ΦόρουμΚαζίνοRuby Slots Casino - γενική συζήτηση

Ruby Slots Casino - γενική συζήτηση

πριν από 3 έτη από leannehill
|
19738 προβολές 132 απαντήσεις |
|
1 2...7
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 3 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Ruby Slots Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 3 έτη

i cant seem to get my $140 no deposit bonus

πριν από 3 έτη

is anyone there

πριν από 3 έτη

hello

πριν από 3 έτη

i cant seem to get my $140 no deposit bonus

πριν από 3 έτη

Hi, have you used the code NSB140 in your account in order to receive it?

Daniel
πριν από 2 έτη

i still cant redeem my NDB140

leannehill
πριν από 2 έτη

Hello, have you tried their support or chat, please?

Radka
πριν από 2 έτη

dont know how

Radka
πριν από 2 έτη

cant find it

leannehill
πριν από 2 έτη

I'm sorry me neither - can't pass the "Enchanted Garden 2" landing page with the current bonuses 🙁. I'm not even able to scroll the page down.

πριν από 1 έτος

Ruby Slots uses every delaying tactic possible to keep winners from withdrawing.

rsgwynn1
πριν από 1 έτος

Hello,

can you specify what sort of delay tactics you are facing?


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

No customer support. No response to emails. ID information pending for weeks (selfie and DL). No verification of credit cards, etc. I quit. Their tactics are similar to those at Raging Bull. Scam.

rsgwynn1
πριν από 1 έτος

If this is the way how the casino treats you, you should consider submitting a complaint.

More details can be found in this article.

πριν από 1 έτος

Ruby slots casino is a scam. They owe me $2700 and won't pay me my winnings. They took my deposits but won't pay when you win. I WANT MY MONEY

dawnrutherfordadams
πριν από 1 έτος

Hello,

can you explain what makes you feel that the casino does not want to pay?

Can you explain what has happened?

πριν από 1 έτος

I've explained over and over. They have taken my money from my account after denying my withdraw request. They did this after I provided all the documents requested, right up until the last day they had to approve or deny request. The casino made up some story about mixing funds because I made a deposit while still having $5 in my account. It was all my money. The casino are a bunch of liars and thieves. If they weren't, I would have my $2700. I am not a rich person, this is not right.

rsgwynn1
πριν από 1 έτος

So true, and then makes up b.s. stories and will not pay. They owe me $2700. Now, the money has disappeared and they put $30 in my account. They are thieves and they can take their $30 and shove it where the sun doesn't shine.

dawnrutherfordadams
πριν από 1 έτος

Hello,

since those are the first 3 posts on the forum I was not informed about your situation, so I asked. I hope it is ok 🙂

I feel you are frustrated, but try to be calm and wait till your complaint advances further.

There are 13 persons for 688 opened complaints, so if I may answer your questions: "So, how long do I have to wait now? Can you help me or not?"

Yes, we will do our best. Kindly mind the timer though:

file

Kristina has 5 days to respond. I can imagine that this is not what you like to hear, so please, read about the complaint process here, to understand what it means to deal with one.

I hope we will help you in the end.

πριν από 1 έτος

Thank you for your response. I will be patient, I'm just very frustrated and I feel violated by this casino.

1 2...7
Μετάβαση στη σελίδααπό 7 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα