Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοPokerdom Casino - γενική συζήτηση

Pokerdom Casino - γενική συζήτηση

3.422 προβολές 14 απαντήσεις |
πριν από 2 έτη
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Pokerdom Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 2 έτη

I do not advise anyone. I am trying to withdraw funds, they blocked my account. Scams

axsee
πριν από 2 έτη

That sounds serious.

Have you been told a reason for that?

Usually, in such cases, there is something that makes the casino think that account closure is the correct option.🤔

I checked the complaint and the problem seems to be your country of residence or the passport.

Care to explain further, please?

You wrote "Although I have passports of several countries and live in different countries. I told them I can provide the passport of the country in the jurisdiction, but they are not interested."

So, which country did you register as your country of residence, and which passport did you provide per KYC?

Maybe there is an explanation after all.

πριν από 2 έτη

I am currently in Israel and have provided them with an Israeli passport. Their rules do not state that I cannot register an account from the territory of Israel. Plus, I also sometimes live in the territory of the Russian Federation and can provide a passport of this country. A normal casino could at least return the money to the client, and not just block the account along with the funds. They also don't respond to emails. There is no feedback. Does this sound like normal customer service?

πριν από 2 έτη

Υπάρχει η απάντησή τους:

Ο λογαριασμός σας έχει αποκλειστεί βάσει των όρων του έργου 3.1.3.


3.1.3. Είστε πολίτης των ακόλουθων χωρών ή δικαιοδοσιών: Ηνωμένες Πολιτείες, Ουκρανία, προσωρινά κατεχόμενα εδάφη των περιοχών Ντόνετσκ και Λουχάνσκ της Ουκρανίας και της χερσονήσου της Κριμαίας, Ηνωμένο Βασίλειο, Ιράν, Βόρεια Κορέα, Σομαλία, Συρία και οποιοδήποτε από τα νομικά συνδεδεμένα εδάφη με αυτές τις χώρες. Τα άτομα που κατοικούν ή βρίσκονται σε αυτές τις χώρες δεν επιτρέπεται να ανοίξουν λογαριασμό ή να καταθέσουν χρήματα στον Ιστότοπο. Ενδέχεται να κάνουμε αλλαγές και προσθήκες στη λίστα τέτοιων χωρών χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση. Είστε αποκλειστικά υπεύθυνοι για τον έγκαιρο έλεγχο της λίστας.


Πού είναι το Ισραήλ;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

I am currently in Israel and have provided them with an Israeli passport. Their rules do not state that I cannot register an account from the territory of Israel. Plus, I also sometimes live in the territory of the Russian Federation and can provide a passport of this country. A normal casino could at least return the money to the client, and not just block the account along with the funds. They also don't respond to emails. There is no feedback. Does this sound like normal customer service?

πριν από 2 έτη

Hello there.

I understand your feelings. That's why I believe the complaint will help us uncover the whole story and suggest a fair solution.

πριν από 2 έτη

Υπάρχει η απάντησή τους:

Ο λογαριασμός σας έχει αποκλειστεί βάσει των όρων του έργου 3.1.3.


3.1.3. Είστε πολίτης των ακόλουθων χωρών ή δικαιοδοσιών: Ηνωμένες Πολιτείες, Ουκρανία, προσωρινά κατεχόμενα εδάφη των περιοχών Ντόνετσκ και Λουχάνσκ της Ουκρανίας και της χερσονήσου της Κριμαίας, Ηνωμένο Βασίλειο, Ιράν, Βόρεια Κορέα, Σομαλία, Συρία και οποιοδήποτε από τα νομικά συνδεδεμένα εδάφη με αυτές τις χώρες. Τα άτομα που κατοικούν ή βρίσκονται σε αυτές τις χώρες δεν επιτρέπεται να ανοίξουν λογαριασμό ή να καταθέσουν χρήματα στον Ιστότοπο. Ενδέχεται να κάνουμε αλλαγές και προσθήκες στη λίστα τέτοιων χωρών χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση. Είστε αποκλειστικά υπεύθυνοι για τον έγκαιρο έλεγχο της λίστας.


Πού είναι το Ισραήλ;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Israel is obviously missing.

This makes me think the casino somehow applied "any of the legally associated territories with these countries.." instead. Just a guess.

As you said yourself: "Plus, I also sometimes live in the territory of the Russian Federation and can provide a passport of this country."

To me, it sounds more likely as the reason for such an issue. I would simply provide the Israeli passport without further offers.

Well, let's see what the complaint brings us!


Radka
πριν από 2 έτη

Oh, what is there to think? They just found an excuse to steal the money. If you search on the Internet, there are a lot of reviews about such cases in this casino. Apparently they still pay for advertising to many sites.

axsee
πριν από 2 έτη

I understand your approach. Sadly all those factors you mentioned lately are not entirely a kind of aspect we can somehow affect.

We are not one of those sites, so I can't comment on such advertisements.

I believe that the complaint was a good step, let's see what the casino will present. 🤞

πριν από 2 έτη

They just said that I couldn't play from Israel either. Although it is not specified in their rules. Fraudsters.

axsee
πριν από 2 έτη

That is suspicious, at least.

Please make sure to update your complaint. This is an important statement, and Nick should be notified. 🤔

πριν από 2 έτη

How to update?

axsee
πριν από 2 έτη

By accessing your complaint.

The first variant is through your profile:

Just click on your username here in the conversation and view the profile, then open the tab called "complaints"

file

Or you can simply open your account by clicking your avatar in the upper right corner:

file

This link here will get you there instantly:

https://casino.guru/pokerdom-casino-the-player-s-account-got-blocked-1


πριν από 1 έτος

Γειά σου! Δεν μπορώ να συνδεθώ στο λογαριασμό μου, λέει ότι είναι αποκλεισμένος.

Δεν μου έστειλαν κανένα email που να εξηγεί τον λόγο του αποκλεισμού.

Η υποστήριξη του ιστότοπου δεν ανταποκρίνεται, δεν απαντά ούτε σε email. Δεν καταλαβαίνω καθόλου

λόγος αποκλεισμού. Έβαλα χρήματα για ανάληψη και ο λογαριασμός μπλοκαρίστηκε.

Δεν παραβίασα τίποτα. Υπάρχουν 376 $ στον λογαριασμό

Αυτόματη μετάφραση:
ritter5port
πριν από 1 έτος

Hi, I'm sorry about this situation you find yourself in. I see that the casino gave you no reason, which is a pity because we don't have much to catch this way. 

Anyway, did you play here with any bonus? 

It's good that you filed a complaint when you don't know what happened. Our team will try to help you and find out what was wrong.

That's why we'll have to be patient now.

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.