Είναι σαφές ότι είστε απογοητευμένοι, και σε κάποιο βαθμό, δικαίως. Η κατάσταση αυτού του καζίνο είναι σοβαρή και έχουμε καταστήσει σαφές ότι η συμπεριφορά τους είναι απαράδεκτη. Αλλά το να μας κατηγορούν για τις πράξεις τους δεν είναι δίκαιο.
Το Casino Guru δεν λειτουργεί αυτό το καζίνο. Δεν διατηρούμε κεφάλαια παικτών. Αυτό που κάνουμε είναι να παρακολουθούμε τα μοτίβα, να ενημερώνουμε τις αξιολογήσεις ασφαλείας, να εκδίδουμε ετικέτες προειδοποιήσεων και να αφιερώνουμε πραγματικό χρόνο βοηθώντας τους παίκτες μέσω του συστήματος παραπόνων μας. Όλα αυτά έχουν συμβεί.
Συνεχίζεις να επιστρέφεις στην αξιολόγηση, αλλά ας είμαστε ειλικρινείς, η κοινότητα είχε τις πληροφορίες. Υπήρχαν προειδοποιητικά σημάδια στις κριτικές χρηστών, στις συζητήσεις στα φόρουμ και στην ενότητα παραπόνων. Όταν ένα καζίνο αλλάζει κατεύθυνση και σταματά να ακολουθεί τους δικούς του κανόνες, δεν είναι κάτι που ανακοινώνει στον κόσμο. Είναι μια σκόπιμη αλλαγή και συνήθως σιωπηλή. Μπορούμε να αντιδράσουμε μόνο όταν τα στοιχεία γίνουν ορατά—και το κάναμε.
Τα υπόλοιπα είναι προς όφελός μας, και κανείς μας δεν μπορεί να το αλλάξει αυτό—ούτε εσύ ούτε εσύ. Δεν λέω ότι κάνεις λάθος, αλλά το να αντιμετωπίζεις τις ίδιες αναρτήσεις κάθε μέρα είναι πραγματικά απαιτητικό. Κάνεις κύκλους, δεν νομίζεις; Εγώ ναι.
Επιλέξατε επίσης να κλείσετε μια καταγγελία εναντίον ενός άλλου καζίνο από την ίδια ομάδα, αποκαλώντας μας «ανίκανους». Είναι δική σας επιλογή, αλλά αν δεν θέλετε να συμμετάσχετε στη διαδικασία μας, τι θέλετε να κάνουμε;
Τι πιστεύετε ότι θα επιτευχθεί επαναλαμβάνοντας τις ίδιες κατηγορίες ξανά και ξανά; Σας ακούμε. Έχουμε αναλάβει δράση. Αλλά τα συναισθήματα οργής δεν πρέπει να αντικαθιστούν τα γεγονότα. Αν είστε πρόθυμοι να αναγνωρίσετε την πραγματικότητα για το πώς λειτουργεί αυτό, είμαστε ακόμα εδώ για να βοηθήσουμε. Είμαστε παγιδευμένοι σε έναν φαύλο κύκλο που δεν φέρνει κανένα καλό.
Αν μου επιτρέπεται να είμαι τόσο τολμηρός, δώστε μας μια ανάσα, παρακαλώ. Και τα καλά νέα: Μερικοί παίκτες εξακολουθούν να πληρώνονται.
It’s clear you’re frustrated, and to some extent, rightly so. This casino's situation is serious, and we've made it clear that their behavior is unacceptable. But blaming us for their actions isn’t fair.
Casino Guru doesn’t operate this casino. We don’t hold player funds. What we do is monitor patterns, update safety ratings, issue warning labels, and spend real time helping players through our complaints system. All of that has happened.
You keep circling back to the rating, but let’s be honest here, the community did have the information. There were red flags in user reviews, forum discussions, and the complaints section. When a casino changes direction and stops following its own rules, it’s not something they announce to the world. It’s a deliberate shift, and usually a quiet one. We can only react once the evidence becomes visible—and we did.
The rest is to our betters, and no one of us can change that—including you. I'm not saying you're wrong, but facing the same posts every day is really demanding. Running in circles, don't you think? I do.
You also chose to close a complaint against another casino from the same group, calling us "incompetent." It's your choice, but if you don't want to engage with our process, what do you want us to do?
What do you think will be achieved by repeating the same accusations over and over? We hear you. We’ve taken action. But feelings of outrage shouldn’t replace facts. If you’re willing to acknowledge the reality of how this works, we’re still here to help. We are caught in a vicious cycle that brings no good.
If I may be that bold, give us a break, please. And the good news: Some players are actually still being paid.
Αυτόματη μετάφραση: