Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοSlotuna Casino - γενική συζήτηση

Slotuna Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 7)

18.191 προβολές 150 απαντήσεις |
πριν από 1 έτος
|
1...6 7 8
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 5 μήνες

Ναι, τελικά ήρθαν το Σάββατο

Αυτόματη μετάφραση:
gwptgvk2g282
πριν από 5 μήνες

Did you get the full amount finally?

That is great, right?

πριν από 5 μήνες

Καλημέρα, περιμένω δύο αναλήψεις από τα τέλη Ιουνίου, μία στις 26 και μία στις 27. Στο chat απαντώ με τον τυπικό τρόπο με ψεύτικες διαβεβαιώσεις.

Αυτόματη μετάφραση:
Mattia21
πριν από 5 μήνες

Hey, so what does the casino tell you? That you have to be calm about your money coming in and stuff? Did they say why are you waiting so long?

From what I've seen, your complaint is open and our team will contact the casino if nothing changes. 

I'd like to get this resolved as soon as possible, but I guess we'll have to wait for that.

Jaro
πριν από 5 μήνες

Γεια σου Γιάροσλαβ, το καζίνο λέει το ίδιο πράγμα στη συνομιλία, επαναλαμβάνοντας ότι υπάρχουν καθυστερήσεις λόγω του μεγάλου αριθμού αιτημάτων και ότι οι αναλήψεις μου βρίσκονται στο τελικό στάδιο, αλλά επαναλαμβάνουν το πρόβλημα εδώ και μέρες και δεν υπάρχει τίποτα νέο. Λένε ότι θα στείλουν υπενθυμίσεις και θα μου πουν ότι μπορώ να μείνω ήρεμος, αλλά δεν ξέρω πόσο αλήθεια είναι αυτό, απλώς θέλω να πάρω πίσω τα κέρδη μου.

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
Mattia21
πριν από 5 μήνες

It can happen, and it is quite common, that casinos are sometimes delayed with withdrawals. There is nothing more to do than to be patient and we will try to help. I believe that the casino is also dealing with the situation and will send you the money as soon as possible, but we will have to wait.

If nothing changes, as I said, our team will contact the casino.🙂

Jaro
πριν από 5 μήνες

Τώρα λένε ότι είμαι ακόμα στο στάδιο της επαλήθευσης, δεν ξέρω ακριβώς τι να κάνω ή πώς να συμπεριφερθώ. Μιλούσα με κάποιον νωρίτερα και ξαφνικά η συνομιλία έκλεισε. Ο λογαριασμός μου δεν χρειάζεται επαλήθευση. file

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Καλημέρα, θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι οι αναλήψεις μου μόλις έφτασαν, σας ευχαριστώ για την υποστήριξή σας.

Αυτόματη μετάφραση:
Mattia21
πριν από 5 μήνες

So it was only necessary to wait for some time. You weren't waiting for very little, so I understand your concern, but the most important thing is that you have money in your bank account. 

Do you think you will still play at this casino despite this delay?

πριν από 2 μήνες

Περιμένω τρεις αναλήψεις από τις 24 Σεπτεμβρίου 2025, και τις τρεις για 500,00 €. Η συνομιλία λαμβάνει μόνο αυτόματες απαντήσεις που μου λένε να περιμένω και ότι τα χρήματα θα καταβληθούν. Αλλά μέχρι σήμερα, μετά από 14 ημέρες, δεν υπάρχουν νέα. Δεν έχουν καν απαντήσει στα email που τους έχω στείλει. Δεν ξέρω τι να κάνω ή τι να σκεφτώ.

Αυτόματη μετάφραση:
MattiaM
πριν από 2 μήνες

That's been a really long time to wait, for sure.

Have they asked for any documents to verify your account at least?

If there is a lack of communication from the casino site, it surely gets even more frustrating, so if you'd like our complaint team to intervene in your case, please file a complaint and we will look at it, for sure.

Is this your first withdrawal there, by the way?

Romi
πριν από 2 μήνες

Γεια σου Ρόμι. Δεν μου ζητήθηκαν έγγραφα. Επισυνάπτω ένα στιγμιότυπο οθόνης. Λέει ότι ο λογαριασμός μου δεν απαιτεί επαλήθευση. Χρησιμοποίησα την ίδια μέθοδο πληρωμής για την ανάληψη που χρησιμοποίησα για την κατάθεση, άρα μια κάρτα στο όνομά μου. Ναι, είναι η πρώτη μου ανάληψη. Σε αυτό το σημείο, είμαι αναγκασμένος να υποβάλω καταγγελία. file

Αυτόματη μετάφραση:
MattiaM
πριν από 2 μήνες

I see, thank you.

So, please file your complaint whenever possible, and our team will get in touch with you.

Romi
πριν από 2 μήνες

Άνοιξα την καταγγελία

Αυτόματη μετάφραση:
MattiaM
πριν από 2 μήνες

One of our complaint resolvers will deal with it soon. Please mind the timer, and you will get more information and some additional questions soon.

Romi
πριν από 2 μήνες

Ευχαριστώ, Ρόμι. Κανένα πρόβλημα, είμαι διαθέσιμος/η για οποιαδήποτε πληροφορία χρειαστείς.

Αυτόματη μετάφραση:
Romi
πριν από 2 μήνες

Γεια σου Ρόμι. Χαίρομαι που σε ενημερώνω ότι η πρώτη από τις τρεις αναλήψεις μόλις πιστώθηκε. Σε αυτό το σημείο, περιμένω να φτάσουν οι άλλες δύο για επιβεβαίωση πριν υποβάλω καταγγελία. Θα σε κρατάω ενήμερο. Σε ευχαριστώ για την εργασία σου.

Αυτόματη μετάφραση:
MattiaM
πριν από 2 μήνες

That sounds good.

Keep it up. 😉

πριν από 1 μήνα

Hello, i opened an account on your website because it makes me feel safer. I have won recently on Slotuna a large sum, i have three withdrawals pending and the first one is already late one day, not much but i don't want to stumble upon problems during my withdrawals until i have received the entire amount, always in accordance with their withdrawal daily and monthly limits, which i don't mind as far as they are being respected not only be me but by the casino as well. I will keep you posted about how everything unfolds, thanks for having me.

Έγινε επεξεργασία
thunthun
πριν από 1 μήνα

Hello, and thank you for sharing the process of withdrawing money. It's possible that if they have a delay, the money won't arrive exactly when they say it will in the terms and conditions. I'd like to add that we give casinos 14 days to resolve the issue and send the player their money, so I believe they'll manage to do that. 

If not, we'll be here to help.

Didn't they ask you for any documents? Did you play with the bonus?

1...6 7 8
Μετάβαση στη σελίδααπό 8 σελίδες

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.