ΦόρουμΚαζίνοSpinCity Casino - γενική συζήτηση

SpinCity Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 1 έτος από schmaddo0815
|
3674 προβολές 50 απαντήσεις |
|
1 2 3
Προσθήκη ανάρτησης
Jaro
πριν από 6 μήνες

I was asking because I was waiting for a withdraw. But honestly I did give up and ended up closing my account.

tftcosta
πριν από 6 μήνες

How long did you wait for the withdrawal ? I'm sorry you finally gave up and closed your account, because you could have tried to use our free feature- the complaint. Maybe our team could have helped to resolve the situation. Anyway, did you end up losing your money here ? 😥

πριν από 5 μήνες

Πρέπει επειγόντως να βρω επιβεβαίωση πληρωμών σε αυτό το καζίνο στον λογαριασμό μου. Υπάρχει κάποιος που το χρησιμοποιεί αυτή τη στιγμή; Μπορείτε να μου πείτε ποιες είναι αυτές; Δεν μπορώ να τα βρω και να τα ξεχωρίσω;

Αυτόματη μετάφραση:
marcinqszwed
πριν από 5 μήνες

Hi, I moved your post under the casino in question. As for your question, I think it would be easiest to ask support where to find such things. 

Will you try and let us know ? 

Jaro
πριν από 5 μήνες

Ωραία, ευχαριστώ, ρώτησα την τράπεζα και δεν μπορούν να το κάνουν, σε πολλά καζίνο έχουν πολλές πύλες κατάθεσης, και στο SpinCity ήταν διαφορετικό κατάστημα παπουτσιών κάθε φορά, κλπ. Επιπλέον, έχουν περάσει 2 μήνες από τότε η τελευταία κατάθεση και ο καταθετικός λογαριασμός έχει 20 σε μια μέρα. σχεδόν αδύνατο να τα λεπτομέρεια

Αυτόματη μετάφραση:
marcinqszwed
πριν από 5 μήνες

Have you tried to communicate with the casino or where should you get such information if you say the bank can't do it ?

πριν από 5 μήνες

Πρέπει να υπάρχει κάποια επαναληψιμότητα σε αυτές τις επιβεβαιώσεις, αυτές οι πύλες υποδοχής σίγουρα επαναλαμβάνονται, απλά δεν έχω σημείο άγκυρας, ούτε καν.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Και αυτά τα λουκάνικα Spicy με μπλοκάρουν τόσο πολύ που δεν μπορώ να έχω πρόσβαση στη ζωντανή συνομιλία ούτε από το τηλέφωνό μου και δεν έχει νόημα γιατί μετά από λίγο καιρό σταμάτησαν να καταλαβαίνουν άλλες γλώσσες εκτός από τη μητρική τους ρωσική.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Πρέπει να υπάρχει κάποια επαναληψιμότητα σε αυτές τις επιβεβαιώσεις, αυτές οι πύλες υποδοχής σίγουρα επαναλαμβάνονται, απλά δεν έχω σημείο άγκυρας, ούτε καν.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Well, when it comes to understanding, I have to admit that I truly do not understand the meaning of this post. 🙁.

Can you try that somehow differently, please?

πριν από 5 μήνες

Και αυτά τα λουκάνικα Spicy με μπλοκάρουν τόσο πολύ που δεν μπορώ να έχω πρόσβαση στη ζωντανή συνομιλία ούτε από το τηλέφωνό μου και δεν έχει νόημα γιατί μετά από λίγο καιρό σταμάτησαν να καταλαβαίνουν άλλες γλώσσες εκτός από τη μητρική τους ρωσική.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Well, I'd say one never makes a mistake with a complaint.

I'm quite convinced; you could use some help. - if you agree, kindly use this link: https://casino.guru/complaints/createaaa

Submit a free-of-charge complaint against the casino, and try to explain the problem as best you can. After the complaint is reviewed, our specialists will try to support you.

How does it sound to you?

πριν από 4 μήνες

i just requested a withdrawal today. how long does it take?

pagzphgaming
πριν από 4 μήνες

Frankly, there is no simple answer to your question since the withdrawal process goes hand in hand with verification or a security check. The preferred payment option might also affect its speed.

For more concrete answers, please reach out to the casino. This is what support is there for. 😉

Will you let me know how it went? Just to be sure all is well, you know.

πριν από 3 μήνες

Hi

I have tried for 2 months to be verified to withdraw winnings from this site. Does anyone else manage to get verified and actually withdraw from this site in NZ

aandkneil
πριν από 3 μήνες

Hello, 2 months is quite a long time to verify and withdraw money. We give casinos 14 days to sort out this process. 

However, what's preventing you from verifying ? Did the casino give you any reason or what is the issue ? Can you tell me a little more about it ? 

I'll be waiting for your answer. 

Jaro
πριν από 3 μήνες

It's with spin city.

They want selfies with both visa debit cards inhave used to deposit, also my bank statements,proof of my accounts,utilities bills they didn't accept rates power or phone bill. My drivers licence. Also. I have sent about 25 selfie holding my cards. I even got some done professionally that I paid for. They finally accepted one of the cards. NZ bnz and anz visa debit cards do most accept international payments and I have asked them to foot bother with my bnz but they insist they must verify both cards. My kiwibank card has been verified. I cant even try to withdraw until verified. I am at a loss what to do now.

aandkneil
πριν από 3 μήνες

I see.

For now, we have to find out what is wrong with all the documents or photos you've provided so far but also have not been accepted - are currently missing in order to pass the verification.

Can you assemble such a list on your own? If not, please try to clarify this with the casino support.

After that, I'd say we should try to work the list out step by step.

What do you think?

Radka
πριν από 3 μήνες

Can I attach the photos I sent them

Δημοσίευση από aandkneil Έγινε επεξεργασία από Romi
Αιτία: Photo deleted for safety reasons.
aandkneil
πριν από 3 μήνες

I have sent so many. Thry accepted my kiwibank one finally after about 25 times. But won't accept the bnz .

BNZ NZ do not accept international payments so its not relevant. They have all.my bank statements my phone ,rates and power accounts. My drivers licence. They just keep saying it's not verified always another excuse.

πριν από 3 μήνες

Trying to withdraw in spincity is a big headache

πριν από 3 μήνες

Hgyu

Αυτόματη μετάφραση:
1 2 3

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
CandyBlitzBombs_flash_alt
Το Free Slot Tournament με έπαθλο 1000€ είναι LIVE!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα