Γεια,
Υποθέτω ότι οι οθόνες εκτύπωσης είναι ο καλύτερος τρόπος για να εξηγήσετε:
Η καταγγελία υποβλήθηκε στον λογαριασμό "dawnrutherfordadams"
Επομένως, θέλω απλώς να βεβαιωθώ ότι χρησιμοποιείτε τον κατάλληλο λογαριασμό για την απάντηση, επειδή δεν υπάρχει ενημέρωση από τον ιστότοπό σας από τότε που ξεκινήσατε να χρησιμοποιείτε τον δεύτερο λογαριασμό εδώ στο φόρουμ.
Ήταν πριν από δύο εβδομάδες, αυτό είναι από την καταγγελία :
Σε περίπτωση που δυσκολεύεστε, χρησιμοποιήστε αυτό το email για να επικοινωνήσετε με τον Peter, παρακαλώ:
peter.m@casino.guru
Ενημερώστε με αν καταφέρετε να απαντήσετε, παρακαλώ.
Hello,
I guess that the print screens are the best way to explain:
The complaint was submitted under the account "dawnrutherfordadams"
So, I just want to make sure that you're using the proper account for the reply because there is no update from your site since you started using the second account here on the forum.
It was two weeks ago, this is from the complaint:
In case you struggle, use this email to contact Peter, please:
peter.m@casino.guru
Let me know if you manage to reply, please.
Αυτόματη μετάφραση: