πριν από 9 μήνες
0
Δεν θέλω να είμαι δύσπιστος, το καζίνο έχει λίγες μέρες ακόμα για να απαντήσει και θα μισούσα να το δω να πάει αρνητικό. Και γι' αυτό πιστεύω ότι όλα θα λυθούν στο τέλος. Όπως λένε, η ελπίδα πεθαίνει τελευταία και είναι πάντα ένα καλό σημάδι όταν ένα καζίνο απαντά, γιατί κάποιοι μπορεί να μην απαντήσουν και η καταγγελία θα έκλεινε ως ανεπίλυτη αμέσως. 🤔🤷♂️
I don't want to be skeptical, the casino has a few more days to respond and I would hate to see it go negative. And that's why I believe that everything will be resolved in the end. As they say, hope dies last, and it's always a good sign when a casino responds, because some might not and the complaint would be closed as unresolved right away. 🤔🤷♂️
Σέβομαι την αισιοδοξία σας, αλλά σχεδόν θα σας στοιχημάτιζα ότι το καζίνο δεν ανταποκρίνεται..... 🙁
Και πώς είναι δυνατόν να βαθμολογήσετε αυτά τα καζίνο (Ruby Slots, Raging Bull και Palace of Chance) με δείκτη ασφαλείας «Υψηλό» ..... ??? Η αναμονή για 3 μήνες για την απόσυρση δεν είναι προσανατολισμένη στον πελάτη.
I respect your optimism but I'd almost bet you that the casino doesn't respond..... 🙁
And how is it possible that you rate these casino's (Ruby Slots, Raging Bull and Palace of Chance) with a safety index of 'High' ..... ??? Waiting for 3 months on withdrawal is not customer oriented.
Ας μην προλαβαίνουμε και ας δούμε πώς θα εξελιχθούν όλα.
Φυσικά, στην ερώτησή σας, εάν θέλετε να δείτε πώς αξιολογεί η ομάδα μας τα καζίνο, μπορείτε να βρείτε όλες τις σχετικές πληροφορίες σε αυτόν τον οδηγό - Πώς αξιολογούμε τα διαδικτυακά καζίνο .
Καταλαβαίνω ότι μια τόσο μεγάλη αναμονή δεν είναι ωραία και συμφωνώ μαζί σου και πιθανότατα θα έβρισκα άλλο καζίνο όπως κι αν εξελίχθηκε.
Ας περιμένουμε λοιπόν ολόκληρο το ψήφισμα.
Let's not get ahead of ourselves and see how it all turns out.
Of course, to your question, if you would like to see how our team reviews casinos, you can find all the relevant information in this guide- How we review online casinos.
I understand that such a long wait is not nice and I agree with you and I would probably find another casino no matter how it turned out.
So let's wait for the whole resolution.
Τα κέρδη από ανάληψη μου έχουν εγκριθεί και ζητηθεί από τις 28/02/2024 Δεν έχω λάβει ακόμη τα κέρδη μου.
my withdrawal winnings have been approved and requested since 02/28/2024 I still have not received my winnings.
Επομένως, είναι υπέροχο που υποβάλατε την καταγγελία, η οποία τώρα απαιτεί την προσοχή σας.
Ας ελπίσουμε ότι όχι μόνο η Ομάδα θα αναγνωρίσει από πού προέρχεται το πρόβλημα, αλλά θα σας βοηθήσει επίσης να πάρετε τα χρήματα.
Μιλώντας για την καταγγελία, απευθυνθείτε σε αυτήν τώρα, μπορείτε να το κάνετε πατώντας/κάνοντας κλικ σε αυτόν τον σύνδεσμο 👈
Thus, it's great you submitted the complaint, which now requires your attention.
Hopefully, not only will the Team recognize where the issue comes from, but it will also help you get the money.
Speaking of the complaint, please address it now, you may do so by tapping/clicking this link 👈
Δεν θα τα λάβετε, θα σας πουν σε αυτό το σημείο ότι πρέπει να στείλετε άλλα στοιχεία λογαριασμού. Αυτό μου συνέβη. Χρησιμοποίησα μόνο έναν λογαριασμό (αυτόν που χρησιμοποιούσα στους κουλοχέρηδες Ruby) για να κάνω online αγορές και κράτησα μόνο αρκετά χρήματα σε αυτόν για να τον κρατήσω ανοιχτό. Την ίδια μέρα που μου είπαν ότι χρειάζομαι άλλον λογαριασμό, ο λογαριασμός που χρησιμοποίησα για το Ruby Slots κέρδισε 50 δολάρια.
Θεωρήστε τον εαυτό σας τυχερό και μείνετε μακριά από αυτόν τον ιστότοπο.
You wont receive them, they will tell you at this point you need to send in another account information. That is what happened to me. I only used one account (the one I used on Ruby slots) to make online purchases and kept only enough money in it to keep it open. The very same day they told me I need another account, the account I used for Ruby Slots was hit for 50 dollars.
Count yourself lucky and stay away from this site.
Απλώς για να ενημερώσω το πρόβλημά μου με τους κουλοχέρηδες Ruby, ζήτησα την απόσυρσή μου στις 28 Φεβρουαρίου 2024 και εγκρίθηκα στις 14/03/2024, πολλοί εκπρόσωποι της εξυπηρέτησης πελατών/email μου είπαν να υποστηρίξω κάτι διαφορετικό κάθε φορά που μιλούσα μαζί τους. Σήμερα, ο εκπρόσωπος εξυπηρέτησης πελατών Authur Friedman μου είπε ότι ο λογαριασμός μου δεν είχε εγκριθεί ακόμη. Έβαλα ένα στιγμιότυπο όπου ο billing είπε ότι εγκρίθηκε και την ημερομηνία έγκρισης και του το έστειλα ξανά στη συνομιλία, μετά άλλαξε τις απόψεις του και άρχισε να μου λέει ότι κλιμάκωσε την απόσυρσή μου και ότι θα χρειαζόταν 24-48 ώρες. Ελπίζω μόνο να είναι ειλικρινείς μέχρι στιγμής, δεν φαίνεται πολύ καλό. Αν δεν το στείλουν, πιστέψτε με, θα λέω και θα προσεύχομαι για αυτούς κάθε μέρα γιατί το κάρμα ΔΕΝ είναι ΩΡΑΙΟ!
Just to update my issue with Ruby Slots, I requested my withdrawal on February 28, 2024, and got approved on 03/14/2024 I was told by numerous Customer Service Reps/Email to Support something different every time I spoke with them. Today the Customer Service Rep Authur Friedman told me that my account had not been approved yet. I snapshot where billing said it was approved and the date of the approval and texted it to him back in chat, then he changed his views and started telling me that he escalated my withdrawal and that it would take 24-48 hrs. I just hope that they will be honest so far, it's not looking too good. If they do not send It, believe me, I will say and pray for them every day cause karma is NOT NICE!
Λυπάμαι πραγματικά για αυτή τη μακρά κατάσταση με το καζίνο. Διάβασα προσεκτικά το παράπονό σας, όπου μπορούσα να καταλάβω το πρόβλημα της όλης κατάστασης και να με διορθώσετε, παρακαλώ, αν κάνω λάθος. Το πρόβλημα είναι ότι το καζίνο δεν μπορεί να στείλει τα χρήματα στον λογαριασμό της Country Club Bank, σωστά; Όπου ο λόγος για αυτό εξηγήθηκε από το καζίνο, στην πραγματικότητα. Έχετε προσπαθήσει λοιπόν να χρησιμοποιήσετε άλλο τραπεζικό λογαριασμό ή δεν είστε διατεθειμένοι, για κάποιους λόγους; Είναι σωστό, παρακαλώ; Σίγουρα καταλαβαίνω ότι αυτή η κατάσταση πρέπει να είναι πραγματικά απογοητευτική για εσάς, αλλά και πάλι, δεν έχω ανακαλύψει τον λόγο, γιατί δεν μπορέσατε να χρησιμοποιήσετε έναν διαφορετικό λογαριασμό, ωστόσο. Θα μπορούσατε να με βοηθήσετε, ίσως, να καταλάβω; Θα περιμένω την απάντησή σας.
I am really sorry about this long going situation with the casino. I have thoroughly read your complaint, where I could understand the problem of the whole situation, and correct me, please, if I'm wrong. The problem is that the casino can not send the money to the Country Club Bank account, right? Where the reason of this was explained by the casino, actually. So have you tried to use another bank account, or you are not willing to, for some reasons? Is that correct, please? I surely understand, that this must be really frustrating situation for you, but still, I have not find out the reason, why were you not able to use a different account, though. Could you help me, perhaps, to understand? Will wait for your reply.
Απλώς για να ενημερώσω το πρόβλημά μου με τους κουλοχέρηδες Ruby, ζήτησα την απόσυρσή μου στις 28 Φεβρουαρίου 2024 και εγκρίθηκα στις 14/03/2024, πολλοί εκπρόσωποι της εξυπηρέτησης πελατών/email μου είπαν να υποστηρίξω κάτι διαφορετικό κάθε φορά που μιλούσα μαζί τους. Σήμερα, ο εκπρόσωπος εξυπηρέτησης πελατών Authur Friedman μου είπε ότι ο λογαριασμός μου δεν είχε εγκριθεί ακόμη. Έβαλα ένα στιγμιότυπο όπου ο billing είπε ότι εγκρίθηκε και την ημερομηνία έγκρισης και του το έστειλα ξανά στη συνομιλία, μετά άλλαξε τις απόψεις του και άρχισε να μου λέει ότι κλιμάκωσε την απόσυρσή μου και ότι θα χρειαζόταν 24-48 ώρες. Ελπίζω μόνο να είναι ειλικρινείς μέχρι στιγμής, δεν φαίνεται πολύ καλό. Αν δεν το στείλουν, πιστέψτε με, θα λέω και θα προσεύχομαι για αυτούς κάθε μέρα γιατί το κάρμα ΔΕΝ είναι ΩΡΑΙΟ!
Just to update my issue with Ruby Slots, I requested my withdrawal on February 28, 2024, and got approved on 03/14/2024 I was told by numerous Customer Service Reps/Email to Support something different every time I spoke with them. Today the Customer Service Rep Authur Friedman told me that my account had not been approved yet. I snapshot where billing said it was approved and the date of the approval and texted it to him back in chat, then he changed his views and started telling me that he escalated my withdrawal and that it would take 24-48 hrs. I just hope that they will be honest so far, it's not looking too good. If they do not send It, believe me, I will say and pray for them every day cause karma is NOT NICE!
Γεια σου. Συγγνώμη για την κατάσταση, πρέπει να πάτε σε αυτό το καζίνο. Κάνατε το σωστό που ανοίξατε μια καταγγελία εδώ με την ομάδα μας, νομίζω. Σας περιμένουν να απαντήσετε σε μερικές ακόμη ερωτήσεις, οπότε όποτε είναι δυνατόν, θα μπορούσατε να τις ενημερώσετε, παρακαλώ; Θα σας βοηθήσει να επιταχύνετε την επίλυση αυτού του ζητήματός σας, σίγουρα.
Όποτε έχετε κάποια νέα από το καζίνο, ενημερώστε μας. Θα περιμένουμε την απάντησή σας εδώ.
Hey. Sorry for the situation, you have to go thru at this casino. You have done the right thing to open a complaint here with our team, I reckon. They are waiting for you to answer some more questions, so whenever possible, could you update them, please? It'll help to speed up the resolution of this issue of yours, for sure.
Whenever you have some news from the casino, please let us know. We will be waiting for your reply here.
Περιμένω από τον Ιανουάριο! Η τελευταία τους δικαιολογία για τη μη πληρωμή ήταν ότι δεν είχαν έγκυρη απόδειξη ανάληψης, όποια κι αν ήταν αυτή. Τους έστειλα λοιπόν ξανά την τελευταία μου κίνηση τραπεζικού λογαριασμού στις 26 Μαρτίου όπου βρίσκονται όλα τα στοιχεία μου όπως# τραπεζικός λογαριασμός, κωδικός BIC, διεύθυνση. Είπαν ότι μόλις λάβουν θα συνεχίσουν με την πληρωμή μου...... από τότε πάλι: ο ήχος της σιωπής.
I'm waiting since January! Their last excuse for not paying out was that they didn't have a valid proof of withdrawal, whatever it might be. So I sent them my last bank statement again on March 26 where all my information is on such as bank account#, BIC code, address. They said that as soon they received they would go on with my pay out...... since then again: the sound of silence.
Χμμ, μου φαίνεται περίεργο, ειδικά όταν το καζίνο απάντησε στο παράπονό σου και ακόμα δεν συμβαίνει τίποτα. Δεν νομίζω ότι ένα έγγραφο είναι τόσο δύσκολο να ελεγχθεί σε λίγες μέρες.
Ωστόσο, περιμένουμε και απάντηση από το καζίνο στην καταγγελία, οπότε ελπίζω ότι αυτό το έπος θα επιλυθεί το συντομότερο δυνατό.
Αν έχετε νέα, ενημερώστε μας, προς το παρόν δεν έχουμε παρά να περιμένουμε. 😕
Hmm, it seems strange to me, especially when the casino responded to your complaint and still nothing happens. I don't think one document is that hard to check in a few days.
However, we are also waiting for a response from the casino in the complaint, so I hope that this saga will be resolved as soon as possible.
If you have any news, let us know, for now we just have to wait. 😕
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.