Γειά σου,
Από όσο μπορώ να δω στην καταγγελία, το αποτέλεσμά της ορίστηκε ως "άλλο", που σημαίνει ότι δεν μπορούμε να τιμωρήσουμε το καζίνο, καθώς δεν αποδείχθηκε η αδικία του. Τουλάχιστον ελπίζουμε ότι η διοίκηση θα λάβει υπόψη τη σύστασή μας:
"Μετά την εξέταση των πληροφοριών τόσο από εσάς όσο και από το καζίνο, δεν υπήρξε τίποτα που να υποδηλώνει τις δυσκολίες σας στον τζόγο στο αίτημά σας για αυτο-αποκλεισμό. Συνιστούμε στα καζίνο να λαμβάνουν υπόψη τους παίκτες που αυτο-αποκλείζονται και να ενημερώνονται για τον λόγο, αλλά αυτή η υποχρέωση πέφτει στους παίκτες καθώς είναι πολύ συνηθισμένο στις μέρες μας ότι όταν ο παίκτης είναι δυσαρεστημένος με κάτι στο καζίνο, είτε την υποστήριξη, τις προσφορές ή οτιδήποτε άλλο, ζητά μόνιμο αυτοαποκλεισμό/μόνιμο κλείσιμο λογαριασμού. Στο μέλλον, θα πρότεινα ενημερώνοντας την υποστήριξη του καζίνο σχετικά με το πρόβλημά σας με τον τζόγο και στη συνέχεια υποχρεούνται να κλείσουν τον λογαριασμό σας το συντομότερο δυνατό με πολύ πιο αυστηρά κριτήρια για το άνοιγμα. Λάβετε υπόψη ότι η υποστήριξή μας σε καταγγελίες σχετικά με αποτυχημένο αυτο-αποκλεισμό περιορίζεται σε περιπτώσεις όπου ο παίκτης δηλώνει ρητά ότι επιθυμεί να κλείσει τον λογαριασμό τους λόγω εθισμού στον τζόγο.Όταν δεν υπάρχει καμία αναφορά ή ξεκάθαρο σημάδι για έναν προβληματικό παίκτη, ο παίκτης είναι υπεύθυνος για τον έλεγχο του παιχνιδιού του.
Το καζίνο μου έδωσε επίσης πληροφορίες σχετικά με τις δραστηριότητες του λογαριασμού σας στις οποίες δεν έχετε παίξει κανένα παιχνίδι καζίνο από τότε που άνοιξε ξανά τον λογαριασμό σας. Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, ο λογαριασμός σας έκλεισε λόγω παραβιάσεων των όρων και προϋποθέσεων που σχετίζονται με το αθλητικό βιβλίο. Δεν βοηθάμε σε τέτοια θέματα καθώς δεν έχουμε υποκατάστημα που να ασχολείται με αθλητικό στοίχημα ακόμα. Δεν θα μπορούσαμε να σας συμβουλεύσουμε σωστά, καθώς δεν έχουμε αρκετή εικόνα για τα αθλητικά στοιχήματα και δεν θα μπορούσαμε να κρίνουμε σωστά όλα τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα, επομένως, πρέπει να απορρίψουμε το παράπονό σας.
Στο Suprabets Casino θα συνιστούσαμε να δώσετε στους παίκτες την επιλογή να δηλώσουν τον λόγο για τον αυτο-αποκλεισμό τους στην ηλεκτρονική φόρμα αιτήματος ή να τον ζητήσουν εάν ο παίκτης χρησιμοποίησε τη συνομιλία για να το κάνει. Θα μπορούσε να αποτρέψει τέτοιες καταστάσεις στο μέλλον.
Όπως προτάθηκε προηγουμένως, συνιστώ να υποβάλετε μια καταγγελία σε έναν από τους ιστότοπους που σχετίζονται με αθλητικά στοιχήματα που έχω συνδέσει στο παρελθόν. Λυπούμαστε πραγματικά που δεν μπορούσαμε να βοηθήσουμε περισσότερο σε αυτήν την περίπτωση. Εάν αντιμετωπίσετε προβλήματα με αυτό ή οποιοδήποτε άλλο καζίνο σχετικά με παιχνίδια καζίνο στο μέλλον, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας."
Δεν έχω πολλά να προσθέσω, θα έλεγα.
Hello,
As far as I can see in the complaint, its outcome was set as "other" meaning we can't penalize the casino, since it unfairness wasn't proven. At least we hope the management will consider our recommendation:
"After reviewing information from both you and the casino, there has not been anything that would suggest your gambling difficulties in your request for self-exclusion. We recommend casinos take note of players self-excluding and inform themselves of the reason but this obligation falls to the players alike as it is quite standard nowadays that when the player is unhappy with something in the casino, either the support, promotions, or anything else, they request permanent self-exclusion/permanent account closure. In the future, I would suggest informing the casino support about your gambling problem, and then they are obligated to close your account as soon as possible with much more strict criteria for reopening. Please note that our support in complaints regarding a failed self-exclusion is limited to cases where the player explicitly states they wish to close their account due to gambling addiction. When there is no mention or clear sign of a problem gambler, the player is responsible for controlling their gameplay.
The casino also provided me with information about your account activities in which you have not played any casino games since your account reopening. As mentioned before, your account was closed due to sportsbook related terms and conditions violations. We do not assist with such issues as we don't have a branch dealing with sports betting yet. We wouldn't be able to advise you correctly as we don't have enough insight into sports betting, and we wouldn't be able to judge competently all the pros and cons, therefore, we have to reject your complaint.
To Suprabets Casino we would advise giving the players the option to state their reason for self-exclusion in the online request form or ask for it if the player used the chat to do so. It could prevent situations like this in the future.
As suggested before I recommend filing a complaint on one of the sports betting related sites I have linked before. We’re truly sorry we couldn’t be of more help in this case. If you run into any issues with this or any other casino regarding casino games in the future, don’t hesitate to contact us."
Not much to add, I'd say.