ΦόρουμΚαζίνοIceCasino - γενική συζήτηση

IceCasino - γενική συζήτηση (σελίδα 13)

πριν από 2 έτη από nadineanders81
|
59241 προβολές 532 απαντήσεις |
|
1...12 13 14...27
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

what should i do?

πριν από 1 έτος

Hello,

has there been any resolution to the bug problem yet? 🤔

I see that you decided not to submit the complaint.

fabiananohelibr
πριν από 1 έτος

I thought as much, thank you.

Radka
πριν από 1 έτος

Nothing happened. I will put the complainant defiantly

πριν από 1 έτος

Καλησπέρα σε όλους, ζήτησα ανάληψη 80 ρεάλ μέσω pix στο ice casino και ήταν επιτυχής, αλλά ακόμα δεν έχει προσγειωθεί στον τραπεζικό μου λογαριασμό. Είναι φυσιολογικό?

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Nothing happened. I will put the complainant defiantly

πριν από 1 έτος

Hello,

no complaint so far, am I assuming correctly that you got the money? 🤞🤞🙏

πριν από 1 έτος

Καλησπέρα σε όλους, ζήτησα ανάληψη 80 ρεάλ μέσω pix στο ice casino και ήταν επιτυχής, αλλά ακόμα δεν έχει προσγειωθεί στον τραπεζικό μου λογαριασμό. Είναι φυσιολογικό?

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Good morning,

well, if you browse this thread and previously submitted complaints, I must admit that it is still happening.

I would stay calm and wait a few days. The casino pays, but it currently takes some time.

πριν από 1 έτος

Μόλις μετέφερα 50 € στο IceCasino με το SofortKlarna και δείχνει στο online banking ότι έχει χρεωθεί και δείχνει στο ιστορικό πληρωμών ότι έχει πληρωθεί αλλά δεν έχω λάβει καμία πίστωση και δεν μπορώ να παίξω


Και ναι, το whin κέρδισε 2100€ και δεν μπορούσε να τα πληρώσει, ακυρωνόταν πάντα

σκατά


https://icecasino.com/de

Αυτό είναι το διαδικτυακό καζίνο

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

file Πρώτα η κατάθεση ακυρώθηκε πολλές φορές, μετά έγινε αποδεκτή με το Sofort αλλά δεν υπάρχει καθόλου υπόλοιπο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Μόλις μετέφερα 50 € στο IceCasino με το SofortKlarna και δείχνει στο online banking ότι έχει χρεωθεί και δείχνει στο ιστορικό πληρωμών ότι έχει πληρωθεί αλλά δεν έχω λάβει καμία πίστωση και δεν μπορώ να παίξω


Και ναι, το whin κέρδισε 2100€ και δεν μπορούσε να τα πληρώσει, ακυρωνόταν πάντα

σκατά


https://icecasino.com/de

Αυτό είναι το διαδικτυακό καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello, I guess that the casino told you that they will get in touch with the payment provider and it will probably take some time, right? If not, sadly this is the usual procedure. Don't want to scare you, but it can take a few days.

Regarding the troubles with withdrawal, has your account been fully verified, yet?

I personally do not understand, why you deposit €50 when you fail to withdraw €2,1K, sounds weird. Did I miss something?

Kindly let me know.


πριν από 1 έτος

Hello, I guess that the casino told you that they will get in touch with the payment provider and it will probably take some time, right? If not, sadly this is the usual procedure. Don't want to scare you, but it can take a few days.

Regarding the troubles with withdrawal, has your account been fully verified, yet?

I personally do not understand, why you deposit €50 when you fail to withdraw €2,1K, sounds weird. Did I miss something?

Kindly let me know.


πριν από 1 έτος

€2,1k was before one week and they didn't let me pay out and I was still play I was think maybe I must play more but I put allready 500€ from my acc.and then I lost all because I put 50€ again and it was not on my profile to play


https://icecasino.com/de


That is casino where I play

orivan2
πριν από 1 έτος

So the problem is not with the missing deposit, but with the actual withdrawal, right? I think I understand now.

Just a note, you do not have to paste the casino website link again, I know where you play, this thread is called "IceCasino - general discussion" 🙂.

Instead, let me know whether your account has been fully verified. If not, you have to pass the verification first, it is inevitable. Sadly I have to mention that we allow casinos 14 full days to verify the account, check the gaming history, and send the winnings, hence I ask you to be patient and cooperate with the casino. 🙏 This is probably the easiest way.

Try not to lose the money tough.

If you have doubts about the active bonus you may have on your balance, ask the support please, I still feel that because of the auto-translate, I do not fully understand all details 🤔, so my reply may sound out of the topic a bit.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Half a day ago, I deposited $100 and it has not been credited to my account yet. I talk to them and they say wait 96 hours. I say, what do they say, we will verify the matter, and I sent them pictures of the transfer via encrypted currencies, and I do not find a response, even their e-mail, I do not find a response from them

πριν από 1 έτος

Το καζίνο ICE για να καταθέσετε σε αυτό πέφτει αμέσως, αλλά για να κάνετε ανάληψη; Amigooo δεν υπάρχει άγιος να βοηθήσει.


Έχω ήδη στείλει όλα τα έγγραφά μου για έγκριση από τις 20/12/2022. και μέχρι σήμερα δεν έχουν εγκριθεί ούτε έχει λάβει κάποιο e-mail που να ισχυρίζεται ότι δεν δέχτηκαν κανένα από τα έγγραφά μου.


Το ηθικό δίδαγμα της ιστορίας, πήρα τα κεφάλαια που είχα εκεί και φρυγανίζω κκκκ. Δεν θα επιστρέψω ποτέ σε αυτό!

Αυτόματη μετάφραση:
samuelrochaat
πριν από 1 έτος

Hello, if you browse this thread, I'm sure you'll find out that lots of players are experiencing delays with KYC and withdrawals alike. But I guess that your issue may be different. 🤔

Has the casino ever explained what is wrong with those rejected documents? Have you tried to provide different versions?

I believe that you could use some help now, so allow me to present the availability of the complaint.

Submit the complaint here, provide all details concerning the issue, and our dedicated team will try to help you.

Normally the casino pays the winnings, so if you met all the requirements, I think it should be ok.

πριν από 1 έτος

Ice casino is a scam stay away from them , they won’t pay out my money and just keep cancelling and saying it was a glitch in the system.


from what I have read online they do same thing to everyone and I don’t understand how they are let to continue doing this , who stops them ???


can’t do anything about it as I don’t know who deals with scammers like them no one to report them too so I hope I can help other not play on there site and read this and keep away from them if you don’t want your money taken from you.


keithcwalsh1983
πριν από 1 έτος

It happened to me before but I received the money anyway. These problems happen with this casino because they pay the funds manually and use an external payment service for them. My advice is to use a different payment service. Bank transfer usually works almost 100% of time on this casino. The same problem happened 3 times before but then I used a different payment system and received the funds after a few days

πριν από 1 έτος

Thanks I will try

keithcwalsh1983
πριν από 1 έτος

Hello,

as you can see right here in this thread, the withdrawals are still in delay, the positive thing is that the casino pays eventually.

Feel free to browse complaints to get a better overview🤞

πριν από 1 έτος

I hope so because I have sent in all my documents a month ago just they rejected all payments now I tried taken out different way so I will see soon.

keithcwalsh1983
πριν από 1 έτος

Well, if you struggle to withdraw for over a month, I guess that you should submit the complaint just now.

No point in waiting any longer, so feel free to submit the case here and we shall see what seems to be the issue.

1...12 13 14...27
Μετάβαση στη σελίδααπό 27 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα