Εφόσον ανέφερες ότι αυτή η υπόθεση διαρκεί τρεις εβδομάδες και όλα έχουν επαληθευτεί και επιβεβαιωθεί στην περίπτωσή σου μέσω email, θα σου συνιστούσα να υποβάλεις καταγγελία εδώ:https://casino.guru/complaints/all και ας δούμε πώς θα αναπτυχθεί περαιτέρω η υπόθεσή σας.
Εν πάση περιπτώσει, το καζίνο σας έδωσε κάποιο λόγο για τον οποίο δεν λάβατε τα χρήματά σας όταν επιβεβαιώσατε επιτυχώς τα πάντα. Είμαι πολύ περίεργος πώς θα εξελιχθεί περαιτέρω η κατάσταση και θα χαρώ αν με ενημερώνετε. Ελπίζω όλα να λυθούν χωρίς κανένα πρόβλημα.
Since you mentioned that this case has been dragging on for three weeks and everything has been verified and confirmed in your case by email, I would recommend you to file a complaint here: https://casino.guru/complaints/all and let's see how your case will be further developed.
Anyway, did the casino gave you some reason why you didn't get your money when you successfully verified everything I am quite curious how the situation will develop further and I will be glad if you will keep me updated. I hope everything will be resolved without any problems.
Αυτόματη μετάφραση: