πριν από 1 έτος
Δεν ξέρω καν τι να σε συμβουλέψω φίλε μου
I don't even know what to advise you, my friend
Дори не знам какво да те посъветвам, приятелю
0
Δεν ξέρω καν τι να σε συμβουλέψω φίλε μου
I don't even know what to advise you, my friend
Дори не знам какво да те посъветвам, приятелю
Γεια, έχω μετακινήσει την ανάρτησή σας σε συγκεκριμένο καζίνο.
Εν πάση περιπτώσει, πόσο καιρό συνεχίζεται το πρόβλημα ανάληψης; Ο λογαριασμός σας έχει επαληθευτεί πλήρως;
Hi, I've moved your post under particular casino.
Anyway, how long has your withdrawal problem been going on ? Has your account been fully verified ?
Τόσο αλήθεια, αναρωτιόμουν το ίδιο πράγμα γιατί τα χρήματα κλέβονται νόμιμα και οι λογαριασμοί των ανθρώπων διαγράφονται, αλλά ποτέ δεν θα δείτε τα "αποδεικτικά στοιχεία" εναντίον σας, αλλά είναι εκεί
So true I was wondering the same thing cause money legitimately gets stolen and people's accounts get deleted but you will never see the "evidence" against you but it's there
Έχω μάθει από αυτό και άλλα κατώτερα καζίνο και τώρα παίζω μόνο στο παιχνίδι όπου παίρνω άμεσες πληρωμές και έχω κερδίσει χιλιάδες. Οι περισσότεροι άλλοι θα βγουν εκτός λειτουργίας. Το κάρμα είναι ένα &!t(h.
I have learned from this and other inferior casinos and now only play at stake where I get instant payouts and have won thousands. Most others will go out of business. Karma's a &!t(h.
Τόσο αλήθεια, αναρωτιόμουν το ίδιο πράγμα γιατί τα χρήματα κλέβονται νόμιμα και οι λογαριασμοί των ανθρώπων διαγράφονται, αλλά ποτέ δεν θα δείτε τα "αποδεικτικά στοιχεία" εναντίον σας, αλλά είναι εκεί
So true I was wondering the same thing cause money legitimately gets stolen and people's accounts get deleted but you will never see the "evidence" against you but it's there
Γεια, έχετε κάποιο πρόβλημα με το συγκεκριμένο καζίνο; Σου έκλεισαν τον λογαριασμό χωρίς λόγο ή κάτι τέτοιο; Ή απλώς αντιδράς στην άποψη ότι βρισκόμαστε σε σύγκρουση με τα καζίνο;
Hi, do you have any problem with this particular casino ? Did they close your account for no reason or something like that? Or are you just reacting to the opinion that we are in cahoots with the casinos ?
Έχω μάθει από αυτό και άλλα κατώτερα καζίνο και τώρα παίζω μόνο στο παιχνίδι όπου παίρνω άμεσες πληρωμές και έχω κερδίσει χιλιάδες. Οι περισσότεροι άλλοι θα βγουν εκτός λειτουργίας. Το κάρμα είναι ένα &!t(h.
I have learned from this and other inferior casinos and now only play at stake where I get instant payouts and have won thousands. Most others will go out of business. Karma's a &!t(h.
Λοιπόν, χαίρομαι που τα πάτε καλά, αλλά αν έχετε κάτι να πείτε για το Stake Casino, μπορείτε να το κάνετε εδώ σε αυτό το νήμα: https://casino.guru/forum/casinos/stake-casino-us- --γενική-συζήτηση που είναι αφιερωμένη σε αυτό, οπότε δεν θα πάμε αλλού, καθώς αυτό είναι ένα νήμα για το Ruby Slots Casino.
Τι λέτε, μπορείτε να μοιραστείτε την εμπειρία σας εκεί;
Well, I'm glad you're doing well, but if you have something to say about Stake Casino, you can do it here in this thread: https://casino.guru/forum/casinos/stake-casino-us---general-discussion which is dedicated to it, so we won't go elsewhere since this is a thread about Ruby Slots Casino.
What do you say, can you share your experience there ?
Ειλικρινά, υπάρχουν πάρα πολλοί Ruby αυτό και Ruby εκείνο. Μάλλον έκανα λάθος. Το σχόλιο σου δεν μου κάνει τίποτα. Νομίζω ότι αυτός ο ιστότοπος είναι λίγο ύποπτος για τον τρόπο με τον οποίο υπερασπίζονται αυτά τα καζίνο. Πρακτικά όλες οι απαντήσεις των γκουρού είναι ότι θα πρέπει να περιμένουμε περισσότερο, παρόλο που οι λανθασμένοι όροι και προϋποθέσεις του καζίνο λένε 48 ώρες ή 2-4 εργάσιμες ημέρες κ.λπ. Ψέματα. Αυτή είναι μια εξαιρετική ιδέα για έναν χρήσιμο ιστότοπο για ανάγνωση, αλλά α) δεν πρέπει να χρειάζεται και β) χρησιμεύει ως εξαιρετική διαφήμιση για κακά καζίνο. παίζω στοίχημα. Όλοι οι πραγματικοί τζογαδόροι έχουν μια στραβή πλευρά σωστά;
Honestly, there are too many Ruby this and Ruby that. I likely made a mistake. You're comment does nothing for me. I think this site is a little suspect in the way they defend these casinos. Practically all of the gurus responses are that we should wait longer even though the casinos crooked terms and conditions say 48 hours or 2-4 business days, etc. Lies. This is a great concept for a helpful site to read but a) shouldn't be needed and b) serves as great advertising for bad casinos. I gamble. All real gamblers have a crooked side right?
Και ο γκουρού μας δίνει στις κουλοχέρηδες Ruby 7.1 για ασφάλεια. Ποιος στο διάολο μπορούμε να πιστέψουμε τίποτα εδώ; Δεν μπορώ να εμπιστευτώ ούτε το φόρουμ. Μερικοί τζογαδόροι είναι ήδη κουρασμένοι και θα τεντώσουν την αλήθεια. Φυσικά οι τζογαδόροι επιμένουν ότι έχουν αδικηθεί.
And our guru gives Ruby slots a 7.1 for safety. Who the hell can we believe anything here? Can't trust the forum either. Some gamblers are already jaded and will stretch the truth. Of course the gamblers are insisting they've been wronged.
Και ο γκουρού μας δίνει στις κουλοχέρηδες Ruby 7.1 για ασφάλεια. Ποιος στο διάολο μπορούμε να πιστέψουμε τίποτα εδώ; Δεν μπορώ να εμπιστευτώ ούτε το φόρουμ. Μερικοί τζογαδόροι είναι ήδη κουρασμένοι και θα τεντώσουν την αλήθεια. Φυσικά οι τζογαδόροι επιμένουν ότι έχουν αδικηθεί.
And our guru gives Ruby slots a 7.1 for safety. Who the hell can we believe anything here? Can't trust the forum either. Some gamblers are already jaded and will stretch the truth. Of course the gamblers are insisting they've been wronged.
Λοιπόν, όλο αυτό έγινε επειδή το καζίνο βγήκε εκτός σύνδεσης; Χμ, υποθέτω ότι και οι δύο πιστεύουμε ότι δεν είναι δυνατό να μειωθεί ο δείκτης ασφάλειας του καζίνο επειδή βρίσκεται υπό συντήρηση ή αντιμετωπίζει προβλήματα διακομιστή, σωστά; 🙏
Από όσο μπορώ να πω, το καζίνο είναι σε λειτουργία.
Λοιπόν, υπάρχει κάτι που μπορούμε να σας βοηθήσουμε; Δηλαδή, τι συμβαίνει;
So, this was all because the casino went offline? Uhm, I guess we both feel it is not possible to lower the casino's safety index because it is under maintenance or experiencing server issues, right? 🙏
As far as I can tell, the casino is up and running.
Well, is there anything we can help you with? I mean, what's the matter?
Είναι απλώς θέμα μη επικοινωνίας. Ζήτησα απόσυρση, έλαβα αμέσως ένα "λάβαμε το αίτημα ανάληψης". Υποθέτω ότι όχι πολύ καιρό πριν, που είναι 11/7. Αλλά δεν μπορώ να διώξω την αίσθηση ότι δεν θα πληρώσουν. Οι ημέρες αναμονής για ανάληψη είναι αυτό που ισχυρίζονται, αλλά χρησιμοποιώντας κρυπτογράφηση, λένε ότι θα λάβετε την πληρωμή "πολύ, πολύ πιο γρήγορα. Τα χρήματά μου, κερδισμένα δίκαια, εξαργυρώνω, μετά κόβουν τις επικοινωνίες όπως αυτό. Δεν μου αρέσει". ζητάω " τα δικά μου καταραμένα χρήματα. Το να παίζεις στο διαδίκτυο είναι διασκεδαστικό και βολικό, αλλά στο Διαδίκτυο θα σκοτώσει τη βιομηχανία του, κάνοντας τους νικητές να παρακαλούν και να ικετεύουν για τα δικά τους χρήματα. Οι μεγάλοι παίκτες μπορούν να μείνουν. Η εξάπλωση του διαδικτυακού καζίνο πρέπει να σημαίνει ότι είναι απλά λειτουργίες με το κλειδί στο χέρι μπορεί να κατέχει ο καθένας. Εάν κερδίσετε ως ιδιοκτήτης, καλή επιχείρηση! Εάν αρχίσετε να χάνετε χρήματα ως ιδιοκτήτης, απλά μην πληρώνετε τους νικητές σας καθώς τα επαγγελματικά και αξιόπιστα καζίνο πρέπει να πληρώσουν. Αυτό είναι το πρόβλημά μου. Έρχεται στην έλλειψη επικοινωνίας από αμφισβητήσιμα στραβά καζίνο.
It's just a matter of no communication whatsoever. I requested a withdrawl, received an immediate "we received your withdrawal request". I guess not too long ago, which is 11/7. But I can't shake the feeling that they won't pay. Waiting days for withdrawal is what they claim but using crypto, they say you'll receive payment "much, much faster. My money, won fair and square, I cash out, then they cut communications like this. I don't like" requesting " my own damn money. Playing online is fun and convenient but online is going to kill it's own industry by making winners plead and beg for their own money. Big players can stay. The proliferation of the online casino must mean they're simple turnkey operations anybody can own. If you win as an owner, great business! If you begin to lose money as an owner, simply don't pay your winners as professional and trustworthy casinos have to pay. That's my problem. Comes down to lack of communication from questionably crooked casinos.
Ξέρω πώς πρέπει να νιώθεις και σε συμπονώ όταν λες ότι κανείς δεν απαντά. Δηλαδή περίμενες λεφτά μια εβδομάδα, ε; Θα ήθελα να επισημάνω ότι δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες, οπότε αν δεν επιλυθεί τίποτα, μπορείτε να υποβάλετε μια δωρεάν καταγγελία για το χαρακτηριστικό.
Ωστόσο, έχετε επίσης έναν πλήρως επαληθευμένο λογαριασμό; Παρακαλώ ενημέρωσέ με.
I know how you must feel and I sympathize with you when you say no one is answering. So you've been waiting for money for a week, huh? I would like to point out that we give casinos 14 days, so if nothing is resolved, you can file a free feature-complaint with us.
However, do you also have a fully verified account ? Please let me know.
Σας ευχαριστώ για την απάντησή σας, επομένως, όπως είπα, εάν το καζίνο δεν μπορεί να επιλύσει την απόσυρση σε 14 ημέρες, τότε σας προτείνω να υποβάλετε μια καταγγελία.
Αλλά εκτός από την επαναλαμβανόμενη απάντηση, λάβατε κάποια άλλη απάντηση από το καζίνο που είναι πιο σχετική ή εξακολουθεί να είναι η ίδια;
Τέλος πάντων, θα πρέπει να κάνετε λίγο ακόμα υπομονή και θα δούμε που θα πάει η κατάσταση. Εάν έχετε κάτι νέο, θα μπορούσατε να μας ενημερώσετε;
Thank you for your reply, so as I said if the casino can't resolve the withdrawal in 14 days then I suggest you file a complaint.
But besides the repetitive answer, did you get any other response from the casino which is more relevant or is it still the same ?
Anyway, you will have to be patient for a bit longer and we will see where the situation goes. If you have something new, would it be possible to let us know ?
Οι επικοινωνίες με τη Ruby ισοδυναμούν με ένα email αυτόματης απάντησης από το γραμματοκιβώτιο υποστήριξής τους, λέγοντας ότι έλαβαν το ερώτημά μου. Μίλησα με την υποστήριξη χθες ή προχθές. Άφησα $100 και ζήτησα ανάληψη $685. Ρώτησα αν μπορούσα να παίξω με τα $100. Έλεγξε τον λογαριασμό μου και βλέπει το αίτημα ανάληψης μου και μια καταχώριση που αφαιρεί το μπόνους. Είπε ότι όλα φαίνονται καλά, μη διστάσετε να παίξετε αλλά μείνετε εντός των κανόνων μπόνους. το έκανα. Με λίγα λόγια, περιμένω.
Communications with Ruby amounts to an auto reply email from their support mailbox saying they received my inquiry. I chatted with support yesterday or the day before. I left $100 and requested a $685 withdrawal. I asked if I could play with the $100. She checked my account and sees my withdrawal request and an entry that removes the bonus. She said it all looks good, feel free to play but stay within the bonus rules. I did. In a nutshell, I'm waiting.
Έτσι τουλάχιστον κάποια απάντηση που δεν είχε την ίδια κατάληξη. Θα έβγαζα σίγουρα κάποια στιγμιότυπα οθόνης αν έχετε μια συζήτηση, σε περίπτωση που υπάρχουν κάποιες δυσκολίες.
Λοιπόν, ας δούμε πώς θα πάει, αφού το καζίνο είπε ότι όλα φαίνονται καλά. Ενημερώστε με αν αλλάξει κάτι. 🙂
So at least some answer that didn't have the same ending. I'd definitely take some screenshots if you have a conversation, in case there are some difficulties.
Well, let's see how it goes, since the casino said it all looks fine. Let me know if anything changes. 🙂
Απλά μια ενημέρωση. Έστειλα email στη διεύθυνση υποστήριξης. Το email υπόσχεται απάντηση εντός 72 ωρών (κακή υποστήριξη). Δεν απαντούν ποτέ. Σε κάθε email ρωτάω αν έχουν την ευκαιρία να δουν την απόσυρσή μου για να εγκρίνουν ή να απορρίψουν. Αυτό είναι το μόνο που θέλω τώρα. Ξαναπάω νιώθοντας ότι πρέπει να εκλιπαρώ για μια ενημέρωση. Τι σάπιο καζίνο που πιθανόν να το διευθύνουν παιδιά. Χωρίς αμοιβή, χωρίς υποστήριξη. Κρίμα. Νόμιζα ότι το καζίνο είχε την ευκαιρία να είναι νόμιμο. Πιστεύω ότι το καζίνο Ruby Slots είναι μια καλά οργανωμένη απάτη.
Θα δημοσιεύσω σε λίγες μέρες ή αν συμβεί κάτι, το οποίο είναι αμφίβολο. Εάν χρειάζονται 685,00 $ περισσότερα από εμένα...... απλώς κρατήστε το αλλά τουλάχιστον αρνηθείτε το και πάρτε το πίσω. Είμαι κουρασμένος. Θα επιστρέψω στα καζίνο, μέχρι να γίνει νόμιμη αυτή η βιομηχανία διαδικτυακών καζίνο. Ruby Slots, μείνετε μακριά τους.
Just an update. I sent email to support address. The email promises a response within 72 hours (poor support). They never reply. I ask in each email if they've gotten the chance to look at my withdrawal to approve or disapprove. That's all I want now. Here I go again feeling like I have to beg for an update. What a rotten casino probably run by kids. No pay, no support. That's too bad. I thought the casino had a chance to be legitimate. I feel the Ruby Slots casino is a well organized fraud.
I'll post in a few days or if anything happens, which is doubtful. If they need $685.00 more than I do...... just keep it but at least deny it and take it back. I'm tired. I'll be heading back to brick and morter casinos until this online casino industry is legitimate. Ruby Slots, stay away from them.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.