πριν από 8 μήνες
0
Έχω στείλει τόσα πολλά. Ο Thry δέχτηκε το kiwibank μου τελικά μετά από περίπου 25 φορές. Αλλά δεν θα δεχτεί το bnz.
Το BNZ NZ δεν δέχεται διεθνείς πληρωμές, επομένως δεν έχει σημασία. Έχουν όλα τα αντίγραφα κίνησης των τραπεζών μου, το τηλέφωνό μου, τις χρεώσεις και τους λογαριασμούς ισχύος. Η άδεια οδήγησης μου. Απλώς συνεχίζουν να λένε ότι δεν επαληθεύεται πάντα μια άλλη δικαιολογία.
I have sent so many. Thry accepted my kiwibank one finally after about 25 times. But won't accept the bnz .
BNZ NZ do not accept international payments so its not relevant. They have all.my bank statements my phone ,rates and power accounts. My drivers licence. They just keep saying it's not verified always another excuse.
Έτσι τουλάχιστον τώρα έχει ξεκαθαριστεί ο τρόπος πληρωμής. Έχετε προσπαθήσει να ζητήσετε την υποστήριξη για όλα αυτά τα έγγραφα, όπως πρότεινε η Radka στην παραπάνω ανάρτησή της, ίσως; Απλώς για να είστε σίγουροι τι συμβαίνει με αυτά που τους έχετε ήδη στείλει, μπορεί για παράδειγμα να είναι σε λάθος μορφή, επομένως είναι πάντα καλύτερο να ρωτάτε την υποστήριξη σχετικά με αυτό. Θα μπορούσατε να το δοκιμάσετε, παρακαλώ;
So at least now the payment method is clarified. Have you tried to ask the support about all these documents, as Radka suggested in her post above, perhaps? Just to be sure what is wrong with those you have already sent them, it may be in wrong format for example, so it is always better to ask the support about it. Could you try that, please?
Γειά σου. Ναι, ούτε η εμπειρία σου ήταν καλή, σωστά; Ο λογαριασμός σας εξακολουθεί να είναι κλειστός σε αυτό το καζίνο; Μπορείτε ακόμα να γράψετε για την εμπειρία στην κριτική σας, αν σας ενδιαφέρει. Απλά το κάνετε εύκολα σεαυτόν τον σύνδεσμο 👈.
Hello. Yeah, your experience was not good either, right? Is your account still closed at this casino? You can still write about the experience in your review, if you are interested. Just do so easily on this link 👈.
Ακόμα δεν μπορώ να αποσυρθώ. Έχω στείλει τόσα πολλά πράγματα που είναι μεγάλη ανησυχία για την ταυτότητά μου. Μεταφέραμε ακόμη και τα χρήματά μας από αυτούς τους λογαριασμούς φοβούμενοι πόσες πληροφορίες έχουν ζητήσει. Χθες ο thry ζήτησε selfies με τα τραπεζικά μου αντίγραφα που δείχνουν τις πληρωμές στον ιστότοπό τους. Ζήτησαν το αντίγραφο κίνησης της τραπεζικής μου κάρτας που δείχνει τον αριθμό της πιστωτικής μου κάρτας, κάτι που είναι τρελό καθώς καμία τράπεζα δεν στέλνει αντίγραφα κίνησης με τον πλήρη αριθμό σας στο αντίγραφο κίνησης.
Έτοιμος να το εγκαταλείψω καθώς δεν άξιζε τους κινδύνους για την ταυτότητά μου για λίγα μεγάλα
I still can't withdraw. I have sent so much stuff its a huge worry about my identity. We even transfered our money from these accounts in fear of how much information they have asked for. Yesterday thry asked for selfies with my bank statements which show the payments to their site. They asked for my bank card statement showing my credit card number which is crazy as no bank sends statements with your full number on the statement.
Ready to give it up as not worth risks to my identity for a few grand
Νομίζω ότι αυτά είναι αρκετά τυπικά έγγραφα που ζητά το καζίνο. Όσον αφορά την κάρτα, τις περισσότερες φορές υπάρχουν καλυμμένοι αριθμοί. Αλλά αυτά τα προηγούμενα έγγραφα ήταν ήδη αποδεκτά από το καζίνο;
Επίσης πόσο καιρό συνεχίζεται όλη αυτή η διαδικασία επαλήθευσης λογαριασμού;
I think these are pretty standard documents that the casino asks for. As far as the card is concerned, most of the time there are some numbers covered up. But those previous documents were already accepted by the casino ?
Also how long has this whole process of account verification been going on, please?
Έχουν περάσει 2 μήνες.
Έχω παράσχει άδεια οδήγησης, λογαριασμό ρεύματος, τιμολόγια, λογαριασμό τηλεφώνου, απόδειξη τραπεζικών λογαριασμών και για τις δύο βίζες που χρησιμοποιήθηκαν για κατάθεση, 25 selfies κρατώντας κάθε κάρτα, συμπεριλαμβανομένων φωτογραφιών που τραβήχτηκαν επαγγελματικά για τις οποίες πλήρωσα, τραπεζικές κινήσεις, φωτογραφίες των καρτών, τράπεζα δηλώσεις πάλι με την πραγματική κατάθεση να εμφανίζεται στον ιστότοπό τους. Ακόμα περιμένω να επαληθευτώ. Η N z Bnz bank δεν επιτρέπει διεθνείς πληρωμές για βίζα από το εξωτερικό μόνο πληρωμές βίζα στον ιστότοπό της και τους ζήτησα να μην ασχοληθούν με την κάρτα bnz αλλά επειδή δεν μπορώ να κάνω ανάληψη ούτως ή άλλως. Αλλά όχι, εξακολουθούν να θέλουν να το επαληθεύσουν
It's been 2 months.
I have provided drivers license, power bill,rates bill,phone bill,proof of bank accounts for both visas j used to deposit , 25 selfies holding each card,including photos taken professionally I paid for, bank statements,photos of the cards,bank statements again with the actual deposit showing to their site. I am still waiting to be verified. N z Bnz bank doesn't allow international payments to visa from overseas only visa payments to their site and I have asked them to not bother with the bnz card but because I can't withdraw to that anyhow . But no they still want it verify it
Βλέπω ότι αυτή η διαδικασία συνεχίζεται εδώ και αρκετό καιρό, οπότε σε αυτήν την περίπτωση θα συνιστούσα να υποβάλετε καταγγελία μαζί μας.
Αν σας ενδιαφέρειαπλώς κάντε κλικ σε αυτόν τον σύνδεσμο. Θα προσθέσω επίσης έναν οδηγό που μπορεί να είναι χρήσιμος για να ξέρετε τι μπορείτε να περιμένετε.
Ο λόγος που το προτείνω είναι επειδή δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να διευθετήσουν όλα όσα χρειάζονται και να επαληθεύσουν και στη συνέχεια να πληρώσουν τον παίκτη. Αλλά επειδή στην περίπτωσή σας έχει περάσει πολύς καιρός, θα μπορούσατε πιθανώς να χρησιμοποιήσετε κάποια βοήθεια και θα δούμε πού θα φτάσει η ομάδα μας.
Ωστόσο, εφόσον είπατε ότι επαληθεύσατε πολλές κάρτες, δεν είναι δυνατόν να κάνετε ανάληψη σε άλλη κάρτα που δέχεται πληρωμές από το εξωτερικό; Ή είναι όλες οι κάρτες από την ίδια τράπεζα;
I can see that this process has been going on for quite a long time, so in this case I would recommend that you file a complaint with us.
If you are interested just click on this link. I will also add a guide that might be useful to know what you can expect.
Reason I recommend this is because we give casinos 14 days to sort out everything they need to and verify and then pay the player. But since in your case it's been quite a long time, you could probably use some help and we'll see where our team gets to.
However, since you said you verified multiple cards, isn't it possible to withdraw to another card that accepts payments from overseas ? Or are all the cards from the same bank ?
Προσοχή στη γλώσσα σας την επόμενη φορά. Ευχαριστώ.
Please mind your language next time. Thank you.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.