ΦόρουμΚαζίνοSnatch Casino - γενική συζήτηση

Snatch Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 15)

πριν από 2 έτη από caiods20221
|
42337 προβολές 293 απαντήσεις |
|
1...14 15
Προσθήκη ανάρτησης
ntousai17
πριν από 1 μήνα

Hello, did you also get a message when it kicked you out of the game, because you had some error ? Do you have any bonus history or something like that where it would be visible that the bonus is completed or still not completed ? Have you contacted support about this problem ? 

Please let me know.

Jaro
πριν από 1 μήνα

Δεν έχω τπτ ούτε μου έβγαλε κάτι απλά δεν υπήρχε τπτ δεν μου έβγαλε τπτ το μπονους ήθελε 3 σπινς ακόμα να ολοκληρωθεί κέρδιζα γύρο στα 78 ευρώ και από κει και πέρα δεν υπήρχαν ούτε λεφτά ούτε το μπονους ούτε τπτ είχα τ η 5 ευρώ που μου είχαν μείνει

ntousai17
πριν από 1 μήνα

Sure, and you contacted support, what do you have to do in this case ? 

πριν από 1 μήνα

Το θέμα είναι ότι δεν ξέρω τι πρέπει να κάνω

ntousai17
πριν από 1 μήνα

It's probably wise to wait now that you have a complaint filed with us. 

Anyway, I asked you if you contacted the casino with the problem and what did they tell you ? That would be the first place I would go.

πριν από 1 μήνα

Ευχαριστώ

πριν από 1 μήνα

Εγγράφηκα στο Snatch Casino και είχα την τύχη να κερδίσω κάποια χρήματα. Ζήτησα να κάνω ανάληψη των κερδών μου με 3 αναλήψεις και εκκρεμούν για 10 ημέρες. Επιβεβαίωσα τον λογαριασμό μου και έστειλα όλα τα απαιτούμενα έγγραφα, αλλά καμία απάντηση. Η συνομιλία για την εξυπηρέτηση πελατών συνεχίζει να απαιτεί χρόνο χωρίς να λυθεί το πρόβλημά μου. Τι μπορώ να κάνω για να μην χάσω τα χρήματά μου;

Αυτόματη μετάφραση:
domy852004
πριν από 1 μήνα

Hi there.

The way I see it, the immediate danger seems to be the urge to play, so as long as you are cool, your funds should be safe. The other thing is, however, what takes so long to the casino. According to a higher Safety Index this casino is among the trustworthy. I really want to find out what is happening.

It must be hard for you. In any case, please update the complaint, and we shall see what the casino has to say about it. I hope you don't mind keeping us updated here on the forum too.


Jaro
πριν από 1 μήνα

Φυσικά επικοινωνώ με την εξυπηρέτηση πελατών κάθε μέρα, αλλά μου λένε να στείλω τα απαιτούμενα έγγραφα και να περιμένω υπομονετικά και να προσποιούμαι ότι στέλνω μια υπενθύμιση στα οικονομικά γραφεία. Σήμερα είναι η 14η μέρα.

Αυτόματη μετάφραση:
domy852004
πριν από 1 μήνα

I saw what you wrote and what your issue is. In this case you have a complaint and our team will contact the casino if nothing changes. 14 days is the exact time period we give casinos to resolve KYC, so it won't be long. I don't know what can take so long to verify documents. What all had to be sent? 

πριν από 1 μήνα

Θα χρειαστείτε τα ακόλουθα στοιχεία: - Ένα στιγμιότυπο οθόνης του προσωπικού σας προφίλ στην τράπεζα Διαδικτύου, το οποίο περιλαμβάνει τις ακόλουθες πληροφορίες: IBAN (Διεθνής Αριθμός Τραπεζικού Λογαριασμού) Αναγνωριστικό Τράπεζας / BIC (Κωδικός αναγνώρισης τράπεζας) Η πλήρης διεύθυνση του παραλήπτη (ταχυδρομικός κώδικας, οδός , πόλη, χώρα) Σημειώστε επίσης τα τραπεζικά σας στοιχεία (IBAN, BIC και την πλήρη διεύθυνση του παραλήπτη). - Ένα έγχρωμο αντίγραφο της πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας που χρησιμοποιείται για την κατάθεση χρημάτων στον λογαριασμό σας (εμπρός και πίσω). Για λόγους ασφαλείας μόνο τα πρώτα 6 και τα τελευταία 4 ψηφία της κάρτας θα πρέπει να είναι ορατά. Τα ψηφία στο πίσω μέρος και το CVV πρέπει επίσης να καλύπτονται. Οπότε μην ανησυχείς. Στείλτε τη λίστα των εγγράφων στο . Θα πρέπει να συμπεριλάβετε τη σύνδεσή σας στο καζίνο στη γραμμή θέματος του email σας. Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις, επικοινωνήστε με τη ζωντανή συνομιλία του καζίνο μας ή στείλτε ένα email στο


ΤΑ ΣΤΕΛΝΩ ΟΛΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 15 ΦΟΡΕΣ, ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ. ΚΑΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Αυτόματη μετάφραση:
domy852004
πριν από 1 μήνα

I can see that these are quite common things the casino asks for and I don't know what can take them so long to verify. If there were some documents rejected, I understand that it could take longer, but you haven't mentioned anything like that yet. 

However, if you have sent everything you need you will probably have to wait for some kind of approval or if the casino will have any objections. 

Anyway, I would say that when Veronika gets to you, she will probably ask you some more questions and slowly the casino will be contacted. 

I hate to say it but you'll have to be patient. 

πριν από 1 μήνα

file σημερα μου εφαγαν κιαλο μπονους

ntousai17
πριν από 1 μήνα

Hi, what does that mean specifically, please? I'm not sure if I understand so I'll ask just to be sure. What's the problem?

1...14 15
Μετάβαση στη σελίδααπό 15 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα