ΦόρουμΚαζίνοPokerdom Casino - γενική συζήτηση

Pokerdom Casino - γενική συζήτηση

πριν από 1 έτος από axsee
|
1836 προβολές 14 απαντήσεις |
|
πριν από 1 έτος
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Pokerdom Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 έτος

I do not advise anyone. I am trying to withdraw funds, they blocked my account. Scams

axsee
πριν από 1 έτος

That sounds serious.

Have you been told a reason for that?

Usually, in such cases, there is something that makes the casino think that account closure is the correct option.🤔

I checked the complaint and the problem seems to be your country of residence or the passport.

Care to explain further, please?

You wrote "Although I have passports of several countries and live in different countries. I told them I can provide the passport of the country in the jurisdiction, but they are not interested."

So, which country did you register as your country of residence, and which passport did you provide per KYC?

Maybe there is an explanation after all.

πριν από 1 έτος

I am currently in Israel and have provided them with an Israeli passport. Their rules do not state that I cannot register an account from the territory of Israel. Plus, I also sometimes live in the territory of the Russian Federation and can provide a passport of this country. A normal casino could at least return the money to the client, and not just block the account along with the funds. They also don't respond to emails. There is no feedback. Does this sound like normal customer service?

πριν από 1 έτος

Υπάρχει η απάντησή τους:

Ο λογαριασμός σας έχει αποκλειστεί βάσει των όρων του έργου 3.1.3.


3.1.3. Είστε πολίτης των ακόλουθων χωρών ή δικαιοδοσιών: Ηνωμένες Πολιτείες, Ουκρανία, προσωρινά κατεχόμενα εδάφη των περιοχών Ντόνετσκ και Λουχάνσκ της Ουκρανίας και της χερσονήσου της Κριμαίας, Ηνωμένο Βασίλειο, Ιράν, Βόρεια Κορέα, Σομαλία, Συρία και οποιοδήποτε από τα νομικά συνδεδεμένα εδάφη με αυτές τις χώρες. Τα άτομα που κατοικούν ή βρίσκονται σε αυτές τις χώρες δεν επιτρέπεται να ανοίξουν λογαριασμό ή να καταθέσουν χρήματα στον Ιστότοπο. Ενδέχεται να κάνουμε αλλαγές και προσθήκες στη λίστα τέτοιων χωρών χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση. Είστε αποκλειστικά υπεύθυνοι για τον έγκαιρο έλεγχο της λίστας.


Πού είναι το Ισραήλ;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

I am currently in Israel and have provided them with an Israeli passport. Their rules do not state that I cannot register an account from the territory of Israel. Plus, I also sometimes live in the territory of the Russian Federation and can provide a passport of this country. A normal casino could at least return the money to the client, and not just block the account along with the funds. They also don't respond to emails. There is no feedback. Does this sound like normal customer service?

πριν από 1 έτος

Hello there.

I understand your feelings. That's why I believe the complaint will help us uncover the whole story and suggest a fair solution.

πριν από 1 έτος

Υπάρχει η απάντησή τους:

Ο λογαριασμός σας έχει αποκλειστεί βάσει των όρων του έργου 3.1.3.


3.1.3. Είστε πολίτης των ακόλουθων χωρών ή δικαιοδοσιών: Ηνωμένες Πολιτείες, Ουκρανία, προσωρινά κατεχόμενα εδάφη των περιοχών Ντόνετσκ και Λουχάνσκ της Ουκρανίας και της χερσονήσου της Κριμαίας, Ηνωμένο Βασίλειο, Ιράν, Βόρεια Κορέα, Σομαλία, Συρία και οποιοδήποτε από τα νομικά συνδεδεμένα εδάφη με αυτές τις χώρες. Τα άτομα που κατοικούν ή βρίσκονται σε αυτές τις χώρες δεν επιτρέπεται να ανοίξουν λογαριασμό ή να καταθέσουν χρήματα στον Ιστότοπο. Ενδέχεται να κάνουμε αλλαγές και προσθήκες στη λίστα τέτοιων χωρών χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση. Είστε αποκλειστικά υπεύθυνοι για τον έγκαιρο έλεγχο της λίστας.


Πού είναι το Ισραήλ;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Israel is obviously missing.

This makes me think the casino somehow applied "any of the legally associated territories with these countries.." instead. Just a guess.

As you said yourself: "Plus, I also sometimes live in the territory of the Russian Federation and can provide a passport of this country."

To me, it sounds more likely as the reason for such an issue. I would simply provide the Israeli passport without further offers.

Well, let's see what the complaint brings us!


Radka
πριν από 1 έτος

Oh, what is there to think? They just found an excuse to steal the money. If you search on the Internet, there are a lot of reviews about such cases in this casino. Apparently they still pay for advertising to many sites.

axsee
πριν από 1 έτος

I understand your approach. Sadly all those factors you mentioned lately are not entirely a kind of aspect we can somehow affect.

We are not one of those sites, so I can't comment on such advertisements.

I believe that the complaint was a good step, let's see what the casino will present. 🤞

πριν από 1 έτος

They just said that I couldn't play from Israel either. Although it is not specified in their rules. Fraudsters.

axsee
πριν από 1 έτος

That is suspicious, at least.

Please make sure to update your complaint. This is an important statement, and Nick should be notified. 🤔

πριν από 1 έτος

How to update?

axsee
πριν από 1 έτος

By accessing your complaint.

The first variant is through your profile:

Just click on your username here in the conversation and view the profile, then open the tab called "complaints"

file

Or you can simply open your account by clicking your avatar in the upper right corner:

file

This link here will get you there instantly:

https://casino.guru/pokerdom-casino-the-player-s-account-got-blocked-1


πριν από 4 ημέρες

Γειά σου! Δεν μπορώ να συνδεθώ στο λογαριασμό μου, λέει ότι είναι αποκλεισμένος.

Δεν μου έστειλαν κανένα email που να εξηγεί τον λόγο του αποκλεισμού.

Η υποστήριξη του ιστότοπου δεν ανταποκρίνεται, δεν απαντά ούτε σε email. Δεν καταλαβαίνω καθόλου

λόγος αποκλεισμού. Έβαλα χρήματα για ανάληψη και ο λογαριασμός μπλοκαρίστηκε.

Δεν παραβίασα τίποτα. Υπάρχουν 376 $ στον λογαριασμό

Αυτόματη μετάφραση:
ritter5port
πριν από 4 ημέρες

Hi, I'm sorry about this situation you find yourself in. I see that the casino gave you no reason, which is a pity because we don't have much to catch this way. 

Anyway, did you play here with any bonus? 

It's good that you filed a complaint when you don't know what happened. Our team will try to help you and find out what was wrong.

That's why we'll have to be patient now.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
SGW_new_push_alt
Η Εβδομάδα Ασφαλέστερου Παιχνιδιού είναι εδώ! Παίξτε ένα γρήγορο παιχνίδι με τράπουλα και τεστάρετε το στιλ σας στα τυχερά παιχνίδια.
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα