ΦόρουμΚαζίνοSnatch Casino - γενική συζήτηση

Snatch Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 14)

πριν από 2 έτη από caiods20221
|
42480 προβολές 293 απαντήσεις |
|
1...13 14 15
Προσθήκη ανάρτησης
efreu
πριν από 4 μήνες

Axle συγγνώμη, δεν μπορώ να βρω κάτι με το οποίο έπαιξα

Αυτόματη μετάφραση:
efreu
πριν από 4 μήνες

So you don't have anything in your history, do you? Then I guess I would ask how is it possible that they cap your money at a certain point and you can't withdraw any more even though you have completed a rollover that the casino told you to do. 

I find this quite strange and would probably resort to lodging a complaint as I announced to get our team to take a more in-depth look at the whole situation. 

What do you think? 

Jaro
πριν από 4 μήνες

Γεια σας, χθες μετά τη δουλειά κοίταξα ξανά ολόκληρο το ιστορικό ολόκληρου του μήνα, δεν υπάρχει τίποτα εκεί. Μπορούσα επίσης να ζητήσω την πληρωμή κανονικά, διαφορετικά αυτό δεν είναι δυνατό εάν δεν έχει χρησιμοποιηθεί το μπόνους. Ναι, θα ήθελα να κάνω μια καταγγελία, τι πρέπει να κάνω; Ευχαριστώ για τη βοήθεια

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

file

efreu
πριν από 4 μήνες

Είχα ήδη γράψει email στο Snatchcasino, το τελευταίο χθες με αίτημα για αντίγραφο των κερδών γιατί δεν μπορώ να τα βρω. Δεν παίρνω ποτέ απάντηση, είναι περίεργο όλο αυτό

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Συγγνώμη, ξέχασα κάτι, όταν έπαιξα με μπόνους κέρδισα σχεδόν 400 ευρώ και μετά το υπόλοιπο άλλαξε από χρήματα μπόνους σε πραγματικά χρήματα. Μετά κοίταξα το προφίλ μου και ναι, έπαιξα με πραγματικά χρήματα για περίπου 200 ευρώ. Δεν μπορώ να πω ακριβώς, αλλά αυτή η νίκη δεν υπάρχει πουθενά στην ιστορία. Είναι πολύ περίεργα όλα αυτά

Αυτόματη μετάφραση:
efreu
πριν από 4 μήνες

More and more is being added, so I'm starting to get quite confused. 

And that's why a complaint is probably the best step. 

If you are interested, just tap on this link and file it here. ⬅️

I would also add a guide which might be helpful as to what to expect from the complaint itself- Complaint Resolution Information and Instructions

I hope this will be resolved as quickly and fairly as possible. 

πριν από 4 μήνες

Εντάξει, ευχαριστώ πολύ, θα το κάνω μετά την αργοπορημένη μου βάρδια. Είμαι ήδη μπερδεμένος, αλλά ξέρω τι συνέβη. Δεν περιμένω απάντηση από το Snatchcasino, δεν νομίζω ότι ενδιαφέρονται να το διευκρινίσουν. Τα λέμε τότε, ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
efreu
πριν από 4 μήνες

Sure, if you have time you can go for it. We'll see how they're going to handle it. From what I've seen, they're trying to resolve the complaints, so hopefully it'll turn out well. 🙂

πριν από 4 μήνες

Ελπίζω ότι μπορεί να διευκρινιστεί, γιατί όπως είπα, δεν μπορώ να παίξω αυτό το παιχνίδι με μπόνους και να πάρω το τζάκποτ χωρίς να είμαι εγγυημένος. Ευχαριστώ πολύ

Αυτόματη μετάφραση:
efreu
πριν από 4 μήνες

I understand, let's see what our team will find out and where it will go. I'll keep my fingers crossed. 🤞

πριν από 4 μήνες

Γεια, ναι, για να δούμε. Δεν είχα ποτέ κανένα πρόβλημα εκεί, οι πληρωμές είναι πολύ γρήγορες και κατά τα άλλα μου αρέσει. Δεν έχω ιδέα γιατί είναι έτσι τώρα. Είχα αυτό το τζακ ποτ στο παρελθόν, αλλά έπαιξα χωρίς μπόνους και πήρα τα κέρδη. Θα περιμένω και θα δω

Αυτόματη μετάφραση:
efreu
πριν από 4 μήνες

That's probably the most sensible thing to do. I hope that everything will be sorted out soon when you say that the casino is basically cool and you can enjoy your time here.

πριν από 4 μήνες

Χθες κοίταξα ξανά όλη την πρόοδό μου. Είχα κάτι παρόμοιο πέρυσι, αλλά δεν έκανα τίποτα γιατί ήμουν πολύ πιεσμένος στη δουλειά. Δεν το σκέφτηκα πια και θα το αφήσω έτσι τώρα. Αν δεν πάρω τα χρήματα, τότε είναι έτσι. Σίγουρα έχω πάρει τα χρήματά μου πίσω, αλλά δεν μπορείς να τα αντέχεις όλα. Ελπίζω να έχετε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο.

Αυτόματη μετάφραση:
efreu
πριν από 4 μήνες

I agree, you can't leave it just like that and maybe you have to fight a little bit. If the only thing you sacrifice is time, then I don't think it's so bad. We'll see what comes out of it in the end. I hope it turns out well. 

πριν από 4 μήνες

Γεια σας, ναι κι εγώ το ελπίζω και φαίνεται ότι και άλλοι νιώθουν το ίδιο με εμένα. Περίμενε να δεις, χαμογέλασε. Καλή εβδομάδα

Αυτόματη μετάφραση:
efreu
πριν από 4 μήνες

Thank you and I wish you an equally successful week with good news. 😉

πριν από 3 μήνες

Ζήτησα ανάληψη στις 11 Ιουλίου. Τα έγγραφα έχουν επαληθευτεί, αλλά η KYC μου ζητά να στείλω την κίνηση του τραπεζικού λογαριασμού με τη διεύθυνση.

Δεν λαμβάνω αντίγραφο κίνησης ταχυδρομικώς ..... Έχω ήδη στείλει ένα αντίγραφο κίνησης που κατέβασα από την εφαρμογή της τράπεζας, ένα στιγμιότυπο της πληρωμής, ένα στιγμιότυπο της κίνησης κίνησης, ένα στιγμιότυπο οθόνης των τραπεζικών στοιχείων μου ... και έχω ήδη πει στο email μου ότι δεν έχω αυτήν τη δήλωση με τη διεύθυνση, αλλά η απάντησή τους είναι πάντα ότι πρέπει να στείλω αυτό το έγγραφο.


Αυτόματη μετάφραση:
rzgpkb49bn
πριν από 3 μήνες

Hello, I see you have a problem with fully verifying yourself in the casino. This problem has plagued many players and I understand that in some countries you don't have a chance to get such a document with all the information. 

However, have you tried calling the bank to see if it would be possible if you can't get it through the app ? 

Alternatively, if you can't verify and the casino keeps telling you the same thing, you can lodge a complaint with us and our team will try to help you.

If you are interested, just tap on this link. ⬅️

So do you think you'll try to resolve it or will you ask for help ?

πριν από 1 μήνα

επαιζα στο σνατσ καζινο ειχα μπει μπονουσ κερδιζα δεν ειχαν τελειωσει η περιστροφες ακομα με πεταξε και ξανα μπηκα μεσα και δεν ειχα ουτε χρηματα ουτε μπονους


1...13 14 15
Μετάβαση στη σελίδααπό 15 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα