Γειά σου! Δημοσιεύω εδώ ελπίζοντας να λάβω κάποια βοήθεια για τη λήψη ενός αιτήματος εξαργύρωσης από την εφαρμογή Lucky Legends Casino. Ζήτησα εξαργύρωση για 500,00 που κέρδισα στις 24/6/2024. Τους έστειλα email μόνο μία φορά για να ελέγξω την κατάσταση και παρατήρησα πριν από δύο ημέρες (17/7/2024) ότι το αίτημα απορρίφθηκε λόγω ασυνέπειας με τον λογαριασμό μου. Φρόντισα να ακολουθήσω όλους τους κανόνες και κανονισμούς ώστε να αποφύγω αυτό το ζήτημα. Σήμερα παρατήρησα ότι τα χρήματα ήταν πίσω στον λογαριασμό μου στο Καζίνο και έκτοτε ζήτησα άλλη εξαργύρωση. Έχω όλα τα email που έχω στείλει και έχω λάβει αποθηκευμένα καθώς και στιγμιότυπα οθόνης των αιτημάτων μου. Αν κάποιος μπορούσε να με βοηθήσει σε αυτό, θα το εκτιμούσα πολύ.
Τζόσουα Μ.
Hello! I'm am posting here hoping to get some assistance in receiving a redemption request from the Lucky Legends Casino App. I requested a redemption for 500.00 that I won on 6/24/2024. I only emailed them once to check on the status and noticed two days ago(7/17/2024)that the request was denied due to inconsistencies with my account. I made sure I followed all the rules and regulations so that I might avoid this issue. Today I noticed that the funds were back in my Casino funds account and have since, requested another redemption. I have all emails that I've sent and received saved as well as screenshots of my requests. If someone could assist me in this, I would greatly appreciate it.
Joshua M.