Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.
Θα έλεγα ότι δεν είναι εντελώς συνηθισμένο, αλλά είναι κάτι που το καζίνο μπορεί να ζητήσει από τον παίκτη να κλείσει τον λογαριασμό του. Ωστόσο, μάλλον θα ήταν καλύτερο να μην σας επιτρεπόταν να παίξετε και αν κάνατε τσέκαρα, θα έκλειναν τον λογαριασμό σας. Προσπαθήστε λοιπόν να ακολουθήσετε τις οδηγίες τους και αν δεν μπορείτε να το κάνετε, ανοίξτε μια καταγγελία και θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε.
I would say it's not completely common, but it's something the casino can ask the player to close his account. However, it would probably be best if you were not allowed to play and if you checked, they would close your account. So try to follow their instructions and if you can't do that, open a complaint and we'll try to help you.
Γεια, καθώς τα έχω διαγράψει πριν μου στείλουν το ίδιο αίτημα και μετά μου επέστρεψαν όλα τα χρήματα που ξόδεψα αφού ζήτησα για πρώτη φορά κλείσιμο λογαριασμού, είναι εντάξει έτσι θα κλείσουν τον λογαριασμό σας και θα σας επιστρέψουν τα χρήματα .... Ελπίζω έτσι κι αλλιώς, αλλά μοιάζει πολύ με αυτό που μου συνέβη
Hi as I have delt with these before they sent me the same request and then refunded me all the money I spent after I first requested an account closure they are ok that way they will close your account and refund you .... I hope so anyway but it looks very similar to what happened to me
Γεια σας, ευχαριστώ που καλέσατε τον άλλο παίκτη. Μπορώ να ξέρω πόσο χρόνο σου πήρε όλο αυτό; Κλείσιμο λογαριασμού και επιστροφή χρημάτων, εννοώ.
Hello, thank you for calling out the other player. May I know how long it all took for you? Closing the account and the refund, I mean.
Πράγματι μου επέστρεψαν πρώτα και μετά έκλεισαν το χρονικό πλαίσιο του λογαριασμού. Δεν μπορώ να είμαι σίγουρος ότι ήταν 10 ημέρες, θα έλεγα ότι απλά δεν μπορώ να είμαι ακριβής, αλλά για να είμαι ακριβής, έμειναν στη λέξη
They actually refunded me first and then closed account time frame I can't be sure it was 10 days I'd say I just can't be precise but to be fare they stuck to there word
Πράγματι μου επέστρεψαν πρώτα και μετά έκλεισαν το χρονικό πλαίσιο του λογαριασμού. Δεν μπορώ να είμαι σίγουρος ότι ήταν 10 ημέρες, θα έλεγα ότι απλά δεν μπορώ να είμαι ακριβής, αλλά για να είμαι ακριβής, έμειναν στη λέξη
They actually refunded me first and then closed account time frame I can't be sure it was 10 days I'd say I just can't be precise but to be fare they stuck to there word
Γεια σας, αυτή είναι μια ερώτηση, παρακαλώ;
Σίγουρα δεν έχουμε ενημέρωση για την κατάστασή σας, φοβάμαι.
Hello, is this a question, please?
We surely have no update on your situation, I'm afraid.
Γεια, το στέλνω και κλείνω τον λογαριασμό μου ...δεν είπαν τίποτα για επιστροφή χρημάτων; το χρησιμοποιούν μόνο για να κλείσουν λογαριασμούς.. Αλλά είναι κλειστό για να ξέρετε
Hi I send it and close my account ...they dont said nothing about to be refund ?they only use it to close accounts.. But its closed so u know
Χμμ, θα μπορούσε να είναι το πρόβλημα σε μια τέτοια περίπτωση η επιστροφή χρημάτων ή θα προσπαθήσαμε να βοηθήσουμε εάν ήταν ξεκάθαρο στο καζίνο εκ των προτέρων ότι είστε εθισμένος στον τζόγο και θα σας άφηναν να συνεχίσετε να παίζετε ή να ανοίξετε λογαριασμό. Διαφορετικά δεν θα πρέπει να υπάρξει καμία επιστροφή χρημάτων και βλέπω ότι το καζίνο έχει ήδη κλείσει τον λογαριασμό σας με βάση αυτά που λέτε.
Πώς ήταν τότε;
Hmm, a refund could be the issue in such a case, or we would try to help if it was clear to the casino in advance that you are a gambling addict and they would let you continue to play, or open an account. Otherwise there should be no refund at all and I see that the casino has already closed your account based on what you say.
How was it then?
Συζήτησα μαζί τους και είπα ότι θέλω να κλείσω τον λογαριασμό μου...αλλά μου είπαν ότι πρέπει να περιμένω να λάβω ένα email από το τμήμα...Ζητάω ένα fue times να κλείσει ο λογαριασμός μου, αλλά μου είπαν ότι θα πρέπει να περιμένω να με στείλει το τμήμα...έτσι, ενώ θα μπορούσα να κάνω κατάθεση και συνεχίζω😑Τους ζητάω επιστροφή χρημάτων αλλά δεν μου απαντούν.. απλώς στέλνουν μήνυμα ότι ο λογαριασμός είναι κλειστός
I chat with them and said i want to close my account...but they said that I should wait to get an email from the department ...I ask a fue times to please close my account but they said that I should wait to department send me...so mean while I could deposit and it continue😑I ask them I ger refunded but they dont answer me..they just text that the account is closed
Νομίζω ότι είναι κακό που το καζίνο δεν ακούει εάν έχετε προβλήματα με τον τζόγο. Θα πρέπει να το κλείσουν αμέσως, όχι να περιμένουν… τρελάθηκα γιατί ήθελα να το κλείσω και να μην ξοδέψω χρήματα😟
I think is bad that casino dont listen if u have gambling problems. They should close it immedtly not wait....I fredags bad because I wanted to close it and not spend money😟
Καταλαβαίνω τι λες. Αλλά αν ζητήσετε να κλείσει ο λογαριασμός σας, δεν σημαίνει ότι το καζίνο γνωρίζει ότι είστε εθισμένος στον τζόγο. Αυτά είναι δύο διαφορετικά πράγματα. Οι τζογαδόροι συνήθως κλείνουν λογαριασμούς όταν κάτι δεν τους αρέσει, οπότε όπως είπα ο εθισμός πρέπει να δηλώνεται ξεκάθαρα. Όταν σας λένε ότι πρέπει να περιμένετε για το τμήμα, μερικές φορές συμβαίνει αυτό και δεν μπορείτε να κλείσετε τον λογαριασμό αμέσως. Πρέπει να το αντιμετωπίσουν οι άνθρωποι που υποτίθεται ότι θα το αντιμετωπίσουν. Οπότε σε αυτή την περίπτωση δεν καταλαβαίνω γιατί να σου δώσουν επιστροφή χρημάτων. 😕
I understand what you're saying. But if you ask for your account to be closed, it doesn't mean that the casino knows you're a gambling addict. Those are two different things. Gamblers normally close accounts when they don't like something, so as I said addiction must be clearly stated. Being told you have to wait for the department, sometimes that happens and you can't close the account right away. It has to be dealt with by the people who are supposed to deal with it. So in this case I don't see why they should give you a refund. 😕
Έχετε κάποιο στιγμιότυπο οθόνης που τους το λέτε όταν συνομιλείτε μαζί τους; Ή email; Σε αυτή την περίπτωση, ίσως η ομάδα μας θα μπορούσε να βοηθήσει ή τουλάχιστον να ρίξει μια ματιά και να δει αν θα ήταν δυνατό.
Do you have any screenshots of you telling them that when you chat with them? Or emails? In that case, maybe our team could help or at least take a look and see if it would be possible.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
[email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: [email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Θα ανακατευθυνθείτε σύντομα στον ιστότοπο του καζίνο. Παρακαλούμε περιμένετε. Αν χρησιμοποιείτε λογισμικό αποκλεισμού διαφημίσεων, ελέγξτε τις ρυθμίσεις του.
they send me this i shouldnt send this to close my account ?