πριν από 6 μήνες
Ρωτούσα γιατί περίμενα απόσυρση. Αλλά ειλικρινά τα παράτησα και κατέληξα να κλείσω τον λογαριασμό μου.
I was asking because I was waiting for a withdraw. But honestly I did give up and ended up closing my account.
0
Ρωτούσα γιατί περίμενα απόσυρση. Αλλά ειλικρινά τα παράτησα και κατέληξα να κλείσω τον λογαριασμό μου.
I was asking because I was waiting for a withdraw. But honestly I did give up and ended up closing my account.
Πόσο καιρό περιμένατε την απόσυρση; Λυπούμαστε που τελικά εγκαταλείψατε και κλείσατε τον λογαριασμό σας, γιατί θα μπορούσατε να δοκιμάσετε να χρησιμοποιήσετε τη δωρεάν λειτουργία μας - την καταγγελία. Ίσως η ομάδα μας να μπορούσε να βοηθήσει στην επίλυση της κατάστασης. Τέλος πάντων, έχασες τα χρήματά σου εδώ; 😥
How long did you wait for the withdrawal ? I'm sorry you finally gave up and closed your account, because you could have tried to use our free feature- the complaint. Maybe our team could have helped to resolve the situation. Anyway, did you end up losing your money here ? 😥
Πρέπει επειγόντως να βρω επιβεβαίωση πληρωμών σε αυτό το καζίνο στον λογαριασμό μου. Υπάρχει κάποιος που το χρησιμοποιεί αυτή τη στιγμή; Μπορείτε να μου πείτε ποιες είναι αυτές; Δεν μπορώ να τα βρω και να τα ξεχωρίσω;
I urgently need to find confirmation of payments to this casino on my account. Is there anyone who currently uses it? Can you tell me which ones they are? I can't find them and tell them apart?
Pilnie potrzebuje odnaleźć na moim koncie potwierdzenia wpłat do tego kasyna czy jest ktoś kto aktualnie używa może mnie nakierować które to są nie mam możliwości znaleźć I odróżnić u siebie?
Γεια, μετακίνησα την ανάρτησή σας κάτω από το εν λόγω καζίνο. Όσο για την ερώτησή σας, νομίζω ότι θα ήταν πιο εύκολο να ζητήσετε υποστήριξη που θα βρείτε τέτοια πράγματα.
Θα προσπαθήσετε να μας ενημερώσετε;
Hi, I moved your post under the casino in question. As for your question, I think it would be easiest to ask support where to find such things.
Will you try and let us know ?
Ωραία, ευχαριστώ, ρώτησα την τράπεζα και δεν μπορούν να το κάνουν, σε πολλά καζίνο έχουν πολλές πύλες κατάθεσης, και στο SpinCity ήταν διαφορετικό κατάστημα παπουτσιών κάθε φορά, κλπ. Επιπλέον, έχουν περάσει 2 μήνες από τότε η τελευταία κατάθεση και ο καταθετικός λογαριασμός έχει 20 σε μια μέρα. σχεδόν αδύνατο να τα λεπτομέρεια
That's fine, thank you, I asked the bank and they are not able to do that, in many casinos they have many deposit gates, and at SpinCity it was a different shoe store each time, etc. What's more, it's been 2 months since the last deposit and the deposit account has 20 in a day. almost impossible to detail them
O to dobrze dziękuję pytałem w banku też nie są w stanie w wielu kasynach mają wiele bramek do wpłat a w spincity to była za każdym razem inna sklep obowwniczy itd do tego dochodzi że od ostatniej wpłaty minęło 2 miesiące a na koncie wpłat dzienie ma po 20 jest prawie niemożliwe ich wyszczególnić
Έχετε προσπαθήσει να επικοινωνήσετε με το καζίνο ή από πού πρέπει να λάβετε τέτοιες πληροφορίες εάν λέτε ότι η τράπεζα δεν μπορεί να το κάνει;
Have you tried to communicate with the casino or where should you get such information if you say the bank can't do it ?
Πρέπει να υπάρχει κάποια επαναληψιμότητα σε αυτές τις επιβεβαιώσεις, αυτές οι πύλες υποδοχής σίγουρα επαναλαμβάνονται, απλά δεν έχω σημείο άγκυρας, ούτε καν.
There must be some repeatability in these confirmations, these reception gates are definitely repeated, I just don't have an anchor point, not even one.
Powtarzalnosc jakąś musi być w tych potwierdzeniach te bramki ich odbioru napewno się powtarzaj niemam tylko punktu zaczepienia żadnego nawet
Και αυτά τα λουκάνικα Spicy με μπλοκάρουν τόσο πολύ που δεν μπορώ να έχω πρόσβαση στη ζωντανή συνομιλία ούτε από το τηλέφωνό μου και δεν έχει νόημα γιατί μετά από λίγο καιρό σταμάτησαν να καταλαβαίνουν άλλες γλώσσες εκτός από τη μητρική τους ρωσική.
And these Spicity sausages blocked me so much that I can't access the live chat even on my phone, and there's no point in it because after some time they stopped understanding languages other than their native Russian.
A te kiełbasy ze spicity to mnie poblokowaly tak że nie wejdę na liveczat nawet na moim telefonie zresztą niema poco bo oni przestali po pewnym czasie rozumieć po innym języku niż ich ojczystysty rosyjski.
Πρέπει να υπάρχει κάποια επαναληψιμότητα σε αυτές τις επιβεβαιώσεις, αυτές οι πύλες υποδοχής σίγουρα επαναλαμβάνονται, απλά δεν έχω σημείο άγκυρας, ούτε καν.
There must be some repeatability in these confirmations, these reception gates are definitely repeated, I just don't have an anchor point, not even one.
Powtarzalnosc jakąś musi być w tych potwierdzeniach te bramki ich odbioru napewno się powtarzaj niemam tylko punktu zaczepienia żadnego nawet
Λοιπόν, όσον αφορά την κατανόηση, πρέπει να ομολογήσω ότι πραγματικά δεν καταλαβαίνω το νόημα αυτής της ανάρτησης. 🙁.
Μπορείτε να το δοκιμάσετε κάπως διαφορετικά, παρακαλώ;
Well, when it comes to understanding, I have to admit that I truly do not understand the meaning of this post. 🙁.
Can you try that somehow differently, please?
Και αυτά τα λουκάνικα Spicy με μπλοκάρουν τόσο πολύ που δεν μπορώ να έχω πρόσβαση στη ζωντανή συνομιλία ούτε από το τηλέφωνό μου και δεν έχει νόημα γιατί μετά από λίγο καιρό σταμάτησαν να καταλαβαίνουν άλλες γλώσσες εκτός από τη μητρική τους ρωσική.
And these Spicity sausages blocked me so much that I can't access the live chat even on my phone, and there's no point in it because after some time they stopped understanding languages other than their native Russian.
A te kiełbasy ze spicity to mnie poblokowaly tak że nie wejdę na liveczat nawet na moim telefonie zresztą niema poco bo oni przestali po pewnym czasie rozumieć po innym języku niż ich ojczystysty rosyjski.
Λοιπόν, θα έλεγα ότι κανείς δεν κάνει ποτέ λάθος με ένα παράπονο.
Είμαι αρκετά πεπεισμένος. θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε κάποια βοήθεια. - εάν συμφωνείτε, χρησιμοποιήστε αυτόν τον σύνδεσμο: https://casino.guru/complaints/createaaa
Υποβάλετε μια καταγγελία χωρίς χρέωση κατά του καζίνο και προσπαθήστε να εξηγήσετε το πρόβλημα όσο καλύτερα μπορείτε. Αφού εξεταστεί το παράπονο, οι ειδικοί μας θα προσπαθήσουν να σας υποστηρίξουν.
Πώς σας ακούγεται;
Well, I'd say one never makes a mistake with a complaint.
I'm quite convinced; you could use some help. - if you agree, kindly use this link: https://casino.guru/complaints/createaaa
Submit a free-of-charge complaint against the casino, and try to explain the problem as best you can. After the complaint is reviewed, our specialists will try to support you.
How does it sound to you?
Ειλικρινά, δεν υπάρχει απλή απάντηση στην ερώτησή σας, καθώς η διαδικασία ανάληψης συμβαδίζει με την επαλήθευση ή έναν έλεγχο ασφαλείας. Η προτιμώμενη επιλογή πληρωμής μπορεί επίσης να επηρεάσει την ταχύτητά της.
Για πιο συγκεκριμένες απαντήσεις, απευθυνθείτε στο καζίνο. Για αυτό υπάρχει υποστήριξη. 😉
Θα μου πεις πώς πήγε; Απλά για να είσαι σίγουρος ότι όλα είναι καλά, ξέρεις.
Frankly, there is no simple answer to your question since the withdrawal process goes hand in hand with verification or a security check. The preferred payment option might also affect its speed.
For more concrete answers, please reach out to the casino. This is what support is there for. 😉
Will you let me know how it went? Just to be sure all is well, you know.
γεια
Προσπάθησα για 2 μήνες να επαληθευτώ για την ανάληψη των κερδών από αυτόν τον ιστότοπο. Καταφέρνει κάποιος άλλος να επαληθευτεί και να αποσυρθεί από αυτόν τον ιστότοπο στη Νέα Ζηλανδία;
Hi
I have tried for 2 months to be verified to withdraw winnings from this site. Does anyone else manage to get verified and actually withdraw from this site in NZ
Γεια σας, 2 μήνες είναι πολύς χρόνος για την επαλήθευση και την ανάληψη χρημάτων. Δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να διευθετήσουν αυτήν τη διαδικασία.
Ωστόσο, τι σας εμποδίζει να επαληθεύσετε; Σας έδωσε το καζίνο κάποιο λόγο ή ποιο είναι το πρόβλημα; Μπορείτε να μου πείτε λίγα περισσότερα για αυτό;
Θα περιμένω την απάντησή σου.
Hello, 2 months is quite a long time to verify and withdraw money. We give casinos 14 days to sort out this process.
However, what's preventing you from verifying ? Did the casino give you any reason or what is the issue ? Can you tell me a little more about it ?
I'll be waiting for your answer.
Είναι με το spin city.
Θέλουν selfies και με τις δύο χρεωστικές κάρτες Visa που χρησιμοποιήθηκαν για κατάθεση, επίσης τις τραπεζικές μου κινήσεις, την απόδειξη των λογαριασμών μου, τους λογαριασμούς κοινής ωφελείας που δεν δέχτηκαν χρεώσεις ρεύματος ή τηλεφωνικούς λογαριασμούς. Το δίπλωμα οδήγησης μου. Επίσης. Έχω στείλει περίπου 25 selfie κρατώντας τις κάρτες μου. Έκανα ακόμη και κάποια επαγγελματικά για τα οποία πλήρωσα. Τελικά δέχτηκαν μια από τις κάρτες. Οι χρεωστικές κάρτες NZ bnz και anz visa δέχονται τις περισσότερες διεθνείς πληρωμές και τους έχω ζητήσει να ενοχληθούν με το bnz μου, αλλά επιμένουν ότι πρέπει να επαληθεύσουν και τις δύο κάρτες. Η κάρτα μου kiwibank έχει επαληθευτεί. Δεν μπορώ καν να προσπαθήσω να αποσύρω μέχρι να επαληθευτεί. Έχω χάσει τι να κάνω τώρα.
It's with spin city.
They want selfies with both visa debit cards inhave used to deposit, also my bank statements,proof of my accounts,utilities bills they didn't accept rates power or phone bill. My drivers licence. Also. I have sent about 25 selfie holding my cards. I even got some done professionally that I paid for. They finally accepted one of the cards. NZ bnz and anz visa debit cards do most accept international payments and I have asked them to foot bother with my bnz but they insist they must verify both cards. My kiwibank card has been verified. I cant even try to withdraw until verified. I am at a loss what to do now.
Βλέπω.
Προς το παρόν, πρέπει να μάθουμε τι συμβαίνει με όλα τα έγγραφα ή τις φωτογραφίες που έχετε παράσχει μέχρι στιγμής αλλά επίσης δεν έχουν γίνει αποδεκτές - προς το παρόν λείπουν, προκειμένου να περάσει η επαλήθευση.
Μπορείτε να συγκεντρώσετε μια τέτοια λίστα μόνοι σας; Εάν όχι, προσπαθήστε να το διευκρινίσετε με την υποστήριξη του καζίνο.
Μετά από αυτό, θα έλεγα ότι πρέπει να προσπαθήσουμε να επεξεργαστούμε τη λίστα βήμα προς βήμα.
Τι νομίζετε;
I see.
For now, we have to find out what is wrong with all the documents or photos you've provided so far but also have not been accepted - are currently missing in order to pass the verification.
Can you assemble such a list on your own? If not, please try to clarify this with the casino support.
After that, I'd say we should try to work the list out step by step.
What do you think?
Έχω στείλει τόσα πολλά. Ο Thry δέχτηκε το kiwibank μου τελικά μετά από περίπου 25 φορές. Αλλά δεν θα δεχτεί το bnz.
Το BNZ NZ δεν δέχεται διεθνείς πληρωμές, επομένως δεν έχει σημασία. Έχουν όλα τα αντίγραφα κίνησης των τραπεζών μου, το τηλέφωνό μου, τις χρεώσεις και τους λογαριασμούς ισχύος. Η άδεια οδήγησης μου. Απλώς συνεχίζουν να λένε ότι δεν επαληθεύεται πάντα μια άλλη δικαιολογία.
I have sent so many. Thry accepted my kiwibank one finally after about 25 times. But won't accept the bnz .
BNZ NZ do not accept international payments so its not relevant. They have all.my bank statements my phone ,rates and power accounts. My drivers licence. They just keep saying it's not verified always another excuse.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δεν ήταν δυνατή η αναγνώριση της γλώσσας στην οποία γράψατε την απάντησή σας. Επιλέξτε τη γλώσσα σας από τις ακόλουθες επιλογές
Η ανάρτηση σας έχει αποσταλεί στους διαχειριστές του φόρουμ για έλεγχο, ώστε να διασφαλιστεί ότι πληροί τις οδηγίες κοινότητας. Θα λάβετε ένα email για το αποτέλεσμα αυτής της διαδικασίας εντός 48 ωρών.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Διαπιστώσαμε ότι χρησιμοποιείτε το AdBlock. Δεν δείχνουμε διαφημίσεις, αλλά οι σύνδεσμοι προς ορισμένα καζίνο ενδέχεται να μη λειτουργούν με ενεργοποιημένο το AdBlock. Απενεργοποιήστε το AdBlock ή βάλτε σε λευκή λίστα τον ιστότοπό μας για να μπορείτε να επισκεφθείτε όλα τα καζίνο στις λίστες μας.