Το Lucky Legends Casino έκλεισε τον λογαριασμό μου χρωστώντας μου 10.000 $
Θεέ μου, είμαι τόσο απογοητευμένος!
Μακάρι να είχα διαβάσει άλλους πριν δεχτώ το μπόνους χωρίς κατάθεση από αυτό το καζίνο. Αυτό πήγε εντάξει και δεν κέρδισα τίποτα, οπότε κατέθεσα χρήματα και έπαιξα και δεν κέρδισα τίποτα για να καυχηθώ, μετά πήρα ένα promo για δωρεάν περιστροφές για μια κατάθεση 15$, οπότε το έπαιξα και δεν κέρδισα τίποτα ξανά, αλλά απολάμβανα το καζίνο. Πήρα μια εβδομαδιαία επιστροφή μετρητών 10 $ και έπαιξα με τις απαιτήσεις μου και μετά κέρδισα 10000 $ ναι είπα 10.000,00 $ Μετά διάβασα τους όρους και τις προϋποθέσεις αλλά δεν υπήρχαν προϋποθέσεις επειδή είχα ήδη παίξει τις απαιτήσεις στοιχηματισμού μου και έπαιζα με τα κέρδη μου . Έτσι, περίμενα πάνω από επτά ημέρες και μετά μπήκα στις συναλλαγές μου για να δω αν είχε συμβεί κάτι και είχα μια αντιστροφή χρέωσης 30 $ στον λογαριασμό μου. Νόμιζα ότι ήταν μια χρέωση για την ανάληψη των 2500$ που ζήτησα. Μπορείτε να κάνετε ανάληψη μόνο 2500$ τη φορά. Έτσι περνούν μερικές μέρες ακόμα και χθες το βράδυ πήγα σε chat και μίλησα με μια πολύ ωραία κυρία και ρώτησα τι ήταν μια αντιστροφή χρέωσης επειδή δεν είχα ιδέα. Το κοίταξε και είπε ότι επέστρεψα μια χρέωση και ότι δεν θα ανησυχούσα γιατί πήραν ήδη τα τριάντα αλλά εξακολουθούσα να χρωστάω 75 $ και 105 $ για χρεώσεις για την αντιστροφή χρέωσης και αν συμφωνούσα, απλώς θα πάρε τα υπόλοιπα λόγω της απόσυρσής μου μόλις εγκριθεί. Αυτά ήταν λίγο πολύ τα δικά της λόγια
Ήμουν τόσο ευγνώμων γιατί ξόδεψα ανόητα τα χρήματα του λογαριασμού μου και τα χρήματα για τα τρόφιμα για να χαλάσω τον εαυτό μου υπολογίζοντας στα κέρδη μου. Ποτέ δεν ήμουν τόσο ενθουσιασμένος. Λοιπόν, τώρα κυριολεκτικά πεινάω και δεν έχω προϊόντα περιποίησης ή τίποτα και το τηλέφωνο έχει ήδη κοπεί, επόμενο είναι το διαδίκτυο και η ισχύς μου. Το δικό μου λάθος που πίστευα σε ένα καζίνο υποθέτω.
Τέλος πάντων, μετά από αυτή τη συνομιλία, κοίταξα τον τραπεζικό μου λογαριασμό επειδή είχα κάποιες σκιερές συναλλαγές και σκέφτηκα ότι ίσως ένας από αυτούς ήταν τυχερός θρύλος μπορεί τυχαία να συμπεριλήφθηκε σε αυτούς εάν δεν αναγνώριζα την εταιρεία πληρωμών. Ήδη ένιωθα απαίσια και φοβόμουν ότι δεν θα χάσω τα κέρδη γιατί δεν θα είχα δικαίωμα στην επιστροφή μετρητών των 10$. Σίγουρα αυτό ήταν ένα από αυτά και αυτό που συνέβη με αυτό είναι ότι η τράπεζά μου μου το υπέδειξε και η δουλειά μου τώρα ήταν να επικοινωνήσω με αυτές τις εταιρείες που είχαν αφαιρέσει χρήματα από την κάρτα μου εν αγνοία μου και να μάθω τι θα έκαναν για να διορθώσουν το. Απάντηση δεν πήρα παρά μόνο από Online Pay και φυσικά έσβησα το email σαν ηλίθιος. Αλλά δεν είχα ιδέα ότι ήταν για οποιοδήποτε καζίνο και ο αριθμός δεν μου φαινόταν οικείος γιατί επίσης δεν συνειδητοποίησα ότι μου πήραν τα τριάντα $ σε αμερικανικά κεφάλαια, οπότε ήταν εντελώς διαφορετικός αριθμός. Εν πάση περιπτώσει, η απάντηση που έλαβα από την Online Pay χωρίς να πω ψέματα ήταν ότι δεν πραγματοποίησαν αυτήν τη συναλλαγή και να επανέλθουν σε επαφή με την τράπεζά μου επειδή η χρέωση ήταν δόλια. Το έκανα αυτό και ξέρω ότι έστειλα ένα αντίγραφο αυτού του email στην τράπεζά μου. Έτσι, η τράπεζά μου αντέστρεψε τη χρέωση και με ανάγκασε να την αμφισβητήσω και, στη συνέχεια, δύο ημέρες αργότερα επανέβαλε τη χρέωση στον λογαριασμό μου. Δεν το αμφισβήτησα γιατί τότε κατάλαβα ότι ήταν πιθανώς για ένα από τα νέα καζίνο στα οποία είχα μπει. Έχω επίσης μεθόδους απόδειξης αυτών των συναλλαγών. Το ένα είναι το online lineup των συναλλαγών που βλέπω στον λογαριασμό μου και το οποίο αντέγραψα για το Lucky Legends και, στη συνέχεια, το αρχικό μου μηνιαίο αντίγραφο που έστειλα επίσης στο Lucky legends. Ωστόσο, η λίστα που βλέπω στο Διαδίκτυο εμφανίζει τρεις συναλλαγές, η μία είναι η αρχική ανάληψη που πήγε στο Online Pay και, στη συνέχεια, έγινε αντιστροφή αυτού, ενώ δύο ημέρες αργότερα επιβλήθηκε ξανά αυτή η χρέωση.
Οπότε δεν είχα τίποτα στην πραγματικότητα και μίλησα με δύο πολύ ευγενικά μέλη του προσωπικού χθες το βράδυ που με ευχαρίστησαν που το έθεσα υπόψη τους και η κυρία μου είπε ότι είχε διαβιβάσει τις πληροφορίες στην κατάλληλη περιοχή και να περιμένω λίγο και ελέγξτε ξανά.
Έτσι, σήμερα το πρωί πάω να κάνω ακριβώς αυτό και έχω ένα ωραίο μικρό μήνυμα που εμφανίζεται όταν προσπαθώ να συνδεθώ που λέει ότι συνέβη κάτι κακό δοκιμάστε ξανά αργότερα και το έλεγε όλη μέρα τώρα, οπότε υποθέτω ότι είναι επειδή δεν θέλουν να με πληρώσουν και με τιμωρούν που δεν έκανα τίποτα κακό. Τώρα έχω φυστικοβούτυρο τρώω με το κουτάλι γιατί δεν έχω ψωμί. Δεν έχω φαγητό για τον σκύλο μου και οι λογαριασμοί μου είναι όλοι απλήρωτοι. Υπέροχο για την αξιοπιστία μου σίγουρα.
Πώς μπορούν να το κάνουν αυτό σε κάποιον. Είμαι τόσο στενοχωρημένος και πραγματικά δεν το αξίζω αυτό τη φορά που πραγματικά κερδίζω πολλά, με ταλαιπωρούν.
Είμαι επίσης απογοητευμένος από την inclave, η οποία είναι εταιρεία επαλήθευσης ταυτότητας, επειδή συναλλάσσεται με αυτό το καζίνο και τους εμπιστεύτηκα, έτσι με τη σειρά μου εμπιστεύτηκα το καζίνο που χρησιμοποίησε την ταυτότητά μου μαζί τους για να συνδεθώ και να ανοίξω τον λογαριασμό μου.
Ημερομηνία εμπειρίας: 23 Φεβρουαρίου 2023
Lucky Legends Casino closed my account owing me $10,000
My god I am So Distraught!
I wish I had read others before I accepted the no deposit bonus from this casino. That went ok and I did not win anything so then I deposited money and played and won nothing to brag about then I got a promo for free spins for a deposit of 15$ so I played that and I won nothing againg but was thouroughly enjoying the casino. I got a 10$ weekly cashback and I played through my requirements and then I won 10000$ yes I said $10,000.00 I then read the terms and conditions but there were no conditions because I had already played out my wagering requirements and was playing on my winnings. So I waited over seven days and then went into my transactions to see if anything had happened and I had a 30$ chargeback on my account. I thought that it was a charge for the withdrawal of 2500$ I requested. You can only maximum withdraw at a time 2500$. So a couple more days go by and last night I go on chat and speek with a really nice lady and asked what was a chargeback because I had no idea. She looked into it and said that I had a charge come back and that I was not to worry about it because they already took the thirty but I still owed 75$ and 105$ for fees for the chargeback and if I agreed, they would just take the rest owing from my withdrawal once it is approved. Those were pretty much her exact words
I was so grateful because I stupidly spent my bill money and food money on spoiling myself counting on my winnings . Never ever have I been so excited. Well now I am literally starving and have no tiletries or anything and telephone is cut off already, next is my internet and power. My own fault for believing in a casino I guess.
Anyway after that conversation I went into look at my bank account because I had some shady transactions and thought maybe one of them was lucky legends by accident may have got included in those if I did not rcognize the payment company. I already felt terrible and feared I would no loose the winnings because I would not have been entitiled to the 10$ cashback. Sure enough this was one of them and what happened with that one is that my bank pointed it out to me and my job now was to contact these companies that had taken money off my card without my knowledge and find out what they would do to fix it. I did not get a response except from Online Pay and of course I deleted the email like an idiot. But I had no idea that it was for any casino and the figure did not look familiar because I also did not realize that they took my thirty $ in american funds so it was a totally different number. Anyway the response I got from Online Pay without a word of a lie was that they did not put that transaction through and to get back in touch with my bank because the charge was fraudulent. I did this and do know that I sent a copy of that email to my bank. So my bank reversed the charge and made me dispute it and then two days later put the charge back on my account . I did not question it because I figured out by then that it was probably for one of the new casinos I had joined. I have to methods of proof of these transactions too. One being the online lineup of the transactions I see on my account which I copied for Lucky Legends and then my original monthly statement which I also sent to Lucky legends The statement shows only one transaction of the withdrawal of funds from my account to Online pay. The list I see online however shows three transactions, one is the original withdrawal that went to Online Pay and then there was a reversal of that, followed by two days later that charge being put through again.
So I did not have anything owing in reality and I talked to two very nice staff members last night who thanked me for bringing this to their attention and the lady told me she had passed the information onto the proper area and to wait a little while and check back.
So this morning I go to do just that and I have a nice little message that comes up when I try to sign in that says oops something bad happedned try again later and it has said that all day now so I am assuming it is because they do not want to pay me and are punishing me for doing nothing wrong. Now I have peanut butter I am eating with a spoon because I have no bread. I have no food for my dog and my bills are all unpaid. Great for my credit for sure .
How can they do this to someone. I am so distraught and really do not deserve this the one time I actually win big I get shafted.
I am disappointed in inclave too which is an identity verifying company because they do business with this casino and I trusted them so in turn trusted the casino that used my identity with them to sign me in and open my account.
Date of experience: February 23, 2023
Αυτόματη μετάφραση: