πριν από 4 μήνες
Axle συγγνώμη, δεν μπορώ να βρω κάτι με το οποίο έπαιξα
Axle sorry, I can't find anything with which bonus I played
Achse sorry,ich kann nichts finden mit welchen Bonus ich gespielt habe
0
Axle συγγνώμη, δεν μπορώ να βρω κάτι με το οποίο έπαιξα
Axle sorry, I can't find anything with which bonus I played
Achse sorry,ich kann nichts finden mit welchen Bonus ich gespielt habe
Άρα δεν έχεις τίποτα στην ιστορία σου, σωστά; Στη συνέχεια, υποθέτω ότι θα ρωτούσα πώς είναι δυνατόν να σου βάλουν ανώτατο όριο στα χρήματά σου σε ένα συγκεκριμένο σημείο και να μην μπορείς να κάνεις ανάληψη άλλο, παρόλο που έχεις ολοκληρώσει μια ανατροπή που σου είπε το καζίνο.
Το βρίσκω πολύ περίεργο και πιθανότατα θα καταφύγω στην υποβολή καταγγελίας καθώς ανακοίνωσα για να πείσω την ομάδα μας να εξετάσει σε βάθος την όλη κατάσταση.
Τι νομίζετε;
So you don't have anything in your history, do you? Then I guess I would ask how is it possible that they cap your money at a certain point and you can't withdraw any more even though you have completed a rollover that the casino told you to do.
I find this quite strange and would probably resort to lodging a complaint as I announced to get our team to take a more in-depth look at the whole situation.
What do you think?
Γεια σας, χθες μετά τη δουλειά κοίταξα ξανά ολόκληρο το ιστορικό ολόκληρου του μήνα, δεν υπάρχει τίποτα εκεί. Μπορούσα επίσης να ζητήσω την πληρωμή κανονικά, διαφορετικά αυτό δεν είναι δυνατό εάν δεν έχει χρησιμοποιηθεί το μπόνους. Ναι, θα ήθελα να κάνω μια καταγγελία, τι πρέπει να κάνω; Ευχαριστώ για τη βοήθεια
Hello, yesterday after work I looked at the entire history of the whole month again, there is nothing there. I was also able to request the payout normally, otherwise that is not possible if the bonus has not been used. Yes, I would like to file a complaint, what do I have to do? Thanks for the help
Hallo,ich habe mir gestern nach Feierabend nochmal die ganze Historie vom ganzen Monat angeschaut,es ist nichts da. Ich konnte auch die Auszahlung normal beantragen,das geht sonst nicht wenn der Bonus nicht umgesetzt ist. Ja ich möchte eine Beschwerde einreichen,was muss ich machen. Danke für die Hilfe
Είχα ήδη γράψει email στο Snatchcasino, το τελευταίο χθες με αίτημα για αντίγραφο των κερδών γιατί δεν μπορώ να τα βρω. Δεν παίρνω ποτέ απάντηση, είναι περίεργο όλο αυτό
I had already written emails to Snatchcasino, the last one yesterday with a request for a copy of the winnings because I can't find them. I never get an answer, it's all strange
Ich hatte auch schon Mails geschrieben an Snatchcasino ,die letzte gestern mit der Bitte um eine Kopie des Gewinnes da ich diesen nicht finden kann.Ich bekomme nie eine Antwort,es ist alles merkwürdig
Συγγνώμη, ξέχασα κάτι, όταν έπαιξα με μπόνους κέρδισα σχεδόν 400 ευρώ και μετά το υπόλοιπο άλλαξε από χρήματα μπόνους σε πραγματικά χρήματα. Μετά κοίταξα το προφίλ μου και ναι, έπαιξα με πραγματικά χρήματα για περίπου 200 ευρώ. Δεν μπορώ να πω ακριβώς, αλλά αυτή η νίκη δεν υπάρχει πουθενά στην ιστορία. Είναι πολύ περίεργα όλα αυτά
Sorry, I forgot something, when I played with a bonus I won almost 400 euros and then the balance changed from bonus money to real money. Then I looked at my profile and yes, I played with real money for around 200 euros. I can't say exactly, but this win is also nowhere to be found in the history. It's all very strange
Sorry was ich noch vergessen habe,als ich mit Bonus gespielt habe hatte ich einen Gewinn von knapp 400 Euro und danach stellte sich das Guthaben von Bonusgeld auf Echtgeld um. Danach schaute ich in meinem Profil und ja, ich spielte dann mit Echtgeld so ca. 200 Euro. So genau kann ich das jetzt nicht sagen,aber auch dieser Gewinn ist nicht zu finden in der Historie. Das ist alles sehr komisch
Όλο και περισσότερα προστίθενται, οπότε έχω αρχίσει να μπερδεύομαι αρκετά.
Και γι' αυτό το παράπονο είναι ίσως το καλύτερο βήμα.
Εάν ενδιαφέρεστε, απλώς πατήστε σε αυτόν τον σύνδεσμο και καταχωρήστε τον εδώ . ⬅️
Θα ήθελα επίσης να προσθέσω έναν οδηγό που θα μπορούσε να είναι χρήσιμος ως προς το τι να περιμένετε από την ίδια την καταγγελία - Πληροφορίες και οδηγίες επίλυσης καταγγελιών
Ελπίζω ότι αυτό θα επιλυθεί όσο το δυνατόν γρηγορότερα και δίκαια.
More and more is being added, so I'm starting to get quite confused.
And that's why a complaint is probably the best step.
If you are interested, just tap on this link and file it here. ⬅️
I would also add a guide which might be helpful as to what to expect from the complaint itself- Complaint Resolution Information and Instructions
I hope this will be resolved as quickly and fairly as possible.
Εντάξει, ευχαριστώ πολύ, θα το κάνω μετά την αργοπορημένη μου βάρδια. Είμαι ήδη μπερδεμένος, αλλά ξέρω τι συνέβη. Δεν περιμένω απάντηση από το Snatchcasino, δεν νομίζω ότι ενδιαφέρονται να το διευκρινίσουν. Τα λέμε τότε, ευχαριστώ
OK, thank you very much, I'll do that after my late shift. I'm already confused, but I know what happened. I don't expect an answer from Snatchcasino, I don't think they're interested in clarifying it. See you then, thank you
Ok,vielen Dank das mach ich nach meiner Spätschicht in Ruhe.Ich bin auchschon verwirrt,aber ich weiß ja was gewesen ist. Mit einer Antwort von Snatchcasino rechne ich nicht, ich glaube die haben kein Interesse das zu klären.Bis dann,danke
Φυσικά, αν έχετε χρόνο, μπορείτε να το κάνετε. Θα δούμε πώς θα το χειριστούν. Από ό,τι έχω δει, προσπαθούν να επιλύσουν τα παράπονα, οπότε ελπίζω ότι θα βγει καλά. 🙂
Sure, if you have time you can go for it. We'll see how they're going to handle it. From what I've seen, they're trying to resolve the complaints, so hopefully it'll turn out well. 🙂
Ελπίζω ότι μπορεί να διευκρινιστεί, γιατί όπως είπα, δεν μπορώ να παίξω αυτό το παιχνίδι με μπόνους και να πάρω το τζάκποτ χωρίς να είμαι εγγυημένος. Ευχαριστώ πολύ
I hope that it can be clarified, because as I said, I can't play this game with a bonus and get the jackpot without being guaranteed. Thank you very much
Ich hoffe das es geklärt werden kann,denn wie gesagt,mit Bonus kann ich dieses Spiel nicht spielen und schon garniert den Jackpot holen können.Vielen Dank ersteinmal
Καταλαβαίνω, να δούμε τι θα μάθει η ομάδα μας και που θα πάει. Θα κρατήσω τα δάχτυλά μου σταυρωμένα. 🤞
I understand, let's see what our team will find out and where it will go. I'll keep my fingers crossed. 🤞
Γεια, ναι, για να δούμε. Δεν είχα ποτέ κανένα πρόβλημα εκεί, οι πληρωμές είναι πολύ γρήγορες και κατά τα άλλα μου αρέσει. Δεν έχω ιδέα γιατί είναι έτσι τώρα. Είχα αυτό το τζακ ποτ στο παρελθόν, αλλά έπαιξα χωρίς μπόνους και πήρα τα κέρδη. Θα περιμένω και θα δω
Hi, yes, let's see. I've never had any problems there, payouts are very quick and otherwise I like it. I have no idea why it's like this now. I've had this jackpot before, but I played without a bonus and got the winnings. I'll wait and see
Hi,ja schaun wir mal . Ich hatte ja nie Probleme dort,Auszahlungen gehen sehr schnell und sonst gefällt es mir auch. Ich habe keine Ahnung warum das jetzt so ist.Ich hatte schoneinmal diesen Jackpot, aber ich hatte ohne Bonus gespielt und den Gewinn auch bekommen.Ich warte mal ab
Αυτό είναι ίσως το πιο λογικό πράγμα που πρέπει να κάνουμε. Ελπίζω ότι όλα θα τακτοποιηθούν σύντομα όταν λέτε ότι το καζίνο είναι βασικά ωραίο και μπορείτε να απολαύσετε το χρόνο σας εδώ.
That's probably the most sensible thing to do. I hope that everything will be sorted out soon when you say that the casino is basically cool and you can enjoy your time here.
Χθες κοίταξα ξανά όλη την πρόοδό μου. Είχα κάτι παρόμοιο πέρυσι, αλλά δεν έκανα τίποτα γιατί ήμουν πολύ πιεσμένος στη δουλειά. Δεν το σκέφτηκα πια και θα το αφήσω έτσι τώρα. Αν δεν πάρω τα χρήματα, τότε είναι έτσι. Σίγουρα έχω πάρει τα χρήματά μου πίσω, αλλά δεν μπορείς να τα αντέχεις όλα. Ελπίζω να έχετε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο.
Yesterday I looked through all my progress again. I had something similar last year, but I didn't do anything because I was too stressed at work. I didn't even think about it anymore and I'm going to leave it like that now. If I don't get the money, then that's the way it is. I've definitely got my money back, but you can't just put up with everything. I hope you have a nice weekend.
Ich hatte gestern nochmal meine ganzen Verläufe durchgeschaut,ich hatte vergangenes Jahr auch schon soetwas,aber da hab ich nichts unternommen weil zuviel Stress auf Arbeit war.Da hab ich auch garnicht mehr dran gedacht und das lass ich jetzt auch so. Wenn ich das Geld nicht bekomme dann ist das so,meinen Einsatz habe ich allemale raus,aber man kann sich ja nicht alles gefallen lassen. Ich wünsche ein schönes Wochenende.
Συμφωνώ, δεν μπορείς να το αφήσεις έτσι και ίσως πρέπει να παλέψεις λίγο. Αν το μόνο πράγμα που θυσιάζεις είναι ο χρόνος, τότε δεν νομίζω ότι είναι τόσο κακό. Θα δούμε τι θα βγει από αυτό στο τέλος. Ελπίζω να βγει καλά.
I agree, you can't leave it just like that and maybe you have to fight a little bit. If the only thing you sacrifice is time, then I don't think it's so bad. We'll see what comes out of it in the end. I hope it turns out well.
Γεια σας, ναι κι εγώ το ελπίζω και φαίνεται ότι και άλλοι νιώθουν το ίδιο με εμένα. Περίμενε να δεις, χαμογέλασε. Καλή εβδομάδα
Hello, yes I hope so too and it seems that others feel the same as me. Wait and see, grin. Have a nice week
Hallo,ja das hoffe ich auch und es scheint ja anderen auch so zu gehen wie mir. Abwarten und Tee trinken grins.Wünsche eine schöne Woche
Σας ευχαριστώ και σας εύχομαι μια εξίσου επιτυχημένη εβδομάδα με καλά νέα. 😉
Thank you and I wish you an equally successful week with good news. 😉
Ζήτησα ανάληψη στις 11 Ιουλίου. Τα έγγραφα έχουν επαληθευτεί, αλλά η KYC μου ζητά να στείλω την κίνηση του τραπεζικού λογαριασμού με τη διεύθυνση.
Δεν λαμβάνω αντίγραφο κίνησης ταχυδρομικώς ..... Έχω ήδη στείλει ένα αντίγραφο κίνησης που κατέβασα από την εφαρμογή της τράπεζας, ένα στιγμιότυπο της πληρωμής, ένα στιγμιότυπο της κίνησης κίνησης, ένα στιγμιότυπο οθόνης των τραπεζικών στοιχείων μου ... και έχω ήδη πει στο email μου ότι δεν έχω αυτήν τη δήλωση με τη διεύθυνση, αλλά η απάντησή τους είναι πάντα ότι πρέπει να στείλω αυτό το έγγραφο.
I requested a withdrawal on July 11. The documents have been verified, but KYC asks me to send the bank statement with the address.
I don't receive a statement by post ..... I've already sent a statement that I downloaded from the bank's app, a screenshot of the payment, a screenshot of the statement, a screenshot of my bank details .... and I've already said in my email that I don't have this statement with the address, but their response is always that I have to send this document.
Desde 11/07 solicitei saque . Os documentos foram verificados, porém o KYC solicita o envio do extrato do banco com o endereço.
Não recebo extrato pelos correios .....já mandei extrato que peguei no aplicativo do banco, print da tela com o pagamento, print da tela do extrato, print da tela dos meus dados do banco .... e já falei no e-mail que não possuo este extrato onde consta o endereço, mas a resposta deles sempre é que tenho que enviar este documento.
Γεια σας, βλέπω ότι έχετε πρόβλημα με την πλήρη επαλήθευση του εαυτού σας στο καζίνο. Αυτό το πρόβλημα έχει ταλαιπωρήσει πολλούς παίκτες και καταλαβαίνω ότι σε ορισμένες χώρες δεν έχετε την ευκαιρία να λάβετε ένα τέτοιο έγγραφο με όλες τις πληροφορίες.
Ωστόσο, δοκιμάσατε να καλέσετε την τράπεζα για να δείτε εάν θα ήταν δυνατό αν δεν μπορείτε να το λάβετε μέσω της εφαρμογής;
Εναλλακτικά, εάν δεν μπορείτε να επαληθεύσετε και το καζίνο σας λέει συνέχεια το ίδιο πράγμα, μπορείτε να υποβάλετε μια καταγγελία σε εμάς και η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει.
Εάν ενδιαφέρεστε, απλώς πατήστε σε αυτόν τον σύνδεσμο . ⬅️
Πιστεύετε λοιπόν ότι θα προσπαθήσετε να το λύσετε ή θα ζητήσετε βοήθεια;
Hello, I see you have a problem with fully verifying yourself in the casino. This problem has plagued many players and I understand that in some countries you don't have a chance to get such a document with all the information.
However, have you tried calling the bank to see if it would be possible if you can't get it through the app ?
Alternatively, if you can't verify and the casino keeps telling you the same thing, you can lodge a complaint with us and our team will try to help you.
If you are interested, just tap on this link. ⬅️
So do you think you'll try to resolve it or will you ask for help ?
I was playing at the snatch casino, I had entered a bonus, I was winning, the spins had not ended, it still kicked me out and I entered again and I had neither money nor bonus
επαιζα στο σνατσ καζινο ειχα μπει μπονουσ κερδιζα δεν ειχαν τελειωσει η περιστροφες ακομα με πεταξε και ξανα μπηκα μεσα και δεν ειχα ουτε χρηματα ουτε μπονους
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.