Γεια σας, έχουμε την προηγούμενη ανάρτησή σας. Θα ήθελα να ξεκινήσω λέγοντας ότι τέτοιες καταστάσεις δεν είναι ευχάριστες για κανέναν από εμάς και νομίζω ότι είναι το σωστό να κάνουμε μια καταγγελία . Έχω δει ότι αυτή είναι η πρώτη σας απόσυρση και είναι επίσης αρκετά περίεργο αν το καζίνο δεν σας ζήτησε να κάνετε κάτι με αυτό.
Ωστόσο, δεν χρειάζεται να πανικοβληθείτε αμέσως, καθώς ο λογαριασμός βρίσκεται υπό διερεύνηση. Φυσικά, όσον αφορά την επαλήθευση, δεν νομίζω ότι είναι επαγγελματικό ένα καζίνο να προχωρήσει όπως έκανε σε αυτή την περίπτωση. Θα περίμενα να είναι πιο εξυπηρετικοί. Το καζίνο σας είπε ότι τώρα πρέπει απλώς να περιμένετε και δεν έχετε μάθει τίποτα νέο ακόμα;
Είναι σίγουρα δύσκολο να διατηρήσετε την ψυχραιμία σας σε αυτήν την κατάσταση, αλλά εφόσον το καζίνο επαληθεύει τον λογαριασμό και τα έγγραφά σας, ελπίζω ότι όλα θα επιλυθούν ευχάριστα.
Θα μπορούσατε να διατηρήσετε επαφή μαζί μας και να μας ενημερώσετε καθώς εξελίσσεται η υπόθεση; Θα ήμασταν ευγνώμονες και οι παίκτες θα μπορούν επίσης να δουν πώς εξελίσσεται η καταγγελία.
Εν τω μεταξύ, σας εύχομαι καλά νεύρα.
Hi, we got your previous post. I would like to start by saying that situations like this are not pleasant for any of us, and I think it's the right thing to do to file a complaint. I have seen that this is your first withdrawal and it is also quite strange if the casino did not ask you to do anything with it.
However, there is no need to panic right away, as the account is under investigation. Of course, as far as verification is concerned, I don't think it's professional for a casino to proceed as it did in this case. I would have expected them to be more helpful. The casino has told you that now you just have to wait and you haven't learned anything new yet ?
It's certainly difficult to keep a cool head in this situation, but as long as the casino verifies your account and documents, I hope everything will be resolved happily.
Could you keep in touch with and update us as the case develops ? We would be grateful and the players will also be able to see how the complaint is progressing.
In the meantime, I wish you good nerves.
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση: