Γεια σου!
Δύσκολο να το πω με ακρίβεια, αλλά ίσως αν περιγράψεις την κατάσταση με περισσότερες λεπτομέρειες, μπορούμε να σκεφτούμε κάτι.
Έχετε ελέγξει ίσως την εγκυρότητα της επιλογής πληρωμής με την υποστήριξη του καζίνο; Μιλώντας για αυτό, ο πάροχος υποστήριξης θα πρέπει να μπορεί να εξηγήσει, καθώς μπορεί να επιθεωρήσει τις ρυθμίσεις του λογαριασμού σας απευθείας, εκτός από οποιονδήποτε άλλο εκτός εταιρείας.
Σίγουρα θα ρωτούσα το καζίνο. Πείτε μας πώς πήγε.
Hey there!
Hard to say precisely, but maybe if you describe the situation in further detail, we can think of something.
Have you perhaps checked the payment option validity with the casino support? Speaking of which, the support operator should be able to explain since he can inspect your account settings directly, aside from anyone else outside the company.
I would certainly ask the casino. Let us know how it went.
Γεια σας, γράφω επειδή το καζίνο Lucky Legends δεν επεξεργάστηκε τις αναλήψεις μου από τις 20 Μαΐου. Είναι 30 δολάρια συνολικά για τις δύο αναλήψεις. Χρησιμοποίησα πραγματικά μετρητά και όσες πιστώσεις μπόνους μου δόθηκαν. Ακόμα περιμένουμε την κριτική. Θα ήταν ωραίο αν πληρωνόμουν εγκαίρως χωρίς να χρειάζεται να το κάνω αυτό. Ευχαριστούμε Γκουρού του Καζίνο!
Hello, I’m writing because Lucky Legends casino did not process my withdrawals from the 20th of may. It’s 30 dollars total for the two withdrawals. I used real cash and whatever bonus credits were given to me. Still waiting review. Would be cool if I got paid in a timely fashion without having to do this. Thanks Casino Guru!
Γεια σας, αφού παρατήρησα ότι παίξατε με το μπόνους, πληρούσατε όλες τις προϋποθέσεις που απαιτούνται για την ανάληψη των χρημάτων; Έχετε επίσης επαληθεύσει τον λογαριασμό σας στο καζίνο ή δεν είναι ακόμα απαραίτητο; Έχετε δοκιμάσει να ρωτήσετε το καζίνο γιατί διαρκεί περισσότερο από μία εβδομάδα;
Δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να επιλύσουν αυτήν την κατάσταση, οπότε αν δεν αλλάξει τίποτα και δεν λάβετε απάντηση, θα έχετε την ευκαιρία να υποβάλετε καταγγελία και η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει.
Οπότε θα περιμένω να δω αν αλλάξει κάτι.
Hello, since I noticed that you played with the bonus, did you fulfill all the conditions necessary to withdraw the money ? Have you also verified your casino account or is that not necessary yet ? Have you tried asking the casino why it takes more than a week ?
We give casinos 14 days to resolve this situation, so if nothing changes and you don't get a response, you will have the opportunity to file a complaint and our team will try to help you.
So I'll be waiting to see if anything changes.
Γειά σου. Δεν υπήρχαν προϋποθέσεις. Απλώς εννοούσα τα λίγα σεντς που σου δίνουν για check in, οπότε δεν είναι αυτό. Ρώτησα ένα Cpl πριν από μέρες χωρίς απάντηση. Έκανα μια διαφορετική ερώτηση την πρώτη μέρα σχετικά με το crypto και δεν απάντησα καθόλου. Απλά χωρίς πληρωμή. Ούτε καν επεξεργασμένο. Και καμία απάντηση, ευχαριστώ
Hello. There were no conditions. I just meant the few cents they give you for checking in so that’s not it. I asked a Cpl days ago with no reply. I asked a different question on the first day about crypto and no reply to that at all either.i am verified, did kyc. Just no payout. Not even processed. And no reply, thanks
Σκεφτείτε ότι είναι η μέρα 9 είπαν ότι πλήρωσα στις 7, αλλά θα περιμένω άλλες 5. Από εδώ θα ξεκινήσω το παράπονο ή είμαι σε λάθος σημείο; Ευχαριστώ
Think it’s day 9 they said paid in 7 but I will wait another 5. Is this where I will start the complaint or am I in the wrong spot? Thanks
Θέλω απλώς να διευκρινίσω ότι κατέθεσα και κέρδισα στα πραγματικά μου μετρητά. Χρησιμοποίησα μόνο τα λίγα σεντς που δίνουν σε όλους για check in κάθε μέρα. Ty
I just want to clarify I deposited and won on my real cash I only used the few cents they give everyone for checking in each day. Ty
Καταλαβαίνω, αλλά δεν ξέρω αν μπορεί να ληφθεί ως μπόνους όταν παίρνετε μόνο μερικά σεντ για την εγγραφή σας.
Όσο για την καταγγελία, θα μπορείτε να την υποβάλετε εδώ σε αυτόν τον σύνδεσμο , οπότε απλώς κάντε κλικ στα πράσινα γράμματα.
Αφού δεν παίρνεις απάντηση σε τίποτα, θα έκανα υπομονή μέχρι το τέλος αυτής της εβδομάδας και μετά δεν θα δίσταζα.
Θα χαιρόμουν αν σου έρχονταν τα λεφτά και δεν είχες να ασχοληθείς με τίποτα, αλλά δεν ξέρω πώς θα βγει.
Καλή τύχη. ☘️
I understand, but I don't know if it can be taken as a bonus when you only get a few cents for signing up.
As for the complaint, you will be able to file it here on this link, so just click on the green letters.
Since you don't get an answer to anything, I would be patient until the end of this week and then I wouldn't hesitate.
I would be happy if the money came to you and you didn't have to deal with anything, but I don't know how it will turn out.
Good luck. ☘️
Θα ήμουν πολύ χαρούμενος, ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας.
I would be extremely happy thanks very much for your time.
Καλώς ήλθατε, αν μάθετε κάτι νέο, θα είμαι εδώ. 😉
You're welcome, if you find out anything new, I'll be here. 😉
Το καζίνο λέει στις διαφημίσεις ότι πληρώνουν αμέσως, αλλά σε ακραίες περιπτώσεις μπορεί να είναι μια εβδομάδα. Καμία επικοινωνία από μέρους τους. Τώρα με αποσύνδεσαν lol έχω στιγμιότυπα οθόνης για τα πάντα και υπέβαλαν ένα παράπονο για το οποίο ήμουν σίγουρος ότι θα προέκυπτε από την ανάγνωση εμπειριών άλλων με τυχερούς θρύλους. Πολύ απάτη ο ιστότοπος Ty για τη βοήθειά σας
The casino says in ads they pay out right away but in extreme cases can be a week. No communication from them. Now they logged me out lol I have screenshots of everything and submitted a complaint which I was sure it would come to reading other’s experiences with lucky legends. Very scammy site Ty for your help
Λοιπόν, ο δείκτης ασφάλειάς του είναι " κάτω από το μέσο όρο " και η βαθμολογία χρήστη του είναι " κακή ", κυρίως λόγω καθυστερημένων αναλήψεων.
Στοιχηματίζω ότι μάλλον δεν είναι η καλύτερη επιλογή 🤷♀️.
Ωστόσο, εντόπισα κάτι σχετικά με το ότι δεν μπορείτε να συνδεθείτε στην εφαρμογή του. Μπορείτε να επιβεβαιώσετε ότι παίζετε σε αυτό το καζίνο 👈, παρακαλώ;
Για να είμαι σίγουρος, ευχαριστώ.
Well, its safety index is "bellow average," and its user rating is "bad", mainly due to delayed withdrawals.
I bet this is probably not the best choice 🤷♀️.
But, I spotted something about you being unable to log in to its app. Can you confirm, that you are playing at this casino 👈, please?
Just to be sure, thank you.
Προσπάθησα ξανά και τώρα μπορώ να συνδεθώ ξανά, χωρίς να με πληρώνω. Ναι αυτός ο σύνδεσμος, το καζίνο lucky legends είναι αυτό
I tried again and now I can log in again, still not paying me. Yes that link, lucky legends casino is the one
Α, τουλάχιστον μπορείτε να έχετε πρόσβαση στον λογαριασμό! Δώσε ό,τι έχεις στην Κριστίνα, καλύτερα να είσαι προετοιμασμένη, θα έλεγα.
Δεν είναι εύκολο να προβλέψεις τι θα ακολουθήσει, εξαρτάται από το καζίνο, αλλά ελπίζω ότι το τέλος θα είναι καλό. Κράτα μας ενήμερους για οτιδήποτε, εντάξει;
Oh, at least you can access the account! Please provide everything you have to Kristina, it's better to be prepared, I'd say.
It's not easy to predict what comes next, it depends on the casino, but I hope the end will be good. Keep us posted about anything, ok?
Ω, είδα ότι μάλλον δεν είναι καζίνο, αλλά μια εφαρμογή που βασίζεται στο πώς έληξε το παράπονό σας. Λυπάμαι που δεν θα μπορούσαμε να σας βοηθήσουμε περισσότερο στην περίπτωσή σας γιατί νόμιζα ότι μιλούσαμε για το καζίνο μιας και η Radka σας ρώτησε για αυτό.
Ωστόσο, θα προσπαθούσα να πάρω τα χρήματα αν ήμουν στη θέση σου, και αν τυχαία αλλάξει κάτι, θα χαρώ να ακούσω νέα σου. 🙁
Oh I saw that it's probably not a casino, but an app based on how your complaint ended. I'm sorry we couldn't be of more help in your situation because I thought we were talking about the casino since Radka asked you about it.
However, I would still try to get the money if I were you, and if by any chance something changes I would be happy to hear from you. 🙁
Με τέτοιου είδους καζίνο. Υπάρχει πάντα ένας λόγος που δεν μπορείτε να πάρετε τα χρήματά σας. Αν και αυτό το κέρδισα γρήγορα. Πρέπει να περιμένω δύο ολόκληρους μήνες λόγω των κανόνων. Οπότε προφανώς «POD» σε τραπεζικό λογαριασμό σημαίνει κοινός λογαριασμός. Περιττός. Αλλά εδώ είναι το kicker που στη συνέχεια λέω ότι θα πάρω μια επιταγή στη συνέχεια. Μου λένε ότι δεν κάνουν ελέγχους αυτή τη στιγμή! Έχετε υπόψη σας ότι η επιλογή είναι εκεί για να διαλέξετε. Λοιπόν, λόγω παραπληροφόρησης στον ιστότοπο τους, πρέπει να δημιουργήσω έναν νέο τραπεζικό λογαριασμό και να περιμένω 30 ημέρες για να κάνω ακόμη και ανάληψη. Προσοχή λοιπόν για τους συναδέλφους που μπορεί να θέλουν μια επιταγή ως επιλογή ανάληψης. Δεν μπορείς να το κάνεις. Και δεν θα σας πουν μέχρι να είναι πολύ αργά.
With these type of casinos. There is always a reason you can't get your money. Even though this one I won fast. I have to wait a whole two months because of there rules. So apparently "POD" on a bank account means joint account. Odd. But here's the kicker I then say I'm going to get a check instead then. They tell me that they aren't doing checks right now! Mind you that option is there for you to choose. So because of misinformation on they're site I have to make a new bank account and wait 30 days to even put in for a withdrawal. So beware for fellow people who may want a check as an withdrawal option. You can't do it. And they won't tell you until it's too late.
Ω, αυτή είναι μια θλιβερή ιστορία. Και δεν έχετε άλλες επιλογές για να διαλέξετε; Είναι πολύ λυπηρό και σίγουρα όχι ευχάριστο, και μάλλον θα επικοινωνούσα εκ των προτέρων τις επιλογές γιατί ξέρω ότι οι παίκτες έχουν συχνά προβλήματα με αυτό.
Αν και δεν είναι ό,τι καλύτερο να βρίσκεσαι σε αυτήν την κατάσταση, οπωσδήποτε ενημερώστε με όταν έχετε νέα και αν δεν λυθεί τίποτα, θα προσπαθήσουμε να βοηθήσουμε.
Oh that's a sad story. And you don't have any other options to choose from ? It's very sad and certainly not pleasant, and I would probably communicate the options in advance because I know that players often have problems with this.
Although it's not the best to be in this situation definitely let me know when you have news and if nothing is resolved we will try to help.
Α, και μέχρι στιγμής όλα ήταν καλά; Όταν μιλάτε για την εφαρμογή, έχω την αίσθηση ότι μιλάτε για κάποιο είδος κοινωνικού καζίνο και όχι για περιστασιακό. Θα μπορούσατε να μου δώσετε έναν σύνδεσμο, παρακαλώ; Έγραψες και σε κάποια υποστήριξη ή προσπάθησες να μάθεις τι συμβαίνει ή δεν σε άφησε καθόλου στη σελίδα;
Oh, and so far everything has been fine ? When you talk about the app, I have a feeling you're talking about some kind of social casino rather than a casual one. Could you provide me with a link, please ? Did you also write to some support or try to find out what's going on or did it not let you on the page at all ?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.