Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.
Πήρες τελικά όλο το ποσό;
Αυτό είναι υπέροχο, σωστά;
Did you get the full amount finally?
That is great, right?
Καλημέρα, περιμένω δύο αναλήψεις από τα τέλη Ιουνίου, μία στις 26 και μία στις 27. Στο chat απαντώ με τον τυπικό τρόπο με ψεύτικες διαβεβαιώσεις.
Good morning, I've been waiting for two withdrawals since the end of June, one on the 26th and one on the 27th. In chat I reply in a standard way with fake reassurances.
Buongiorno, sto aspettando due prelievi da fine giugno, uno il 26 e uno il 27, in chat rispondo in modo standard con rassicurazioni finte
Λοιπόν, τι σου λέει το καζίνο; Ότι πρέπει να είσαι ήρεμος για τα χρήματά σου που μπαίνουν κ.λπ.; Σου είπαν γιατί περιμένεις τόσο πολύ;
Από ό,τι έχω δει, το παράπονό σας είναι ανοιχτό και η ομάδα μας θα επικοινωνήσει με το καζίνο εάν δεν αλλάξει τίποτα.
Θα ήθελα να λυθεί το θέμα το συντομότερο δυνατό, αλλά μάλλον θα πρέπει να περιμένουμε.
Hey, so what does the casino tell you? That you have to be calm about your money coming in and stuff? Did they say why are you waiting so long?
From what I've seen, your complaint is open and our team will contact the casino if nothing changes.
I'd like to get this resolved as soon as possible, but I guess we'll have to wait for that.
Γεια σου Γιάροσλαβ, το καζίνο λέει το ίδιο πράγμα στη συνομιλία, επαναλαμβάνοντας ότι υπάρχουν καθυστερήσεις λόγω του μεγάλου αριθμού αιτημάτων και ότι οι αναλήψεις μου βρίσκονται στο τελικό στάδιο, αλλά επαναλαμβάνουν το πρόβλημα εδώ και μέρες και δεν υπάρχει τίποτα νέο. Λένε ότι θα στείλουν υπενθυμίσεις και θα μου πουν ότι μπορώ να μείνω ήρεμος, αλλά δεν ξέρω πόσο αλήθεια είναι αυτό, απλώς θέλω να πάρω πίσω τα κέρδη μου.
Hi Jaroslav, the casino says the same thing in chat, repeating that there are delays due to the high number of requests and that my withdrawals are in the final stages, but they've been repeating the problem for days and there's really nothing new. They say they'll send reminders and say I can stay calm, but I don't know how true that is, I just want to get my winnings back.
Ciao Jaroslav, il casino dice le stesse cose in chat, ripete che ci sono ritardi dovuti alle tante richieste e che i miei prelievi sono alla fase finale, ma il problema che lo ripetono da giorni e non c'è realmente nessuna novità. Dicono di mandare solleciti e di stare tranquillo ma non so quanto sia vero, voglio solo recuperare la mia vincita
Μπορεί να συμβεί, και είναι αρκετά συνηθισμένο, τα καζίνο να έχουν μερικές φορές καθυστερήσεις στις αναλήψεις. Δεν υπάρχει τίποτα περισσότερο που μπορείτε να κάνετε από το να είστε υπομονετικοί και θα προσπαθήσουμε να βοηθήσουμε. Πιστεύω ότι και το καζίνο αντιμετωπίζει την κατάσταση και θα σας στείλει τα χρήματα το συντομότερο δυνατό, αλλά θα πρέπει να περιμένουμε.
Αν δεν αλλάξει τίποτα, όπως είπα, η ομάδα μας θα επικοινωνήσει με το καζίνο.🙂
It can happen, and it is quite common, that casinos are sometimes delayed with withdrawals. There is nothing more to do than to be patient and we will try to help. I believe that the casino is also dealing with the situation and will send you the money as soon as possible, but we will have to wait.
If nothing changes, as I said, our team will contact the casino.🙂
Τώρα λένε ότι είμαι ακόμα στο στάδιο της επαλήθευσης, δεν ξέρω ακριβώς τι να κάνω ή πώς να συμπεριφερθώ. Μιλούσα με κάποιον νωρίτερα και ξαφνικά η συνομιλία έκλεισε. Ο λογαριασμός μου δεν χρειάζεται επαλήθευση. 
Now they say I'm still in the verification stage, not exactly what to do or how to behave. I was talking to someone earlier and suddenly the chat was closed. My account doesn't need verification. 
Ora dicono che sono ancora allo stato di verifica, non che proprio che fare è come comportarmi. Stavo parlando prima con un altra persona ed improvvisamente la chat è stata chiusa. Il mio account non bisogno di verifica. 
Καλημέρα, θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι οι αναλήψεις μου μόλις έφτασαν, σας ευχαριστώ για την υποστήριξή σας.
Good morning, I would like to inform you that my withdrawals have just arrived, thank you for your support.
Buongiorno, comunico che i miei prelievi sono appena arrivati, grazie per il vostro supporto
Έτσι, χρειάστηκε μόνο να περιμένουμε λίγο. Δεν περιμένατε πολύ λίγο, οπότε καταλαβαίνω την ανησυχία σας, αλλά το πιο σημαντικό είναι ότι έχετε χρήματα στον τραπεζικό σας λογαριασμό.
Πιστεύεις ότι θα συνεχίσεις να παίζεις σε αυτό το καζίνο παρά την καθυστέρηση;
So it was only necessary to wait for some time. You weren't waiting for very little, so I understand your concern, but the most important thing is that you have money in your bank account.
Do you think you will still play at this casino despite this delay?
Περιμένω τρεις αναλήψεις από τις 24 Σεπτεμβρίου 2025, και τις τρεις για 500,00 €. Η συνομιλία λαμβάνει μόνο αυτόματες απαντήσεις που μου λένε να περιμένω και ότι τα χρήματα θα καταβληθούν. Αλλά μέχρι σήμερα, μετά από 14 ημέρες, δεν υπάρχουν νέα. Δεν έχουν καν απαντήσει στα email που τους έχω στείλει. Δεν ξέρω τι να κάνω ή τι να σκεφτώ.
I've been waiting for three withdrawals since September 24, 2025, all three for €500.00. The chat only gets automatic replies telling me to wait and that the money will be paid. But as of today, after 14 days, there's no news. They haven't even responded to the emails I've sent them. I don't know what to do or what to think.
È dal 24/09/2025 che attendo tre prelievi, tutti e tre da 500,00€. Dalla chat solo risposte automatiche dove mi dicono di attendere e che i soldi verranno pagati. Ma ad oggi dopo 14 giorni nessuna novità. Non rispondono neanche alle email che gli ho inviato. Non so cosa fare e cosa pensare
Ήταν σίγουρα πολύς καιρός να περιμένουμε.
Σου έχουν ζητήσει τουλάχιστον κάποιο έγγραφο για να επαληθεύσουν τον λογαριασμό σου;
Εάν υπάρχει έλλειψη επικοινωνίας από την ιστοσελίδα του καζίνο, σίγουρα γίνεται ακόμη πιο εκνευριστικό, οπότε αν θέλετε η ομάδα παραπόνων μας να παρέμβει στην περίπτωσή σας, υποβάλετε μια καταγγελία και σίγουρα θα την εξετάσουμε.
Είναι η πρώτη σου ανάληψη από εκεί, παρεμπιπτόντως;
That's been a really long time to wait, for sure.
Have they asked for any documents to verify your account at least?
If there is a lack of communication from the casino site, it surely gets even more frustrating, so if you'd like our complaint team to intervene in your case, please file a complaint and we will look at it, for sure.
Is this your first withdrawal there, by the way?
Γεια σου Ρόμι. Δεν μου ζητήθηκαν έγγραφα. Επισυνάπτω ένα στιγμιότυπο οθόνης. Λέει ότι ο λογαριασμός μου δεν απαιτεί επαλήθευση. Χρησιμοποίησα την ίδια μέθοδο πληρωμής για την ανάληψη που χρησιμοποίησα για την κατάθεση, άρα μια κάρτα στο όνομά μου. Ναι, είναι η πρώτη μου ανάληψη. Σε αυτό το σημείο, είμαι αναγκασμένος να υποβάλω καταγγελία. 
Hi Romi. I wasn't asked for any documents; I'm attaching a screenshot. It says my account doesn't require verification. I used the same payment method for the withdrawal as I used for the deposit, so a card in my name. Yes, it's my first withdrawal. At this point, I'm forced to file a complaint. 
Ciao Romi. Non mi è stato richiesto nessun documento, ti allego screenshot. Mi dice che il mio account non richiede una verifica. Ho utilizzato per il prelievo lo stesso metodo di pagamento che ho usato per il deposito, quindi una carta intestata a me. Si, È il mio primo prelievo. A questo punto mi trovo costretto ad aprire il reclamo
Καταλαβαίνω, ευχαριστώ.
Επομένως, παρακαλούμε να υποβάλετε το παράπονό σας όποτε είναι δυνατόν και η ομάδα μας θα επικοινωνήσει μαζί σας.
I see, thank you.
So, please file your complaint whenever possible, and our team will get in touch with you.
Ένας από τους υπεύθυνους επίλυσης παραπόνων μας θα το χειριστεί σύντομα. Παρακαλούμε να λάβετε υπόψη το χρονόμετρο και σύντομα θα λάβετε περισσότερες πληροφορίες και μερικές επιπλέον ερωτήσεις.
One of our complaint resolvers will deal with it soon. Please mind the timer, and you will get more information and some additional questions soon.
Ευχαριστώ, Ρόμι. Κανένα πρόβλημα, είμαι διαθέσιμος/η για οποιαδήποτε πληροφορία χρειαστείς.
Thank you, Romi. No problem, I'm available for any information you may need.
Ti ringrazio Romi. Nessun problema, sono a disposizione per tutte le informazioni necessarie
Γεια σου Ρόμι. Χαίρομαι που σε ενημερώνω ότι η πρώτη από τις τρεις αναλήψεις μόλις πιστώθηκε. Σε αυτό το σημείο, περιμένω να φτάσουν οι άλλες δύο για επιβεβαίωση πριν υποβάλω καταγγελία. Θα σε κρατάω ενήμερο. Σε ευχαριστώ για την εργασία σου.
Hi Romi. I'm pleased to inform you that the first of three withdrawals has just been credited. At this point, I'm waiting for the other two to arrive for confirmation before filing a complaint. I'll keep you updated. Thank you for your work.
Ciao Romi. Ti comunico con piacere che il primo dei tre prelievi è Appena stato accreditato. A questo punto prima di aprire il reclamo attendo l'arrivo degli altri due per conferma. Ti terrò aggiornato. Grazie del tuo lavoro
Γεια σας, άνοιξα έναν λογαριασμό στην ιστοσελίδα σας επειδή με κάνει να νιώθω πιο ασφαλής. Πρόσφατα κέρδισα ένα μεγάλο ποσό στο Slotuna, έχω τρεις αναλήψεις σε εκκρεμότητα και η πρώτη έχει ήδη καθυστερήσει κάποια μέρα, όχι πολλά, αλλά δεν θέλω να αντιμετωπίσω προβλήματα κατά τις αναλήψεις μου μέχρι να λάβω ολόκληρο το ποσό, πάντα σύμφωνα με τα ημερήσια και μηνιαία όρια αναλήψεων, τα οποία δεν με πειράζουν, εφόσον τηρούνται όχι μόνο από εμένα αλλά και από το καζίνο. Θα σας ενημερώνω για την εξέλιξη των πραγμάτων, ευχαριστώ που με καλέσατε.
Hello, i opened an account on your website because it makes me feel safer. I have won recently on Slotuna a large sum, i have three withdrawals pending and the first one is already late one day, not much but i don't want to stumble upon problems during my withdrawals until i have received the entire amount, always in accordance with their withdrawal daily and monthly limits, which i don't mind as far as they are being respected not only be me but by the casino as well. I will keep you posted about how everything unfolds, thanks for having me.
Γεια σας, και σας ευχαριστώ που μοιραστήκατε τη διαδικασία ανάληψης χρημάτων. Είναι πιθανό, εάν υπάρξει καθυστέρηση, τα χρήματα να μην φτάσουν ακριβώς όταν αναφέρουν στους όρους και τις προϋποθέσεις. Θα ήθελα να προσθέσω ότι δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να επιλύσουν το πρόβλημα και να στείλουν τα χρήματά τους στον παίκτη, οπότε πιστεύω ότι θα τα καταφέρουν.
Αν όχι, θα είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε.
Δεν σου ζήτησαν κανένα έγγραφο; Παίξες με το μπόνους;
Hello, and thank you for sharing the process of withdrawing money. It's possible that if they have a delay, the money won't arrive exactly when they say it will in the terms and conditions. I'd like to add that we give casinos 14 days to resolve the issue and send the player their money, so I believe they'll manage to do that.
If not, we'll be here to help.
Didn't they ask you for any documents? Did you play with the bonus?
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
[email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: [email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Θα ανακατευθυνθείτε σύντομα στον ιστότοπο του καζίνο. Παρακαλούμε περιμένετε. Αν χρησιμοποιείτε λογισμικό αποκλεισμού διαφημίσεων, ελέγξτε τις ρυθμίσεις του.