ΦόρουμΚαζίνοΛεοβέγκας, θα πληρώσεις μια μέρα;

Λεοβέγκας, θα πληρώσεις μια μέρα;

πριν από 1 έτος από PabloG
|
1958 προβολές 6 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

Καλημέρα σε όλους,


Πρόσφατα έβαλα πάνω από 380€ μέσω paypal σε αυτόν τον στοιχηματισμό της Leovegas και ένα μηχάνημα μου έδωσε ένα έπαθλο 22.000€, προσπάθησα να το αποσύρω προς το παρόν αλλά αρνήθηκαν. Έπαιξα λίγο σε περίπτωση που έλυσαν το πρόβλημα μέχρι 20.000€. Επικοινώνησα με τη βοήθεια μέσω του Online Chat και αργούν να λένε ότι πρέπει να κάνετε ανάληψη μέσω της μεθόδου κατάθεσης (δηλαδή paypal). Έχουν περάσει 5 μέρες και όλα είναι ίδια, δεν μπορώ να βγάλω δεκάρα.


Διάβαζα στο ίντερνετ και το μόνο που βλέπω είναι ότι είναι απάτη και ότι συμβαίνει σε όλους σαν εμένα, δεν μπορείς να κάνεις ανάληψη λόγω προβλημάτων με το paypal...


Έχει χρεώσει κανείς ποτέ κάτι εκεί; Ή μπορώ να διαγράψω αυτά τα χρήματα;

Αυτόματη μετάφραση:
PabloG
πριν από 1 έτος

Hello,

I'm not sure what causes this issue. But I would recommend being careful with the winnings, would be a shame if you lose more in the meantime. To be sure what's happening, can you see the withdrawal in the cashier? If so, in what status is it now? I would not say this casino is a scam, check the review here.

Anyway, I would remind the casino daily about the issue and give it a few more days if you can.

Another alternative is to submit a complaint - feel free to read the guide first.

Let me know what you think.

Radka
πριν από 1 έτος

Καλημέρα,


Λοιπόν, το υπόλοιπο εμφανίζεται στο πορτοφόλι, αλλά όταν έρθει η ώρα να το αποσύρετε, ΑΠΑΙΤΟΥΝ να χρησιμοποιήσετε τον ίδιο τρόπο πληρωμής που χρησιμοποιήσατε (Paypal στην περίπτωσή μου). Προσπαθώ να το αποσύρω από την 4η μέρα και η ανάληψη αποτυγχάνει σύμφωνα με τους ίδιους λόγω ενός προβλήματος με το PayPal που έχουν. Αποδεικνύεται ότι διαβάζω και διαβάζω στο διαδίκτυο μπροστά και το ίδιο συμβαίνει σε όλους.

Μία από τις φορές που μίλησα με την εξυπηρέτηση πελατών (περισσότερες από 10) μου είπαν να επαληθεύσω τον τραπεζικό μου λογαριασμό, να ανεβάσω ένα πιστοποιητικό τραπεζικού λογαριασμού κ.λπ.

Σου βάζουν πολλά εμπόδια για να αποσυρθείς ενώ δεν υπάρχει πρόβλημα για εισόδημα.

Σήμερα το πρωί έλαβα ένα email από τον Leovegas ζητώντας συγγνώμη και ότι το πρόβλημα έχει λυθεί.

Θα ενημερώσω το νήμα αν καταφέρω να αφαιρέσω κάτι, ώστε οι άνθρωποι που βιώνουν το ίδιο πράγμα να γνωρίζουν πώς λειτουργούν...


Ευχαριστώ για τη γρήγορη απάντησή σας

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Ενημερώνω το νήμα.


Έλαβα ένα email από το τμήμα υποστήριξης της LeoVegas που λέει ότι το πρόβλημα έχει λυθεί και ότι οι αναλήψεις Paypal είναι πλέον διαθέσιμες.


Μπαίνω στον ιστό για να αρχίσω να κάνω ανάληψη, ζητώ ανάληψη του μέγιστου που επιτρέπουν (4.000 €)

Ανοίγω μια ζωντανή συνομιλία με έναν πράκτορα για να επισπεύσω τις αναλήψεις μου. Σε λιγότερο από 2 λεπτά μπόρεσα να κάνω ανάληψη των 4.000€ και εμφανίζονται ήδη στον λογαριασμό μου στο Paypal.

Τώρα, στο ίδιο chat είπα στον πράκτορα ότι θα ήθελα να συνεχίσω να ζητάω περισσότερες αναλήψεις και μου λέει κανένα πρόβλημα. Λοιπόν, δεν μπορούσα να αποσύρω τίποτα άλλο γιατί ένας Θεός ξέρει τι πρόβλημα τους δημιουργεί τώρα... Ο πράκτορας μου λέει ότι το πρόβλημά μου έχει κλιμακωθεί σε άλλο τμήμα και ότι θα λάβω ένα email που θα με ενημερώνει για την υπόθεση.

Όλα μυρίζουν σαν κέφι, τουλάχιστον αυτή τη στιγμή 4.000€ μπόρεσα να μαζέψω.

Θα συνεχίσω να ενημερώνω την περίπτωσή μου.


Τα καλύτερα.

Αυτόματη μετάφραση:
PabloG
πριν από 1 έτος

Hello,

I was thrilled that the problem has been solved, though now it seems it is not.

I would say that the casino managed to send you the first withdrawal but has not yet solved the whole issue yet. I'd say you caught them by surprise the moment you submitted the next withdrawal.

Even though I am aware of the fact that lots of casinos struggle with payment providers, this is the first time anyone mention PayPal.

I'd like to provide more support sadly it's up to the casino to find a long-term solution.

I know that I already suggested trying a different payment option, and I would suggest that to the chat if I were you. At least this is something not just waiting.

Keep me updated, I hope it won't take too long 🤞

πριν από 1 έτος

Γεια σας και πάλι, ενημερώστε το νήμα.

Μετά από 3 ώρες και περνώντας από 3 διαφορετικούς πράκτορες....

Αυτό που ειπώθηκε δεν επιτρέπουν την απόσυρσή του σε άλλη μέθοδο από αυτή που έγινε το εισόδημα που σου έδωσε τα οφέλη... Γι' αυτό και ήμουν υποχρεωμένος να το αποσύρω στο Paypal.

Απενεργοποίησαν την επιλογή ανάληψης paypal για 3 ημέρες καθώς αναγνώρισαν ότι είχαν προβλήματα με το Paypal και τις αναλήψεις.

Μετά από αυτές τις 3 ώρες και έχοντας απελπιστεί πιστεύοντας ότι δεν θα μου έδιναν δεκάρα, μπόρεσα να αποσύρω τα πάντα. Ήμουν τυχερός και είμαι απολύτως ξεκάθαρος ότι δεν πρόκειται να βάλω άλλο € στο Leovegas αφού τι οδύσσεια να μαζέψω, τι οδύσσεια...

Για να εισάγετε 0 προβλήματα.

Έχασα πολλές ώρες προσπαθώντας να μαζέψω και πραγματικά δεν μου άρεσε καθόλου η εμπειρία.


Αυτόματη μετάφραση:
PabloG
πριν από 1 έτος

From the player's perspective, this is hardly an experience anybody would willingly repeat. I get it.

I'm happy you got the winnings! Even a fair casino sometimes struggles with issues that are not completely within the casino's reach. I feel this was one of those issues. 🙁

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα