Έβαλα αίτημα ανάληψης χθες το απόγευμα και θα σας ενημερώσω πώς πάει
I put a withdrawal request in yesterday afternoon I will let you know how it goes
Έφτασαν ήδη τα χρήματα στην τράπεζά σας;
Has the money already arrived at your bank?
Ya te llego el dinero a tú banco?
Το αίτημα χθες το απόγευμα υποβλήθηκε σε επεξεργασία στις 8 π.μ. στον λογαριασμό μου στις 11.05 π.μ. Δεν επεξεργάζονται αναλήψεις τα Σαββατοκύριακα 😁
Requested yesterday afternoon processed at 8am in my account at 11.05am. They don't process withdrawals at weekends 😁
Πηγαίνετε στο ιστορικό συναλλαγών σας, βρείτε την ανάληψη και δείτε αν λέει επιτυχία, εάν έχει γίνει, τα χρήματα έχουν μεταφερθεί, πράγμα που σημαίνει ότι εάν το κάνατε μέσω τραπεζικής μεταφοράς, τα χρήματα δεν έχουν εκκαθαριστεί ακόμα.
Go into your transaction history find the withdrawal and see if it says success if it does the money has been transferred which means if you did it by bank transfer the money hasn't cleared yet.
Δεν πέτυχα το τραπεζικό έμβασμα, έχει απορριφθεί από τον εκδότη χωρίς λόγο. Τώρα πρέπει να κάνεις έναν λογαριασμό astropay και σου τον στέλνουν εκεί και μπορείς να κάνεις ανάληψη. Το Astropay είναι σούπερ καλό και κάνει μεταφορά σε 1 λεπτό. Έκανε άλλη μια ανάληψη μέσω του astropay και ακόμα δεν έχει έρθει ή καν εγκριθεί
I have not been successful with the bank transfer, it has been rejected by the issuer for no reason. Now you have to make an astropay account and they send it to you there and you can make a withdrawal. Astropay is super good and makes a transfer in 1 minute. Made another withdrawal through astropay and it still hasn't arrived or even been approved
No he tenido éxito con la transferencia bancaria ha sido rechazada por emisor sin motivo ninguno. Ahora bien tienes que hacer cuenta astropay y ahí te lo envían y puedes hacer retiro. Astropay es súper bueno y hace transferencia en 1 minutos. Hecho otro retiro atraves de astropay y aún no ha llegado ni si quiera ha sido aprobado
Λοιπόν, τι γίνεται με μια εξήγηση; Ζήτησες την υποστήριξη ή chat; Κάτι πρέπει να πάει στραβά, θα έλεγα.
Well, what about an explanation? Did you ask the support or chat? Something must be wrong, I'd say.
Ναι και στα δύο. Χωρίς καμία εξήγηση. Με έβαλαν να δημιουργήσω astropay για την πληρωμή. Το έκανα και προς το παρόν μου μετέφεραν τα χρήματα. Τώρα έχω κάνει άλλη ανάληψη και βλέπω ότι δεν πρόκειται να με πληρώσουν για λίγο. Σύμφωνα με αυτούς επεξεργάζεται.
Yes, to both. Without any explanation. They have made me create astropay for the payment. I did it and at the moment they transferred the money to me. Now I have made another withdrawal and I see that they are not going to pay me for a while. According to them he is processing.
Si, a los dos. Sin explicación ninguna. Me han hecho crear astropay para el pago. Lo hecho y al momento me han transferido el dinero. Ahora hecho otro retiro y veo que no me lo van a pagar hasta dentro de un tiempo. Según ellos está procesando.
Δεν είναι καλό.
Θα πρέπει να σας δοθεί μια κατάλληλη εξήγηση τουλάχιστον. Το καζίνο θα πρέπει να κάνει ό,τι καλύτερο μπορεί για να σας ενημερώσει για τον εκτιμώμενο χρόνο, ώστε να μην ανησυχείτε τόσο πολύ 🙁
It's not good.
You should be told a suitable explanation at least. The casino should do its best to inform you about the estimated time, so you don't have to worry so much 🙁
Γεια σας, εγγράφηκα σε αυτό το mystake. Έβαλα τα χρήματά μου και κέρδισα 185 £. Και τώρα δεν μπορώ να κάνω ανάληψη με τη μέθοδο που χρησιμοποιούσα για την κατάθεσή μου, πήραν αυτό το πρόστιμο. Δεν έχω ή ξέρω ή θέλω να χρησιμοποιήσω bitcoin. Και Παρατήρησα ότι λέει το uk δεν μπορεί να εγγραφεί αλλά με άφησαν! Και ας καταθέσω .Επίσης δεν χρειάστηκε να κάνω επαλήθευση για να καταθέσω .Δεν έχω άδεια οδήγησης ούτε διαβατήριο τώρα έχω .Μόνο το πιστοποιητικό γέννησής μου .Θα ήθελα τουλάχιστον την προκαταβολή μου πίσω ! Ή τα κέρδη εκεί απλά κάθονται εκεί. Είναι λάθος αυτό που έκαναν. Παρακαλώ βοηθήστε Χρειάζομαι τα κέρδη μου
Hi there I signed upto this mystake I have put my money in and won £185 .And now I can’t withdraw to method I used to deposit they took that fine .I don’t have or know or want to use bitcoin .And I noticed it says uk can’t register but they let me ! And let me deposit .I also didn’t have to do verification to deposit .I don’t have a driving license nor do I have a passport jst now .Only my birth certificate .I would at least want my deposit back ! Or the winnings there jst sitting there .It’s wrong what they have done .Please help I need my winnings
Γεια!
Μόλις το καζίνο σάς επιτρέψει να εγγραφείτε από ας πούμε περιορισμένη χώρα, η υποστήριξη θα πρέπει επίσης να κάνει ό,τι καλύτερο μπορεί για να σας βοηθήσει να περάσετε την επαλήθευση και να λάβετε τα κέρδη. Αν και μπορεί να μην είναι θέμα περιορισμού, το καζίνο θα πρέπει να σας βοηθήσει. Ποιο είναι το κύριο πρόβλημα με την επαλήθευση, παρακαλώ; Μπορείτε να επικολλήσετε κάποια εξήγηση του καζίνο;
Νιώθω ότι θα ήταν χρήσιμο!
Hi!
Once the casino allows you to register from let's say restricted country, the support should also do its best to help you pass the verification and get the winnings. Though it may not be the question of restriction, the casino should help you out. What is the main issue with the verification, please? Can you paste any casino's explanation?
I feel it would be helpful!
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.