ΦόρουμΚαζίνοLucky Legends Casino - γενική συζήτηση

Lucky Legends Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 7)

πριν από 1 έτος από cawoods903
|
18881 προβολές 142 απαντήσεις |
|
1...6 7 8
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 μήνες

Hello! I'm am posting here hoping to get some assistance in receiving a redemption request from the Lucky Legends Casino App. I requested a redemption for 500.00 that I won on 6/24/2024. I only emailed them once to check on the status and noticed two days ago(7/17/2024)that the request was denied due to inconsistencies with my account. I made sure I followed all the rules and regulations so that I might avoid this issue. Today I noticed that the funds were back in my Casino funds account and have since, requested another redemption. I have all emails that I've sent and received saved as well as screenshots of my requests. If someone could assist me in this, I would greatly appreciate it.


Joshua M.

mccallionjoshua
πριν από 2 μήνες

Hello, it has been going on for quite a long time and we give casinos 14 days to send money to the player. But if there were some inconsistencies with your account what exactly does that mean ? What payment method do you use to withdraw ? 

Of course, if you don't know what to do next and how to resolve this situation with the casino, you can file a complaint with us.

You can do so at this link. ⬅️

Will you do it?

πριν από 2 μήνες

Oh, they are so dodgy.Currently have an open case through another arbiter for LL shortchanging my withdrawal.

niclessner4
πριν από 2 μήνες

Hmm, could you say a bit more because neither I nor the other players seem to get much out of what you wrote. I see that this is about your withdrawal, which you probably haven't got yet. What is the casino's reason and how long have you been waiting ? Where did you report them ?

Jaro
πριν από 2 μήνες

As of now nothing is resolved. I made a whole new account. And they are still saying it's not the right account. It's a checking account through my bank. With just my name on the account. Then they say they need pdf copy of my bank statement which matches the new account. So I sent that. Everything is legit and they are still telling me no.

kpease13
πριν από 2 μήνες

I see that this has been going on for quite a long time and you did the perfect thing by lodging a complaint. 

I know this is certainly not pleasant at all and if you made a new account to withdraw money and it wasn't even enough for the casino to send it to you, we'll see what we can sort out and we'll be able to help you.

If you say nothing has changed, then we'll have to wait for further developments. 

I hope it turns out well.

πριν από 2 μήνες

Σχετικά με την πιο πρόσφατη απόσυρσή μου.

14.jun Αίτημα απόσυρσης

2. Ιούλιος Το αίτημα απόσυρσης εγκρίθηκε

Πραγματοποιήθηκε στις 24 Ιουλίου btc.

Χρειάζονται περίπου 30 εργάσιμες ημέρες.

Ωστόσο, είναι καλό να βγάλεις τα χρήματα.

Αν αυτό το ένα πράγμα δεν ήταν πρόβλημα, τότε «όλα καλά».

Όσο καλό κι αν είναι το υπόλοιπο, ένα καζίνο που δεν πληρώνει δεν είναι καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
mmgg33441
πριν από 2 μήνες

That was a really long wait, indeed. Have you ever learned what caused the delay, though?🤔

May I ask if you continue playing at this casino now?

Romi
πριν από 2 μήνες

26.Ιούλιος Έκανα αίτηση για επιπλέον ανάληψη 1000 USD. Θα περιμένω υπομονετικά.

Τι προκαλεί την καθυστέρηση;

Οι κανόνες του καζίνο.

Μου είπαν ότι μπορεί να χρειαστούν έως και 12 εργάσιμες ημέρες μετά την έγκριση του αιτήματός μου ανάληψης.

Οπότε αν δεν εγκριθεί, δεν ξέρω πόσο καιρό θα πάρει.

Αλλά ανταποκρίθηκαν στην υποστήριξή μου σωστά. Και τελικά μπόρεσα να βγάλω τα χρήματά μου. Αυτό και μόνο με κάνει χαρούμενο.

Αυτόματη μετάφραση:
mmgg33441
πριν από 2 μήνες

Yeah, we usually give casinos 14 full days to process the withdrawal. It may take a few days, especially when it comes to the first one and the verification needs to take place. I don't want to say that that is okay, though, when a casino takes this long to approve it. It's just that they need to go through all the documents, and it could happen that some obstacles get in the way.

I hope that they will be able to pay your money as soon as possible and I am glad that you're happy. Let us know, for sure, how this last withdrawal goes.

Romi
πριν από 2 μήνες

Τα πράγματα αρχίζουν να φαίνονται δυσοίωνα.

Στις 23 Ιουλίου ζήτησα απόσυρση στο αδελφό μας καζίνο, το cryptoLoko Casino.

2. Αυτό είναι σχεδόν το ίδιο ποσό με αυτό για το οποίο έκανα αίτηση στο Lucky Legend στις 2 Ιουλίου.

Η ανάληψη που έγινε στις 24/7 μπορεί να ήταν από το cryptoLoko.

Η υποστήριξη CryptoLoko μου έδωσε αυτό το αναγνωριστικό συναλλαγής.

Πιστεύω ότι οι αναλήψεις από τα καζίνο RTG χρειάζονται χρόνο, οπότε σκέφτηκα ότι η ανάληψη στις 24 Ιουλίου θα ήταν από το Lucky Legend. Υπάρχει όμως και το ενδεχόμενο να είναι cryptoLoko.

Το αναγνωριστικό συναλλαγής μπορεί να δει όποιος γνωρίζει τη διεύθυνσή μου.

Ίσως ο cryptoLoko λέει ψέματα.

να ανησυχείτε.

Αυτόματη μετάφραση:
mmgg33441
πριν από 2 μήνες

So do I understand correctly that you made a withdrawal request from two casinos at the same time? Is that right? Did you receive any of those? Sorry, I couldn't understand well.🤷‍♀️

If there is anything we can help with, just let us know, please.

Romi
πριν από 2 μήνες

Σωστά. Έκανα αίτηση για απόσυρση σε δύο μέρη.

Και το CryptoLoko αποσύρθηκε σχεδόν την ίδια μέρα.

Και το Lucky Legend αποσύρθηκε σήμερα το πρωί. Φαίνεται ότι ξεχάστηκε, αλλά είμαι ικανοποιημένος που αποσύρθηκε.

Έμεινα έκπληκτος με το πόσο γρήγορος ήταν ο CryptoLoko στην ανάληψη χρημάτων. Νομίζω ότι ήταν απλώς μια σύμπτωση.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
mmgg33441
πριν από 2 μήνες

Thank you for clearing that up. I am glad that you've managed to get the money from both sites. Coincidence or not, it is really nice how fast it was processed. Right?😉

Do not forget to leave your reviews about this experience. Will you?🙂

Romi
πριν από 2 μήνες

Θα το αναθεωρήσω αργότερα.

Είναι χωρίς άδεια και οι αναλήψεις μπορεί να είναι αργές, αλλά εκτός από αυτό δεν είναι κακό καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
mmgg33441
πριν από 2 μήνες

Thank you in advance for sharing.😉

mmgg33441
πριν από 2 μήνες

Hey there, are you still considering the review?

It would be a shame not to pass on such handy feedback. No pressure, though.

Have a good one!


πριν από 2 μήνες

I like this casino very rarely do I lose

lisajomartinez5150
πριν από 2 μήνες

Hey, I'm so glad you like the casino. You win a lot, don't you ? Do you have any screenshots of such wins ? Do you have something that is not present in other casinos just here and do you appreciate it ? 😁 

πριν από 1 μήνα

I gave lucky legends my I'd before they already verify me so why now. When I'm only trying to deposit 80.00 I gave my I'd. Gave spectrum bill. Gave. Chime bill from bank still. Saud cant verify me when ya already did

1...6 7 8
Μετάβαση στη σελίδααπό 8 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα