Ω, πιστεύω ότι αυτό εξηγεί πολλά. Θίγεις ένα βάσιμο σημείο σχετικά με τον χρόνο απόκρισης.
Αυτός ο ατελείωτος βρόχος απαντήσεων τύπου «καθυστέρηση, σημειωμένο, παρακαλώ περιμένετε»... ακούγεται οδυνηρά οικείος. Ελπίζω πραγματικά το επόμενο μήνυμα που θα λάβετε από αυτούς να περιλαμβάνει επιτέλους ένα αναγνωριστικό συναλλαγής.
Πόσες ενεργές συναλλαγές επιτρέπει αυτό το καζίνο ταυτόχρονα, παρακαλώ; Αναρωτήθηκα αν αξίζει να δοκιμάσω μια συνδυασμένη ανάληψη, ας πούμε, 1500 €. Αν θυμάμαι καλά, το υπόλοιπό σας είναι πάνω από 5.000. Στόχος σας είναι να τα κάνετε όλα ανάληψη; Με την τρέχουσα «ταχύτητα», θα μπορούσε να είναι πολύ κακή εμπειρία. 🙁
Oh, I believe that explains a lot. You make a valid point about the response time.
That endless loop of "delay, marked, please wait" responses… sounds painfully familiar. I really hope the next message you get from them finally includes a transaction ID instead.
How many active transactions does this casino actually allow at one time, please? I wondered if it might be worth trying a combined withdrawal for, let's say, €1500 instead. If I recall correctly, your balance is more than 5k. Do you aim to withdraw it all? With the current "speed," it could be really bad experience. 🙁






