Γεια,
μιας και αυτές είναι οι πρώτες 3 αναρτήσεις στο φόρουμ δεν ενημερώθηκα για την κατάστασή σου και ρώτησα. Ελπίζω να είναι εντάξει 🙂
Νιώθω ότι είσαι απογοητευμένος, αλλά προσπάθησε να είσαι ήρεμος και να περιμένεις μέχρι να προχωρήσει περαιτέρω το παράπονό σου.
Υπάρχουν 13 άτομα για 688 ανοιχτές καταγγελίες, οπότε αν μου επιτρέπεται να απαντήσω στις ερωτήσεις σας: "Λοιπόν, πόσο καιρό πρέπει να περιμένω τώρα; Μπορείτε να με βοηθήσετε ή όχι;"
Ναι, θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό. Ωστόσο, προσέξτε το χρονόμετρο:
Η Κριστίνα έχει 5 μέρες για να απαντήσει. Μπορώ να φανταστώ ότι αυτό δεν είναι αυτό που σας αρέσει να ακούτε, γι' αυτό παρακαλώ, διαβάστε για τη διαδικασία καταγγελίας εδώ , για να καταλάβετε τι σημαίνει να αντιμετωπίζετε ένα.
Ελπίζω να σας βοηθήσουμε στο τέλος.
Hello,
since those are the first 3 posts on the forum I was not informed about your situation, so I asked. I hope it is ok 🙂
I feel you are frustrated, but try to be calm and wait till your complaint advances further.
There are 13 persons for 688 opened complaints, so if I may answer your questions: "So, how long do I have to wait now? Can you help me or not?"
Yes, we will do our best. Kindly mind the timer though:
Kristina has 5 days to respond. I can imagine that this is not what you like to hear, so please, read about the complaint process here, to understand what it means to deal with one.
I hope we will help you in the end.
Αυτόματη μετάφραση: