ΦόρουμΚαζίνοMyStake Casino - γενική συζήτηση

MyStake Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 7)

πριν από 2 έτη από Leclair36
|
66916 προβολές 383 απαντήσεις |
|
1...6 7 8...21
Προσθήκη ανάρτησης
Antoniom
πριν από 1 έτος

Go on live chat and ask them to cancel it as you activated it by mistake as long as you haven't played with it you should be OK

πριν από 1 έτος

Someone used the Skrill account when create account?

πριν από 1 έτος

Ξεκίνησα να παίζω σήμερα. Έχω κάνει ανάληψη 150€ για να δοκιμάσω αν πληρώνουν ή όχι.

Επαληθεύστε τον λογαριασμό πριν από την κατάθεση.

Τώρα βλέπω ότι μου έχουν επιστρέψει τα 150€ στον λογαριασμό του παιχνιδιού γιατί πρέπει να στείλω φωτογραφία της Visa.

Η ερώτησή μου είναι: γιατί δεν ζητούν τη φωτογραφία της Visa χωρίς να επιστρέψουν τα χρήματα στον λογαριασμό του παιχνιδιού; Και μόλις καλέσουν, στη συνέχεια επεξεργάζονται την απόσυρση.

Τώρα πρέπει να ζητήσετε ξανά τα 150€ εάν επιβεβαιώσουν την κάρτα και αυτό ονομάζεται "ξεκινήστε από την αρχή"

Φαντάζομαι ότι το κάνουν για να εξοικονομήσουν χρόνο και έτσι χρειάζονται χρόνο για να πληρώσουν.

Κακό καζίνο νομίζω ότι είναι, αυτό που συμβαίνει είναι ότι ο Guru λέει ότι είναι ένα καλό καζίνο και γι' αυτό έπαιξα σήμερα για πρώτη φορά.

Αν μαζέψω τα 150 θα σου πω

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Ένα άλλο σημαντικό πράγμα: δεν στέλνουν email από τον kyc ζητώντας τίποτα


Πρέπει λοιπόν να μπαίνεις στον ιστό κάθε στιγμή για να δεις αν επεξεργάζονται την ανάληψη ή δεν την έχουν επεξεργαστεί

Είναι εντελώς άδικο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Βλέπω ξανά στον ιστότοπο του καζίνο ότι έχουν επιστρέψει τα 150 της ανάληψης και υπάρχει μια ειδοποίηση στον ίδιο ιστότοπο που λέει ότι η ανάληψη απορρίπτεται επειδή πρέπει να στείλω όλες τις κάρτες όταν έχω μόνο αυτή που έχω στείλει ( Έχω μόνο ένα ) και μου ζητάνε και πάλι φωτογραφία της κάρτας όταν έχει ήδη σταλεί και είναι η ίδια που στέλνω σε όλα τα καζίνο και πάντα επαληθεύτηκε.

Νομίζω ότι δεν θέλουν να πληρώσουν

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Εδώ η κάρτα αποστέλλεται ξανά και ξανά, αλλά είναι όλα για τίποτα. Απορρίπτουν ξανά την ανάληψη και ζητούν ξανά την κάρτα.

Είναι ξεκάθαρο ότι αυτό που θέλουν είναι να καθυστερήσουν το θέμα και έτσι δεν πληρώνουν

Αυτόματη μετάφραση:
canaberto
πριν από 1 έτος

I remember I had to do that on my first withdrawal using SEPA which seemed strange but after I did it once all other withdrawals were in my bank account in 24hrs

πριν από 1 έτος

Ξεκίνησα να παίζω σήμερα. Έχω κάνει ανάληψη 150€ για να δοκιμάσω αν πληρώνουν ή όχι.

Επαληθεύστε τον λογαριασμό πριν από την κατάθεση.

Τώρα βλέπω ότι μου έχουν επιστρέψει τα 150€ στον λογαριασμό του παιχνιδιού γιατί πρέπει να στείλω φωτογραφία της Visa.

Η ερώτησή μου είναι: γιατί δεν ζητούν τη φωτογραφία της Visa χωρίς να επιστρέψουν τα χρήματα στον λογαριασμό του παιχνιδιού; Και μόλις καλέσουν, στη συνέχεια επεξεργάζονται την απόσυρση.

Τώρα πρέπει να ζητήσετε ξανά τα 150€ εάν επιβεβαιώσουν την κάρτα και αυτό ονομάζεται "ξεκινήστε από την αρχή"

Φαντάζομαι ότι το κάνουν για να εξοικονομήσουν χρόνο και έτσι χρειάζονται χρόνο για να πληρώσουν.

Κακό καζίνο νομίζω ότι είναι, αυτό που συμβαίνει είναι ότι ο Guru λέει ότι είναι ένα καλό καζίνο και γι' αυτό έπαιξα σήμερα για πρώτη φορά.

Αν μαζέψω τα 150 θα σου πω

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello there.

Have you asked the casino all those questions?

Let's start from the beginning. Maybe the initial KYC was meant to verify you - not the payment option. Since you have not submitted any withdrawals back then, the casino just waited to see what payment option you chose in case you stay, and manage to win.

It sounds reasonable to me. Not entirely sure why the transaction needed to be stopped - you should ask the casino. I'd love to hear the explanation, though I guess it's probably because the system is designed this way.

I find it hard to believe the casino does not send confirmation or information about aborted withdrawal, again I would ask the casino to make sure.

From my point of view - if the verification is done directly on the website in a special section for instance, and the process is well described in terms, I don't think instructions sent by email are necessary - just my point of view. They should at least send a final confirmation that you pass the verification. That's standard, I think.

Let me know whether you get some answers.

πριν από 1 έτος

Εδώ η κάρτα αποστέλλεται ξανά και ξανά, αλλά είναι όλα για τίποτα. Απορρίπτουν ξανά την ανάληψη και ζητούν ξανά την κάρτα.

Είναι ξεκάθαρο ότι αυτό που θέλουν είναι να καθυστερήσουν το θέμα και έτσι δεν πληρώνουν

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Dear canaberto,

Sending the same picture over again is pointless. I'm sure you figured that out already. Every casino is different, the picture you usually use does not work here, so ask the support what exactly they need you to send.

To me it does not seem like stalling tactics, you should try to collaborate with the casino first. If collaboration fails, then it's time for questioning the casino's approach. That's my opinion.

Let me know how you proceed.

πριν από 1 έτος

Συμφωνώ.

Έχουν ήδη επαληθεύσει την κάρτα μου σήμερα και μου λένε στο chat ότι επεξεργάζονται την ανάληψη σήμερα.

Ευχαριστώ για όλα

Αυτόματη μετάφραση:
canaberto
πριν από 1 έτος

That is 100% positive 🙂

I would love to know you got the money, let me know, please.

πριν από 1 έτος

Θα ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος έχει ήδη λάβει τα κέρδη στον λογαριασμό του; Ευχαριστώ.

Αυτόματη μετάφραση:
koskus101
πριν από 1 έτος

Yes I have had 3"withdrawals with them the first one I had to reverify my visa card as soon as I had done that the money was in my account early next day. The second and third no more verification in my account early next day by SEPA bank transfer you lose a bit on the currency rate but not much.

Anonymized417
πριν από 1 έτος

The finance dept doesn't work on weekends but if you make a withdrawal request you will get it on Monday

Anonymized417
πριν από 1 έτος

Πόσο μεγάλες ήταν οι επιλογές; Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized417
πριν από 1 έτος

Λίγοι γράφουν εδώ ότι είχαν πρόβλημα με την επιλογή.. τι να περιμένω λοιπόν..

Αυτόματη μετάφραση:
koskus101
πριν από 1 έτος

Γειά σου.

Αν κάποιοι άλλοι είχαν πρόβλημα να επιλέξουν, δεν σημαίνει ότι θα το κάνετε και εσείς. Μπορεί να έχουν χρησιμοποιήσει διαφορετικό τρόπο πληρωμής, μπορεί να είναι από διαφορετική χώρα, επομένως η προτιμώμενη μέθοδος πληρωμής μπορεί να είναι διαφορετική από τη δική σας.

Επομένως, οι απαντήσεις πιθανότατα δεν θα είναι απολύτως σχετικές με εσάς.

Θα προτιμούσα να βεβαιωθώ εάν το καζίνο επικοινωνεί μαζί σας, εάν έχετε αποσύρει ποτέ κάτι στο παρελθόν και εάν όχι, εάν έχετε ήδη έναν πλήρως επαληθευμένο λογαριασμό;

Παρακαλώ ενημέρωσέ με.

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

Ναι, πλήρως επαληθευμένο.. κάνω ανάληψη για πρώτη φορά για δοκιμή... χθες μπήκα ανάληψη και σήμερα φάνηκε η ανάληψη στο ιστορικό συναλλαγών αλλά χωρίς δυνατότητα ακύρωσης.. Νομίζω ότι υπολογίζεται και τώρα πρέπει να περιμένω...

Αυτόματη μετάφραση:
koskus101
πριν από 1 έτος

Θα έλεγα επίσης ότι είναι σε καλό δρόμο. Στην περίπτωση ενός πλήρως επαληθευμένου λογαριασμού, μου φαίνεται ότι η ανάληψη είναι ήδη σε διαδικασία 🙂

Ίσως λοιπόν να ήταν απλώς ένα μικρό σφάλμα. Στη συνέχεια, ενημερώστε μας όταν χτυπήσει η μεταφορά. Ενημερώστε μας ότι πήγε καλά.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Γεια σας, έχω ένα πρόβλημα με την επαλήθευση της κατοικίας, γιατί δεν έχω δική μου κατοικία και δεν νοικιάζω καν, οπότε δεν μπορώ να το αποδείξω ούτε μέσω τραπεζικού λογαριασμού, θα ήταν κάποιος τόσο καλός να συμβουλεύσει πώς να το αντιμετωπίσω αυτό;

Αυτόματη μετάφραση:
1...6 7 8...21
Μετάβαση στη σελίδααπό 21 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα