επικοινώνησα σε πολλές διαφορετικές πλατφόρμες και μέσω ζωντανής συνομιλίας και χθες προσπάθησα τυχαία να κάνω ανάληψη και δεν έφτασαν, τα χρήματα στην πραγματικότητα δεν ήρθαν μέχρι τώρα , σκληρός.
Έτσι με πλήρωσαν, αλλά, συμβουλεύω να μην χρησιμοποιήσω αυτό το καζίνο, δυσκόλεψαν πάρα πολύ να βγάλω τα χρήματά μου από τον ιστότοπό τους.
Hey ! They finally paid me !
I had sent emails tough, and they didn't answer any of them, i reached out on a lot of different platforms and trough live chat and yesterday i randomly tried to withdraw and it went trough, the money didn't actually come until now, tough.
So they paid me, but, i advise against using this casino, they made it very very very hard to get my money out of their website.
Αυτό είναι ένα σπουδαίο νέο. Πόσο καιρό λοιπόν χρειάστηκε να περιμένεις, που λες ότι ήταν πολύ δύσκολο να πάρεις τα χρήματα, αναρωτιέμαι; Συνήθως δίνουμε στα καζίνο 14 ολόκληρες ημέρες για να προχωρήσουν στην πληρωμή, στην πραγματικότητα. Τέλος πάντων, χαίρομαι που πέρασε και ενημερώστε μας, παρακαλώ, όταν λάβετε τα χρήματα, ώστε να ξέρουμε ότι όλα είναι εντάξει.
That is a great news. So how long did you actually have to wait, that you are saying it was very hard to get the money, I wonder? Usually we give casinos 14 full days to proceed the payment, actually. Anyway, I am glad it went thru, and let us know, please, when you receive the money, so we know, that everything is ok.
Εξακολουθούν να με απάτησαν στη suprabets ακυρώνοντας τον λογαριασμό μου όταν κάνω ανάληψη, θα πρέπει να αποτρέψουν περισσότερους ανθρώπους από αυτήν την απάτη
They still scammed me at suprabets by canceling my account when I withdraw, they should prevent more people from this scam
igual me estafaron en suprabets al cancelar mi cuenta cuando retire, deben prevenir a mas personas en esta estafa
Θέλετε να διευκρινίσετε, παρακαλώ; Μπορείτε να βοηθήσετε άλλους να αποφύγουν τις ίδιες επιπλοκές. Ας ξεκινήσουμε με το γιατί ο λογαριασμός έκλεισε εξαρχής, σωστά; Νομίζω ότι θα ήταν κατάλληλο.
Care to elaborate, please? You may help others avoid the same complications. Let's start with why the account was closed in the first place, shall we? I think that would be appropriate.
Πρώτα, όταν κερδίζω, ζητώ από τον εαυτό μου να το παίξω x3 για να μπορώ να κάνω ανάληψη με ελάχιστη χρέωση 1,3, μετά συμφώνησα να παίξω την κατάθεση Αυτό που ζητούσα, υποθέτω ότι αυτό ζητούν για να χάσουν το χρήματα, αμέσως ο λογαριασμός μου μπλοκαρίστηκε χωρίς πρόσβαση σε αυτόν και επέλεξαν να πουν μόνο με ένα email: Αγαπητέ παίκτη,
Ο λογαριασμός σας έχει επισημανθεί για παραβίαση των όρων και προϋποθέσεων, σημείο 11.5
Σύμφωνα με τους όρους μας, θα κλείσουμε τον λογαριασμό σας
Αυτό έγραψαν χωρίς καμία εξήγηση, και έκανα κανονικά στοιχήματα μόνο σε ανταγωνιστικές αγορές, έχει περάσει ένας μήνας και δεν απαντούν πλέον στα email μου, τα οποία επίσης με τους όρους τους που διάβασα όταν μπλοκαρίστηκε μπορούν να επιστρέψουν τα χρήματα , στο οποίο δεν υπάρχει απάντηση ορισμένοι επειδή υποθέτω ότι με απέκλεισαν από το να απαντώ σε email από τον λογαριασμό μου...
Επομένως, υποθέτω ότι αυτό το στοιχηματικό οίκο είναι μια απόλυτη απάτη, και διαβάζοντας κάποια φόρουμ δεν ήμουν ο μόνος που το συνέβη στην περίπτωσή μου, υπάρχουν πολλά παρόμοια…..
Είτε χάνεις την κατάθεσή σου είτε αν κερδίσεις την χάνεις ακόμα... Δεν θέλω καν να μου πληρώσουν τα κέρδη μου αλλά ακόμα κι αν είναι η κατάθεσή μου...
Ελπίζω να μην συμβεί σε άλλους νέους χρήστες που μερικές φορές καταθέτουν υψηλότερα ποσά και καταλήγουν να μην έχουν τίποτα.
ευχαριστω που με διαβασες
First, when I win, I ask myself to play it x3 to be able to withdraw at a minimum fee of 1.3, then I agreed to play the deposit What I was asking for, I guess that's what they're asking for to lose the money, instantly my account was blocked without access to it and they only chose to say with an email: Dear player,
Your account has been flagged for violating our terms and conditions point 11.5
In accordance with our terms, we will close your account
That was what they wrote without any explanation, and I only made normal bets on competitive markets, it's been a month now and they no longer respond to my emails, which also in their terms that I read when it was blocked they can return the money, to which there is no response some because I suppose they blocked me from responding to emails from my account...
Therefore I assume that this betting house is a total scam, and reading some forums I was not the only one that happened to it in my case, there are many similar ones…..
Either you lose your deposit or if you win you still lose it... I don't even want them to pay me my winnings but even if it's my deposit...
I hope it doesn't happen to other new users who sometimes deposit higher amounts and end up with nothing.
thanks for reading me
primero al ganar , me pido jugarlo x3 para poder retirar a una cuota mínima 1.3, entonces accedí a jugar el deposito x3 lo que me faltaba, logre jugar el deposito x3 a mas de 1.3 cuota mínima , al ganar opte solo por retirar ya que es lo que pedia supongo eso pide para perder el dinero, instantáneamente mi cuenta fue bloqueada sin acceso a ello y solo optan por decir con un email : Estimado jugador,
Su cuenta ha sido marcada por violar nuestros términos y condiciones punto 11.5
De acuerdo con nuestros términos, cerraremos su cuenta
eso fue lo que escribieron sin explicación alguna, y solo hice apuesta normales a mercados competitivos, ya va un mes y ya no responden mis email, que tambien en su términos que lo leí al ser bloqueado pueden devolver el dinero, al cual no hay respuesta alguna porque supongo me bloquearon para no responder emails de mi cuenta...
por ende asumo que ese casa de apuesta es una estafa total, y leyendo algunos foros no fui al único que le paso en mi caso hay muchos similares …..
bien pierdes tu deposito o si ganas igual lo pierdes...ni siquiera ya quiero me paguen mis ganancias sino aunque sea mi deposito...
espero no le pase a otros nuevos usuarios que a veces depositan montos mas altos y quedan en nada
gracias por leerme
Θα μπορούσατε να γίνετε πιο συγκεκριμένοι και να μας πείτε, παρακαλώ, ποιον κανόνα έπρεπε να παραβιάζατε; Είχατε κάποιο υπόλοιπο πραγματικών χρημάτων πριν το καζίνο μπλοκάρει τον λογαριασμό σας;
Ενημερώστε μας εάν χρειάζεστε την ομάδα παραπόνων μας να παρέμβει, ίσως, και να προσπαθήσει να λύσει το πρόβλημα.
Could you be more specific and tell us, please, what rule were you supposed to violate? Did you have any real money balance before the casino blocked your account?
Let us know if you need our complaint team to intervene, perhaps, and try to solve the issue.
δήθεν απάτη, που δεν έκανα κάτι λάθος, απλά κανονικά στοιχήματα, το υπόλοιπό μου παρέμεινε στα 215 σόλες και 2 ανοιχτά στοιχήματα... αφού ο λογαριασμός μου είναι ήδη μπλοκαρισμένος δεν μπορώ να ξέρω περισσότερες λεπτομέρειες αυτή τη στιγμή αλλά ξεκίνησα με κατάθεση 50 σολών και πως κέρδισα περισσότερα απ' όσο έπρεπε, φαντάζομαι γι' αυτό μπλόκαρα τον εαυτό μου και αν καταλάβετε ότι δεν τους συμβαίνει μόνο εγώ, είναι ήδη κοινή πρακτική σε αυτό το στοιχηματικό οίκο, το λάθος μου ήταν να μην ερευνήσω
supposedly fraud, which I didn't do anything wrong, just normal bets, my balance remained at 215 soles and 2 open bets... since my account is already blocked I can't know more details currently but I started with 50 soles deposit and how I won more than I should, I guess that's why I blocked myself and if you realize I'm not the only one who has this happen to them, it's already a common practice in this betting house, my mistake was not investigating
supuestamente de fraude, cosa que no hice nada de malo solo apuesta normales, mi saldo se quedo en 215 soles y 2 apuestas abiertas.. como ya esta bloqueada mi cuenta no puedo saber mas detalles actualmente pero empecé con 50 soles de deposito y como gane mas de lo debido supongo por eso me bloqueo y si se da cuenta no soy al único que le pasa esto ya es una practica común en esta casa de apuesta , mi error fue no investigar
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.