ΦόρουμΚαζίνοRolling Slots Casino - γενική συζήτηση

Rolling Slots Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

πριν από 2 έτη από quett18
|
9229 προβολές 116 απαντήσεις |
|
1...3 4 56
Προσθήκη ανάρτησης
Sp1n1991
πριν από 1 μήνα

Hello, Sp1n1991!


Thank you for taking the time to share your experience with us. We're thrilled to hear that your verification process was swift and that you find our payout system efficient.

Your patience and understanding are greatly appreciated, and we're committed to ensuring that your withdrawal requests are processed promptly.

If you have any further questions or concerns, please don't hesitate to reach out to our support team.


Kind regards,

Rolling Slots Casino Representative

πριν από 1 μήνα

Γεια σας...καλά το αίτημα πληρωμής έχει ήδη υποβληθεί σε επεξεργασία. Έλαβα και το email επιβεβαίωσης τότε, αλλά τα χρήματα δεν έφτασαν ποτέ.


Διορθώστε με, μόλις έλαβα μια νέα επιβεβαίωση.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

I see that this should change in the near future and you should probably get the money according to what the casino says. 

So I hope it will be as soon as possible and when it happens let me know. 🙂 ☘️👍

πριν από 1 μήνα

file

Περιμένω την απόσυρσή μου εδώ και 48 ώρες. Δυστυχώς, δεν υπάρχει πληρωμή κάθε 48 ώρες 🙁

Αυτόματη μετάφραση:
Sp1n1991
πριν από 1 μήνα

Dear Sp1n1991,


thank you for sharing your experience with us.


We are sorry in case there were any inconveniences caused, and we understand that the withdrawal process might be longer than expected.


After a thorough check of your account, we can confirm that your last successful payment was yesterday, and regarding our system we can confirm that your next withdrawal is scheduled for today.


Our team kindly ask you to wait a confirmation email regarding your payment, you will receive it right after withdrawal will be successfully made. In case you have other questions related to the financial processes, you can always reach directly our KYC department via email.


Thank you for your understanding and patience, and we are sorry for any inconvenience caused.

Jaro
πριν από 1 μήνα

Ελπίζω να περίμενα από τις 8 Φεβρουαρίου. Αλλά είναι ωραίο που η επιβεβαίωση ήρθε μέσω email. Τώρα το μόνο που λείπει είναι τα λεφτά...


Θερμούς χαιρετισμούς

Αυτόματη μετάφραση:
cjaitner87
πριν από 1 μήνα

Για μένα έφτασε την επόμενη εργάσιμη μέρα με το RapidTransfer

Αυτόματη μετάφραση:
Rolling Slots Casino
πριν από 1 μήνα

every working day one withdraw or? thats ok and nice ❤

Sp1n1991
πριν από 1 μήνα

Dear Sp1n1991,


thank you for sharing your experience with us.


In reference to the circumstances, RollingSlots payment and withdrawal terms for each procedure may differ depending on the withdrawal method, account status, and other possible factors affecting the withdrawal process.


Yesterday, you have already received your withdrawal by our Financial Department and your next one is scheduled for today, and you will be notified via email regarding the results right after successful payout.


Keep in mind that you can always check the status of your withdrawal in the History tab. To get more details regarding your withdrawal status, you can always contact Financial Department by email.


Your patience and understanding are greatly appreciated, and we're committed to ensuring that your withdrawal requests are processed promptly.


Kind Regards,

Rolling Slots Casino Representative.

πριν από 1 μήνα

Ελπίζω να περίμενα από τις 8 Φεβρουαρίου. Αλλά είναι ωραίο που η επιβεβαίωση ήρθε μέσω email. Τώρα το μόνο που λείπει είναι τα λεφτά...


Θερμούς χαιρετισμούς

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Do you have any update for us, perhaps? Have you received the money?

Romi
πριν από 1 μήνα

Όχι ακόμα, αλλά η μέρα είναι ακόμα νέα.

Θερμούς χαιρετισμούς

Αυτόματη μετάφραση:
Romi
πριν από 1 μήνα

Δυστυχώς τίποτα καινούργιο ακόμα.

Αυτόματη μετάφραση:
cjaitner87
πριν από 1 μήνα

Thank you for the update. Please know, that if you feel you need our help, we are here for you.🤞

πριν από 1 μήνα

Γειά σου. Ίσως το καζίνο απαντήσει εδώ. Έχω λογαριασμό στο Rollingslots Casino από τα μέσα του 2023. Στις αρχές Δεκεμβρίου έγραψα στην υποστήριξη για να μου στείλουν τα προσωπικά μου στοιχεία και ολόκληρο το ιστορικό συναλλαγών κατάθεσης και αναλήψεων (GDPR) (Ρόδο). Έχουν περάσει τέσσερις μήνες και δεν έχω λάβει τίποτα. Δεν έλαβα τίποτα από αυτά. Από όσο γνωρίζω, το καζίνο πρέπει να μου στείλει πληροφορίες εντός 30 ημερών. Έστειλα ξανά το αίτημα στις αρχές Μαρτίου και δεν το έκανα. Δεν έλαβα τίποτα. Έγραψα και στην επιτροπή που εξέδωσε τις άδειες, αλλά και πάλι τίποτα. Ζητώ βοήθεια στην περίπτωσή μου. Χαιρετίσματα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Καλημέρα......

Τώρα έχει περάσει μια εβδομάδα από τότε που έλαβα άλλη μια επιβεβαίωση μέσω email ότι η πληρωμή μου είχε υποβληθεί σε θετική επεξεργασία. (Έκανα ήδη αίτηση για αυτό στις 8 Φεβρουαρίου 2024 αλλά δεν έλαβα ποτέ χρήματα) Δυστυχώς δεν έχει γίνει τίποτα μέχρι στιγμής. Είναι κρίμα, νόμιζα ότι θα λειτουργήσει αυτή τη φορά.

Αυτόματη μετάφραση:
cjaitner87
πριν από 1 μήνα

Hi cjaitner87,

We would like to inform that the delay was caused by a technical matter on payment provider's side.

Rest assured, our team has already initiated contact with them and is actively working towards resolving the case promptly.

We sincerely apologize for any inconvenience this may have caused you and appreciate your patience and understanding during this process.

If you have any questions, do not hesitate to reach out to our support team.


Kind regards,

Rolling Slots Casino Representative

πριν από 1 μήνα

Γειά σου. Ίσως το καζίνο απαντήσει εδώ. Έχω λογαριασμό στο Rollingslots Casino από τα μέσα του 2023. Στις αρχές Δεκεμβρίου έγραψα στην υποστήριξη για να μου στείλουν τα προσωπικά μου στοιχεία και ολόκληρο το ιστορικό συναλλαγών κατάθεσης και αναλήψεων (GDPR) (Ρόδο). Έχουν περάσει τέσσερις μήνες και δεν έχω λάβει τίποτα. Δεν έλαβα τίποτα από αυτά. Από όσο γνωρίζω, το καζίνο πρέπει να μου στείλει πληροφορίες εντός 30 ημερών. Έστειλα ξανά το αίτημα στις αρχές Μαρτίου και δεν το έκανα. Δεν έλαβα τίποτα. Έγραψα και στην επιτροπή που εξέδωσε τις άδειες, αλλά και πάλι τίποτα. Ζητώ βοήθεια στην περίπτωσή μου. Χαιρετίσματα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Hello, unfortunately, we are unable to handle complaints related to GDPR issues. If you wish to pursue your case, I recommend that you contact the appropriate authorities instead of contacting Casino.Guru. While our team always strive to assist players who have been affected by unfair casino practices, GDPR laws are beyond our area of expertise. 

πριν από 1 μήνα

Καλημέρα......

Τώρα έχει περάσει μια εβδομάδα από τότε που έλαβα άλλη μια επιβεβαίωση μέσω email ότι η πληρωμή μου είχε υποβληθεί σε θετική επεξεργασία. (Έκανα ήδη αίτηση για αυτό στις 8 Φεβρουαρίου 2024 αλλά δεν έλαβα ποτέ χρήματα) Δυστυχώς δεν έχει γίνει τίποτα μέχρι στιγμής. Είναι κρίμα, νόμιζα ότι θα λειτουργήσει αυτή τη φορά.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Hi, I see that the casino wrote back that the problem was on the payment provider's side, so hopefully you will see your money soon. But if it doesn't happen, you can let us know and we will try to help you. 

Do you think you'll be able to hold out ? 

πριν από 1 μήνα

Διατηρώ? Μην ανησυχείς, είμαι πολύ ψυχρός τύπος 😉. Δεν πρέπει να ξεχνάς ότι δεν περιμένεις μια εβδομάδα, αλλά από τις 8 Φεβρουαρίου. 🙂. Αλλά περίμενε και πιες τσάι

Αυτόματη μετάφραση:
Rolling Slots Casino
πριν από 1 μήνα

Εντάξει, ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Θα ήταν καλό να λάβατε κάτι τέτοιο ως απάντηση σε email αντί για τίποτα 🙂. Ευχαριστώ για τις πληροφορίες όμως

Αυτόματη μετάφραση:
cjaitner87
πριν από 1 μήνα

Do you have any news, please? Do not forget to let us know.

1...3 4 56
Μετάβαση στη σελίδααπό 6 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα