Γεια σου Jaro,
Σήμερα ζήτησα για άλλη μια φορά την πληρωμή ή όταν περιμένουν να την πληρώσουν και σημείωσα ότι είχαν πληρώσει 1500 $ από τη νίκη. Στη συνέχεια έστειλαν πίσω το γενικό email που έλεγε 24 ώρες κανονικά - τότε απάντησα ότι το δικό μου χρειάστηκε 14 ημέρες στις οποίες η υποστήριξη δεν απάντησε και έκλεισε τη συνομιλία.
Είχα στείλει προηγουμένως αυτό το email στο email υποστήριξης και έλαβα αυτήν την απάντηση.
Αγαπητό καζίνο sky crown
Στις 4 Φεβρουαρίου 2024 κέρδισα ένα τζάκποτ για 40.250 αυτήν την ημέρα, ήμουν τόσο ενθουσιασμένος και ευγνώμων που έχω σπαταλήσει πολλά χρήματα παίζοντας τους κουλοχέρηδες.
πέρασα από μια αυστηρή διαδικασία επαλήθευσης και, προς απογοήτευσή μου, δεν έχω πληρωθεί, παρόλο που έχω επαληθευτεί - εκτός από ένα ποσό 1500 $. Το οποίο δεν ήταν καν η πρώτη μου ανάληψη, αλλά το δεύτερο ποσό ανάληψης
Αυτό από μόνο του αποδεικνύει ότι το προσωπικό σας με έχει παραβλέψει ή επιλέγει να μην με πληρώσει χωρίς κανένα λόγο.
Έπαιξα στο Stay Casino online την περασμένη εβδομάδα και κέρδισα ένα μικρότερο τζάκποτ και έχουν ήδη εγκριθεί και πληρωθεί με επιτυχία. Αυτό δεν λέει πολλά για την ομάδα και τις διαδικασίες σας. Είστε ένα από τα μεγαλύτερα ονόματα των καζίνο. Προσπάθησα να επικοινωνώ με την υποστήριξη τακτικά και δεν έχω καμία βοήθεια, παρά μόνο να περιμένω ευγενικά με ένα μήνυμα προστασίας από απάτη και μάλιστα μου είπαν να περιμένω τη σειρά μου. Έχω κλείσει τη συνομιλία πάνω μου σε περισσότερες από μία περιπτώσεις.
Μπορείς σε παρακαλώ να πληρώσεις ό,τι μου χρωστάς, καθώς κέρδισα τα χρήματα και σε πλήρωσα για να παίξεις και δεν φαίνεται να κάνεις το σωστό.
Δεν έχω καταθέσει έκτοτε και επέλεξα να παίξω αλλού μέχρι να πληρώσω, καθώς δεν τιμάς αυτό που είπες. Πρώτα ήταν 1 ώρα μετά την επαλήθευση, μετά ήταν 24-48 ώρες και στην περίπτωσή μου έχουν περάσει τώρα 10 ημέρες. Μπορείτε παρακαλώ να μου απαντήσετε για το πότε θα εξοφληθεί η πληρωμή μου.
Θερμούς χαιρετισμούς
Annette Doughty
πρώτη απάντηση -
Αγαπητή Αννέτα
μπορείτε να μου πείτε ευγενικά ότι αυτό εξακολουθεί να ισχύει
Δεύτερη απάντηση
Αγαπητή Αννέτα,
Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας.
Το μόνο που χρειάζεστε είναι να περιμένετε μέχρι να πάρετε τα χρήματά σας.
Καλή σου μέρα και σου εύχομαι καλή επιτυχία!
Η soni είναι έτοιμη να κάνει την καταγγελία τώρα.
άσε με. Να ξέρω τι πρέπει να κάνω
ευχαριστώ
Hi Jaro,
I have today once again requested the payout or when they expect to pay it & noted they had paid $1500 of the win. They then sent back the generic email stating 24 hours normally - I then replied mine had taken 14 days to which support did not reply and closed the chat.
I had previously sent this email to the support email and got this reply.
Dear sky crown Casino
On the 4th of February 2024 I won a jackpot for 40,250 on this day I was so excited and grateful s I have wasted a lot of money playing the slots.
i went through a rigorous verification process and to my disappointment have not been paid even though I have been verified - other than a $1500 sum. Which was not even my first withdrawal yet second withdrawal amoun
This itself proves that your staff have overlooked me or are choosing not to pay me for no reason at all.
II played at Stay Casino online last eek and won a smaller jackpot and have already been successfully approved and paid. Thos does not say much for your team and processes . You are one of the bigger name casino’sI have tried to contact support regularly and get no help, other than kindly wait with a generated fraud protection message and was even told to wait my turn. I have had the chat closed on me on more than one occasion.
Can you please pay what you owe me, as I won the money fair and square and I paid you to play and you don’t seem to be doing the right thing.
I have not deposited since and have as chosen to play elsewhere until paid, as you do not honour what you said. Firstly it was 1 hr after verification then it was 24-48 hours and in my case it has been now 10 days. Can you please give me an answer as to when my payment will be paid please.
Kind regards
Annette Doughty
first Reply -
Dear Annette
can you kindly tell me is this still relevant
Second reply
Dear Annette,
Thank you for contacting us.
Everything that you need is to wait until you will get your funds.
Have a nice day and wish you good luck!
soni am ready to make the complaint now.
let me. Know what I need to do
thank you
Αυτόματη μετάφραση: