ΦόρουμΚαζίνοSkycrown Casino - γενική συζήτηση

Skycrown Casino - γενική συζήτηση

πριν από 1 έτος από carsix79
|
7740 προβολές 68 απαντήσεις |
|
1 2...4
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Skycrown Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 έτος

Γιατί η Κριστίνα δεν συνεχίζει πλέον το παράπονό μου; Έχουν περάσει 9 μέρες χωρίς καμία εξέλιξη.

Αυτόματη μετάφραση:
carsix79
πριν από 1 έτος

It's probably because your complaint was closed:

https://casino.guru/skycrown-casino-player-s-account-has-not-been-blocked

Radka
πριν από 1 έτος

Ναι είδα. Συγχαρητήρια στην Κριστίνα!! Μετά από 10 ημέρες, παρόλο που παρείχε όλα τα αποδεικτικά στοιχεία για την εγκληματική συμπεριφορά του καζίνο μπροστά στο μόνιμο αίτημα αυτοαποκλεισμού μου, αποφάσισε να κλείσει την καταγγελία υποστηρίζοντας το έργο του καζίνο. Αυτό σημαίνει ότι είστε στο πλευρό εκείνων των καζίνο που όταν ένας παίκτης θέλει να αυτο-αποκλειστεί, του προσφέρουν ένα μπόνους για να τον κάνει να παραιτηθεί από την απόφασή τους, πηγαίνοντας ενάντια στα δικά του T & C.

Η Kristina γράφει ότι θα είχα ζητήσει το μπόνους όταν έστειλα το αίτημα για αυτοαποκλεισμό, ενώ αντί αυτού ήταν αυτοί που μου το πρότειναν. Φυσικά, απέκρυψε όλα τα στιγμιότυπα οθόνης των email που απέδειξαν τα γεγονότα που περιέγραψα. Είστε υπέρμαχος του σεβασμού των κανόνων υπεύθυνου τζόγου και, στη συνέχεια, είστε συνένοχοι σε αυτά τα καζίνο που δεν τους σέβονται.

Ακολούθησα τη διαδικασία που περιγράφεται στα T & C τους κάτω από τον "Αυτοαποκλεισμό", ενώ το καζίνο έκανε το αντίθετο από αυτό που έπρεπε να κάνει.

Δεν αρνούμαι ότι αισθάνομαι απόλυτη περιφρόνηση για τον τρόπο που χειρίζεστε τα παράπονα, ειδικά όταν αφορούν καζίνο που σας χορηγούν.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

filefilefile

πριν από 1 έτος

Ζήτησα να ανοίξει ξανά η καταγγελία με την ακόλουθη ανακοίνωση:

Θα ήθελα να μάθω γιατί απορρίψατε την καταγγελία μου. Σας έχω στείλει όλες τις αποδείξεις ότι ήταν το καζίνο που μου πρόσφερε μπόνους μετά από το αίτημα ΜΟΝΙΜΟΥ ΑΥΤΟΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥ. Σας έχω στείλει επίσης απόδειξη ότι έδωσα στο καζίνο ο λόγος για το αίτημα αυτοαποκλεισμού μου είναι ότι δεν ήθελα να χάσω άλλα χρήματα! Σας έδωσα το στιγμιότυπο οθόνης των Όρων και Προϋποθέσεων σχετικά με τον αυτο-αποκλεισμό που αναφέρει ότι όταν ο παίκτης το ζητήσει το καζίνο πρέπει να λάβει όλα τα μέτρα για να κλείσει τον λογαριασμό!

Επομένως, κατά τη γνώμη σας, η προσφορά ενός μπόνους είναι η λήψη όλων των μέτρων για το κλείσιμο του λογαριασμού ενόψει ενός σαφούς και επαναλαμβανόμενου αιτήματος αυτοαποκλεισμού;

Αστειεύεσαι?

Ζητώ να ανοίξει ξανά η καταγγελία για να λάβω τη νόμιμη επιστροφή χρημάτων μου, διαφορετικά πρέπει να πιστεύω ότι οι ενέργειές σας είναι κακόπιστες όπως το καζίνο.

file

Αυτόματη μετάφραση:
carsix79
πριν από 1 έτος

Hello carsix79,

I believe that the point is that we do not see any relevant reason for a refund. This is the reason for the final verdict, I believe.

Honestly, I will wait for the complaint to be handled again. If that happens, I can see the complaint only as closed at the moment.


Radka
πριν από 1 έτος

Αντιθέτως, πιστεύω ότι το θέμα είναι ότι είσαι στο έλεος των καζίνο και έχεις χάσει κάθε αξιοπιστία στα μάτια αυτών που σου στέλνουν τα παράπονα και τα απορρίπτεις με αβάσιμους λόγους. Απλώς σπαταλήστε χρόνο και καλύτερα να πείτε ποια καζίνο είναι ανέγγιχτα για εσάς γιατί βλέπω τόσα πολλά απίστευτα παράπονα για χάλια. Δηλαδή, το να συμφωνήσετε με ένα καζίνο που προσφέρει μπόνους αντί να αποκλείετε τον παίκτη που τα ζητά ρητά είναι εντελώς τρελό.

Κάθε μέρα υπάρχουν άνθρωποι που αυτοκτονούν για τζόγο και αυτός είναι ο τρόπος σας για να αντιμετωπίσετε τα παράπονα αυτοαποκλεισμού! Όχι μόνο η περίπτωσή μου, έχω δει πολλές άλλες πολύ παρόμοιες. Ελπίζω το κάρμα να κάνει το καθήκον του κάποια μέρα..


Αυτόματη μετάφραση:
carsix79
πριν από 1 έτος

Hello, carsix79,

Just to clear things out: We are not at mercy of any casino - we are independent.

On the other hand, I agree that it sounds truly irresponsible to me. If your VIP manager offers you a bonus while you have been dealing with the self-exclusion, I would not call it a proper reaction.

Anyway, I believe that if you start using the proper template for your future self-exclusion requests, there will be no questions about the matter. We already explained that the most important thing is how you ask for the permanent self-exclusion and what reason you state.

Radka
πριν από 1 έτος

Άκουσέ με καλά. Δεν ξέρω αν δυσκολεύεστε να κατανοήσετε ή προσποιηθείτε ότι δεν διαβάζετε και δεν βλέπετε τα email που έστειλα στο καζίνο.

Ακολούθησα τους Όρους και Προϋποθέσεις τους σχετικά με τον αυτο-αποκλεισμό και έστειλα ένα email ζητώντας μόνιμο αυτο-αποκλεισμό (δηλαδή για πάντα !!) από όλα τα καζίνο τους. Μετά έστειλα άλλο και άλλο. Μόλις κατάλαβαν το αίτημά μου, με ρώτησαν επίσης γιατί και το εξήγησα (δεν ήθελα να χάσω άλλα χρήματα!). Σε εκείνο το σημείο, αντί να ακολουθήσουν τα T & C τους και να με αποκλείσουν από τα καζίνο τους για μια ζωή, θεώρησαν σκόπιμο να μου προσφέρουν ένα μπόνους για να αλλάξω γνώμη. Εδώ είναι αυτοί που διαπράττουν παραβίαση των Τ&Π τους σχετικά με τον αυτοαποκλεισμό και είμαι ξεκάθαρα θύμα αυτού.

Μπροστά σε όλα αυτά, έχει σημασία για εσάς ως γκουρού του καζίνο ότι ο παίκτης πρέπει να βάλει "αυτοαποκλεισμό" στο θέμα του email και να προσδιορίσει "προβλήματα τζόγου" όταν αυτό δεν απαιτείται στους Όρους και Προϋποθέσεις του!! Και τέλος πάντων ένας παίκτης θέλει να αυτο-αποκλειστεί από ένα καζίνο για μια ζωή για ποιο λόγο πιστεύετε; Επινοήσατε αυτόν τον κανόνα να πρέπει να προσδιορίσετε λεπτομερώς ένα τέτοιο αίτημα, δεδομένου ότι δεν αναγράφεται στη σύμβαση του καζίνο; Έχετε επικεντρωθεί σε μια τυπικότητα που δεν προβλέπεται από αυτό το καζίνο, διαφορετικά θα το έγραφαν στους όρους και τις προϋποθέσεις τους. Αλλά αυτό που έχουν κάνει για εσάς είναι εντάξει.

Ωστόσο, είναι ανώφελο να συνεχίσουμε να το συζητάμε. Μου προκαλεί ανησυχία πώς αντιμετωπίζετε ορισμένα παράπονα σχετικά με αυτήν την πτυχή.

Έχετε χάσει κάθε αξιοπιστία και δημιουργήσατε πολλές υποψίες για τη δουλειά σας.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

filefilefile

carsix79
πριν από 1 έτος

Sadly, I agree - it's pointless to continue any further debate on this subject.

Just try to accept this:

1) the permanent self-exclusion request WITHOUT gambling issues mentioned as the reason CAN be revoked anytime and the casino tries to make the player stay by offering exclusivities.

2) the permanent self-exclusion request WITH gambling issues mentioned as the reason, CAN'T be revoked, the account is closed, no deals.

For further self-exclusion requests, please use the form provided via the complaint.




Radka
πριν από 1 έτος

Και πάλι, ίσως έχετε σοβαρά προβλήματα με την κατανόηση. Στην περίπτωσή μου, ο αυτοαποκλεισμός δεν έχει ενεργοποιηθεί σύμφωνα με το αίτημά μου, επομένως η ανάκληση ή η μη ανάκληση δεν έχει καμία σχέση με αυτό.

Σχετικά με τα προβλήματα τζόγου όταν με ρώτησαν για τον αυτοαποκλεισμό έγραψα ότι δεν ήθελα να χάσω άλλα χρήματα. Και τέλος πάντων στους T&C τους δεν γράφει ότι πρέπει να δώσεις λόγο (που ούτως ή άλλως έδωσα) οπότε ακολούθησα άψογα τους κανόνες τους. Αν μου βρείτε το σημείο που γράφεται αυτό το πράγμα, ενημερώστε με, αλλιώς δεν μιλάτε για τίποτα.

Εγώ αναφέρω τα στοιχεία ενώ εσείς όχι!

filefile

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Πιστεύω ότι η υπηρεσία που προσφέρει ο γκουρού του καζίνο είναι εξαιρετική για εμάς τους παίκτες και συχνά λύνετε πολλές υποθέσεις χάρη στις προνομιακές επαφές που έχετε με τα καζίνο. Στην περίπτωσή μου, ωστόσο, είμαι πολύ θυμωμένος με τον τρόπο χειρισμού της καταγγελίας γιατί αντί να εστιάσετε στο γεγονός ότι το καζίνο δεν συμμορφώθηκε με το αίτημά μου για αυτοαποκλεισμό προσφέροντάς μου ένα μπόνους δικής του πρωτοβουλίας, επικεντρωθείτε στις διατυπώσεις που δεν ταιριάζουν. Ο αυτοαποκλεισμός από μόνος του συνεπάγεται προβλήματα τυχερών παιχνιδιών και ότι δεν θέλω να χάσω άλλα χρήματα διαφορετικά θα είχα ζητήσει απλώς να κλείσει ο λογαριασμός! Αρκούσε να έρθω σε επαφή με το καζίνο και η υπόθεση πιθανότατα θα είχε κλείσει υπέρ μου με τα στοιχεία. Αντίθετα, τίποτα από αυτά και αυτό εγείρει πολλές αμφιβολίες εκ μέρους μου.

Αυτόματη μετάφραση:
carsix79
πριν από 1 έτος

Judging the cases when it comes to self-exclusion and problem gambling has always been problematic for us, since every case is a bit different. In order to draw some line that would allow us to be consistent during the complaint solving process, we had to set up some general rules.

You say that "self-exclusion in itself implies gambling problems". Some specialists for addictions would claim that basically every casino player has a gambling problem, thus all accounts should be closed and gambling banned according to them. We did a research regarding self-exclusion among players some time ago and we also realised that there are huge differences in how players understand the self-exclusion feature. Then we had to look at what's the business standard and responsible gambling procedures.

Generally speaking, when you want to self-exclude, it automatically doesn't mean you have a gambling problem. Some players want to self-exclude in order to protect their winnings. Just to make sure they don't cancel their pending withdrawal and lose the winnings. That's how some players use the self-exclusion feature.

When I look at it from the casino's point of view, I can understand what they did. They had a VIP player who wanted leave their casino. Not because he's a gambling addict, but simply because he doesn't like their casino, maybe lost a lot, feels like he didn't win anything. So the strategy is quite simple - let's try to give the player something for free so he doesn't leave.

I remember that when I worked in a casino, the instructions regarding responsible gambling were extremely simple. Whenever a player mentions "gambling addiction", "problems with gambling", "lost money and now he can't pay for the rent", "suicidal thoughts" etc., close the account for good and inform the player about it.

Whenever the player wants to close the account because he's not satisfied, take a look at the account. If it's a good player for us who really didn't get much bonuses and was simply unlucky with games, you can offer a bonus or ask a senior agent to add the bonus. Whenever it's a VIP player, contact the VIP manager immediately. That's it.

Daniel
πριν από 1 έτος

Θα έλεγα ότι η ιδέα σας για τον αυτο-αποκλεισμό και το πώς το χειρίζεται το καζίνο είναι αρκετά ανησυχητική. Επομένως, κατά τη γνώμη σας, ένας παίκτης που ζητά να αποκλειστεί ισόβια από ένα καζίνο για να μην χάσει άλλα χρήματα έχει δίκιο να προσφέρει μπόνους για να τον κρατήσει ακίνητο με την πιθανότητα να τον κάνει να χάσει ξανά χρήματα στο μέλλον. Τρελός! Λοιπόν εδώ εξηγούνται όλα και ειλικρινά μένω άφωνος. Δεν είχα αναλήψεις ή κέρδη για προστασία και είχα εξηγήσει ότι δεν ήθελα να χάσω άλλα χρήματα. Ακολούθησα τις οδηγίες των T & C τους που σας έχω δώσει επανειλημμένα ενώ τις παραβίασαν εντελώς και με προσέβαλαν ένα μπόνους. Ωχ όχι σωστά, τα T & C θα πρέπει να χρησιμοποιούνται υπέρ του καζίνο μόνο όταν είναι ο παίκτης που τα παραβιάζει! Αντίθετα μπορούν να κάνουν ότι θέλουν..

Ευχαριστώ για την εξήγηση τώρα όλα είναι πιο ξεκάθαρα και πιο ενοχλητικά.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
carsix79
πριν από 1 έτος

You told the casino that you don't want to lose more money. They reacted by offering you a bonus so you could play with money they borrowed you. Doesn't that make a sense?

I'm really sensitive to cases where a casino tries to exploit a player who feels bad and wants to stop gambling, because it's ruining his life. I didn't feel this was the case. I felt it's more like: "I lost money, didn't win anything, I'm angry, I don't like your casino so I want to leave and you won't see me here anymore."

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Daniel
πριν από 1 έτος

Μου πρόσφεραν ένα μπόνους 200 € με 10 φορές ανατροπή, γνωρίζοντας ήδη ότι το 95% των περιπτώσεων δεν θα μπορούσα να το ολοκληρώσω όπως στην πραγματικότητα. Δεν μου πρόσφεραν χρήματα για να δανειστώ, αλλά μου πρόσφεραν έναν τρόπο να με δελεάσουν να παίξω ξανά και να χάσω. Ποιο καζίνο στον κόσμο έχει μια πολιτική μπόνους για να σας κάνει να κερδίσετε και να χάσετε; Τώρα το κάνετε επίσης να φαίνεται ότι μου έκαναν τη χάρη όταν αντ' αυτού η πρόθεσή τους ήταν να αποφύγουν τον αυτο-αποκλεισμό μου... Απίστευτο!

Κοίτα, καλύτερα να το αφήσεις γιατί βρίσκω ενοχλητικό αυτό που γράφεις.

Αυτόματη μετάφραση:
Daniel
πριν από 1 έτος

filefile

Είστε αληθινά φαινόμενα. Σε αυτήν την περίπτωση, επαινέστε το καζίνο (χορηγός;) για τον αποκλεισμό του λογαριασμού του παίκτη χωρίς καν να το ζητήσετε. Ο παίκτης χρειαζόταν χρήματα και ήθελε να κάνει ανάληψη γρηγορότερα χωρίς να ζητήσει αυτοαποκλεισμό, το καζίνο του μπλοκάρει τον λογαριασμό και τον χειροκροτείτε γιατί στα λόγια του παίκτη (μέσω συνομιλίας !!!) είδατε υψηλό κίνδυνο σαν να ήταν αίτημα για τον εαυτό του -αποκλεισμός.

Αντίθετα, ζητώ επίσημα και ρητά τον αυτο-αποκλεισμό μέσω email σύμφωνα με τους Όρους και Προϋποθέσεις και το καζίνο αντί να με μπλοκάρει μου προσφέρει ένα μπόνους και αντί να καταδικάζεις το καζίνο αξιολογείς τη δουλειά του ως νόμιμη και κανονική! Όπως και άλλες περιπτώσεις άλλων παικτών που έχετε αντιμετωπίσει με τον ίδιο τρόπο.

Και ευτυχώς γράφεις και ότι ο τζόγος μπορεί να προκαλέσει σοβαρή ζημιά !!!

Η αξιοπιστία και η συνέπεια που έχετε είναι ίδια με τα καζίνο που προστατεύετε τον εαυτό σας.

Μπράβο!!

Αυτόματη μετάφραση:
carsix79
πριν από 1 έτος

I found the case you took screenshots from: https://casino.guru/bluvegas-casino-the-player-s-account-got-blocked

So the player played with a bonus thus the winnings were capped due to max. withdrawal limit rule - that's fine, it's a standard rule when it comes to bonuses. The casino paid out the winnings and blocked the player's account, because someone from their responsible gambling team saw this player as a problem gambler based on what the player said in a chat.

Personally, I wouldn't close player's account if he asked on live chat to 'be paid a little' as you 'need some money urgently'. For me, it means the player wants to get paid as fast as possible, which is nothing strange. If the casino saw this behaviour as a potential risk and decided to close the account after paying out the winnings, I'm fine with it. Casinos can close your account for any reason, but winnings must be paid first.

1 2...4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
CandyBlitzBombs_flash_alt
Το Free Slot Tournament με έπαθλο 1000€ είναι LIVE!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα