Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοRabona Casino - γενική συζήτηση

Rabona Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 27)

121.615 προβολές 527 απαντήσεις |
πριν από 3 έτη
|
1...26 27
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 εβδομάδα

Είναι ένα καζίνο κακόπιστο. Μπλοκάρουν λογαριασμούς χωρίς λόγο και διατηρούν την ισορροπία. filefilefilefile

Αυτόματη μετάφραση:
aledato7
πριν από 1 εβδομάδα

Hi, I see that the casino has blocked your account, which is quite unpleasant, and has not provided you with any further information.

However, they wrote to you asking you to send them an email if you want more information. Did you do that?

Do you have no idea why this happened and why this situation arose? 

πριν από 1 εβδομάδα

Hi, I see that the casino has blocked your account, which is quite unpleasant, and has not provided you with any further information.

However, they wrote to you asking you to send them an email if you want more information. Did you do that?

Do you have no idea why this happened and why this situation arose? 

πριν από 1 εβδομάδα

Ναι, το έκανα και έστειλα τα σχετικά έγγραφα: ταυτότητα, selfie με ταυτότητα, αποδεικτικό διεύθυνσης κ.λπ., αλλά μου λένε ότι πρέπει να τα ανεβάσω στην ιστοσελίδα, και τους εξήγησα ότι δεν έχω πρόσβαση και επομένως δεν μπορώ. Δεν μου δίνουν εξήγηση για το γιατί. Το τελευταίο πράγμα που έκανα ήταν να παίξω στο καζίνο και να κερδίσω 1400, και μετά με μπλόκαραν.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

Hi, I see that the casino has blocked your account, which is quite unpleasant, and has not provided you with any further information.

However, they wrote to you asking you to send them an email if you want more information. Did you do that?

Do you have no idea why this happened and why this situation arose? 

πριν από 1 εβδομάδα

file


Τελευταία συζήτηση της ημέρας, ο λογαριασμός μου βρίσκεται ακόμα υπό έλεγχο σύμφωνα με αυτούς, περίεργο που όλα συνέβησαν αφού κέρδισα 1400 στον Όλυμπο.

Αυτόματη μετάφραση:
aledato7
πριν από 1 εβδομάδα

Clearly, they wanted you to verify yourself. Did you play with any bonuses? 

If the casino doesn't contact you and doesn't tell you anything about the documents or the block, definitely come back and we'll try to help you. 

Sound good for now?

Jaro
πριν από 1 εβδομάδα

Αλλά μου ζήτησαν να επαληθεύσω την ταυτότητά μου αφού είχαν περιορίσει τον λογαριασμό μου. Πριν από αυτό, το δοκίμασα και μου είπαν ότι δεν ήταν απαραίτητο. Η ενότητα για την μεταφόρτωση εγγράφων δεν ήταν ενεργοποιημένη. Επιπλέον, ζήτησα αναλήψεις και διεκπεραιώθηκαν—δύο, θυμάμαι, των 300 η καθεμία. Αργότερα, έπαιξα στην Olympus και κέρδισα. Στη συνέχεια ζήτησα αναλήψεις και ο λογαριασμός μπλοκαρίστηκε. Ρώτησα και μου είπαν ότι ήταν διοικητική απόφαση. Έδωσα όλα τα έγγραφά μου μέσω email και μου είπαν ότι έπρεπε να το κάνω μέσω της ιστοσελίδας, αλλά πώς; Δεν μπορώ να συνδεθώ. Και όσον αφορά τα μπόνους, δεν τα δέχομαι ποτέ επειδή ξέρω ότι οι ιστοσελίδες στοιχημάτων θα χρησιμοποιήσουν οτιδήποτε για να αποφύγουν την πληρωμή, οπότε πάντα κάνω κατάθεση και παίζω με τα πραγματικά μου χρήματα. Δεν έχω λάβει ακόμα απάντηση από αυτούς.

Αυτόματη μετάφραση:
aledato7
πριν από 1 εβδομάδα

Yes, I understand, and I don't get why the casino told you that you didn't need to send the documents at first, and then they asked for them but blocked you. If you sent them by email, you did the right thing, and if they blocked your account without explaining why and didn't contact you, I would file a complaint.

You can open it here. ⬅️

Our team will investigate what is going on and hopefully find out the reason.

πριν από 1 εβδομάδα

Yes, I understand, and I don't get why the casino told you that you didn't need to send the documents at first, and then they asked for them but blocked you. If you sent them by email, you did the right thing, and if they blocked your account without explaining why and didn't contact you, I would file a complaint.

You can open it here. ⬅️

Our team will investigate what is going on and hopefully find out the reason.

πριν από 5 ημέρες

file Πάνω από 15 ημέρες για επαλήθευση. Σαφώς, μια διαδικασία δεν θα πρέπει να διαρκεί τόσο πολύ, καθώς έχουν ζητήσει μόνο τα απαραίτητα: ταυτότητα, selfie και αποδεικτικό κατοικίας.

Αυτόματη μετάφραση:
aledato7
πριν από 4 ημέρες

Yes, I saw that it's been quite a long time. Kubo will contact the casino shortly to clarify their reasons for why this situation arose.

I believe that it will be clarified and resolved as soon as possible.

1...26 27
Μετάβαση στη σελίδααπό 27 σελίδες

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.