Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοSlotuna Casino - γενική συζήτηση

Slotuna Casino - γενική συζήτηση

πριν από 2 μήνες από aofsampali
|
751 προβολές 12 απαντήσεις |
|
πριν από 2 μήνες
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Slotuna Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 2 μήνες

I want to inform me license authority of slotuna and their licence details if its possible

Thanks

aofsampali
πριν από 2 μήνες

Hi!

I hope you won't mind me asking about the reason for this kind of request. Has something unfair occurred?

In any case, as far as we can say, the license provider is currently "Comoros (Anjouan Gaming)." Not much detail to add; I'm affraid. As you may see, even its website is solely focused on providing pre-paid licenses rather than supporting any manner of issues. I still find the section called "player support" to be non-functional, for instance.

https://anjouangaming.com/


πριν από 1 μήνα

Αυτό το καζίνο είναι απάτη, δεν θέλουν να πληρώσουν την ανάληψη και όταν ζητάς υποστήριξη, σου στέλνουν απαντήσεις μόνο σε αντιγραμμένα κείμενα, μην παίζεις εδώ είναι απάτη

Αυτόματη μετάφραση:
geinersantillan337
πριν από 1 μήνα

Hmm. How about you explain why the casino decided not to pay you? The precise answer you mentioned would be a good starting point. Even though you claimed that this was a scam, it is difficult to believe it without further explanation. I hope you understand that. Feel free to describe all that occurred. As far as I can tell from your complaint, you have been waiting 5 days or so for the withdrawal. What else, please?

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
πριν από 1 μήνα

Είπα ότι φαίνεται σαν απάτη και ότι σου στέλνουν αντιγραμμένες απαντήσεις κειμένου μόνο όταν ρωτάς για την απόσυρσή σου. Οι ίδιες απαντήσεις εδώ και λίγο καιρό και χωρίς καμία πρόοδο στην απόσυρση. Πρώτα λέτε ότι σε τρεις μέρες η Avilés θα οριστικοποιηθεί η απόσυρση και αυτό έγινε και λένε ότι δεν μπορούν. Επειδή έχουν καθυστέρηση και κάθε μέρα την ίδια ανταπόκριση, καλά αυτό φαίνεται. Ή θα ήθελαν να πληρώσουν.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

file Τι άλλο μπορείτε να σκεφτείτε εάν μετά από μια εβδομάδα το αίτημα ανάληψης εξακολουθεί να είναι στην ίδια κατάσταση χωρίς αλλαγές; Και όταν ρωτάς, σου δίνουν τις ίδιες αντιγραμμένες απαντήσεις.

Αυτόματη μετάφραση:
geinersantillan337
πριν από 1 μήνα

Did they explain what kind of delays they experience? Could it be because of the overload of the withdrawal requests, perhaps?

It is nothing unusual to tell you the truth, and if your account has been fully verified, they should be able to process the payment without any additional issues.

We usually give casinos 14 full days to pay the player before we intervene, so please keep us informed about any updates, and our team will move forward with your complaint soon and inform you about next steps.

πριν από 1 μήνα

Ρώτησα αν χρειαζόμουν επαλήθευση αλλά μου είπαν ότι δεν ήταν απαραίτητο αυτή τη στιγμή και όταν ρώτησα για την απόσυρση ήταν επειδή δεν είχε. Καμία πρόοδος γιατί μου στέλνουν αυτό κάθε μέρα που ρωτάω το ίδιο πράγμα. Βοηθήστε με να επικοινωνήσω απευθείας με το σύστημα πληρωμών αυτού του καζίνο, ώστε να μου πουν αν θα με πληρώσουν ή. Ή αυτό με έχει πιέσει πολύ και με έχει γεμίσει θυμό. Στέλνω αυτό που συνήθως στέλνουν όταν ρωτάω. file

Αυτόματη μετάφραση:
geinersantillan337
πριν από 1 μήνα

If needed, our complaint team will contact the casino and communicate regarding all this.

Was there any update today after the weekend passed?

πριν από 1 εβδομάδα

Καλησπέρα! Είμαι εδώ για να αναφέρω τη μη πληρωμή ενός βραβείου, το οποίο διεκδικώ εδώ και ένα μήνα, πρώτα με παρέπεμψαν στη skrill που επρόκειτο να πληρώσει, ωστόσο δεν πλήρωσαν και τώρα απαντούν μόνο ότι το σχετικό το τμήμα ασχολείται με την πληρωμή...και τίποτα!!! Έστειλα όλα τα στοιχεία για το τραπεζικό έμβασμα, είπαν να περιμένουμε μέχρι και 5 εργάσιμες, αλλά όλα είναι ψέματα! Έχω στείλει δεκάδες email και δεν πληρώνουν! Οπότε αυτά που διάβασα εδώ είναι πέρα ​​για πέρα ​​αληθινά!!!


Ήδη

Αυτόματη μετάφραση:
danielanunes748
πριν από 1 εβδομάδα

Waiting for the payment for a month is really a lot, I would say, and that is why I would surely suggest you file a complaint here so our team can try to help you get your payment.

Please follow this link where you can do so. Describe well the whole situation, and our team will come back to you with the next steps.

May I ask if your account is fully verified at this casino?


πριν από 1 εβδομάδα

I had a fantastic time playing Majestic King at Slotuna Casino. The game was thrilling, and I was able to win small amounts consistently, which kept the experience exciting. The controls were easy to use, and the game ran smoothly without any glitches. I’d definitely go back to play again

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα