Γεια, τι σας οδηγεί σε αυτή τη γνώμη που έχετε; Γιατί πιστεύετε ότι είναι ψεύτικα; 🤔
Hi, what leads you to this opinion you have ? Why do you think they are fake ? 🤔
Μην παίζετε στους κουλοχέρηδες Sunrise. Δεν θα πληρώσουν τίποτα σε καμία περίπτωση που έχω συναντήσει μετά από 2 χρόνια και $60.000 σε καθαρές νίκες. Τεκμηριωμένο σε βίντεο και φωτογραφίες, χωρίς μπόνους, ... καθαρό. ΚΑΜΙΑ ΠΛΗΡΩΜΗ. Τελικά το έκλεισα, πολύ αργά, ναι, αλλά ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΤΗ.!!
Don't play at Sunrise Slots. They won't pay out anything under any circumstances I have encountered after 2 years and $60,000 in clean wins. Documented on video and pics, unencumbered by bonus, ... clean. NO PAYOUT. I finally called it quits , too late, yes, but THEY ARE A SCAM.!!
Γεια σας, έχετε ακόμα χρήματα στον λογαριασμό παιχνιδιών σας σε αυτό το καζίνο; Ρωτάω γιατί αν το κάνεις και έχεις πρόβλημα απόσυρσης και έχει περάσει πολύς καιρός μπορείς να μου γράψεις περισσότερα και θα προσπαθήσουμε να σε βοηθήσουμε.
Επίσης, ο λογαριασμός σας σε αυτό το καζίνο έχει επαληθευτεί; Τι πρόβλημα είχε το καζίνο και γιατί δεν σας πλήρωσαν;
Hello, do you still have money in your gaming account at this casino ? I ask because if you do and you have a withdrawal problem and it's been a long time, you can write me more and we will try to help you.
Also, has your account at this casino been verified ? What problem did the casino have and why didn't they pay you out ?
Σας ευχαριστώ, αλλά έλαβα όλες τις πληρωμές μου τώρα. Καταλαβαίνω ότι χρειάζεται λίγος χρόνος για να πληρωθούν, αλλά πληρώνουν. Το μόνο πράγμα που με ενοχλεί και με έκανε να αποφασίσω να μην παίξω σε ιστότοπους RTG τώρα είναι ότι με έβαλε σε μια κατηγορία όπου δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιώ μπόνους κουπονιών σε οποιονδήποτε ιστότοπο RTG. Είπαν ότι δεν κατέβαζα αρκετά για να μου επιτραπούν μπόνους κατάθεσης, κάτι που ήταν τόσο αναληθές. Κατέθεσα εκατοντάδες αλλά μόλις άρχισα να αποσύρω ήταν όταν με έβαλαν σε εκείνη την τάξη. lol Wowww.. Δεν κέρδισα καν τόσα πολλά σε σύγκριση με το πόσα έχω χάσει από αυτούς. Έπαιξα με τους κανόνες και παρόλα αυτά έβαλα σε μια τάξη όπου δεν μπορώ να πάρω μπόνους κατάθεσης. Όχι δωρεάν μπόνους χωρίς κατάθεση αλλά μπόνους κατάθεσης. Βασικά άρχισα να κερδίζω στα μπόνους κατάθεσης χωρίς κανόνες. lol Όπως είπα, απέσυρα λιγότερο από αυτό που έχασα σε αυτούς. ω πηγαδάκια. Αυτοί είναι οι ιστότοποι που με βάζουν σε αυτήν την κατηγορία. Κουλοχέρη Sunrise, planet7, λυσσασμένος ταύρος, κήπος κουλοχέρηδων, καζίνο Posh και dreams. Το αναγνωριστικό παίκτη μου σε όλους αυτούς τους ιστότοπους είναι johnphuu@yahoo.com . Αν μου επιτρέψουν να χρησιμοποιήσω μπόνους κατάθεσης, θα επιστρέψω, αλλά μέχρι τότε. Μένω μακριά.
Thank you but I received all my payments now. I realize it just takes a while to be paid, but they do pay. Only thing that bugs me and made me decide not to play on any RTG sites now is that put me in a class where I'm not allowed to use coupon bonuses on any RTG site. They said I wasn't depositing enough to be allowed deposit bonuses which was so untrue. I deposited hundreds but once I started to withdraw was when they put me in that class. lol Wowww.. I didnt even win that much compared to how much I've lost to them. I played by the rules and still I put in a class where I cant get deposit bonuses. Not free no deposit bonus but deposit bonuses. Basically I started winning on their no rules deposit bonuses. lol Like I said, I withdrew less than what I lost to them. oh wells. These are the sites that put me in that class. Sunrise slot, planet7, raging bull, slots garden, Posh-casino and dreams casino. My player ID at all those sites is johnphuu@yahoo.com. lf they allow me to use deposit bonuses Ill come back but until then. I stay away.
Ξέρει κανείς τι συμβαίνει με το SUNRISE CASINO Πήρα έγκριση για το έμβασμά μου στις 22/1/2024 και εξακολουθώ να περιμένω κάθε φορά που επικοινωνώ με τον εκπρόσωπό μου που μου λένε 7-10 εργάσιμες ημέρες είχε κάποιος αυτό το πρόβλημα με αυτό το καζίνο;
Do anyone know what's up with SUNRISE CASINO I got approved for my Wire transfer on 1/22/2024 and I am still waiting every time I contact there representative they tell me 7-10 business days have anyone had this problem with this casino?
Γεια σας, σας έδωσε το καζίνο κάποιον λόγο για τον οποίο περιμένετε τόσο πολύ για την απόσυρσή σας; Νομίζω ότι δεν είναι το λιγότερο αφού δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να επιλύσουν τη διαδικασία ανάληψης.
Δυστυχώς, αυτό το καζίνο είναι γνωστό για αρκετά μεγάλες αναλήψεις, το έχετε δει κι εσείς; Έχετε επαληθεύσει ακόμα τον λογαριασμό σας στο καζίνο;
Τέλος πάντων, σε μια τέτοια περίπτωση θα υπέβαλα καταγγελία και μπορείτε να το κάνετεεδώ σε αυτόν τον σύνδεσμο .
Η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει και να δούμε πού θα πάει.
Είσαι μέσα?
Hi, did the casino give you any reason why you are waiting so long for your withdrawal ? I think it's not the least since we give casinos 14 days to resolve the withdrawal process.
Unfortunately, this casino is known for quite long withdrawals, have you seen that too ? Have you had your casino account verified yet ?
Anyway, in such a case I would file a complaint, and you can do so here on this link.
Our team will try to help you and see where it goes.
Are you in?
Γεια!
Βάζω στοίχημα ότι θα πρέπει να το ακούσει και οποιοσδήποτε από το καζίνο. Τι νομίζετε;
Τι θα λέγατε να επικοινωνήσετε με το προσωπικό του καζίνο για να τους ενημερώσετε για τη γνώμη σας για τα μπόνους;
Τουλάχιστον θα ξέρετε τι να περιμένετε...
Hi!
I bet anyone from the casino should hear this too. What do you think?
How about reaching out to the casino's staff to let them know how you feel about bonuses?
At least you would know what to expect...
Γεια σου, δεν ήξερα πώς αλλιώς να επικοινωνήσω μαζί σου παρά μόνο μέσω αυτής της ανάρτησης. Είδα ότι είχατε προβλήματα με το Lucky Owl Casino που έμοιαζε πολύ με το δικό μου σε ό,τι αφορά την ανάληψη και τεχνικά λάθη. Το παράπονό μου δεν επιλύθηκε αφού δεν απάντησαν, αλλά φαίνεται ότι είχατε κάποια τύχη στο να πληρωθείτε πριν. Έχετε κάποιες προτάσεις για μένα; Έχω επίσης πολλά στιγμιότυπα οθόνης συμπεριλαμβανομένου του σφάλματος συστήματος όταν πάω να κάνω ανάληψη. Έχω κάνει ανάληψη 1 φορά αλλά προσπαθώ από 23 Φεβρουαρίου. Τώρα δεν μπορώ καν να λάβω βοήθεια για ζωντανή συνομιλία.
Hey there I didn't know how else to contact you except through this post. I saw you were having issues with Lucky Owl Casino which seemed very similar to mine in regards to withdrawing and being told technical errors. My complaint was unresolved since they didn't respond but it seems you had some luck in getting paid before. Do you have any suggestions for me? I have multiple screenshots too including their system error when I go to withdraw. I have made a withdrawal 1 time but I have been trying since February 23rd. Now I can't even get any live chat help.
Κέρδισε 100,00 $ στις 23/3/24 και ξεκίνησε μια ανάληψη BTC. Η απόσυρσή μου εγκρίθηκε στις 4/2/24 και επικοινώνησα με την εξυπηρέτηση πελατών που δεν βοήθησαν. Πήρα το γενικό, "επισπεύσαμε την απόσυρσή σας, δώσε μας ευκολία περισσότερο χρόνο", αλλά και πάλι όχι $. Τώρα με αγνοούν στη ζωντανή συνομιλία. Νωρίτερα με έβαζαν 36ο στην ουρά, και τώρα, χωρίς ουρά, απλά δεν συνδέονται και μου μιλούν. Το απόλυτο site απάτης.
Won $100.00 on 3/23/24 and started a BTC withdrawal. My withdrawal was approved on 4/2/24, and I've reached out to customer service who have been unhelpful. I got the generic, "we've expedited your withdrawal, ease allow us more time", but still no $. Now they're ignoring me in the live chat. Earlier they put me 36th in the queue,and now, with no queue, they simply don't log on and speak to me. Absolute scam site.
Γεια σας, ξέρω ότι αυτό το καζίνο χρειαζόταν πολύ χρόνο για να εξαργυρώσει έναν παίκτη και βλέπω ότι αυτή είναι και η περίπτωσή σας και δεν έχουν αλλάξει πολλά. Λοιπόν εγκρίθηκε η απόσυρσή σας και πώς είναι τώρα; Έφυγαν τα χρήματα από τον λογαριασμό του παίκτη ή όχι; Έχετε επαληθευμένο λογαριασμό καζίνο;
Εξάλλου, βλέπω ότι έχετε υποβάλει καταγγελία , οπότε αν συνεχιστεί αυτό, η ομάδα μας σίγουρα θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει.
Αν αλλάξει κάτι, ενημερώστε μας.
Hello, I know that this casino used to take quite a long time to cash out a player and I see that this is also your case and not much has changed. So your withdrawal was approved and how is it now ? Did the money leave the player's account or not ? Do you have a verified casino account ?
Besides, I see that you have filed a complaint, so if this continues, our team will certainly try to help you.
If anything changes, please let us know.
Ναι, φαίνεται να είναι ένα διαρκές ζήτημα. Μου άρεσε να παίζω εκεί λόγω των σχολίων που διάβασα, οπότε κόλλησα με χαμηλές καταθέσεις για παν ενδεχόμενο. Το αρχικό αίτημα για απόσυρση BTC υποβλήθηκε στις 23 Μαρτίου και εγκρίθηκε στις 2 Απριλίου. Ακόμα δεν έχω λάβει πληρωμή. Μετά από πολυάριθμες αλληλεπιδράσεις με τη ζωντανή υποστήριξη πελατών, άρχισαν τώρα να με βάζουν στο τέλος μιας παράλογης ουράς 35+ ατόμων ή απλά να μην συνδέομαι για συνομιλία. Ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί. Τα χρήματα έφυγαν από τον λογαριασμό μου στις 23 Μαρτίου όταν έκανα το αρχικό αίτημα.
Yes, it does appear to be an ongoing issue. I was leary of playing there due to the comments I read, so I stuck with low deposits just in case. The original request for BTC withdrawal was made on March 23rd and was approved on April 2nd. I've still not recieved payment. After numerous interactions with live customer support, they've now started putting me at the end of an absurd queue of 35+ people, or simply not logging on to chat whatsoever. My account is verified. The money left my account on March 23rd when I made the initial request.
Ναι, φαίνεται να είναι ένα διαρκές ζήτημα. Μου άρεσε να παίζω εκεί λόγω των σχολίων που διάβασα, οπότε κόλλησα με χαμηλές καταθέσεις για παν ενδεχόμενο. Το αρχικό αίτημα για απόσυρση BTC υποβλήθηκε στις 23 Μαρτίου και εγκρίθηκε στις 2 Απριλίου. Ακόμα δεν έχω λάβει πληρωμή. Μετά από πολυάριθμες αλληλεπιδράσεις με τη ζωντανή υποστήριξη πελατών, άρχισαν τώρα να με βάζουν στο τέλος μιας παράλογης ουράς 35+ ατόμων ή απλά να μην συνδέομαι για συνομιλία. Ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί. Τα χρήματα έφυγαν από τον λογαριασμό μου στις 23 Μαρτίου όταν έκανα το αρχικό αίτημα.
Yes, it does appear to be an ongoing issue. I was leary of playing there due to the comments I read, so I stuck with low deposits just in case. The original request for BTC withdrawal was made on March 23rd and was approved on April 2nd. I've still not recieved payment. After numerous interactions with live customer support, they've now started putting me at the end of an absurd queue of 35+ people, or simply not logging on to chat whatsoever. My account is verified. The money left my account on March 23rd when I made the initial request.
Δεν μπορώ να φανταστώ πώς αυτό το καζίνο ταξινομεί την ουρά.
Ακούγονται σχεδόν οι ίδιες καθυστερήσεις όπως θυμάμαι από πέρυσι. Λοιπόν, θυμάμαι επίσης ότι το καζίνο πληρώνει τελικά.
Ωστόσο, χρειάζεται πολύς χρόνος για να το ξεπεράσετε, απλώς περιηγηθείτε στις παλαιότερες δημοσιεύσεις σε αυτό το νήμα 🙁.
Με πονάει να βλέπω ότι η ιστορία επαναλαμβάνεται ξανά.
I can't imagine how this casino sorts the queue.
Sounds like quite the same delays as I remember from last year. Well, I also recall the casino pays eventually.
Yet it takes a hell amount of time to get through, just browse the older posts in this thread 🙁.
It pains me to see the history is repeting itself again.
Έπαιξα πριν λίγο (πριν από 2 ή 3 μήνες) και νομίζω ότι είναι ένα καλό καζίνο, επίσης στην εγγραφή έχετε την επιλογή της χώρας Χιλή και τον αριθμό τηλεφώνου, που το βρίσκω πολύ καλό μιας και υπάρχουν ελάχιστα καζίνο που περιλαμβάνουν χώρες της Λατινικής Αμερικής.
I played a while ago (2 or 3 months ago) and I think it is a good casino, also in the registration you have the option of the country Chile and the telephone number, which I find very good since there are very few casinos that include Latin American countries .
yo jugue hace un tiempo (2 o 3 meses atras)y me parece buen casino, ademas en la inscripcion tiene la opcion del pais Chile y el numero de telefono, lo cual encuentro muy bueno ya que son muy pocos casinos que incluyen paises de latinoamerica.
Επομένως, είναι τέλειο να σας αρέσει το καζίνο και να έχετε επιλογές που δεν έχετε στα περισσότερα καζίνο. Καταφέρατε να κερδίσετε και να αποσύρετε κάτι εκεί ή όχι ακόμα; Τι σου αρέσει εκεί πέρα από αυτά τα πράγματα;
Εάν ενδιαφέρεστε, μπορείτε να δώσετε στο καζίνο μιακριτική χρήστη και ίσως μπορείτε να βοηθήσετε κάποιους άλλους παίκτες που θα αποφασίσουν αν θέλουν να παίξουν εδώ.
Τι νομίζετε ? 😉
So it's perfect that you like the casino and that you have options that you don't have in most casinos. Have you managed to win and withdraw something there or not yet ? What do you like there besides these things ?
If you are interested you can give the casino a user review and maybe you can help some other players who will decide if they want to play here.
What do you think ? 😉
Όλοι όσοι γνωρίζω ότι παίζουν εκεί έχουν ΤΕΡΑΣΤΙΑ προβλήματα να λάβουν πληρωμές εδώ, συμπεριλαμβανομένου του εαυτού μου αυτήν τη στιγμή. Έκανα ένα αίτημα εξαργύρωσης στις 5 Απριλίου. Έμεινε ανέγγιχτο μέχρι τις 17 Απριλίου όταν τελικά το ενέκριναν. Λένε ότι πρέπει να περιμένετε 7-10 εργάσιμες ημέρες για αυτό και για εκείνο κ.λπ. Επισκέπτομαι τη ζωντανή συνομιλία και στέλνω email περίπου κάθε 2-3 ημέρες. Είπαν ότι η τελευταία ημέρα του χρονικού πλαισίου για να λάβω την πληρωμή μου ήταν προχθές, αλλά δεν υπήρχε πληρωμή ακόμα. Χθες λοιπόν πήγα να συνομιλήσω και είπαν ότι το κλιμάκωσαν για γρήγορη πληρωμή (γρήγορα;;; lol) Έτσι σήμερα λαμβάνω ένα email που μου λέει ότι δεν υπάρχει διαθέσιμο bitcoin για πληρωμές και γι' αυτό η καθυστέρηση;; WTH; Λένε στα μέλη να ζητήσουν τραπεζικό έμβασμα εάν δεν θέλουν να περιμένουν περισσότερο, αλλά για να αλλάξετε την ανάληψη ξεκινάτε ξανά τη διαδικασία αναμονής ΚΑΙ δεν επιβαρύνουν το τέλος για αυτό. Πληρώνω σε LTC, οπότε γιατί δεν ήταν μια επιλογή; Γιατί είναι απατεώνες. Ω, και με απέλασαν από μια κατάθεση επαλήθευσης από πάνω. Με εξοργίζουν!
Everyone I know that plays there have HUGE problems getting payouts here, including myself currently. I made a cashout request on April 5th. It sat untouched until April 17 when they finally approved it. They say you must wait 7-10 business days for this and for that etc. I visit live chat and send email about every 2-3 days. They said the last day of the time frame to get my payment was day before yesterday but no payment still. So yesterday I went to chat and they said they escalated it for speedy payment (speedy??? lol) So today I get an email telling me there is no bitcoin available for payouts and that's why the delay?? WTH? They are telling members to request bank wire if they don't wanna wait longer but still to change the withdrawal you start the waiting process over again AND they are not waving the fee for that. I pay in LTC so why wasn't that an option? Because they are scammers. Oh and they conned me out of a verification deposit on top. They infuriate me!
Γεια, σύμφωνα με όσα διάβασα περιμένατε τα λεφτά πολύ καιρό. Ξέρω ότι αυτό το καζίνο αργεί να πληρώσει, αλλά το να περιμένεις έναν μήνα δεν είναι σωστό κατά τη γνώμη μου και φυσικά αν το καζίνο δεν σου δώσει κανένα λόγο.
Επομένως, θα συνιστούσα να υποβάλετε μια καταγγελίαεδώ σε αυτόν τον σύνδεσμο και ελπίζω ότι η ομάδα μας θα μπορέσει να σας βοηθήσει στην περίπτωσή σας.
Αυτό είναι ίσως το πιο λογικό πράγμα που μπορώ να προτείνω αυτή τη στιγμή.
Hi, according to what I've read you've been waiting for the money for quite a long time. I know that this casino is slow in paying out but to wait for a month is not right in my opinion and of course if the casino doesn't give you any reason.
Therefore, I would recommend to file a complaint here on this link and hope that our team will be able to help you in your situation.
That's probably the most sensible thing I can recommend right now.
Ευχαριστω για την απαντηση. Είναι η πρώτη φορά που εκφράζω κάτι δημόσια για αυτό το είδος, αλλά έχω βαρεθεί. Αυτό δεν είναι το μόνο site που μου έχει κάνει αυτό ακριβώς. Έχω μια λίστα. Θα κάνω την καταγγελία μου απόψε ή αύριο. Δεν νομίζω ότι θα βγει κάτι από αυτό, αλλά όσο περισσότεροι άνθρωποι δημοσιεύουν τις εμπειρίες τους, τόσο το καλύτερο. Μακάρι να είχα βρει αυτό το φόρουμ πριν ξεκινήσω να χρησιμοποιώ αυτούς τους ιστότοπους. Είμαι πολύ έμπειρος με τα διαδικτυακά καζίνο (10 χρόνια περίπου), οπότε ξέρω πότε με απατούν.
Thank you for the reply. This is the first time I have voiced anything publicly about this sort but I am fed up. This is not the only site that has done this exact thing to me. I have a list. I will file my complaint tonight or tomorrow. I do not think anything will come of it but the more people that post their experiences, the better. I wished I had found this forum before I started using these sites. I am well experienced with the online casinos (10 years or so) so I know when I am being scammed.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.