ΦόρουμΚαζίνοRolling Slots Casino - γενική συζήτηση

Rolling Slots Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 2 έτη από quett18
|
27294 προβολές 186 απαντήσεις |
|
12 3 4...10
πριν από 10 μήνες

Γεια σας παιδιά, μην παίζετε.

Πηγαίνετε σε άλλους παρόχους καζίνο.

Έχω πολύ κακή εμπειρία με τα rollingslots, ο λογαριασμός μου μπλοκαρίστηκε γιατί ήθελα να πληρώσω 2200 ευρώ.

Αυτό είναι απάτη, αυτοί οι πάροχοι είναι πραγματικοί απατεώνες.

Μην αφήνετε τα χρήματά σας να πάνε χαμένα αν πληρώνετε χρήματα σε κυλιόμενους κουλοχέρηδες, είναι κρίμα για τα χρήματά σας

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Hi, I saw from the casino's reply that you didn't go through account verification. Can you also tell me where the problem occurred and why you were not able to pass it successfully ? Are you still trying to verify now or what stage are you at ? 

πριν από 10 μήνες

Ολοκλήρωσα τη διαδικασία επαλήθευσης, αλλά είναι πολύ αργές με τις πληρωμές. Θα πρέπει να ασφαλίσουν τουλάχιστον 500 € την ημέρα σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις. Δυστυχώς αυτό δεν συμβαίνει. Μπορώ να σας βοηθήσω σε κάτι?

Αυτόματη μετάφραση:
obelus91
πριν από 10 μήνες

What does it mean that the casino is very slow with payments ? How long have you been waiting for your withdrawal ? The casino doesn't allow you to withdraw 500 per day but some other smaller amount ? 

I would add that the casino also replied to your post on the previous page, so if you use the "reply" button, the recipient will be notified and you can shorten the time you have to wait for your answer. But this is just a tip. 

Let me know how it actually is. 

Rolling Slots Casino
πριν από 10 μήνες

In terms and conditions is written that

"There is a limit of 3 simultaneous withdrawal requests. The maximum withdrawal limits per transaction / in 24 hours/ month are determined as follows: per transaction: 500 EUR or equivalent in other currency in 24 hours: 500 EUR or equivalent in other currency per month: 10000 EUR or equivalent in other currency.

Taking this into consideration I should be able to withdraw €500 per day. I have scheduled three withdrawals but these are paid one every two/three days.

Jaro
πριν από 10 μήνες

Το καζίνο δεν μου επιτρέπει να κάνω ανάληψη 500 € την ημέρα.

Προγραμμάτισα τρεις αναλήψεις την Παρασκευή 12 Ιανουαρίου:

  • 500 πληρώθηκαν τη Δευτέρα
  • 500 πληρώθηκαν την Τετάρτη
  • 500 ελπίζω να πληρωθούν σήμερα

Σε κάθε περίπτωση, αν οι όροι και οι προϋποθέσεις ορίζουν ότι 500€ πρέπει να πληρώνονται κάθε μέρα δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να πληρώνονται κάθε 2 μέρες.

Η υποστήριξη μου ζητά - για να διευκολύνω την ανάληψη - να είμαι πιο ενεργός στο καζίνο!


Αυτόματη μετάφραση:
obelus91
πριν από 10 μήνες

Dear obelus91,

According to our data, your next withdrawals are scheduled for today and the following Monday.

It's important to note that withdrawals are processed during our working hours, which are Monday to Friday, from 9 AM to 6 PM UTC +2. This may have contributed to the observed interval between the scheduled withdrawals. We appreciate your understanding in this matter.

Furthermore, as stated in our Terms and Conditions, Rolling Slots retains the right to establish its own payment and withdrawal terms, including maximum and minimum withdrawal amounts. These conditions may vary based on factors such as withdrawal method, account status, and other considerations that influence the withdrawal process.

We value your loyalty as a player, and your feedback is crucial in helping us refine our services. If you have any further questions or require additional assistance, please feel free to contact our support team, who will be more than happy to assist you.

πριν από 10 μήνες

Το καζίνο δεν μου επιτρέπει να κάνω ανάληψη 500 € την ημέρα.

Προγραμμάτισα τρεις αναλήψεις την Παρασκευή 12 Ιανουαρίου:

  • 500 πληρώθηκαν τη Δευτέρα
  • 500 πληρώθηκαν την Τετάρτη
  • 500 ελπίζω να πληρωθούν σήμερα

Σε κάθε περίπτωση, αν οι όροι και οι προϋποθέσεις ορίζουν ότι 500€ πρέπει να πληρώνονται κάθε μέρα δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να πληρώνονται κάθε 2 μέρες.

Η υποστήριξη μου ζητά - για να διευκολύνω την ανάληψη - να είμαι πιο ενεργός στο καζίνο!


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

I understand your reference to Terms and Conditions, but the casino explained it quite well in their other post. I also don't think it's that big a deal at all, and you're not waiting too long. Of course, I can also imagine that the limit could be higher, but since the casino has them set like that, they will have to be adhered to. 

Anyway, as long as you get all your money and the casino communicates I suppose it's fine. Of course, you might get your withdrawals faster in the future, but waiting 2 days is not a disaster. 🙂

Jaro
πριν από 10 μήνες

Ναι εγώ συμφωνώ.


Επιβεβαιώνω ότι έχω λάβει και τα σημερινά και σας ευχαριστώ για τη βοήθειά σας.


Μια ανάληψη κάθε δύο ημέρες είναι αποδεκτή.

Αυτόματη μετάφραση:
Rolling Slots Casino
πριν από 10 μήνες

hi, submitted the regulations early today but look and see that it takes a very long time to approve? the way I see it, this feels very difecult when all these different elements only cause delays and make it difficult for the player to withdraw money, so is this a frivolous gambling company?

millassemmelhack
πριν από 10 μήνες

Dear millassemmelhack,

Thank you for reaching out to us regarding the verification process.

We understand that waiting for the approval of your documentation can be frustrating. Please be assured that our KYC team is diligently reviewing all submitted documents during their working hours, and they aim to complete the verification process as promptly as possible. As per our Terms and Conditions, the account verification timeline is specified to be within 72 hours from the receipt of the necessary documents, Monday to Friday, 09:00-18:00 (GMT+2).

While we strive to make this process as smooth as we can, it is indeed a crucial and intricate procedure to ensure the security and integrity of our platform. We apologize for any inconvenience caused and appreciate your patience.

If you have any further questions or concerns, please don't hesitate to reach out. We are here to assist you throughout this process.

Best regards,

Rolling Slots Casino Representative

πριν από 8 μήνες

Looks good 🎈

marthasimons8888
πριν από 8 μήνες

Dear marthasimons8888

thank you for providing your honest review.

We are very happy that you took your time and effort to appreciate our casino.

It is feedback like yours that motivates us to continue delivering exceptional service and creating memorable experiences for our customers.

If you have any questions, we will be happy to assist you by Live-Chat or email address. Our support team is there 24/7 to help you!

Thank you for understanding,

Rolling Slots Casino Representative

πριν από 8 μήνες

Looks good 🎈

πριν από 8 μήνες

Well, I'm glad you're enjoying the casino. What's your favorite thing here? 

I got one more idea and that is that if you would like to describe your good experience, you can do so and write an honest user review on the casino - just click here

What do you say ?  😀 😎🤗

πριν από 8 μήνες

Δυστυχώς, τώρα μπορώ να συμφωνήσω μόνο με τις περισσότερες από τις κριτικές. Πριν από περίπου 8 εβδομάδες ήθελα να πληρώσω κάτι μέσω Paysafe. Θα ήθελα να πω ότι για την πρώτη μου πληρωμή το καζίνο ήθελε όλα τα πιθανά στιγμιότυπα οθόνης του λογαριασμού μου στο Paysafe, συμπεριλαμβανομένης της «διεύθυνσης» του λογαριασμού. Έδωσα επίσης το email από αυτόν τον λογαριασμό κατά την πληρωμή. Στην αρχή δεν πήρα απάντηση στο ερώτημα πού ήταν τα λεφτά μου για μια εβδομάδα. Στη συνέχεια έφτασε το email ότι τα χρήματα προφανώς χάθηκαν και προσπαθούσαν να τα βρουν. 2 μέρες αργότερα έλαβα το email ότι πρέπει να επικοινωνήσω με την Paysafe και να το διευκρινίσω. Η απάντηση από την Paysafe ήταν οι συνήθεις γραμμές ότι πρέπει πάντα να βεβαιωθώ ότι οι πληροφορίες είναι σωστές... καλά το email ήταν σωστό, εκτός από αυτό έπρεπε να στείλω ένα σωρό στιγμιότυπα οθόνης του λογαριασμού μου στο Paysafe, οπότε η δικαιολογία δεν δεν δουλεύει. Το Deer LIve Chat ΔΕΝ βοηθάει. Αν δεν λάβετε απάντηση μέσω email, είστε απλά άτυχοι. Και το γεγονός ότι τα κέρδη, ανεξαρτήτως ποσού, αντιμετωπίζονται έτσι από τους πελάτες και τους λένε «φρόντισέ το μόνος σου» είναι απίστευτο.

Αυτόματη μετάφραση:
cjaitner87
πριν από 8 μήνες

Καλημέρα,

Αυτές οι επιπλοκές είναι φυσικά κρίμα, ελπίζω να βρεθεί λύση. Προς υπεράσπιση του καζίνο, πρέπει να πω ότι η διαδικασία επαλήθευσης πήγε πολύ γρήγορα για μένα. Η πληρωμή λειτουργεί επίσης αρκετά καλά, αν και είστε ανυπόμονοι, αλλά πληρώνονται 500 ευρώ κάθε 2 «εργάσιμες ημέρες». Έτσι, για όλους όσους περιμένουν μια νίκη, απλά κάντε υπομονή και περιμένετε 2 εργάσιμες ημέρες. Περιμένω πληρωμές 3x 500 ευρώ εδώ και 2 μέρες και ελπίζω να βγει σήμερα η πρώτη μου μεταφορά. Αν όχι, θα επανέλθω εδώ.

LG

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Δυστυχώς, τώρα μπορώ να συμφωνήσω μόνο με τις περισσότερες από τις κριτικές. Πριν από περίπου 8 εβδομάδες ήθελα να πληρώσω κάτι μέσω Paysafe. Θα ήθελα να πω ότι για την πρώτη μου πληρωμή το καζίνο ήθελε όλα τα πιθανά στιγμιότυπα οθόνης του λογαριασμού μου στο Paysafe, συμπεριλαμβανομένης της «διεύθυνσης» του λογαριασμού. Έδωσα επίσης το email από αυτόν τον λογαριασμό κατά την πληρωμή. Στην αρχή δεν πήρα απάντηση στο ερώτημα πού ήταν τα λεφτά μου για μια εβδομάδα. Στη συνέχεια έφτασε το email ότι τα χρήματα προφανώς χάθηκαν και προσπαθούσαν να τα βρουν. 2 μέρες αργότερα έλαβα το email ότι πρέπει να επικοινωνήσω με την Paysafe και να το διευκρινίσω. Η απάντηση από την Paysafe ήταν οι συνήθεις γραμμές ότι πρέπει πάντα να βεβαιωθώ ότι οι πληροφορίες είναι σωστές... καλά το email ήταν σωστό, εκτός από αυτό έπρεπε να στείλω ένα σωρό στιγμιότυπα οθόνης του λογαριασμού μου στο Paysafe, οπότε η δικαιολογία δεν δεν δουλεύει. Το Deer LIve Chat ΔΕΝ βοηθάει. Αν δεν λάβετε απάντηση μέσω email, είστε απλά άτυχοι. Και το γεγονός ότι τα κέρδη, ανεξαρτήτως ποσού, αντιμετωπίζονται έτσι από τους πελάτες και τους λένε «φρόντισέ το μόνος σου» είναι απίστευτο.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Are you still waiting for that withdrawal, though? Sorry, I can not see it anywhere in your post.🤷‍♀️ I can understand, this is not a pleasant situation, to be in, but sometimes it really can happen. The most important is the result here, and that is to be able to get to your money. So I just hope, everything will go your way. We also have an active casino representative in this thread, so hopefully you'll get some answers here.

I you are interested, you can write about your experience, as well as the ending of all this in a review for this casino. Just easily follow this link to do so, please.🙂

πριν από 8 μήνες

Καλημέρα,

Αυτές οι επιπλοκές είναι φυσικά κρίμα, ελπίζω να βρεθεί λύση. Προς υπεράσπιση του καζίνο, πρέπει να πω ότι η διαδικασία επαλήθευσης πήγε πολύ γρήγορα για μένα. Η πληρωμή λειτουργεί επίσης αρκετά καλά, αν και είστε ανυπόμονοι, αλλά πληρώνονται 500 ευρώ κάθε 2 «εργάσιμες ημέρες». Έτσι, για όλους όσους περιμένουν μια νίκη, απλά κάντε υπομονή και περιμένετε 2 εργάσιμες ημέρες. Περιμένω πληρωμές 3x 500 ευρώ εδώ και 2 μέρες και ελπίζω να βγει σήμερα η πρώτη μου μεταφορά. Αν όχι, θα επανέλθω εδώ.

LG

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

That sounds good. Do not hesitate to contact us.🙂

πριν από 8 μήνες

Α, είναι πολύ λιγότερο από 500 ευρώ. Η επαλήθευση ήταν επίσης γρήγορη και η πληρωμή στον τραπεζικό λογαριασμό ήταν επίσης εντάξει. Μέχρι να έρθει η πληρωμή στο paysafe

Αυτόματη μετάφραση:
cjaitner87
πριν από 8 μήνες

Hello, cjaitner87!


We would like to apologize for any inconvenience caused by the delay of your payout.


Please note that, there has been a technical maintenance on the provider's side. However, the withdrawal request was resent once again. Furthermore, you were notified with an email regarding the withdrawal processing.


We kindly ask you to check and follow when the funds will reach to you.


Wish you all the best!


Rolling Slots Casino Representative

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 8 μήνες
πριν από 8 μήνες

Γεια σας...καλά το αίτημα πληρωμής έχει ήδη υποβληθεί σε επεξεργασία. Έλαβα και το email επιβεβαίωσης τότε, αλλά τα χρήματα δεν έφτασαν ποτέ.


Διορθώστε με, μόλις έλαβα μια νέα επιβεβαίωση.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 8 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
12 3 4...10
Μετάβαση στη σελίδααπό 10 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα