ΑΥΤΟ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΣΤΗΝ ΑΝΟΙΚΤΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ
Γεια σου Mirka, θα ήθελα να σε ενημερώσω ότι εκκρεμούν ξανά τρεις αναλήψεις και έχουν παρέλθει η προθεσμία πληρωμής. Το Live Chat μου λέει το ίδιο με την προηγούμενη φορά, ότι υπάρχουν καθυστερήσεις λόγω του όγκου των αναλήψεων. Είναι πάντα η ίδια δικαιολογία.
1- Θέλω μόνο το Kingmaker Casino να πληρώνει το όριο των 7000 € που έχω κάθε μήνα.
2- Βλέπω ότι χωρίς παράπονο δεν πληρώνουν.
3- Μου προκαλεί άγχος να είμαι έτσι κάθε φορά που θέλω να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου.
4- Μου μένουν 13.000 € για ανάληψη. Με αυτόν τον ρυθμό, θα κάνω ανάληψη των χρημάτων μου για 6-7 μήνες; Δεν νομίζω ότι είναι φυσιολογικό ή νόμιμο να αποσύρω τα κέρδη μου από τον Μάρτιο μέχρι τον Οκτώβριο. Επομένως, θέλω το Kingmaker Casino να δεσμευτεί να μου πληρώνει 7.000 € από τα κέρδη μου κάθε μήνα, ως το όριο ανάληψης που έχουν καθορίσει. Θέλω το Guru Casino να μεσολαβήσει και να το λύσει αυτό το συντομότερο δυνατό. Σας ευχαριστώ.
THIS IS WHAT I HAVE PUT IN MY OPEN COMPLAINT
Hi Mirka, I'd like to let you know that I have three withdrawals pending again, and they're past the payment deadline. The Live Chat tells me the same thing as last time, that there are delays due to the volume of withdrawals. It's always the same excuse.
1- I only want Kingmaker Casino to pay the €7000 limit that I have each month.
2- I see that without a complaint they don't pay.
3- I find it stressful to be like this every time I want to withdraw my money.
4- I have €13,000 left to withdraw. At this rate, will I be withdrawing my money for 6-7 months? I don't think it's normal or legal for me to withdraw my winnings from March until October. Therefore, I want Kingmaker Casino to commit to paying me €7,000 of my winnings each month, as the withdrawal limit they have established. I want Guru Casino to mediate and resolve this as soon as possible. Thank you.
ESTO ES LO QUE HE PUESTO EN MI QUEJA QUE TENGO ABIERTA
Hola Mirka, informarte de que tengo tres retiros otra vez en espera y fuera de plazo de pago. El Chat en vivo me dicen lo mismo que la otra vez, que hay retrasos por el volumen de retiros, es siempre la misma excusa.
1- Solonquiero que Kingmaker casino pague cada mes el límite de 7000€ que tengo.
2- Veo que sin denuncia no pagan.
3- Me parece estresante estar así cada vez que quiero retirar mi dinero.
4- Me quedan 13.000€ por tirar, a este paso me tiraré sacando mi dinero 6-7 meses? Creo que no es normal ni legal que me tire sacando Mís ganancias de marzo hasta octubre. Lo cual quiero que Kingmaker casino se comprometa a pagarme cada mes 7.000€ de Mís ganancias como límite de retiro que tienen establecidos. Quiero que casino Guru intermedie y solucione esto lo antes posible. Gracias
Αυτόματη μετάφραση: