πριν από 1 έτος
🙁 αλλά τα θέλω όλα, και τα θέλω τώρα!… χαχαχαχαχ jk
🙁 but I want it all, and I want it now!… hahahahahah jk
0
🙁 αλλά τα θέλω όλα, και τα θέλω τώρα!… χαχαχαχαχ jk
🙁 but I want it all, and I want it now!… hahahahahah jk
Γειά σου,
δεν είναι έτσι. Δυστυχώς, λαμβάναμε έναν ασυνήθιστο αριθμό αναρτήσεων που περιείχαν μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και ζητούσαν από τα μέλη να έρθουν σε επαφή με μια διεκδίκηση ειδικών μπόνους μέσω email. Αυτό είναι κάτι που δεν μπορούμε να επιτρέψουμε να συμβεί στο φόρουμ.
Το ίδιο ισχύει και για την προώθηση των καζίνο.
Δεν είμαστε θυμωμένοι μαζί σας 🙂 Επικολλήστε ξανά το email σας, απλώς παραλείψτε το μέρος για να προτείνετε τα καλύτερα καζίνο, παρακαλώ.
Δεν έγινε τίποτα κακό.
Hello,
it's not like that. Sadly we were receiving an unusual amount of posts containing emails and asking members to get in touch a claim special bonuses by email. This is something we can't allow to happen on the forum.
The same goes for promoting casinos.
We are not mad at you 🙂 Paste your email again, just skip the part about recommending the best casinos, please.
No harm done.
Είμαι πραγματικά!! Το ξέρω αυτό! Είμαι τόσο τυχερός στους κουλοχέρηδες ακόμα και κάθε φορά που πηγαίνω στο Βέγκας δεν έχω επιστρέψει ποτέ με άδεια χέρια! Αντίθετα, οι φίλοι μου επιστρέφουν πάντα με «κόκκινα νούμερα»
Λοιπόν, αυτό ήταν μέχρι που «συνάντησα» τους κουλοχέρηδες της ανατολής! Μου πήραν το groove… Είμαι τόσο θυμωμένος μαζί τους που μου χρωστάνε περισσότερα από 1.500 από τα 2500 που μου έβγαλαν από τον λογαριασμό μου, Επειδή είναι πολύ μπααααντ! Κρύβουν κανόνες και έβγαλαν δικαιολογίες για να μην με πληρώσουν και μου κατάσχεσαν όλο το υπόλοιπο! Ποτέ δεν ήμουν τόσο άτυχος όσο τώρα μαζί τους!
απαίσιος!…
I really am!! I know that! I’m so lucky on the slots even every time I go to Vegas I have never come back empty handed! Instead, my friends always come back in "red numbers"
well that was until I "met" sunrise slots ! They took my groove away… I’m so mad at them they owe me more than 1,500 out of 2500 they took away from my account, Because they are soooo baaaad! They hide rules and they made up excuses not to pay me and confiscated my whole balance! I never was so unlucky like now with them!
awful!…
Λυπάμαι που το ακούω, ο Tomas δουλεύει πάνω σε αυτό , μελετώντας τους κανόνες του τουρνουά αυτή τη στιγμή. Ας ελπίσουμε ότι θα μπορέσει να βοηθήσει. 🤞
I'm sorry to hear that, Tomas is working on that, studying tournament rules at the moment. Let's hope he will be able to help. 🤞
Ξέρωww, εσύ είσαι ο καλύτερος και αν δεν μπορείς να βοηθήσεις σημαίνει ότι κανείς δεν μπορεί, επειδή είσαι τόσο καλός σε αυτό που κάνεις, ξέρεις ότι είμαι κολλητός. Το να βοηθάς τους άλλους ήταν πάντα στο μυαλό μου, αφού ένα μικρό κορίτσι είναι τόσο ικανοποιητικό να ξέρεις ότι βοήθησες άλλους. Το μόνο που θέλω σήμερα είναι να σας ευχαριστήσω για ό,τι κάνετε για εμάς… ανεξάρτητα από την έκβαση της υπόθεσής μου, η πρόθεσή σας να μας βοηθήσετε με πολύ φιλικό τρόπο σημαίνει τον κόσμο για εμάς.
I knowww, you gus are the best and if you can’t help means nobody can because you are so good at what you do, you know I’m a ret. Md and helping others was always in my mind since a little girl is so rewarding to know you helped others. All I want to day is thank you for what you do for us… no matter the outcome of my case, your intent on helPing us on a very friendly manner means the world to us.
Ω σας ευχαριστώ! Νόμιζα ότι είχα πρόβλημα! Συγγνώμη για το άλλο κομμάτι…
Oh thank you! I thought I was in trouble! Sorry for the other part tho…
Γεια σου!
Σας ευχαριστώ πολύ για αυτά τα καλά λόγια! Πολλοί φοβεροί άνθρωποι βρίσκονται πίσω από τη σκηνή, είναι ως επί το πλείστον αόρατοι στα μέλη του φόρουμ, αλλά παρόλα αυτά, τα μέρη τους είναι εξαιρετικά σημαντικά. Θα μοιραστώ αυτή την ανάρτηση μαζί τους για να έχουμε όλοι μια τόσο θετική διάθεση Δευτέρας! 😎🙏👌
Hey there!
Thank you very much for those kind words! Many awesome people are behind the scene, they are mostly invisible to forum members, but still, their parts are super important. I will share this post with them so we can all have such a positive Monday mood! 😎🙏👌
Κανένα πρόβλημα.
Εννοούσα μόνο το καλύτερο. Τώρα το σκέφτομαι και μάλλον το παρακάνω λίγο...
Ξέρετε, τόσοι πολλοί άνθρωποι έρχονται εδώ μόνο για να δελεάσουν τους παίκτες κάπου αλλού να παίξουν χρησιμοποιώντας απαγορευμένους συνδέσμους και τακτικές δημιουργίας συνδέσμων. Μερικές φορές, είναι δύσκολο να διατηρείς το φόρουμ καθαρό και ασφαλές. 😀
No problem at all.
I only meant the best. Now I'm thinking of it, and I probably overdo it a bit...
You know, so many people come here only to lure players somewhere else to play by using forbidden links and link-building tactics. Sometimes, it's challenging to keep the forum clean and safe. 😀
Λοιπόν, τελικά πήραμε μια απάντηση από τον SS, αλλά φυσικά στην περίπτωσή μου δεν βοηθάει καθόλου…
και με αυτό υπάρχουν νέοι κανόνες και δικαιολογίες για να μην με ξαναπληρώσεις!
οπότε προσέξτε αυτούς τους νέους κανόνες που εξηγούν εκεί γιατί αυτοί μπορεί να καταστρέψουν και την τύχη σας!
Τέλος πάντων, είπαν επίσης ότι στέλνουν τα προηγούμενα $130 που απέσυρα και ενέκριναν ήδη (πριν ακυρωθούν τα μεγάλα μου κέρδη) τα οποία δεν έχω λάβει ακόμη από τις 3 Φεβρουαρίου.
Θα σας κρατάμε ενήμερους!…
So, finally we got an answer from SS but of course in my case is not helping at all…
and with this are new rules and excuses not to pay me again!
so watch out for this new rules they are explaining there because those can ruin your luck too!
Anyways, they said too that they are sending the previous $130 I withdrew and they approved already (before my big winnings were voided) which I haven’t received yet since February 03.
I’ll keep you posted!…
Ελέγχω συνεχώς το παράπονό σας για περισσότερες ενδείξεις, αλλά φαίνεται ότι ακόμη και ο Tomas θα μπορούσε να σας δώσει κάποιες συμβουλές.
Η ομάδα εργάζεται πάνω σε αυτό, και αυτή η υπόθεση είναι αρκετά κοντά σε αυτό που λέγαμε ανόητη δικαιολογία.
Αλλά θα περιμένω για μια ενημέρωση, δεν ξέρω όλες τις λεπτομέρειες ο ίδιος 🙁
I'm constantly checking your complaint for more clues, but seems even Tomas could youse some hints.
The team is working on that, and this case is quite close to what we used to call a stupid excuse.
But I'll wait for an update, do not know all details myself 🙁
Είμαι τόσο απογοητευμένος για τη διαχείρισή τους στην SS το μόνο που έκαναν από την αρχή ήταν δικαιολογίες μετά από δικαιολογίες που δεν ισχύουν για την περίπτωση m, δεν δείχνουν κανένα αποδεικτικό στοιχείο (στιγμιότυπα οθόνης, αριθμούς κ.λπ.) τίποτα, μόνο λόγια !!!
I’m so disappointed on their management at SS all they did since the start was excuse after excuse al kind of reasons that don’t apply to m case, they don’t show any evidences (screenshots, numbers etc) nothing, just words!!!
Έτσι έλαβα αυτό το email σήμερα…
όπως μπορείτε να πείτε ότι είναι η πιο ανεπίσημη απόδειξη τραπεζικού εμβάσματος, θα πρέπει να μοιάζει με αυτό:
Θα πρέπει να είναι ένα αυτοματοποιημένο email και όχι κάτι χειρόγραφο που απλώς δείχνει ότι παρακάμπτουν τα αρχεία του συστήματός τους… τι πιστεύετε;
So I got this email today…
as you can tell is the most informal receipt of a wire transfer, it should look like this instead:
It should be an automated email not something hand written it just shows that they are overriding their system’s records… what do you think ?
Παρακολουθώντας τα "Βραβεία Γκουρού του Καζίνο" !!!!
*Επανάληψη στο κανάλι CG YouTube
Watching the "Casino Guru Awards" !!!!
*replay on CG YouTube channel
Γειά σου! Με συγχωρείτε που χρησιμοποίησα αυτό το μέσο για να κάνω την ακόλουθη ερώτηση, πρέπει να επικοινωνήσω με τον Joe, καθώς γράφω στο email του jozef@casino.guru και στο άλλο email και δεν έχω λάβει απάντηση εδώ και μια εβδομάδα, έχει το email επικοινωνίας του άλλαξε; Ανυπομονώ για οποιαδήποτε απάντηση αν μπορεί κάποιος να επικοινωνήσει μαζί του, ευχαριστώ πολύ
Hello! Excuse me for using this medium to ask the following question, I need to communicate with Joe, since I write to his email jozef@casino.guru and to the other email and I have not received a response for a week, has his contact email changed? I look forward to any response if someone can communicate with him, thank you very much
Hola! Disculpen que utilice este medio para hacer la siguiente pregunta, necesito comunicarme con joe, ya que le escribo a su correo jozef@casino.guru y al otro correo y no recibo respuesta hace una semana, habra cambiado su correo de contacto? Quedo atenta a alguna respuesta si alguien puede comunicarse con el, muchas gracias
Έτσι έλαβα αυτό το email σήμερα…
όπως μπορείτε να πείτε ότι είναι η πιο ανεπίσημη απόδειξη τραπεζικού εμβάσματος, θα πρέπει να μοιάζει με αυτό:
Θα πρέπει να είναι ένα αυτοματοποιημένο email και όχι κάτι χειρόγραφο που απλώς δείχνει ότι παρακάμπτουν τα αρχεία του συστήματός τους… τι πιστεύετε;
So I got this email today…
as you can tell is the most informal receipt of a wire transfer, it should look like this instead:
It should be an automated email not something hand written it just shows that they are overriding their system’s records… what do you think ?
Πρέπει να πω ότι μια τέτοια επιβεβαίωση είναι αρκετά άχρηστη και χάνει σημαντικές λεπτομέρειες. Αντίθετα, μπορεί να υπόκεινται σε κάποιες πρόσθετες χρεώσεις... Μπράβο.
Δεν τολμώ να πω ότι είναι κατασκευασμένο. Απλώς δεν έχει τα πρότυπα...
Ενημερώστε με όταν αλλάξει κάτι, παρακαλώ.
I must say that such a confirmation is quite useless and misses important details. Instead, you may be subject to some additional fees... Well done.
I don't dare to say it's fabricated. It just lacks the standards...
Let me know when anything changes, please.
Γειά σου! Με συγχωρείτε που χρησιμοποίησα αυτό το μέσο για να κάνω την ακόλουθη ερώτηση, πρέπει να επικοινωνήσω με τον Joe, καθώς γράφω στο email του jozef@casino.guru και στο άλλο email και δεν έχω λάβει απάντηση εδώ και μια εβδομάδα, έχει το email επικοινωνίας του άλλαξε; Ανυπομονώ για οποιαδήποτε απάντηση αν μπορεί κάποιος να επικοινωνήσει μαζί του, ευχαριστώ πολύ
Hello! Excuse me for using this medium to ask the following question, I need to communicate with Joe, since I write to his email jozef@casino.guru and to the other email and I have not received a response for a week, has his contact email changed? I look forward to any response if someone can communicate with him, thank you very much
Hola! Disculpen que utilice este medio para hacer la siguiente pregunta, necesito comunicarme con joe, ya que le escribo a su correo jozef@casino.guru y al otro correo y no recibo respuesta hace una semana, habra cambiado su correo de contacto? Quedo atenta a alguna respuesta si alguien puede comunicarse con el, muchas gracias
Γεια σου,
παρακαλώ μην δημοσιεύετε τους τομείς ηλεκτρονικού ταχυδρομείου διαχειριστή δημόσια - σας ευχαριστώ.
Ενημέρωσα τον Josef για την ερώτησή σας και έδωσα τη διεύθυνση email σας. Ας ελπίσουμε ότι θα σας βοηθήσει.
ενημέρωση: Ο Jozef έχει κάποια προβλήματα με τον υπολογιστή, επομένως ήταν απρόσιτος. Μην ανησυχείς, θα έρθει σε επαφή μαζί σου σύντομα. Τώρα ξέρει ότι περιμένεις την απάντηση. 🙏
Hey there,
please do not post admin email domains publicly - thank you.
I informed Josef about your inquiry and provided your email address. Hopefully, it will help you out.
update: Jozef has some troubles with the computer, hence he was out of reach. Don't worry, he'll get in touch with you soon. Now he knows you're waiting for the reply. 🙏
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.