Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοSlotuna Casino - γενική συζήτηση

Slotuna Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

 από aofsampali
|
5.378 προβολές 113 απαντήσεις |
|
1...3 4 56
georgefoudas

In order we try to do something similar, it is necessary to establish a complaint with us. 

If you are interested, just click on this link. ⬅️

It's probably the best thing you can do at the moment, since you haven't learned anything relevant in two weeks. 

Jaro

Is possible after complaint they delete me? I ask you because i have 10.900€ balance. And withdraw is 500€ every time. You will have experience to this

Jaro

I just see they send 500€ X 3 withdraws. Its happen now. Your page i think is the most hopeful and real page for any problem. Thanks for your help

georgefoudas

Great news, so I hope the casino will continue to do so. Sometimes you just have to wait a bit and not rush anywhere and the money will come. Will you keep me posted on how your next withdrawals go please? 

Jaro

Yes. I will write here what will happen.

Jaro

Now i am waiting the second withdraw from 6-3-2025. I am wondering if all withdraw make 16 days. Do you know about this? From your experience

georgefoudas

I don't play in this casino but if that's how long the first withdrawal lasted, I would probably expect something similar. If it exceeds the 14 day limit, be sure to let me know and open a complaint. I don't think it's best to take 2 weeks for each withdrawal.😕

They don't pay. SCAM!!

After been limited very quickly, I was able to make a withdrawal, because they only leave a maximum of €500 per withdrawal.


After getting the first withdrawal properly, the second and third didnt arrive, I have been waiting for more than a month and a half. I have contacted several times by chat and the third time i contaced they told me that I have to verify again. I send again my verification (id, video selfie, bill, etc) and they tell me that I have to verify the proof of address for a third time without giving me a reason, when I have already sent invoices.


I contact by chat again and they tell me that they have no more information and that they will inform me by email. They never send emails or answer them.


And here I am, with almost 1000€ withheld and unable to been paid-


They are scammers

Be very careful to put your money here

migbt22

Hello, I'd say that's a long time to wait for money without anything moving forward. So you didn't pass verification or what? That's probably the most important thing at the moment for you to withdraw, but I'd say you should have gone through this a while ago if you've been waiting over a month.

So it's a good step that you've filed a complaint and we'll see if our team can help you or how it goes. 

Definitely let us know if you hear anything new.

I will keep my fingers crossed for you.🤞

Jaro

Πέρασα την επαλήθευση ταυτότητας και selfie, αλλά απορρίπτουν την επαλήθευση της διεύθυνσής μου χωρίς λόγο επειδή δεν θέλουν να με πληρώσουν.

Απέρριψαν έναν τηλεφωνικό λογαριασμό, λέγοντας ότι δεν είναι έγκυρος, παρόλο που εμφανίζεται ξεκάθαρα στην ενότητα επαλήθευσης ως αποδεκτό έγγραφο. Έστειλα τον λογαριασμό του ρεύματος και τον απέρριψαν δύο φορές και δεν μου έδωσαν κανένα λόγο για τον οποίο τον απέρριψαν.


είναι κλέφτες

Αυτόματη μετάφραση:

Καλησπέρα, έχω μια πρόταση για εσάς, αν το τρέχον καζίνο δεν πληροί τις προϋποθέσεις, δοκιμάστε άλλα καζίνο. Υπάρχουν πολλά καζίνο που πρέπει να προτιμώνται πάνω από το επίπεδο κλάσης 7. Μπορώ να πω ότι είμαι λάτρης της πλατφόρμας των γκουρού. Ελπίζω ότι το εν λόγω καζίνο θα λάβει ήδη υπόψη την κριτική και τις απώλειες που θα δείτε.kkkkkk

Αυτόματη μετάφραση:
mehmetaliii4545

But the rating of this casino on this resource is 8.2, which means it is safe))) I'm just kidding ))) You need to look at the casino rating on TrustPilot, there is a real rating there, but here it is inflated many times over, I don't understand why this is so.

Έχω εγγραφεί σε περίπου 20 ή 25 από αυτά τα καζίνο και εννοώ ότι ειλικρινά, δεν εμπιστεύομαι αυτό το καζίνο, αλλά τα περισσότερα από αυτά έχουν μια πολιτική καθυστέρησης μεταφοράς χρημάτων - λένε 3 ημέρες, αλλά η μέγιστη περίοδος είναι 14 ημέρες. Έχω λάβει τα χρήματα που μετέφερα πολλές φορές μέσα σε 14 ημέρες. Υπάρχουν κάποιοι που σιωπούν εκτός και αν τους επικρίνετε εδώ στην πλατφόρμα του Ομίλου. Θα σας δώσω λοιπόν μερικά ονόματα καζίνο. Μπορώ να εγγυηθώ ότι σίγουρα θα πάρετε τα χρήματά σας, σίγουρα θα πάρετε συναντήσεις και θα κερδίσετε πολλά. (BETRİOT /RİOBET/SLOT PALACE/NOMİNİ/BİTSTARZ) Μπορώ να εγγυηθώ για αυτά τα καζίνο με κάθε τρόπο.

Αυτόματη μετάφραση:

The algorithm of this casino and its clones is simple. If you withdraw part of your balance, then the first withdrawal will be. If you want to withdraw the rest of the amount, they will not allow you to do this by any method, for example, they will reject KYC and come up with many reasons. If you want to withdraw the entire amount at once, you will not be able to do this either) If you file a complaint, this will not change anything either, they will come up with a million reasons about some violations that they themselves cannot really explain. The conclusion is one, all casinos on this platform should be avoided.

Αν με ρωτάτε, μην χάνετε το χρόνο σας με το καζίνο που κατακρίνουμε. Κλείστε οριστικά τον λογαριασμό σας εάν υπάρχουν λάθη, φυσικά.

Αυτόματη μετάφραση:
mehmetaliii4545

Friend, I meant casinos that are served by one provider (clones) they all have the same policy - do not pay. Here is the list I know:

fatpirat

flipwager

grandclub3

mrpunter1

simsinos

slotuna2

tikitaka9

migbt22

I'm sorry, but they won't pay you the rest of the money, coming up with any excuse.

Τα καζίνο των οποίων τα ονόματα σας έδωσα μεταφέρουν χρήματα εντός 14 ημερών, αλλά αν δεν περιμένετε και παίξετε, θα χάσετε 80%. Τα καζίνο που σας έδωσα είναι καζίνο που υπερβαίνουν τα διεθνή πρότυπα. Guru de truspliot de amsklagambers

Αυτόματη μετάφραση:

Καλησπέρα, έχω μια πρόταση για εσάς, αν το τρέχον καζίνο δεν πληροί τις προϋποθέσεις, δοκιμάστε άλλα καζίνο. Υπάρχουν πολλά καζίνο που πρέπει να προτιμώνται πάνω από το επίπεδο κλάσης 7. Μπορώ να πω ότι είμαι λάτρης της πλατφόρμας των γκουρού. Ελπίζω ότι το εν λόγω καζίνο θα λάβει ήδη υπόψη την κριτική και τις απώλειες που θα δείτε.kkkkkk

Αυτόματη μετάφραση:

Φυσικά, αν δεν είναι να δοκιμάσω άλλα καζίνο ή όχι, είναι να ανακτήσω τα χρήματα που έχω κρατήσει εκεί!!

Αυτόματη μετάφραση:

Πέρασα την επαλήθευση ταυτότητας και selfie, αλλά απορρίπτουν την επαλήθευση της διεύθυνσής μου χωρίς λόγο επειδή δεν θέλουν να με πληρώσουν.

Απέρριψαν έναν τηλεφωνικό λογαριασμό, λέγοντας ότι δεν είναι έγκυρος, παρόλο που εμφανίζεται ξεκάθαρα στην ενότητα επαλήθευσης ως αποδεκτό έγγραφο. Έστειλα τον λογαριασμό του ρεύματος και τον απέρριψαν δύο φορές και δεν μου έδωσαν κανένα λόγο για τον οποίο τον απέρριψαν.


είναι κλέφτες

Αυτόματη μετάφραση:

Perhaps it was rejected only because the format was not the required one? 🤔

Have you checked that?

1...3 4 56
Μετάβαση στη σελίδααπό 6 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα