πριν από 1 έτος
Αυτό υποτίθεται ότι είναι προσβλητικό; Αν ναι, σταματήστε το.
Is this supposed to be offensive? If so, stop that.
1
Αυτό υποτίθεται ότι είναι προσβλητικό; Αν ναι, σταματήστε το.
Is this supposed to be offensive? If so, stop that.
Στην πραγματικότητα απευθυνθήκατε σε άλλον παίκτη, οπότε φάνηκε σαν να κατηγορείτε τον παίκτη ότι είναι ψεύτης και απατεώνας 😀.
Γι' αυτό σε ρώτησα πρώτα, βλέπεις;
You actually addressed another player, so it seemed like you were accusing the player of being a liar and scammer 😀.
That's why I asked you first, you see?
γεια αυτό το καζίνο είναι απάτη μην παίζετε σε αυτό κατέθεσα 2500 κατάφερα να βγάλω 5000 και δεν σας άφησαν ποτέ να κάνετε ανάληψη των χρημάτων ώστε οι άνθρωποι να μην παίζουν στο mystake casino καθαρή απάτη
hello this casino is a scam do not play in it I deposited 2500 I managed to make 5000 and they never let you withdraw the money so people do not play in the mystake casino pure scam
hola este casino es una estafa no jueguen en el yo deposite 2500 logre hacer 5000 y jamas te dejan retirar el dinero asi que gente no jueguen en el casino mystake pura estafa
Γεια!
Σας έχει εξηγήσει ποτέ το καζίνο το θέμα; Δηλαδή, τι σε κάνει να πιστεύεις ότι δεν θα πληρωθείς;
Hi!
Has the casino ever explained the issue to you? I mean, what makes you think you won't get paid?
Τα λεφτά είναι ήδη στο δρόμο, αυτό είπαν
The money is already on the way, that's what they said
El dinero ya está en camino eso han dicho
Εντάξει, από πότε είναι στο δρόμο τα χρήματα και ποια επιλογή διάλεξες, παρακαλώ;
Ok, since when is the money on the way, and which option did you choose, please?
Γεια σου ομάδα γκουρού,
Έπαιζα πρόσφατα με το Mystake, επιβεβαιώθηκα καλά και κατάφερα να αποσύρω με επιτυχία £300
Χθες ήμουν τυχερός σήμερα και κατάφερα να κερδίσω £877 τα οποία απέσυρα. Αυτό ήταν σε επεξεργασία και σήμερα το πρωί μου είπαν ότι ο λογαριασμός μου έκλεισε χωρίς κανένα λόγο. Δεν είχα ενεργό μπόνους και πραγματικά αναζητούσα κάποια βοήθεια για να το λύσω.
θερμούς χαιρετισμούς.
Hi guru team,
I have been playing with Mystake recently, I was verified fine and actually managed to successfully withdraw £300
Yesterday I was lucky today and managed to win £877 which I withdrew. This was processing and this morning I was told my account is closed with no reason at all. I had no bonus active, and really just looking for some help to resolve this.
kind regards.
Γειά σου.
Για μένα, ακούγεται σαν έλλειψη εξήγησης... Θα πρέπει, τουλάχιστον, να ενημερωθείτε ποιος κανόνας παραβιάστηκε για να βεβαιωθείτε ότι δεν θα το κάνετε ξανά 🙁.
Είστε σίγουροι ότι δεν αναφέρθηκε κανένα, παρακαλώ;
Σε κάθε περίπτωση, η βοήθεια είναι διαθέσιμη μέσω του κέντρου επίλυσης παραπόνων. Χρησιμοποιήστε αυτόν τον σύνδεσμο για να υποβάλετε μια υπόθεση, παρακαλώ.
Hello there.
To me, it sounds like a lack of explanation... You should, at least, be advised which rule was breached to ensure you won't do that again 🙁.
Are you sure none was mentioned, please?
Anyway, help is available through your complaint resolution center. Use this link to submit a case, please.
Μεταγραφή Από την Παρασκευή δεν έχει έρθει ακόμα
Transfer Since Friday has not yet arrived
Transferencia Desde el viernes aún no ha llegado
Σου έχουν κλείσει τον λογαριασμό για να μην σε πληρώσουν
They have closed your account so as not to pay you
Te han cerrado la cuenta para no pagarte
Έστειλαν μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου λέγοντας ότι δεν θα μου πουν γιατί έκλεισε, αλλά η επιστροφή των χρημάτων μου είναι ακόμα υπό επεξεργασία. Πολύ παράξενο
They have emailed saying they won’t tell my why it’s closed, but my refund is still processing. Very strange
Όταν κλείνει τον λογαριασμό, αυτό είναι επειδή ισχυρίζεται ότι παραβίασες τον νόμο του παιχνιδιού για να μην σε πληρώσει
When he closes the account, that is because he alleges that you have violated the law of the game so as not to pay you
Cuando cierra cuenta eso es que alega que has infringido la la ley del juego para no pagarte
Ξοδέψατε πολλά χρήματα σε αυτό το διαδικτυακό καζίνο!
Spent a lot of money at this online casino!
このオンラインカジノでたくさんのお金を使いました!
Έβαλα αίτημα ανάληψης χθες το απόγευμα και θα σας ενημερώσω πώς πάει
I put a withdrawal request in yesterday afternoon I will let you know how it goes
Έφτασαν ήδη τα χρήματα στην τράπεζά σας;
Has the money already arrived at your bank?
Ya te llego el dinero a tú banco?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.