Υπέβαλα το αίτημα ανάληψης στις 16 Μαρτίου 2025 και ακόμα τίποτα.. 😅 Νομίζω ότι έχω φτάσει σε ρεκόρ!
I submitted the withdrawal request on March 16, 2025 and still nothing.. 😅 I think I've reached a record!
Il ho presentato la richiesta di prelievo giorno 16 Marzo 2025 e ancora nulla.. 😅 credo di aver raggiunto un record!
Ένα ρεκόρ που αξίζει να αποφύγεις 😀! Εκτιμώ ότι διατήρησες το χιούμορ σου. Μέχρι τώρα, νομίζω ότι θα ήμουν πραγματικός πόνος στο α**.
Θα επιστρέψω αύριο, οπότε απολαύστε την Κυριακή και μείνετε θετικοί. Ίσως η Δευτέρα θα είναι η ημέρα D... 🤞🤞
A record worth avoiding 😀! I appreciate that you maintained your sense of humor. By now, I think I would be a real pain in the a**.
I'll be back tomorrow, so enjoy the Sunday and stay positive. Perhaps Monday is going to be the D-day... 🤞🤞
Λοιπόν, ναι, τώρα έχω τρεις εκκρεμείς αναλήψεις των 500€ η καθεμία. Και περιμένω να κάνω ανάληψη άλλων 13.000€. Ελπίζω να φτάσουν αυτές οι αναλήψεις και οι επόμενες να είναι γρήγορες.
Well, yes, I now have three pending withdrawals of €500 each. And I'm waiting to withdraw another €13,000. I hope these withdrawals arrive and the next ones are quick.
Pues si, ahora tengo 3 retiros pendientes de 500€ cada uno. Y tengo esperando para sacar 13.000€ más. Espero que lleguen estos retiros y los siguientes sean rápidos
Σίγουρα, το ελπίζω κι εγώ! Υποθέτω ότι δεν σας έχω δώσει ακόμη συγχαρητήρια για ένα τόσο ωραίο ποσό. Ελπίζω να μην είναι ακατάλληλο υπό τέτοιες συνθήκες, αλλά νομίζω ότι είναι πολύ ωραίο ποσό. Μακάρι να το αποκτήσεις πολύ νωρίτερα όμως!
Definitely, I hope so too! I guess I have not yet congratulated you on such a nice sum. I hope it is not inappropriate under such circumstances, but I think it is a really nice amount. Wish you got it much sooner, though!
Λοιπόν, δεν έχω τίποτα άλλο να κάνω παρά μόνο να κάνω πλάκα γι' αυτό.. 😂 Καλή Κυριακή σε όλους, τα λέμε αύριο με νέα νέα από το φανταστικό μας καζίνο Kingmaker 🤡
Well I have nothing left to do but joke about it.. 😂 Happy Sunday to everyone, see you tomorrow with new news from our fantastic Kingmaker casino 🤡
Beh non mi resta altro che scherzarci su.. 😂 Buona Domenica a tutti, a domani con nuove novità dal nostro fantastico casinò Kingmaker 🤡
Σίγουρα, το ελπίζω κι εγώ! Υποθέτω ότι δεν σας έχω δώσει ακόμη συγχαρητήρια για ένα τόσο ωραίο ποσό. Ελπίζω να μην είναι ακατάλληλο υπό τέτοιες συνθήκες, αλλά νομίζω ότι είναι πολύ ωραίο ποσό. Μακάρι να το αποκτήσεις πολύ νωρίτερα όμως!
Definitely, I hope so too! I guess I have not yet congratulated you on such a nice sum. I hope it is not inappropriate under such circumstances, but I think it is a really nice amount. Wish you got it much sooner, though!
Ευχαριστώ ☺️, ελπίζω να καταφέρω να κλείσω τη γιορτή με πιο γρήγορες αναλήψεις και με τη δύναμή μου 😅. Καλή Κυριακή!
Thanks ☺️, I hope to be able to close the celebration with faster withdrawals and in my power 😅. Happy Sunday!
Gracias ☺️, ojalá y poder cerrar la celebración con retiros más rápidos y en mi poder 😅. Feliz domingo!
Είμαι έτσι εδώ και 13 μέρες, χωρίς απαντήσεις και πληροφορίες. Γι' αυτό υπέβαλα την καταγγελία και ελπίζω να δω τα χρήματα στον λογαριασμό μου, περιμένοντας τρεις αναλήψεις των 500 € η καθεμία και άλλες 13.000 € σε αναμονή για ανάληψη. Ελπίζω ότι κάθε απόσυρση δεν διαρκεί τόσο πολύ, γιατί θα έπαιρνε πολύ χρόνο.
I've been like this for 13 days, with no answers and no information. That's why I filed the complaint, and I hope to see the money in my account, waiting for three withdrawals of €500 each, and another €13,000 waiting to be withdrawn. I hope each withdrawal doesn't take this long, because it would take too long.
Así llevo 13 días, respuestas sin nada de información. Por eso puse la queja, y ojalá poder a ver el dinero en mi cuenta, esperando 3 retiros de 500€ cada uno, y aún 13.000€ más esperando para ser sacados. Espero que cada retiro no me lleve este tiempo porque me llevaría mucho tiempo.
Είμαι βέβαιος ότι η ομάδα παραπόνων μας θα έρθει σε επαφή με το καζίνο για άλλη μια φορά για να το ελέγξει, επομένως περιμένετε να το κάνει ο υπεύθυνος επίλυσης παραπόνων σας.
I am sure that our complaint team will get in touch with the casino once again to check on this, so please wait for your complaint resolver to do so.
Αυτό είναι αυτό που έλαβα σήμερα το πρωί μέσω email:
«Αγαπητέ Γιάννη,
Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε με την Ομάδα Υποστήριξης Πελατών μας.
Σας ενημερώνουμε ότι παρά την κίνηση,
συνδέεται με τα πολυάριθμα αιτήματα της περιόδου,
Η ανάληψή σας βρίσκεται σωστά στην ουρά για άμεση πληρωμή.
Σας ζητάμε μόνο λίγη υπομονή,
Θα σας στείλουμε ένα email μόλις γίνει η πληρωμή.
Ωστόσο, για να ξεπεράσει την ταλαιπωρία που της προκάλεσε,
μεταφέραμε την πρακτική του στην κορυφή της λίστας
πληρωμές που έγιναν προηγουμένως.
Θα δείτε ότι θα λάβετε κάποια ευπρόσδεκτα νέα σύντομα!».
Αλλά είμαι απόλυτα πεπεισμένος ότι ούτε σήμερα θα πάρω τις πληρωμές μου, δυστυχώς μου είπαν το ίδιο πράγμα την περασμένη εβδομάδα ότι, οι αναλήψεις μου επίκεινταν για πληρωμή, μετά πέρασε άλλη μια εβδομάδα 😂
This is what I received this morning via email:
"Dear John,
Thank you for contacting our Customer Support Team.
We inform you that despite the traffic,
linked to the numerous requests of the period,
Your withdrawal is correctly queued to be paid out imminently.
We just ask you for a little patience,
We will send you an email once the payment has been made.
However, to overcome the discomfort caused to her,
we moved his practice to the top of the list
payments made previously.
You will see that you will receive some welcome news soon!"
But I am firmly convinced that I will not get my payments today either, unfortunately I was told the same thing last week that, my withdrawals were imminent for payment, then another week passed 😂
Questo è quello che ho ricevuto stamattina tramite email:
"Gentile Giovanni,
Grazie per aver contattato il nostro Team di Assistenza Clienti.
La informiamo che nonostante il traffico,
legato alle numerose richieste del periodo,
il suo prelievo è correttomete in coda per essere pagato imminentemente.
Le chiediamo solamete un po' di pazienza,
le invieremo una mail a pagamento effettuato.
Tuttavia, per superare il disagio causatole,
abbiamo spostato la sua pratica in cima alla lista dei
pagamenti effettuati in precedenza.
Vedrà che a breve riceverà gradite notizie!"
Ma sono fermamente convinto che neanche oggi avrò i miei pagamenti, purtroppo mi è stata detta la stessa cosa la settimana scorsa che, i miei prelievi fossero imminenti per il pagamento, poi è passata un’altra settimana 😂
Λοιπόν, ναι, ούτε σήμερα πληρωνόμαστε, χαχα. Δεν γελάμε για να μην κλαίμε, χαχα. Τέλος πάντων, ας ελπίσουμε ότι το Casino Guru θα επιλύσει τα πάντα με τα παράπονα.
Well, yeah, we're not getting paid today either, haha. We don't laugh so we don't cry, haha. Anyway, let's hope Casino Guru resolves everything with the complaints.
pues si, hoy tampoco cobramos jajaj. No reimos por no llorar jaja. En fin, esperemos que Casino Guru con las quejas lo resuelva todo
Απελπίστηκα τις πρώτες μέρες της καθυστέρησης, αλλά τώρα παραιτήθηκα τελείως και αποδέχτηκα το γεγονός ότι μπορεί να μην λαμβάνω πια αυτά τα χρήματα, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να τους ενοχλώ τουλάχιστον μία φορά την ημέρα, θα προσπαθήσουμε πάντως.. Πάντα έπαιζα μικρά ποσά, μιλάμε για 10/20 ευρώ το πρώτο ποσό την εβδομάδα. με ένα μόνο slot, έτσι για μένα αυτά τα χρήματα μπορούν να μείνουν εκεί για πάντα μέχρι είτε να μου τα δώσουν είτε να μπλοκάρουν το προφίλ μου 😂
I despaired the first few days of delay, but now I'm totally resigned and I've accepted the fact that I may not receive this money anymore, that doesn't mean I don't have to bother them at least once a day, we'll try anyway.. I've always played small amounts, we're talking about 10/20 euros a week, it's the first time I've won a similar amount (2100 €) with a single slot, so for me this money can stay there forever until they either give it to me or block my profile 😂
Mi disperavo i primi giorni di ritardo, ma ormai sono totalmente rassegnato e ho accettato il fatto che questi soldi possa anche non riceverli più, ciò non vuol dire che non gli debba rompere le scatole almeno una volta al giorno, ci si prova comunque.. Io ho sempre giocato piccole cifre, parliamo di 10/20 euro a settimana, è la prima volta che vinco una cifra simile (2100 €) con una singola slot, quindi questi soldi per me possono stare la per sempre finché o me li danno o mi bloccano il profilo 😂
Μην τα παρατάτε, αν δεν λάβετε τα χρήματά σας εντός 14 ημερών, μπορείτε επίσης να ανοίξετε μια καταγγελία όπου η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει και να επικοινωνήσει με το καζίνο. Δεν πρέπει να διαρκέσει περισσότερο από δύο εβδομάδες και συμβαίνει συχνά οι παίκτες να χάνουν χρήματα από απογοήτευση. Μην το κάνετε αυτό και προσπαθήστε να είστε υπομονετικοί.
Don't give up, if you don't get your money within 14 days, you can also open a complaint where our team will try to help you and contact the casino. It shouldn't take more than two weeks, and it often happens that players end up losing money out of frustration. Don't do that and try to be patient.
Δεν έχετε διαβάσει τι έχει συμβεί στους άλλους ανθρώπους πριν από εσάς. Αυτή η συνομιλία και αυτό το καζίνο είναι χέρι-χέρι. Είναι μια εγκληματική οργάνωση που λέει πάντα περίμενε 14 μέρες. Πώς το ξέρουν αυτό; Γιατί δεν λένε ότι υπάρχουν πολλά παράπονα από ανθρώπους που δεν έχουν λάβει τα χρήματά τους; Αυτό το καζίνο είναι μια εγκληματική οργάνωση. Οι άνθρωποι παίζουν με χρήματα, είτε κερδίσουν είτε όχι, είναι το ίδιο, δεν παίρνετε ούτε εσείς τα κέρδη, και αν τα πάρετε, τότε είναι 500€ ή 1000€ μετά από 3 ή 4 εβδομάδες γιατί θέλουν οι παίκτες να ακυρώσουν τις πληρωμές τους και απλά να στοιχηματίσουν και να χάσουν. Είναι μια τακτική να κερδίσεις περισσότερα χρήματα και να μην τα πληρώσεις.
You haven't read what has happened to the other people before you. This chat and this casino are hand in hand. It's a criminal organization that always says wait 14 days. How do they know that? Why doesn't they say that there are lots of complaints from people who haven't received their money? This casino is a criminal organization. People gamble with money, whether they win or not it's the same, you don't get the winnings either, and if you do get them then it's €500 or €1000 after 3 or 4 weeks because they want the players to cancel their payouts and simply bet and lose. It's a tactic to win more money and not pay it out.
Ihr habt nicht gelesen Was die anderen Leute vor euch passiert haben,also diese Chat und diese Casino sind Hand am Hand das ist eine verbrecher Organisation,die sagt immer warte 14 Tage ,woher weißt die das ?warum sagt die nicht das es gibt viele Beschwerden von Leute welche hat nicht den Geld bekommt?Diese Casino ist verbrecher Organisation,Leute spielt den Geld wenn gewonnen oder nicht ist das gleiche den Gewinn bekommt ihr auch nicht,und wenn bekomen sie dann ist 500€ oder 1000€ nach 3 4 wochen,weil die wollen das die Spiler Auszahlung Stornieren und wetten und verlieren einfach.Das ist eine Taktik um mehr Geld gewonnen und nicht auszahlen.
Γιατί δεν μπορείτε να εξαργυρώσετε ολόκληρα τα κέρδη σας, για παράδειγμα 3.000 €, όλα μαζί; Γιατί επιτρέπεται να εξαργυρώνετε μόνο 500 € την ημέρα; Εάν υπάρχουν τρεις πληρωμές, δεν μπορείτε να εξαργυρώσετε περισσότερα; Είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε οι παίκτες να μην μπορούν να εξαργυρώσουν εάν κερδίσουν. Κέρδισα περίπου 14.000 € και ενοχλήθηκα τόσο πολύ γιατί απλά δεν ήθελαν να πληρώσουν, γι' αυτό και πήρε τόσο πολύ. Πόνταρα τα πάντα και έχασα. Αυτό είναι όλο. Δεν θέλω να γκρίζα μαλλιά και να αγχώνομαι.
Why can't you cash out your entire winnings, for example €3,000, all at once? Why are you only allowed to cash out a maximum of €500 per day? If there are three payouts, you can't cash out more? It's designed so that players can't cash out if they win. I won around €14,000 and I was so annoyed because they just didn't want to pay out, which is why it took so long. I bet everything and lost. That's it. I don't want to get any more gray hair and be stressed.
Warum kann Mann nicht die ganze Gewinn Auszahlen zum Beispiel 3000€ auf einmal ? Warum darf Mann jeden Tag 500€ maximal auszahlen wenn sind 3 Auszahlungen kann Mann nicht mehr auszahlen?Das ist so gemacht um Spieler wenn gewonnen nicht auszahlen können.Ich habe 14k ca. gewonnen und ich war so genervt weil die wollten einfach nicht auszahlen deswegen dauert so lang,habe ich alles gewettet und verloren.Fertig ich will keine mehr graue Haare bekommen und Stress.
Το Casino Guru είναι χέρι-χέρι με όλους τους εγκληματίες αθλητικών στοιχημάτων για να βοηθήσει στην εξαπάτηση
Casino Guru is hand in hand with all sports betting criminals to help to cheat
Casino Guru ist Hand am Hand mit alle Sportwetten Verbrecher,um helfen zum betrogen
Είμαι έτσι εδώ και 13 μέρες, χωρίς απαντήσεις και πληροφορίες. Γι' αυτό υπέβαλα την καταγγελία και ελπίζω να δω τα χρήματα στον λογαριασμό μου, περιμένοντας τρεις αναλήψεις των 500 € η καθεμία και άλλες 13.000 € σε αναμονή για ανάληψη. Ελπίζω ότι κάθε απόσυρση δεν διαρκεί τόσο πολύ, γιατί θα έπαιρνε πολύ χρόνο.
I've been like this for 13 days, with no answers and no information. That's why I filed the complaint, and I hope to see the money in my account, waiting for three withdrawals of €500 each, and another €13,000 waiting to be withdrawn. I hope each withdrawal doesn't take this long, because it would take too long.
Así llevo 13 días, respuestas sin nada de información. Por eso puse la queja, y ojalá poder a ver el dinero en mi cuenta, esperando 3 retiros de 500€ cada uno, y aún 13.000€ más esperando para ser sacados. Espero que cada retiro no me lleve este tiempo porque me llevaría mucho tiempo.
Ενημέρωση: Μόλις έλαβα τις τρεις εκκρεμείς αναλήψεις μου, συνολικού ύψους 1.500 €. Μου μένουν ακόμη 13.000 €. Θα κάνω ανάληψη άλλα 500 € την ημέρα για να δω αν θα πάρει λιγότερο χρόνο αυτή τη φορά. Θα σας κρατάω ενήμερους.
Update: I've just received my three pending withdrawals, totaling €1,500. I still have €13,000 left. I'm going to withdraw another €500 per day to see if it takes less time this time. I'll keep you updated.
Actualizo: me acaban de pagar los 3 retiros que tenia pendiente por un total de 1.500€. Me quedan aún 13.000. Voy a retirar otros 500€ por día a ver si esta vez dura menos. Os iré informando
Μόλις πληρώθηκα 1500 μονομιάς, θα συνεχίσω να αποσύρω
I just got paid 1500 all at once, I'm going to keep withdrawing
Me acaban de pagar 1500 de golpe, voy a seguir retirando
Δεν έχω αγγίξει σεντ από τις 22/03 και θα συνεχίσω να το κάνω μέχρι να μαζέψω τα πάντα.
I haven't touched a cent since 03/22 and I will continue to do so until I collect everything.
yo no he tocado un céntimo desde el 22/03 y así seguiré hasta cobrar todo.
Λοιπόν, αυτά είναι υπέροχα νέα, δεν έχω λάβει ακόμα ένα σεντ από τις 16/03
Well, this is great news, I still haven't received a cent since 03/16
Beh, questa è un’ottima notizia, io ancora non ho ricevuto un centesimo dal 16/03
Δεν έχετε διαβάσει τι έχει συμβεί στους άλλους ανθρώπους πριν από εσάς. Αυτή η συνομιλία και αυτό το καζίνο είναι χέρι-χέρι. Είναι μια εγκληματική οργάνωση που λέει πάντα περίμενε 14 μέρες. Πώς το ξέρουν αυτό; Γιατί δεν λένε ότι υπάρχουν πολλά παράπονα από ανθρώπους που δεν έχουν λάβει τα χρήματά τους; Αυτό το καζίνο είναι μια εγκληματική οργάνωση. Οι άνθρωποι παίζουν με χρήματα, είτε κερδίσουν είτε όχι, είναι το ίδιο, δεν παίρνετε ούτε εσείς τα κέρδη, και αν τα πάρετε, τότε είναι 500€ ή 1000€ μετά από 3 ή 4 εβδομάδες γιατί θέλουν οι παίκτες να ακυρώσουν τις πληρωμές τους και απλά να στοιχηματίσουν και να χάσουν. Είναι μια τακτική να κερδίσεις περισσότερα χρήματα και να μην τα πληρώσεις.
You haven't read what has happened to the other people before you. This chat and this casino are hand in hand. It's a criminal organization that always says wait 14 days. How do they know that? Why doesn't they say that there are lots of complaints from people who haven't received their money? This casino is a criminal organization. People gamble with money, whether they win or not it's the same, you don't get the winnings either, and if you do get them then it's €500 or €1000 after 3 or 4 weeks because they want the players to cancel their payouts and simply bet and lose. It's a tactic to win more money and not pay it out.
Ihr habt nicht gelesen Was die anderen Leute vor euch passiert haben,also diese Chat und diese Casino sind Hand am Hand das ist eine verbrecher Organisation,die sagt immer warte 14 Tage ,woher weißt die das ?warum sagt die nicht das es gibt viele Beschwerden von Leute welche hat nicht den Geld bekommt?Diese Casino ist verbrecher Organisation,Leute spielt den Geld wenn gewonnen oder nicht ist das gleiche den Gewinn bekommt ihr auch nicht,und wenn bekomen sie dann ist 500€ oder 1000€ nach 3 4 wochen,weil die wollen das die Spiler Auszahlung Stornieren und wetten und verlieren einfach.Das ist eine Taktik um mehr Geld gewonnen und nicht auszahlen.
Δεν νομίζω ότι είναι δίκαιο να μας κατηγορείς για την κατάστασή σου. Το καζίνο έχει αρκετά μεγάλους χρόνους πληρωμής, έχετε απόλυτο δίκιο και συμφωνώ. Ίσως είναι ακριβώς η τακτική τους όπως είπες να κάνουν τους παίκτες να χάσουν στο τέλος. Αλλά αν κάποιος δεν μπορεί να αντέξει δύο εβδομάδες, τότε μου φαίνεται ότι δεν πρέπει να παίζει καθόλου σε καζίνο. Οι 14 ημέρες που δίνουμε στα καζίνο είναι ένα είδος προτύπου για εμάς, γιατί έχουν δοκιμαστεί με την πάροδο του χρόνου. Διαφορετικά πράγματα όπως πάροχος πληρωμών, επιταγές, επαλήθευση, έρευνα και ούτω καθεξής μπορούν να προκύψουν στις αναλήψεις. Επομένως, πιθανότατα δεν θα ήταν συνετό να επικοινωνήσετε αμέσως με το καζίνο όταν ένας παίκτης λέει ότι περιμένει μια ή δύο μέρες για αναλήψεις, δεν νομίζετε;
Φυσικά, να προσθέσω ότι σίγουρα δεν χρειάζεται να είμαστε χέρι-χέρι με τα καζίνο, ειδικά όχι στον χώρο των αθλητικών στοιχημάτων, με τον οποίο δεν ασχολούμαστε καθόλου.
Από ότι μπορείτε να δείτε, ο παίκτης πήρε κάποια από τα χρήματά του. Λέω, αν δεν μπορείτε να αντέξετε και χρειάζεστε τα χρήματα αμέσως, αυτό το καζίνο δεν είναι ίσως το καλύτερο μέρος για να παίξετε. Αλλά είναι επίσης σημαντικό να ελέγχετε τις πληροφορίες εκ των προτέρων κάθε φορά.
Δεν λέω ότι δεν φταίει το καζίνο και ότι έτσι πρέπει να είναι, αλλά δυστυχώς σε ορισμένα καζίνο η πληρωμή είναι πιο αργή και αν δεν μπορείς να προσαρμοστείς σε αυτό και αντέξεις τουλάχιστον για λίγο, τότε δεν ξέρω τι να σου πω. Αν χρειαστεί περισσότερος χρόνος, προσπαθούμε να βοηθήσουμε, πιθανώς αν ήμασταν χέρι-χέρι με τα καζίνο δεν θα χρειαζόταν να βοηθήσουμε.
Λοιπόν, θα αφήσω τη γνώμη σας σε εσάς.
I don't think it's quite fair to blame us for your situation. The casino has quite long payout times, you're absolutely right and I agree. Maybe it's exactly their tactic as you said to make the players lose in the end. But if someone can't last two weeks, then it seems to me that they shouldn't be playing in casinos at all. 14 days that we give to casinos is a kind of standard for us, because it's been tested over time. Different things like payment provider, checks, verification, investigation and so on can come into the withdrawals. So it probably wouldn't be wise to contact the casino right away when a player says he's waiting a day or two for withdrawals, don't you think?
Of course, I should add that we certainly don't need to be hand-in-hand with the casinos, especially not in the sports betting area, which we don't deal with at all.
From what you can see, the player got some of his money. I say, if you can't hold out and you need the money right away, this casino is probably not the best place for you to play. But it's also important to check the information beforehand every time.
I'm not saying that the casino is not to blame and that this is the way it should be, but unfortunately in some casinos the payout is slower and if you can't adapt to that and hold out for at least a while, then I don't know what to tell you. If it takes even longer we try to help, probably if we were hand in hand with the casinos we wouldn't need to help.
Well, I'll leave your opinion up to you.
Ίσως δεν κατάλαβε το γεγονός ότι περίμενα 17 εργάσιμες μέρες, οι 14 μέρες έχουν τελειώσει.
Maybe she didn't understand the fact that I've been waiting for 17 working days, the 14 days are now well and truly over.
Forse lei non ha compreso il fatto che io aspetto da 17 giorni lavorativi, i 14 giorni ormai sono belli che passati.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.