Εδώ είναι η απάντηση γιατί το καζίνο έχει τη βαθμολογία που έχει. Έχω κοιτάξει επίσης τα παράπονά τους και έχουν μόνο ένα ζευγάρι άλυτα.
Είδα επίσης ότι τις προάλλες έλυσαν και ένα θέμα καθυστερημένης πληρωμής, οπότε πιστεύω ακράδαντα ότι αυτό θα συμβεί και με άλλους παίκτες.
Ωστόσο, εάν ένας παίκτης κερδίσει ένα τόσο μεγάλο ποσό, συνήθως υπόκειται σε κάποιους ελέγχους και ούτω καθεξής, γι' αυτό δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να έχουν αρκετό χρόνο για να τα ολοκληρώσουν όλα και να στείλουν τα χρήματα. Όλα τα σημαντικά πρέπει να ληφθούν υπόψη και μερικές φορές δεν είναι μόνο ο παίκτης να κάνει ανάληψη και να έχει τα χρήματα στον λογαριασμό. Σε ορισμένες περιπτώσεις μπορεί επίσης να είναι επαλήθευση του λογαριασμού ή να εμπλακεί ο πάροχος και ούτω καθεξής, οπότε κάθε περίπτωση μπορεί να είναι ατομική.
Επίσης, αν θέλετε να δείτε πώς αξιολογεί η ομάδα μας τα καζίνο , κάντε κλικ σε αυτόν τον σύνδεσμο . Μπορείτε επίσης να λάβετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτήν τη διαδικασία.
Here is the answer why the casino has the rating it has. I've also looked at their complaints and they have only a couple unresolved.
I also saw that the other day they also resolved a delayed payment issue, so I firmly believe that this will be the case with other player as well.
However, if a player wins such a large amount, it is usually subject to some checks and so on, so that's why we give casinos 14 days to have enough time to get it all done and send the money. Everything important has to be considered and sometimes it's not just about the player making a withdrawal and having the money in the account. In some cases it can also be a verification of the account or the provider can get involved and so on, so each case can be individual.
Also if you would like to see how our team review casinos just click on this link. You may also get further information about this process.
Αυτόματη μετάφραση: