ΦόρουμΚαζίνοRushBet Casino - γενική συζήτηση

RushBet Casino - γενική συζήτηση

πριν από 1 έτος από Radka
|
1960 προβολές 6 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το RushBet Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 έτος

Γεια σας καλησπέρα φίλοι. Σήμερα θα ήθελα να ενημερώσω τον κόσμο ότι η Rushbet δεν πληρώνει τα βραβεία που κερδίζει κάποιος. Έπαιζα blackjack και πέτυχα ένα τέλειο ζευγάρι. Το έπαθλο αποδείχθηκε ότι ήταν 16.000 πέσος, αλλά πριν προλάβω να ολοκληρώσω το παιχνίδι, εμφανίστηκε «τεχνικό σφάλμα». Προσπάθησα να φορτώσω ξανά το παιχνίδι αλλά δεν με αφήνει πια.


Αναφέρω το πρόβλημα εδώ και 2 μήνες και πάντα μου λένε ότι είναι επειδή ο πάροχος είναι διεθνής. Το χειρότερο από όλα είναι ότι τώρα επικοινωνώ με την υποστήριξη και δεν μου απαντούν πια.


Υποθέτω ότι είναι χρήματα που δεν θα τα ξαναδώ. Ο σκοπός αυτού είναι βασικά να προειδοποιήσει ώστε να μην συμβεί αυτό σε άλλους ανθρώπους. Το rushbet της αλήθειας δεν πληρώνει τα έπαθλα, μόνο με τα λεφτά γίνονται μαλάκες.

Αν κάποιος ξέρει τι μπορώ να κάνω, θα το εκτιμούσα πολύ αν μπορούσε να με καθοδηγήσει για να λύσω αυτό το πρόβλημα.

Αυτόματη μετάφραση:
garcia1883omar
πριν από 1 έτος

Hello there!

Would you paste in the official explanation given by the casino? I mean, I would not take the information that the provider is international for a solution.

It makes no sense, from my point of view.

πριν από 1 έτος

🏹🍀 Vincent 🍀🏹 (Rushbet.mx)

11 Ιουνίου 2023 19:34 GMT-5

Γεια σου Ομάρ. Ελπίζω να περάσατε ένα υπέροχο βράδυ! 🌕

Χαιρόμαστε που μαθαίνουμε, χαιρόμαστε πολύ που μας γράφετε. Εξετάζοντας το αίτημά σας, ο πάροχος μας επιβεβαιώνει ότι η υπόθεση είναι ακόμα υπό διερεύνηση και ότι λόγω μεγάλης ροής αιτημάτων χρειάστηκε λίγο περισσότερο από το συνηθισμένο, καθώς όπως αναφέραμε προηγουμένως, είναι διεθνή. 🙏

Εκτιμούμε ιδιαίτερα την υπομονή που είχατε με την υπόθεση μέχρι στιγμής και κάνουμε ό,τι είναι δυνατόν ώστε η υπόθεσή σας να διερευνηθεί και να επιλυθεί το συντομότερο δυνατό.


Έτσι μου είπαν.

Αυτόματη μετάφραση:
garcia1883omar
πριν από 1 έτος

Aha! Thank you, it makes sense now.

So it does not mean the investigation has closed - as you suggested. It just takes longer, but it is still in motion. I suggest we all wait for the final provider's statement. No chance to move forward without it, to be honest.

Try to be patient, please.

πριν από 8 μήνες

Κάτι παρόμοιο συνέβη και σε εμένα χθες, εκτός από το ότι στην περίπτωσή μου ο σύμβουλος αποφάσισε να μπλοκάρει τον λογαριασμό μου, ότι "η έρευνα βρίσκεται σε εξέλιξη ή/και παίρνει περισσότερο χρόνο" είναι ο τυπικός τρόπος να πούμε ότι η εν λόγω έρευνα δεν πρόκειται να ευδοκιμήσει, όχι. Πρέπει να είναι αόριστης διάρκειας 🙄.

Αυτόματη μετάφραση:
Hec7ors
πριν από 8 μήνες

Hello there. May I just give you a tip here, please? Try to use the "reply" button whenever you would like to react to a specific post, or user, so that way we know, what/who are you referring to.🙏😉

I would say, it not unusual, really, that casinos may block an account whenever is "under investigation". The most important is, in my opinion, to inform their players about it, whenever it may happen. Is your case related to this particular casino, as well?🤔

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα