Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοKingmaker Casino - γενική συζήτηση

Kingmaker Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 27)

 από Zabolota92
|
55.501 προβολές 523 απαντήσεις |
|
1...26 27
jimenezserranojc

Έχω την αίσθηση ότι θα είμαστε σε επαφή για λίγο σε αυτή τη συνομιλία.. 😂

Αυτόματη μετάφραση:
licausigiovanni72

Ας ελπίσουμε ότι το Casino Guru και ειδικά η Kingmaker, που είναι υπεύθυνη για όλα, θα συμμορφωθούν με τους κανόνες πληρωμής τους.

Αυτόματη μετάφραση:
jimenezserranojc

Δεν το έχουν κάνει ακόμα μαζί μου, είμαι στη δέκατη μέρα που περιμένω για εξέταση αίματος. Έτσι θα είναι για κάθε εξέταση αίματος, πάνω κάτω κάθε μέρα.

Αυτόματη μετάφραση:

file

Σήμερα πάλι καθυστερώ, αυτό μου έστειλαν

Αυτόματη μετάφραση:

ΑΥΤΟ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΣΤΗΝ ΑΝΟΙΚΤΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ


Γεια σου Mirka, θα ήθελα να σε ενημερώσω ότι εκκρεμούν ξανά τρεις αναλήψεις και έχουν παρέλθει η προθεσμία πληρωμής. Το Live Chat μου λέει το ίδιο με την προηγούμενη φορά, ότι υπάρχουν καθυστερήσεις λόγω του όγκου των αναλήψεων. Είναι πάντα η ίδια δικαιολογία.

1- Θέλω μόνο το Kingmaker Casino να πληρώνει το όριο των 7000 € που έχω κάθε μήνα.

2- Βλέπω ότι χωρίς παράπονο δεν πληρώνουν.

3- Μου προκαλεί άγχος να είμαι έτσι κάθε φορά που θέλω να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου.

4- Μου μένουν 13.000 € για ανάληψη. Με αυτόν τον ρυθμό, θα κάνω ανάληψη των χρημάτων μου για 6-7 μήνες; Δεν νομίζω ότι είναι φυσιολογικό ή νόμιμο να αποσύρω τα κέρδη μου από τον Μάρτιο μέχρι τον Οκτώβριο. Επομένως, θέλω το Kingmaker Casino να δεσμευτεί να μου πληρώνει 7.000 € από τα κέρδη μου κάθε μήνα, ως το όριο ανάληψης που έχουν καθορίσει. Θέλω το Guru Casino να μεσολαβήσει και να το λύσει αυτό το συντομότερο δυνατό. Σας ευχαριστώ.

Αυτόματη μετάφραση:

Well, as you can see, the casino is in delay and needs time to catch up.

"We would like to kindly ask for your patience as we work diligently to process the recently submitted requests at our earliest convenience."

I guess no one outside the casino management can influence that, but you're right; the casino fails to keep up with the limits and it was definitely good to mention that in the complaint.

I'd like to see all amounts to be fully paid; however, we need to consider the current circumstances too, I'd say.

Radka

Σωστά, Radka, αλλά είναι απαράδεκτο κάθε φορά που γίνεται ανάληψη, να δυσκολεύονται να πληρώσουν εντός των καθορισμένων ημερών. Θα πρέπει να συνεννοηθούν ή να αλλάξουν τις πληροφορίες σχετικά με τις αναλήψεις 3 εργάσιμων ημερών. Πόσο καιρό πρέπει να περιμένω για να πάρω πίσω όλα τα χρήματά μου; Είναι 13.000 €, και με αυτόν τον ρυθμό, αυτό θα πάρει πολύ χρόνο, και αυτό δεν είναι ούτε φυσιολογικό ούτε νόμιμο.

Αυτόματη μετάφραση:
jimenezserranojc

I concur that the casino should not approach it lightly. Given the numerous instances of casinos experiencing delays, my colleagues consistently take withdrawal limits into account and utilize them as a form of leverage when addressing complaints. I can also confirm that we frequently involve our head affiliate managers to apply pressure on casinos. I understand that the current process may not be very flexible, and players expect more. Still, we try to do our best to ensure the withdrawals will be paid.

In some cases we even had to close the complaints to push the casinos... 🙁

Radka

Σχετικά με την καταγγελία που έχω υποβάλει, ο συνάδελφός σας δεν μου έχει γράψει ούτε μου απαντήσει εδώ και αρκετό καιρό.

Τι εννοείτε με το κλείσιμο παραπόνων σε καζίνο πίεσης;

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
1...26 27
Μετάβαση στη σελίδααπό 27 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα