Πρωί αδερφέ,
Η συμπλήρωση της καταγγελίας βοήθησε πολύ, διατήρησε τους όρους της ανατολής. Παράδειγμα: όταν συμπλήρωσα το παράπονο πέρασαν ακριβώς 7-10 ημέρες από την έγκριση έως την πληρωμή και 4 ημέρες ακριβώς για να λάβω την πληρωμή από τους παρόχους πληρωμών εκεί.
Μόνος μου: 18 ημέρες για έγκριση, 10 ημέρες για την απελευθέρωση της πληρωμής και 4 ακόμη για τη λήψη πληρωμής από τον πάροχο υπηρεσιών.
Είχα ως μεσολαβητή τον Nick από το casino Guru για να ρωτήσω την ανατολή του ήλιου για ενημερώσεις κατά τη διάρκεια της καταγγελίας μου, σε ένα άτομο άμεσης επικοινωνίας στο καζίνο.
Όλοι οι γκουρού του καζίνο είναι πολύ ικανοί να σας βοηθήσουν.
Θα σας παροτρύνω να υποβάλετε την καταγγελία, μειώνει το άγχος του να πρέπει να αντιμετωπίσετε όλα τα BS από διαφορετικούς υπαλλήλους κουλοχέρηδων ανατολής που μπορεί ή όχι να καθυστερήσουν την πληρωμή σας.
Ελπίζω αυτό να βοηθήσει GO GET'EM Bro!!! Χαχαχα
ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ
ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΥΠΟΨΗ ΟΤΙ ΜΟΝΟ ΟΙ ΗΜΕΡΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΜΕΤΡΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΑΝΑΜΟΝΗΣ ΣΑΣ!! ΤΑ Σαββατοκύριακα ΔΕΝ ΜΕΤΡΟΥΝ
Morning bro,
Filling the complaint helped a lot, it kept sunrise slots to there terms. Example: when i filled the complaint it went exactly 7-10 days from aproval to payout and 4 days exactly to receive payment from there payment providers.
On my own: 18 days for approval 10 days to release payment and 4 more to get payment fron service provider's.
I had Nick from casino Guru as my mediator to ask sunrise for updates during my complaint, to a direct contact person at the casino.
Everyone at casino guru is very capable of helping you.
I would encourage you to file the complaint, it cuts down on the stress of having to deal w/ all the B.S from different sunrise slots staff who may or may not hold up your payment.
Hope this Helps GO GET'EM Bro!!! Lol
P.S
KEEP IN MIND THAT ONLY WEEK DAYS COUNT TOWARDS YOUR WAIT TIME!! WEEKENDS DO NOT COUNT
Αυτόματη μετάφραση: