Το να κρίνουμε τις περιπτώσεις που αφορούν τον αυτοαποκλεισμό και τον προβληματικό τζόγο ήταν πάντα προβληματικό για εμάς, αφού κάθε περίπτωση είναι λίγο διαφορετική. Προκειμένου να χαράξουμε κάποια γραμμή που θα μας επέτρεπε να είμαστε συνεπείς κατά τη διαδικασία επίλυσης παραπόνων, έπρεπε να ορίσουμε ορισμένους γενικούς κανόνες.
Λέτε ότι «ο αυτοαποκλεισμός συνεπάγεται από μόνος του προβλήματα τζόγου». Ορισμένοι ειδικοί για εθισμούς θα ισχυρίζονταν ότι βασικά κάθε παίκτης του καζίνο έχει πρόβλημα τζόγου, επομένως όλοι οι λογαριασμοί θα πρέπει να κλείσουν και να απαγορευθούν τα τυχερά παιχνίδια σύμφωνα με αυτούς. Κάναμε μια έρευνα σχετικά με τον αυτο-αποκλεισμό μεταξύ των παικτών πριν από λίγο καιρό και συνειδητοποιήσαμε επίσης ότι υπάρχουν τεράστιες διαφορές στον τρόπο με τον οποίο οι παίκτες κατανοούν τη δυνατότητα αυτο-αποκλεισμού. Έπειτα έπρεπε να δούμε ποιο είναι το επιχειρηματικό πρότυπο και οι διαδικασίες υπεύθυνου τζόγου.
Σε γενικές γραμμές, όταν θέλετε να αυτο-αποκλειστείτε, αυτόματα δεν σημαίνει ότι έχετε πρόβλημα με τον τζόγο. Μερικοί παίκτες θέλουν να αυτο-αποκλειστούν για να προστατεύσουν τα κέρδη τους. Ακριβώς για να βεβαιωθείτε ότι δεν θα ακυρώσουν την εκκρεμή ανάληψη και θα χάσουν τα κέρδη. Αυτός είναι ο τρόπος με τον οποίο ορισμένοι παίκτες χρησιμοποιούν τη δυνατότητα αυτο-αποκλεισμού.
Όταν το κοιτάζω από τη σκοπιά του καζίνο, μπορώ να καταλάβω τι έκαναν. Είχαν έναν VIP παίκτη που ήθελε να αφήσει το καζίνο τους. Όχι επειδή είναι εθισμένος στον τζόγο, αλλά απλώς επειδή δεν του αρέσει το καζίνο τους, μπορεί να έχασε πολλά, νιώθει ότι δεν κέρδισε τίποτα. Η στρατηγική λοιπόν είναι αρκετά απλή - ας προσπαθήσουμε να δώσουμε στον παίκτη κάτι δωρεάν για να μην φύγει.
Θυμάμαι ότι όταν δούλευα σε ένα καζίνο, οι οδηγίες σχετικά με τον υπεύθυνο τζόγο ήταν εξαιρετικά απλές. Κάθε φορά που ένας παίκτης αναφέρει "εθισμό στον τζόγο", "προβλήματα με τον τζόγο", "έχασε χρήματα και τώρα δεν μπορεί να πληρώσει το ενοίκιο", "αυτοκτονικές σκέψεις" κ.λπ., κλείστε τον λογαριασμό για τα καλά και ενημερώστε τον παίκτη σχετικά.
Όποτε ο παίκτης θέλει να κλείσει τον λογαριασμό επειδή δεν είναι ικανοποιημένος, ρίξτε μια ματιά στον λογαριασμό. Αν είναι καλός παίκτης για εμάς που πραγματικά δεν έλαβε πολλά μπόνους και ήταν απλά άτυχος με τα παιχνίδια, μπορείτε να προσφέρετε ένα μπόνους ή να ζητήσετε από έναν ανώτερο πράκτορα να προσθέσει το μπόνους. Κάθε φορά που πρόκειται για παίκτη VIP, επικοινωνήστε αμέσως με τον διαχειριστή VIP. Αυτό είναι.
Judging the cases when it comes to self-exclusion and problem gambling has always been problematic for us, since every case is a bit different. In order to draw some line that would allow us to be consistent during the complaint solving process, we had to set up some general rules.
You say that "self-exclusion in itself implies gambling problems". Some specialists for addictions would claim that basically every casino player has a gambling problem, thus all accounts should be closed and gambling banned according to them. We did a research regarding self-exclusion among players some time ago and we also realised that there are huge differences in how players understand the self-exclusion feature. Then we had to look at what's the business standard and responsible gambling procedures.
Generally speaking, when you want to self-exclude, it automatically doesn't mean you have a gambling problem. Some players want to self-exclude in order to protect their winnings. Just to make sure they don't cancel their pending withdrawal and lose the winnings. That's how some players use the self-exclusion feature.
When I look at it from the casino's point of view, I can understand what they did. They had a VIP player who wanted leave their casino. Not because he's a gambling addict, but simply because he doesn't like their casino, maybe lost a lot, feels like he didn't win anything. So the strategy is quite simple - let's try to give the player something for free so he doesn't leave.
I remember that when I worked in a casino, the instructions regarding responsible gambling were extremely simple. Whenever a player mentions "gambling addiction", "problems with gambling", "lost money and now he can't pay for the rent", "suicidal thoughts" etc., close the account for good and inform the player about it.
Whenever the player wants to close the account because he's not satisfied, take a look at the account. If it's a good player for us who really didn't get much bonuses and was simply unlucky with games, you can offer a bonus or ask a senior agent to add the bonus. Whenever it's a VIP player, contact the VIP manager immediately. That's it.
Αυτόματη μετάφραση: