Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοMr Bet Casino - γενική συζήτηση

Mr Bet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 22)

122.096 προβολές 453 απαντήσεις |
πριν από 4 έτη
|
1...21 22 23
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 8 μήνες

Γεια σας, έπαιξα στο MrBet πριν πολλά χρόνια και νομίζω ότι κέρδισα 500€! Δεν είναι πολλά, αλλά και πάλι είναι λεφτά!

Σε κάθε περίπτωση προφανώς κατέθεσα με πιστωτική κάρτα που αναγραφόταν εκεί...! Μετά από μια νύχτα με βαρύ ποτό, μου έκλεψαν το σακίδιο και φυσικά όλα τα χαρτιά μου ήταν μέσα! Η κάρτα μπλοκαρίστηκε και πήρα καινούργια! Φυσικά, στη συνέχεια έπρεπε να δώσω τα στοιχεία της νέας πιστωτικής κάρτας στην MrBet κατά την ανάληψη!! Ο λογαριασμός μου στη συνέχεια μπλοκαρίστηκε με πίστωση και δεν έλαβα καμία άλλη απάντηση εκτός από το να πω ότι είχα πλαστά έγγραφα!

Πάνε περίπου 5-6 χρόνια τώρα!!!

Χρειάζομαι όλα τα χρήματα που μπορώ να πάρω αυτήν τη στιγμή, οπότε θα ήθελα να μάθω αν κάποιος εδώ μπορεί να με βοηθήσει! Δυστυχώς, δεν έχω ιδέα πού είναι η αναφορά κλοπής... αλλά πρέπει να με πληρώσουν, σωστά;

Αίτημα για ανατροφοδότηση

Αυτόματη μετάφραση:
floriankappelmueller
πριν από 8 μήνες

I am really sorry that you found yourself in such a situation, but unfortunately it is an old case, and our complaint team won't be able to gather all the necessary information now.

In such cases we are unable to do much.

Is your account still open there, though? Do you still have the balance there?

πριν από 7 μήνες

Γειά σου,


Παρά την επανειλημμένη υποβολή ενός πλήρως, σωστά συμπληρωμένου και έγκυρου εγγράφου PDF, η επαλήθευσή μου στο Mr.Bet έχει απορριφθεί επανειλημμένα – χωρίς καμία κατανοητή εξήγηση. Το σύστημα φαίνεται να αρνείται ουσιαστικά να αποδεχτεί το έγγραφο, παρόλο που πληροί όλες τις προϋποθέσεις.

Αντί για λύση, πάντα με παραπέμπουν στη «χειροκίνητη αναθεώρηση». Περίμενα πάνω από 16 ώρες για την τελευταία αναθεώρηση. Ακόμα και όταν ζήτησα ενεργά να προωθηθεί το έγγραφο PDF, απογοητεύτηκα – με την εντολή να συνεχίσω να περιμένω την αναθεώρηση. Αλλά δεν συμβαίνει τίποτα.

Αυτή η συμπεριφορά είναι απαράδεκτη – ειδικά αν λάβουμε υπόψη την VIP ιδιότητά μου, η οποία θα έπρεπε να συνεπάγεται προνομιακή μεταχείριση.

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
JS1988
πριν από 7 μήνες

Hello, this is indeed a negative user experience.

Unfortunately, you must remain patient even in this situation. Do you know how the complaint process works? First, the casino usually has two weeks to verify you on their own. I apologize, but I cannot express this more conveniently.

I apologize; once we review the complaint, you will see more.

If I understand the situation correctly, the support told you they are aware of that and someone will review the issue, is that so?



Radka
πριν από 7 μήνες

Γεια σου Ράντκα,

Ναι, έχω ήδη υποβάλει καταγγελία. Σας ευχαριστώ πολύ.

Έχω ήδη επαληθευτεί και έχω κάνει αναλήψεις αρκετές φορές χωρίς κανένα πρόβλημα, αλλά τώρα η επαληθευμένη μου κατάσταση έχει επαναφερθεί και ανεξάρτητα από τα έγγραφα που ανεβάζω, τίποτα δεν γίνεται δεκτό. Έχω VIP κατάσταση και ο Mr.Bet διαφημίζει ότι οι VIP πελάτες έχουν προνομιακή μεταχείριση, αλλά δεν λαμβάνω βοήθεια. Έστειλα το αρχείο PDF στην υποστήριξη και τους ζήτησα να το προωθήσουν στο τμήμα, αλλά αυτό δεν έχει γίνει. Λένε ότι πρέπει να περιμένω για χειροκίνητο έλεγχο, αλλά αυτός ο χειροκίνητος έλεγχος δεν λειτουργεί. Περίμενα 16 ώρες για χειροκίνητο έλεγχο και η απάντηση που έλαβα ήταν ότι το σύστημα δεν μπορούσε να ελέγξει τα έγγραφά μου και δεν μπορούσε να σταλεί στο αρμόδιο τμήμα. Επομένως, δεν υπάρχει καθόλου χειροκίνητος έλεγχος επειδή το σύστημα δεν δέχεται και δεν προωθεί τα έγγραφα.

Αυτόματη μετάφραση:
JS1988
πριν από 7 μήνες

Oh, I see now! I appreciate your assistance in guiding me to the problem. If I may be honest, to me it sounds like a big technical failure combined with, well, weak support.

Are there any options left to contact your VIP manager or anyone else who could help find a solution? I mean, it feels weird to have literally no plan B when the automatic process stops working like this.


πριν από 7 μήνες

Γεια σου JS1988,

Γράφεις εδώ ότι το πρόβλημα έγκειται στην επαλήθευσή σου, αλλά χρειάζομαι απλώς περισσότερες λεπτομέρειες για να μπορέσω να σχολιάσω. Για παράδειγμα, πόσο είναι το cashout και πριν από πόσο καιρό ήταν το τελευταίο επιτυχημένο cashout; Το έχω περάσει ο ίδιος σε πολλά καζίνο, καθώς και στο Mr.Bet και σε δύο άλλους OCs στην ίδια ομάδα, όπου έπρεπε να το ξαναπεράσω ως επαληθευμένος παίκτης. Μπορώ μόνο να σου συστήσω να παραμείνεις ψύχραιμος και να υποβάλεις όλα τα απαιτούμενα έγγραφα. Αν όλα είναι εντάξει και δεν υπάρχουν προβλήματα με παραβιάσεις κανόνων, η cashout θα έρθει. Θα χρειαστεί χρόνος και θα είναι αγχωτικό, αλλά θα έρθει. Λέτε ότι περίμενες 16 ώρες για τη χειροκίνητη επαλήθευση; Μου πήρε σχεδόν δύο εβδομάδες, ανεβάζοντας κάτι κάθε μέρα και μπαίνοντας στη συνομιλία για να τους ενοχλήσω... πόσα έγγραφα έπρεπε να ανεβάσω ξανά... το κύριο πράγμα είναι να μην χάσεις το μυαλό σου και να μην ακυρώσεις την ανάληψη... ΥΠΟΜΟΝΗ 🫡


Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 7 μήνες

Έχω επικοινωνία με την VIP υπεύθυνη μου από χθες και λέει ότι μόνο σε ακραίες περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης μπορούν να σταλούν έγγραφα μέσω email, ουσιαστικά παρακάμπτοντας το σύστημα. Πάντα με ξεγελούν με τον χειροκίνητο έλεγχο. Δυστυχώς, προφανώς δεν μπορώ να κάνω τίποτα άλλο τώρα παρά να περιμένω.

Αυτόματη μετάφραση:
Dlhan
πριν από 7 μήνες

Γεια σου Ντλχάν,


Η τελευταία ανάληψη έγινε την περασμένη εβδομάδα, άρα όχι πολύ καιρό πριν. Αυτή τη στιγμή, είναι 4.900€. Αυτό που με ενοχλεί προσωπικά είναι ότι ο Mr. Bet διαφημίζει το VIP πρόγραμμά του και την προστιθέμενη αξία που αποκομίζεις ως VIP πελάτης, αλλά όταν χρειάζεσαι βοήθεια και ζητάς να προωθηθεί ένα έγγραφο, ή ακόμα και όταν το στέλνω εγώ ο ίδιος με email στο αρμόδιο τμήμα, δεν λαμβάνω βοήθεια. Αλλά ναι, δεν μπορώ να κάνω τίποτα άλλο παρά να περιμένω. 🙂

Αυτόματη μετάφραση:
JS1988
πριν από 7 μήνες

Δυστυχώς, έτσι λειτουργούν μερικοί OCs... έχουν αναπτύξει μια τακτική, και μπορείς να ξεχάσεις τους ανθρώπους στη συνομιλία! Νομίζω ότι υπάρχει επιπλέον επαλήθευση για εξαργυρώσεις άνω των 2.000. Η πρώτη μου εξαργύρωση (πάνω από 4.000) πληρώθηκε χωρίς επαλήθευση σε δύο ημέρες... αργότερα έπρεπε να επαληθεύσω τον εαυτό μου, και μετά από ένα χρόνο ήθελαν να με επαληθεύσουν ξανά... οπότε είναι απλώς μια συνήθεια 🙈😂


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Έχω επικοινωνία με την VIP υπεύθυνη μου από χθες και λέει ότι μόνο σε ακραίες περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης μπορούν να σταλούν έγγραφα μέσω email, ουσιαστικά παρακάμπτοντας το σύστημα. Πάντα με ξεγελούν με τον χειροκίνητο έλεγχο. Δυστυχώς, προφανώς δεν μπορώ να κάνω τίποτα άλλο τώρα παρά να περιμένω.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

It's getting even better... As a customer, I would certainly consider this an emergency. Well, I would love to come up with a few hits but I'm left empty-handed. You are right, there is nothing else to do.

That's just stupid.

πριν από 4 μήνες

I dont think I ever posted my situation on the forum so here goes.


About a year ago I won thousands of dollars. Been a member of MR.bet for years. Anytime I won, I was paid (long delays but was paid)


Suddenly when I won big they wanted me to reverify..even though i just did a fresh verification a few months prior.


I thought it was a usual stalling ploy to ask me for documents 3 months after I submitted other ones. (which was accepted and account fully verified)


Suddenly the games began.


I wasnt a new player remember..a long time time player.


Long story short they closed my account and told me I breached a term "didnt supply ID documents in acceptable time frame". Which we all can agree is crazy to do from a long time verified member who has been paid in numerous times.


Thankfully Casino GURU was here to help me. They fought along side of me and got me paid. Without their help there is zero chance I was getting paid.


Thanks Casinoguru. I know sometimes I get upset with you guys but I do need to say thanks when it is deserved.

sdexcid
πριν από 4 μήνες

Thank you for your experience and for sharing it on the forum. 

I find it quite strange how sometimes casinos can make up anything to delay the withdrawal or possibly try to not pay the player. I've seen in their complaints that it wasn't a huge amount of money for which the casino would have to do such things. 

I think they are more likely to lose customers this way if you say you played there for quite a long time. 

As for help from us, we are always happy to do it when we can, when both the casino and the players cooperate. 

Of course, it's not always the case that it's possible to assist. 

But if it is an option, then we will always do our best to make sure that everything is always fair.🙂

πριν από 4 μήνες

Hello everyone, i made 5 deposits on Mr Bet:

– 900 RON

– 900 RON

– 2,500 RON

– 2,500 RON

– 5,000 RON

(that’s a total of around €2,600).

I played blackjack only (no bonus used), and I managed to win 35,400 RON (around €7,100).

After a couple of days, they asked me to verify my account. I sent a full Revolut bank statement that clearly shows my name, address, and postal code — but they keep rejecting it, saying it’s not valid.Support told me that it would be reviewed manually, but it’s been several days now with no real update. I’ve done everything correctly, and it’s really frustrating not knowing what’s going on with my account or money.

Has anyone else dealt with something like this on Mr Bet? Any advice would be appreciated.

Thanks in advance!


gabriellewa7
πριν από 4 μήνες

Hello, the most important thing in this situation is to go through verification, otherwise you will not receive the money. 

I don't quite understand why they don't accept your statement from Revolut. They didn't say anything more than that it has to be manually reviewed? How long have they been checking it?

If nothing changes within 14 days, we will try to help you.

One more question, though, is this document from Revolut the only one causing problems and were all the other documents accepted?

gabriellewa7
πριν από 4 μήνες

Ξεκίνησα να παίζω με ένα υπόλοιπο επιστροφής μετρητών, νομίζω, 2€. Τελικά έβγαλα 900€ από αυτά τα 2€.

Όταν προσπάθησα να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου, μου είπαν ότι ήταν χρήματα μπόνους—και με τέτοια μπόνους, η μέγιστη πληρωμή από τα κέρδη είναι 50€. Ωστόσο, είπα ότι ήταν πραγματικά χρήματα, αλλά και πάλι δεν ήθελαν να με πληρώσουν.

Στη συνέχεια επικοινώνησα με το https://www.curacao-egaming.com/ . Μετά από 10 ημέρες, είχα τα χρήματα στον λογαριασμό μου.

Πριν προλάβω να το κάνω ανάληψη, ωστόσο, μου είπαν ότι έπρεπε πρώτα να επαληθεύσω την ταυτότητά μου. Εξήγησα ότι το είχα ήδη κάνει πριν από ένα χρόνο - αλλά όπως και να 'χει, χωρίς περαιτέρω επαλήθευση, δεν θα έπαιρνα χρήματα.

Έτσι, πέρασα ξανά τη διαδικασία επαλήθευσης, αλλά όπως πάντα, μου είπαν: μερικές φορές η εικόνα ήταν πολύ θολή, μερικές φορές ένα έγγραφο δεν ήταν αρκετό. Τελικά, μου μετέφεραν τα χρήματα, νομίζω, μέσω Καναδά. Υποψιάζομαι ότι το έκαναν έτσι επίτηδες.

Ως αποτέλεσμα, ο τραπεζικός μου λογαριασμός μπλοκαρίστηκε λόγω συναλλαγών τζόγου και έπρεπε να αγωνιστώ για να τον ξεμπλοκάρω. Α, και παρεμπιπτόντως: Είχαν παλιά μια ηλεκτρονική σφραγίδα του Κουρασάο στον ιστότοπό τους - δεν υπάρχει πια. Πιθανώς επειδή το www.curacao-egaming.com δεν υπάρχει πλέον ή έχει χρεοκοπήσει.

Συμπέρασμα: Αυτό το καζίνο είναι ένα πραγματικό καζίνο «Άγριας Δύσης».


Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 4 μήνες

Hello and thank you once again for your help. All the other documents were accepted — I already submitted: my ID card, a selfie and a photo of the card I used for the deposits

Regarding the bank statement :

I did not make the deposits using my Revolut account. I used my Raiffeisen bank, but unfortunately the statement from Raiffeisen does not show my full address (it doesn’t include the full ZIP/postal code) so they rejected it for no zipcode shown. But they asked only for the evidence of my adress, not to see the transactions or anything.

For this reason, I submitted a PDF statement from Revolut, which does clearly show my full name and full address — just as proof of address.

However, they keep rejecting the statement from Revolut, saying it’s not valid ( in chat support they said that the system rejects it ), and that it is under manual review — without explaining what is wrong with it. It has already been 4 days since I submitted it and I still haven’t received any real update

To be clear: I used my own funds (no bonus)

I only played blackjack



edit : they said that they just don t accept revolut because it s a online bank

Έγινε επεξεργασία
gabriellewa7
πριν από 4 μήνες

Okay, so did you try to ask what you could provide as a replacement for this document? What would be good for them to see, such as an address or something similar?

That would probably be the next thing I would ask.

πριν από 4 μήνες

Hello and thank you once again for your help. All the other documents were accepted — I already submitted: my ID card, a selfie and a photo of the card I used for the deposits

Regarding the bank statement :

I did not make the deposits using my Revolut account. I used my Raiffeisen bank, but unfortunately the statement from Raiffeisen does not show my full address (it doesn’t include the full ZIP/postal code) so they rejected it for no zipcode shown. But they asked only for the evidence of my adress, not to see the transactions or anything.

For this reason, I submitted a PDF statement from Revolut, which does clearly show my full name and full address — just as proof of address.

However, they keep rejecting the statement from Revolut, saying it’s not valid ( in chat support they said that the system rejects it ), and that it is under manual review — without explaining what is wrong with it. It has already been 4 days since I submitted it and I still haven’t received any real update

To be clear: I used my own funds (no bonus)

I only played blackjack



edit : they said that they just don t accept revolut because it s a online bank

πριν από 4 μήνες

You should just file a complaint here and stop waiting.


Mr.Bet is extremely well known to reject documents, delay them, then steal your money and claim "you didnt provide verification in a specific time frame and as our TOS we are allowed to confiscate your money"


They did it to me and hundreds of other players. Read through the thread and read their complaints.


You should also stop playing there. Every time you win, they will make you go through this.


They made me verify my account 3 times in 1 year. A full verification and each time reject all documents, ignore me, shut my account down etc.


The last time, I had enough and stopped playing there.


They are absolutely brutal to deal with and you will get absolutely nowhere unless you file a complaint and casinoguru gets involved.



Έγινε επεξεργασία
πριν από 4 μήνες

Yes, I have sent them a Raiffeisen bank statement, a utility bill and even an official document from the police (certificate of residence).Unfortunately, the format used by these institutions (banks / utility providers / authorities) simply doesn’t include a postal code on the documents ( they said that was the problem, the zipcode ) – and i already tried to resolve this with them, but they cannot modify the documents just to explicitly add a zipcode.

I sent them a Revolut bank statement with zipcode and everything they asked for, but they said without any explication that they don t accept Revolut .

I am now waiting for another bill that hopefully shows the postal code. Honestly though, it’s pretty obvious that the documents themselves are not the real issue : they just want to delay the process as much as possible hoping that i will lose my patience and keep playing the money. It’s only been one week so far, so i’m prepared to wait more.

It means a lot to know that I’m not the only one who is/was in this situation and that there is still hope that I will eventually receive my money, thank you a lot!!


1...21 22 23
Μετάβαση στη σελίδααπό 23 σελίδες

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.