πριν από 3 ημέρες
Έχω την αίσθηση ότι θα είμαστε σε επαφή για λίγο σε αυτή τη συνομιλία.. 😂
I have a feeling we'll be in touch for a while in this chat.. 😂
Secondo un mio presentimento ci sentiremo ancora per un po’ in questa chat.. 😂
Έχω την αίσθηση ότι θα είμαστε σε επαφή για λίγο σε αυτή τη συνομιλία.. 😂
I have a feeling we'll be in touch for a while in this chat.. 😂
Secondo un mio presentimento ci sentiremo ancora per un po’ in questa chat.. 😂
Ας ελπίσουμε ότι το Casino Guru και ειδικά η Kingmaker, που είναι υπεύθυνη για όλα, θα συμμορφωθούν με τους κανόνες πληρωμής τους.
Hopefully Casino Guru and especially Kingmaker, who is responsible for everything, comply with their payment rules.
Ojalá y Casino Guru y sobretodo Kingmaker que es el responsable de todo cumpla con sus normas de pago
Δεν το έχουν κάνει ακόμα μαζί μου, είμαι στη δέκατη μέρα που περιμένω για εξέταση αίματος. Έτσι θα είναι για κάθε εξέταση αίματος, πάνω κάτω κάθε μέρα.
They haven't done it with me yet, I'm on my tenth day of waiting for a blood test. It will be like this for every blood test, more or less every day.
Già con me non l’hanno fatto, per un prelievo sono al decimo giorno d’attesa. Sarà per ogni prelievo così, giorno più giorno meno
ΑΥΤΟ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΣΤΗΝ ΑΝΟΙΚΤΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ
Γεια σου Mirka, θα ήθελα να σε ενημερώσω ότι εκκρεμούν ξανά τρεις αναλήψεις και έχουν παρέλθει η προθεσμία πληρωμής. Το Live Chat μου λέει το ίδιο με την προηγούμενη φορά, ότι υπάρχουν καθυστερήσεις λόγω του όγκου των αναλήψεων. Είναι πάντα η ίδια δικαιολογία.
1- Θέλω μόνο το Kingmaker Casino να πληρώνει το όριο των 7000 € που έχω κάθε μήνα.
2- Βλέπω ότι χωρίς παράπονο δεν πληρώνουν.
3- Μου προκαλεί άγχος να είμαι έτσι κάθε φορά που θέλω να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου.
4- Μου μένουν 13.000 € για ανάληψη. Με αυτόν τον ρυθμό, θα κάνω ανάληψη των χρημάτων μου για 6-7 μήνες; Δεν νομίζω ότι είναι φυσιολογικό ή νόμιμο να αποσύρω τα κέρδη μου από τον Μάρτιο μέχρι τον Οκτώβριο. Επομένως, θέλω το Kingmaker Casino να δεσμευτεί να μου πληρώνει 7.000 € από τα κέρδη μου κάθε μήνα, ως το όριο ανάληψης που έχουν καθορίσει. Θέλω το Guru Casino να μεσολαβήσει και να το λύσει αυτό το συντομότερο δυνατό. Σας ευχαριστώ.
THIS IS WHAT I HAVE PUT IN MY OPEN COMPLAINT
Hi Mirka, I'd like to let you know that I have three withdrawals pending again, and they're past the payment deadline. The Live Chat tells me the same thing as last time, that there are delays due to the volume of withdrawals. It's always the same excuse.
1- I only want Kingmaker Casino to pay the €7000 limit that I have each month.
2- I see that without a complaint they don't pay.
3- I find it stressful to be like this every time I want to withdraw my money.
4- I have €13,000 left to withdraw. At this rate, will I be withdrawing my money for 6-7 months? I don't think it's normal or legal for me to withdraw my winnings from March until October. Therefore, I want Kingmaker Casino to commit to paying me €7,000 of my winnings each month, as the withdrawal limit they have established. I want Guru Casino to mediate and resolve this as soon as possible. Thank you.
ESTO ES LO QUE HE PUESTO EN MI QUEJA QUE TENGO ABIERTA
Hola Mirka, informarte de que tengo tres retiros otra vez en espera y fuera de plazo de pago. El Chat en vivo me dicen lo mismo que la otra vez, que hay retrasos por el volumen de retiros, es siempre la misma excusa.
1- Solonquiero que Kingmaker casino pague cada mes el límite de 7000€ que tengo.
2- Veo que sin denuncia no pagan.
3- Me parece estresante estar así cada vez que quiero retirar mi dinero.
4- Me quedan 13.000€ por tirar, a este paso me tiraré sacando mi dinero 6-7 meses? Creo que no es normal ni legal que me tire sacando Mís ganancias de marzo hasta octubre. Lo cual quiero que Kingmaker casino se comprometa a pagarme cada mes 7.000€ de Mís ganancias como límite de retiro que tienen establecidos. Quiero que casino Guru intermedie y solucione esto lo antes posible. Gracias
Λοιπόν, όπως μπορείτε να δείτε, το καζίνο καθυστερεί και χρειάζεται χρόνο για να προλάβει.
«Θα θέλαμε να ζητήσουμε την υπομονή σας καθώς εργαζόμαστε επιμελώς για να επεξεργαστούμε τα πρόσφατα υποβληθέντα αιτήματα όσο το δυνατόν συντομότερα».
Υποθέτω ότι κανείς εκτός της διαχείρισης του καζίνο δεν μπορεί να το επηρεάσει, αλλά έχετε δίκιο. το καζίνο αποτυγχάνει να συμβαδίσει με τα όρια και ήταν σίγουρα καλό να το αναφέρουμε στην καταγγελία.
Θα ήθελα να δω όλα τα ποσά να πληρώνονται πλήρως. Ωστόσο, πρέπει να λάβουμε υπόψη τις τρέχουσες συνθήκες, θα έλεγα.
Well, as you can see, the casino is in delay and needs time to catch up.
"We would like to kindly ask for your patience as we work diligently to process the recently submitted requests at our earliest convenience."
I guess no one outside the casino management can influence that, but you're right; the casino fails to keep up with the limits and it was definitely good to mention that in the complaint.
I'd like to see all amounts to be fully paid; however, we need to consider the current circumstances too, I'd say.
Σωστά, Radka, αλλά είναι απαράδεκτο κάθε φορά που γίνεται ανάληψη, να δυσκολεύονται να πληρώσουν εντός των καθορισμένων ημερών. Θα πρέπει να συνεννοηθούν ή να αλλάξουν τις πληροφορίες σχετικά με τις αναλήψεις 3 εργάσιμων ημερών. Πόσο καιρό πρέπει να περιμένω για να πάρω πίσω όλα τα χρήματά μου; Είναι 13.000 €, και με αυτόν τον ρυθμό, αυτό θα πάρει πολύ χρόνο, και αυτό δεν είναι ούτε φυσιολογικό ούτε νόμιμο.
That's right, Radka, but it's unacceptable that every time a withdrawal is made, they have trouble paying within the established days. They should get their act together or change the information about their 3-business-day withdrawals. How long do I have to wait to get all my money back? It's €13,000, and at this rate, that would take a long time, and that's neither normal nor legal.
Así es Radka, pero no puede ser que cada vez que se haga un retiro tengan problemas para pagar dentro de los días establecidos. Deberían ponerse las pilas o cambiar la información sobre sus retiradas de 3 días hábiles. Cuanto tiempo tengo que esperar para poder tener todo mi dinero conmigo? Son 13.000€, a este paso sería muchísimo tiempo, y eso no es normal ni legal
Συμφωνώ ότι το καζίνο δεν πρέπει να το προσεγγίσει επιπόλαια. Δεδομένων των πολυάριθμων περιπτώσεων καθυστερήσεων στα καζίνο, οι συνάδελφοί μου λαμβάνουν με συνέπεια υπόψη τα όρια ανάληψης και τα χρησιμοποιούν ως μορφή μόχλευσης κατά την αντιμετώπιση καταγγελιών. Μπορώ επίσης να επιβεβαιώσω ότι συχνά εμπλέκουμε τους επικεφαλής των συνεργατών μας για να ασκήσουν πίεση στα καζίνο. Καταλαβαίνω ότι η τρέχουσα διαδικασία μπορεί να μην είναι πολύ ευέλικτη και οι παίκτες περιμένουν περισσότερα. Ωστόσο, προσπαθούμε να κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να διασφαλίσουμε ότι οι αναλήψεις θα πληρωθούν.
Σε ορισμένες περιπτώσεις χρειάστηκε ακόμη και να κλείσουμε τις καταγγελίες για να πιέσουμε τα καζίνο... 🙁
I concur that the casino should not approach it lightly. Given the numerous instances of casinos experiencing delays, my colleagues consistently take withdrawal limits into account and utilize them as a form of leverage when addressing complaints. I can also confirm that we frequently involve our head affiliate managers to apply pressure on casinos. I understand that the current process may not be very flexible, and players expect more. Still, we try to do our best to ensure the withdrawals will be paid.
In some cases we even had to close the complaints to push the casinos... 🙁
Σχετικά με την καταγγελία που έχω υποβάλει, ο συνάδελφός σας δεν μου έχει γράψει ούτε μου απαντήσει εδώ και αρκετό καιρό.
Τι εννοείτε με το κλείσιμο παραπόνων σε καζίνο πίεσης;
Regarding the complaint I have filed, your colleague has not written or answered me for quite some time.
What do you mean by closing complaints to pressure casinos?
En la queja que tengo puesta vuestra compañera hace bastante que no escribe ni me contesta.
Que quiere decir con cerrar las quejas para presionar a los casinos?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.