πριν από 1 έτος
Αυτό το καζίνο είναι χωρίς άδεια, σωστά; Υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω αν με αγνοήσουν;
This casino is unlicensed, right? Is there anything I can do if I am ignored?
0
Αυτό το καζίνο είναι χωρίς άδεια, σωστά; Υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω αν με αγνοήσουν;
This casino is unlicensed, right? Is there anything I can do if I am ignored?
Δυστυχώς, είναι! Πάρτε αυτό ως μάθημα και βρίσκετε πάντα μερικές λεπτομέρειες - συμπεριλαμβανομένης της άδειας - πριν δοκιμάσετε ένα άγνωστο καζίνο. 🙁
Μη διστάσετε όμως να δημιουργήσετε ένα παράπονο. Είναι δωρεάν και μπορεί να σας βοηθήσει.
https://casino.guru/complaints/create
Sadly, it is! Take this as a lesson and always find a few details - license included - before trying an unknown casino. 🙁
Feel free to create a complaint though. It is free and might help you.
https://casino.guru/complaints/create
Νομίζω ότι είναι το σωστό βήμα για να υποβάλετε μια καταγγελία , καθώς το καζίνο δεν μπορεί να σας απαντήσει εντός του KYC.
Όσον αφορά τον δείκτη ασφάλειας (βαθμολόγηση), σας συνιστώ πάντα να κάνετε τουλάχιστον μια μικρή έρευνα σχετικά με αυτό πριν αποφασίσετε να παίξετε σε ένα καζίνο. Οι κριτικές ή τα παράπονα χρηστών μπορούν να βοηθήσουν και σε αυτήν την περίπτωση και επομένως ο παίκτης θα έχει τουλάχιστον κάποιες πληροφορίες σχετικά με το πού θα καταθέσει τα χρήματά του. Νομίζω ότι θα το κάνεις σίγουρα την επόμενη φορά, σωστά;
Τέλος πάντων, ελπίζω η κατάστασή σου να λυθεί το συντομότερο δυνατό και όλα να πάνε καλά.
I think it's the right step to file a complaint, since the casino can't answer you within the KYC.
As far as the safety index (rating) is concerned, I always recommend you to do at least a little research about it before you decide to play in a casino. User reviews or complaints can help in this case too and therefore the player will have at least some information about where he is going to deposit his money. I think you'll definitely do that next time, am I right ?
Anyway, I hope your situation will be resolved as soon as possible and everything will be fine.
Είχα λογαριασμό εκεί, κατάφερα να κάνω ανάληψη δύο φορές αν θυμάμαι καλά, νομίζω ότι συνολικά εξαργύρωσα 700 USD περίπου, το KYC επιβάλλεται μετά από 2k USD/EUR σε αθροιστικές αναλήψεις, και οι δύο αναλήψεις κράτησαν λιγότερο από 4 ώρες. Ένα πράγμα που ξέρω είναι ότι η υποστήριξή τους είναι τρομερά αργή, οπότε η KYC μπορεί να πάρει σίγουρα ηλικίες για να συμπληρωθεί σε περίπτωση που έχουν την πρόθεση να πληρώσουν (τελικά)
I had an account there, managed to withdraw two times if I remember correctly, I think in total I cashed out 700 USD approximately, KYC is enforced after 2k USD/EUR in cumulative withdrawals, both withdrawals took less than 4 hours. One thing I know is their support is horribly slow, so KYC definitely can take ages to be completed in case they have the intention of paying out (eventually)
Προσπαθώ να αποσυρθώ για πρώτη φορά. Αυτό απέχει πολύ από δύο χιλιάδες δολάρια. ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΤΗ ΖΩΝΤΑΝΗ ΤΟΥΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΣΥΓΚΙΝΗΣΗ. Και φαίνεται ότι δεν υπάρχει αρμόδιος να διαβάσει το email
I am trying to withdraw for the first time. That's far from two thousand dollars. IT SEEMS THAT THERE IS NO ONE ON THEIR LIVECHAT AT THE MOMENT. And it seems that there is no person in charge to read the email
Αυτό ακριβώς συνέβη σε μένα σε ένα καζίνο που σχετίζεται με αυτό πέρυσι, ζήτησα απόσυρση, επέβαλαν το KYC, έστειλαν τα έγγραφά μου και χρειάστηκαν περίπου ένα μήνα για να τα επαληθεύσουν, κατά τη διάρκεια αυτού του μήνα αγνοήθηκα εντελώς, χωρίς ζωντανή συνομιλία και χωρίς υποστήριξη μέσω ταχυδρομείου. Το μόνο που μπορείτε να κάνετε αυτή τη στιγμή είναι να υποβάλετε μια καταγγελία και να περιμένετε, ελπίζουμε ότι θα αντιδράσουν σε αυτό.
Προσπαθήστε επίσης να επικοινωνήσετε μαζί τους μέσω τηλεγραφήματος, θυμάμαι ότι επικοινώνησα με κάποιον από αυτό το καζίνο μέσω τηλεγραφήματος με έναν χρήστη που μου έδωσαν σε ένα διαφημιστικό μήνυμα, ίσως είναι ακόμα ενεργό
This is exactly what happened to me in a casino related to this one last year, requested a withdrawal, they enforced KYC, sent my documents and they took around one month to verify them, during that month I was completely ignored too, no live chat and no support by mail. All you can do by the moment is file a complaint and wait, hopefully they will react to it.
Also try to contact them through telegram, I remember I communicated with someone from this casino through telegram with an user they gave me on a promotional mail, maybe it's still active
Αυτό είναι πράγματι θλιβερό νέο. Δεν είναι περίεργο που ο δείκτης ασφάλειας είναι τόσο χαμηλός 🙁
Ευχαριστώ πάντως που μοιράζεσαι τις εμπειρίες σου, με τύχη γλυτώνεις κάποιους άλλους αυτό το πικρό τέλος...
Μιλώντας για εμπειρίες, πώς βρήκατε αυτό το «καζίνο» αρχικά; Κάποια διαφήμιση, ίσως; 🤔
This is indeed sad news. No wonder the safety index is so low 🙁
Anyway, thank you for sharing your experiences, with luck, you spare some others this bitter end...
Speaking about experiences, how did you find this "casino" in the first place? Some advertisement, maybe? 🤔
Το βρήκα στον γκουρού του καζίνο. Είναι πολύ δύσκολο να πούμε...
I found it at the casino guru. It's very difficult to say...
Φροντίστε πάντα να ελέγχετε τι λένε οι χρήστες για κάθε καζίνο, πριν από καιρό προειδοποίησα ότι αυτό το καζίνο σχετίζεται με το Slotella (το οποίο ήταν πραγματικό καζίνο και τώρα φαίνεται ότι έγινε καζίνο απάτης), υπάρχουν δύο άλλοι που έχουν επίσης σχέση προς Slotella και Slothub (morespin και slotpot), οπότε να είστε προσεκτικοί αν συναντήσετε αυτούς τους ιστότοπους.
Υποθέτω ότι πρόκειται για καζίνο που διευθύνονται από έναν κρυφό όμιλο ετερογενών δραστηριοτήτων που ανοίγει πολλά καζίνο κάτω από διαφορετικές ομάδες με μοναδικό σκοπό την εξαπάτηση χρηστών όταν παίρνουν αρκετά μετρητά για να τρέξουν, πιστεύω πραγματικά ότι αυτό συμβαίνει, δεν μπορώ να κάνω λάθος, έκανα ακριβώς όταν έκλεισα τον λογαριασμό μου σε αυτό το καζίνο επειδή πίστευα ότι θα γίνονταν απάτη όπως το slotella, από όλες τις φορές που ένιωσα ότι υπήρχε κάτι τρελό σε οποιοδήποτε καζίνο, δεν έχω κάνει λάθος μέχρι στιγμής 😁 δυστυχώς δεν νομίζω ότι υπάρχει είναι πολλά να κάνετε για να ανακτήσετε τα χρήματά σας, όταν ένα καζίνο αποφασίσει να εξαπατήσει τους χρήστες, δεν υπάρχει τίποτα να κάνει
Always make sure to check what the users say about each casino, time ago I warned this casino being related to Slotella (which used to be a real casino and now it seems it became a scam casino), there are two others who are also related to Slotella and Slothub (morespin and slotpot), so be careful is you come across these sites.
I suppose these are casinos run by a hidden conglomerate who open many casinos under different groups with the sole purpose of scamming users when they get enough cash to run with, I truly believe this is the case, I can't be wrong, I was right when I closed my account in this casino because I thought they would become a scam just like slotella, out of all the times I felt there was something fishy with any casino I have not being wrong so far 😁 sadly I don't think there is much to do to recover your money, when a casino decides to scam users there is nothing to do
Ευχαριστώ για την απάντηση. Το κουλοχέρη θεωρείται επίσης ότι είναι η γενεαλογία αυτού του καζίνο. Εάν έχετε χρόνο, εγγραφείτε στο slotpot για έλεγχο. Βοηθήστε μας με τις γνώσεις σας
Thanks for the reply. Slotpot is also considered to be the genealogy of this casino. If you have time, please join slotpot to check. Help us with your insights
Άνοιξα έναν λογαριασμό εκεί, μου έδωσαν ένα υπόλοιπο 250 δολαρίων, διασκέδασαν με αυτό για να είμαι ειλικρινής, δεν αλλάζει το γεγονός ότι σχετίζονται με όλα αυτά τα άλλα καζίνο απάτης. Έχω ήδη κλείσει τον λογαριασμό μου εκεί, η ζωντανή υποστήριξη είναι τρομερά αργή, οπότε μπορείτε σίγουρα να πείτε ότι αργά ή γρήγορα θα ακολουθήσουν το μονοπάτι του slothub και του slotella, προσέξτε, μην κάνετε κατάθεση εκεί ή σε οποιονδήποτε άλλο ιστότοπο που σχετίζεται με αυτό το καζίνο
Opened an account there, they gave me a 250 bucks balance, had some fun with it to be honest, doesn't change the fact they are related to all these other scam casinos. I already closed my account there, live support is horribly slow, so you can definitely tell they will also take slothub and slotella's path sooner or later, be careful, don't deposit there or on any other site related to this casino
Βλέπω!
Θα ήταν καλύτερο να ελέγχετε περιστασιακά τον δείκτη ασφάλειάς του, ειδικά τα σχόλια των χρηστών. Αυτό είναι επίσης ένα υπέροχο πράγμα που πρέπει να κάνετε πριν εγγραφείτε σε οποιοδήποτε καζίνο.
Ξέρετε ότι ένα καζίνο χωρίς άδεια με τόσο χαμηλή βαθμολογία δεν είναι το ασφαλέστερο μέρος για κατάθεση. 🙁
I see!
It would be best to check its safety index, especially user feedback, occasionally. That is also a great thing to do before you register at any casino.
You know an unlicensed casino with such a low rating is not the safest place to deposit. 🙁
Ποια ήταν η βαθμολογία αυτού του καζίνο τον Ιούλιο;
Είμαι σίγουρος ότι είναι γύρω στις 5.
Κατά τη γνώμη μου, πιο σημαντική από τις άδειες και τους βαθμούς είναι η δυνατότητα ανάληψης.
Δεν μπορείτε να προσθέσετε μέσο χρόνο απόσυρσης στις πληροφορίες του καζίνο;
Νομίζω ότι τα καζίνο που πιθανότατα θα καταρρεύσουν θα έχουν μεγαλύτερο χρόνο απόσυρσης.
Για παράδειγμα, κάποιος κάνει αίτηση για ανάληψη. Και αν διαρκέσει περισσότερο από τις πιο πρόσφατες πληροφορίες για τον χρόνο απόσυρσης, κάποιος μπορεί επίσης να υποθέσει ότι κάτι δεν πάει καλά.
What was the score of this casino in July?
I'm shure it's around 5.
In my opinion, more important than licenses and points is the ability to withdrawal.
Can't add average withdrawal time to casino information?
I think that casinos that will probably collapse will have a longer withdrawal time.
For example, someone applies for a withdrawal. And if it is taking longer than the most recent withdrawal time infomation, the someone can also assume that something is wrong.
Γειά σου.
Σωστή παρατήρηση; το σκορ ήταν 5,5 θα έλεγα. Στη συνέχεια αποφάσισαν να το στείλουν στην κόλαση εφαρμόζοντας μια πολιτική μη αντίδρασης στα παράπονα 🙁.
Κατά την πρότασή σας, όχι κακό, αλλά πώς θα ορίζατε το όριο που χωρίζει περισσότερο από το συνηθισμένο από το "αποδεκτό"; Πρέπει να το μετρήσετε για κάθε χώρα, επιλογή πληρωμής, KYC, και παρόλα αυτά δεν θα έχετε κοντά αποτελέσματα, θα έλεγα.
Hello.
Good point; the score was 5,5 I'd say. Then they decided to send it to hell by applying a no-reaction policy to complaints 🙁.
To your suggestion, not bad, but how would you define the threshold separating longer than usual from "acceptable"? You need to measure that for each country, payment option, KYC, and still you won't get close results, I'd say.
Το κουλοχέρη, δεν συμβουλεύω, κέρδισε αρκετές εκατοντάδες δολάρια, η απόσυρση των κερδών ακυρώθηκε και ζητήθηκε επαλήθευση, έχουν περάσει 7 ημέρες από την αποστολή, έγγραφα και σιωπή
Slotpot, I do not advise, won several hundred dollars, the withdrawal of the winnings was canceled, and verification was requested, 7 days have passed since sending, documents and silence
Είναι λοιπόν υπέροχο που τελικά καταφέρατε να περάσετε την επαλήθευση και πήρατε τα χρήματά σας. 😊🎉
Είναι πάντα ένα ανακουφιστικό συναίσθημα όταν δεν χρειάζεται να ανησυχείς και να ρωτάς παντού τι συμβαίνει.
Τέλος πάντων, υποθέτω ότι θα είστε πιο προσεκτικοί με την κατάθεση τώρα και πιθανότατα δεν θα βάλετε ξανά τα χρήματά σας σε αυτό το καζίνο, έχω δίκιο;
So it's great that you finally managed to pass verification and got your money. 😊🎉
It's always a relieving feeling when you don't have to worry and ask everywhere what's going on.
Anyway, I suppose you'll be more careful about depositing now and you probably won't put your money in this casino again, am I right ?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.