Δεν έγινε τίποτα. Θα βάλω τον καταγγέλλοντα προκλητικά
Nothing happened. I will put the complainant defiantly
Καλησπέρα σε όλους, ζήτησα ανάληψη 80 ρεάλ μέσω pix στο ice casino και ήταν επιτυχής, αλλά ακόμα δεν έχει προσγειωθεί στον τραπεζικό μου λογαριασμό. Είναι φυσιολογικό?
Good afternoon everyone, I requested a withdrawal of 80 reais via pix at ice casino and it was successful but it still hasn't landed in my bank account. It's normal?
boa tarde pessoal, fiz o pedido de um saque de 80 reais via pix na ice casino e deu como sucesso mas ainda nao caiu na minha conta bancaria. É normal?
Καλησπέρα σε όλους, ζήτησα ανάληψη 80 ρεάλ μέσω pix στο ice casino και ήταν επιτυχής, αλλά ακόμα δεν έχει προσγειωθεί στον τραπεζικό μου λογαριασμό. Είναι φυσιολογικό?
Good afternoon everyone, I requested a withdrawal of 80 reais via pix at ice casino and it was successful but it still hasn't landed in my bank account. It's normal?
boa tarde pessoal, fiz o pedido de um saque de 80 reais via pix na ice casino e deu como sucesso mas ainda nao caiu na minha conta bancaria. É normal?
Καλημέρα,
Λοιπόν, εάν περιηγηθείτε σε αυτό το νήμα και έχετε υποβάλει προηγουμένως παράπονα , πρέπει να παραδεχτώ ότι εξακολουθεί να συμβαίνει.
Θα έμενα ήρεμος και θα περίμενα μερικές μέρες. Το καζίνο πληρώνει, αλλά αυτή τη στιγμή χρειάζεται λίγος χρόνος.
Good morning,
well, if you browse this thread and previously submitted complaints, I must admit that it is still happening.
I would stay calm and wait a few days. The casino pays, but it currently takes some time.
Μόλις μετέφερα 50 € στο IceCasino με το SofortKlarna και δείχνει στο online banking ότι έχει χρεωθεί και δείχνει στο ιστορικό πληρωμών ότι έχει πληρωθεί αλλά δεν έχω λάβει καμία πίστωση και δεν μπορώ να παίξω
Και ναι, το whin κέρδισε 2100€ και δεν μπορούσε να τα πληρώσει, ακυρωνόταν πάντα
σκατά
https://icecasino.com/de
Αυτό είναι το διαδικτυακό καζίνο
I just transferred 50€ at IceCasino with SofortKlarna and it shows in my online banking that it has been debited and it shows in the payment history that it has been paid but I have not received any credit and cannot play
And yes wohin won 2100€ and couldn't pay it out it was always canceled
shit
https://icecasino.com/de
That is online casino
Ich habe gerade 50€ bei IceCasino mit SofortKlarna überweist und es zeigt im mein Online banking das es abgebucht ist und es zeigt im Zahlungshistorie das es gezahlt ist aber ich habe kein Guthaben erhalten kann nicht spielen
Und ja worhin hab 2100€ gewonnen und konnte es nicht auszahlen es war immer abgebrochen
Scheißdreck
https://icecasino.com/de
That is online casino
Πρώτα η κατάθεση ακυρώθηκε πολλές φορές, μετά έγινε αποδεκτή με το Sofort αλλά δεν υπάρχει καθόλου υπόλοιπο
First the deposit was canceled several times, then it was accepted with Sofort but there is no damn balance
zuerst war mehrere mals abgebrochen die Einzahlung dann würde mit Sofort akzeptiert aber es gibt kein verdammtes Guthaben
Μόλις μετέφερα 50 € στο IceCasino με το SofortKlarna και δείχνει στο online banking ότι έχει χρεωθεί και δείχνει στο ιστορικό πληρωμών ότι έχει πληρωθεί αλλά δεν έχω λάβει καμία πίστωση και δεν μπορώ να παίξω
Και ναι, το whin κέρδισε 2100€ και δεν μπορούσε να τα πληρώσει, ακυρωνόταν πάντα
σκατά
https://icecasino.com/de
Αυτό είναι το διαδικτυακό καζίνο
I just transferred 50€ at IceCasino with SofortKlarna and it shows in my online banking that it has been debited and it shows in the payment history that it has been paid but I have not received any credit and cannot play
And yes wohin won 2100€ and couldn't pay it out it was always canceled
shit
https://icecasino.com/de
That is online casino
Ich habe gerade 50€ bei IceCasino mit SofortKlarna überweist und es zeigt im mein Online banking das es abgebucht ist und es zeigt im Zahlungshistorie das es gezahlt ist aber ich habe kein Guthaben erhalten kann nicht spielen
Und ja worhin hab 2100€ gewonnen und konnte es nicht auszahlen es war immer abgebrochen
Scheißdreck
https://icecasino.com/de
That is online casino
Γεια σας, υποθέτω ότι το καζίνο σας είπε ότι θα έρθουν σε επαφή με τον πάροχο πληρωμών και μάλλον θα χρειαστεί λίγος χρόνος, σωστά; Αν όχι, δυστυχώς αυτή είναι η συνήθης διαδικασία. Δεν θέλω να σας τρομάξω, αλλά μπορεί να χρειαστούν μερικές μέρες.
Όσον αφορά τα προβλήματα με την ανάληψη, ο λογαριασμός σας έχει επαληθευτεί πλήρως;
Προσωπικά δεν καταλαβαίνω, γιατί καταθέτετε 50 € όταν αποτυγχάνετε να κάνετε ανάληψη 2,1 χιλιάδων €, ακούγεται περίεργο. Εχασα κάτι?
Παρακαλώ ενημερώστε με.
Hello, I guess that the casino told you that they will get in touch with the payment provider and it will probably take some time, right? If not, sadly this is the usual procedure. Don't want to scare you, but it can take a few days.
Regarding the troubles with withdrawal, has your account been fully verified, yet?
I personally do not understand, why you deposit €50 when you fail to withdraw €2,1K, sounds weird. Did I miss something?
Kindly let me know.
Γεια σας, υποθέτω ότι το καζίνο σας είπε ότι θα έρθουν σε επαφή με τον πάροχο πληρωμών και μάλλον θα χρειαστεί λίγος χρόνος, σωστά; Αν όχι, δυστυχώς αυτή είναι η συνήθης διαδικασία. Δεν θέλω να σας τρομάξω, αλλά μπορεί να χρειαστούν μερικές μέρες.
Όσον αφορά τα προβλήματα με την ανάληψη, ο λογαριασμός σας έχει επαληθευτεί πλήρως;
Προσωπικά δεν καταλαβαίνω, γιατί καταθέτετε 50 € όταν αποτυγχάνετε να κάνετε ανάληψη 2,1 χιλιάδων €, ακούγεται περίεργο. Εχασα κάτι?
Παρακαλώ ενημερώστε με.
Hello, I guess that the casino told you that they will get in touch with the payment provider and it will probably take some time, right? If not, sadly this is the usual procedure. Don't want to scare you, but it can take a few days.
Regarding the troubles with withdrawal, has your account been fully verified, yet?
I personally do not understand, why you deposit €50 when you fail to withdraw €2,1K, sounds weird. Did I miss something?
Kindly let me know.
2,1 χιλ. € ήταν πριν από μια εβδομάδα και δεν με άφησαν να πληρώσω και έπαιζα ακόμα, πίστευα ότι ίσως έπρεπε να παίξω περισσότερα, αλλά έβαλα ήδη 500 € από το acc. και μετά τα έχασα όλα επειδή έβαλα 50 € πάλι και δεν ήταν στο προφίλ μου για να παίξω
https://icecasino.com/de
Αυτό είναι το καζίνο όπου παίζω
€2,1k was before one week and they didn't let me pay out and I was still play I was think maybe I must play more but I put allready 500€ from my acc.and then I lost all because I put 50€ again and it was not on my profile to play
https://icecasino.com/de
That is casino where I play
Άρα το πρόβλημα δεν είναι η κατάθεση που λείπει, αλλά η πραγματική ανάληψη, σωστά; Νομίζω ότι καταλαβαίνω τώρα.
Απλά μια σημείωση, δεν χρειάζεται να επικολλήσετε ξανά τον σύνδεσμο του ιστότοπου του καζίνο, ξέρω πού παίζετε, αυτό το νήμα ονομάζεται " IceCasino - γενική συζήτηση" 🙂.
Αντίθετα, ενημερώστε με εάν ο λογαριασμός σας έχει επαληθευτεί πλήρως. Εάν όχι, πρέπει πρώτα να περάσετε την επαλήθευση, είναι αναπόφευκτο. Δυστυχώς, πρέπει να αναφέρω ότι επιτρέπουμε στα καζίνο 14 ολόκληρες ημέρες για να επαληθεύσουν τον λογαριασμό, να ελέγξουν το ιστορικό τυχερών παιχνιδιών και να στείλουν τα κέρδη, επομένως σας ζητώ να είστε υπομονετικοί και να συνεργαστείτε με το καζίνο. 🙏 Αυτός είναι ίσως ο πιο εύκολος τρόπος.
Προσπαθήστε να μην χάσετε τα χρήματα σκληρά.
Εάν έχετε τις αμφιβολίες σας σχετικά με το ενεργό μπόνους που μπορεί να έχετε στο υπόλοιπό σας, ζητήστε την υποστήριξη παρακαλώ, εξακολουθώ να πιστεύω ότι λόγω της αυτόματης μετάφρασης δεν καταλαβαίνω πλήρως όλες τις λεπτομέρειες 🤔, επομένως η απάντησή μου μπορεί να ακούγεται λίγο εκτός θέματος.
So the problem is not with the missing deposit, but with the actual withdrawal, right? I think I understand now.
Just a note, you do not have to paste the casino website link again, I know where you play, this thread is called "IceCasino - general discussion" 🙂.
Instead, let me know whether your account has been fully verified. If not, you have to pass the verification first, it is inevitable. Sadly I have to mention that we allow casinos 14 full days to verify the account, check the gaming history, and send the winnings, hence I ask you to be patient and cooperate with the casino. 🙏 This is probably the easiest way.
Try not to lose the money tough.
If you have doubts about the active bonus you may have on your balance, ask the support please, I still feel that because of the auto-translate, I do not fully understand all details 🤔, so my reply may sound out of the topic a bit.
Πριν από μισή μέρα κατέθεσα 100$ και δεν έχουν πιστωθεί ακόμα στον λογαριασμό μου. Τους μιλάω και μου λένε να περιμένετε 96 ώρες. Λέω, τι λένε, θα το ελέγξουμε το θέμα, και τους έστειλα φωτογραφίες της μεταφοράς μέσω κρυπτογραφημένων νομισμάτων, και δεν βρίσκω απάντηση, ούτε το e-mail τους, δεν βρίσκω απάντηση από αυτούς.
Half a day ago, I deposited $100 and it has not been credited to my account yet. I talk to them and they say wait 96 hours. I say, what do they say, we will verify the matter, and I sent them pictures of the transfer via encrypted currencies, and I do not find a response, even their e-mail, I do not find a response from them
Το καζίνο ICE για να καταθέσετε σε αυτό πέφτει αμέσως, αλλά για να κάνετε ανάληψη; Amigooo δεν υπάρχει άγιος να βοηθήσει.
Έχω ήδη στείλει όλα τα έγγραφά μου για έγκριση από τις 20/12/2022. και μέχρι σήμερα δεν έχουν εγκριθεί ούτε έχει λάβει κάποιο e-mail που να ισχυρίζεται ότι δεν δέχτηκαν κανένα από τα έγγραφά μου.
Το ηθικό δίδαγμα της ιστορίας, πήρα τα κεφάλαια που είχα εκεί και φρυγανίζω κκκκ. Δεν θα επιστρέψω ποτέ σε αυτό!
ICE casino for you to deposit in it drops instantly, but to withdraw? Amigooo there is no saint to help.
I have already sent all my documents for approval since 12/20/2022. and until today they have not been approved nor any e-mail received claiming that they did not accept any of my docs.
Moral of the story, I took the funds I had there and toasted kkkk. I will never go back to this one!
ICE cassino pra você depositar nele cai instaneamente, mas para sacar? Amigooo não tem santo que ajude.
Já mandei todos meus documentos para aprovação desde 20/12/2022. e até hj n foram aprovados nem nenhum e-mail recebido alegando que não aceitaram algum doc meu.
Moral da historia peguei os fundos que eu tinha lá e torrei kkkk. Nesse eu não volto nunca mais!
Γεια σας, αν περιηγηθείτε σε αυτό το νήμα, είμαι σίγουρος ότι θα ανακαλύψετε ότι πολλοί παίκτες αντιμετωπίζουν καθυστερήσεις με το KYC και αναλήψεις. Αλλά υποθέτω ότι το πρόβλημά σας μπορεί να είναι διαφορετικό. 🤔
Έχει εξηγήσει ποτέ το καζίνο τι συμβαίνει με αυτά τα έγγραφα που απορρίφθηκαν; Έχετε προσπαθήσει να δώσετε διαφορετικές εκδόσεις;
Πιστεύω ότι θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε κάποια βοήθεια τώρα, επομένως επιτρέψτε μου να σας παρουσιάσω τη διαθεσιμότητα της καταγγελίας.
Υποβάλετε την καταγγελία εδώ , δώστε όλες τις λεπτομέρειες σχετικά με το ζήτημα και η αφοσιωμένη ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει.
Κανονικά το καζίνο πληρώνει τα κέρδη, οπότε αν πληρούσατε όλες τις προϋποθέσεις, νομίζω ότι θα πρέπει να είναι εντάξει.
Hello, if you browse this thread, I'm sure you'll find out that lots of players are experiencing delays with KYC and withdrawals alike. But I guess that your issue may be different. 🤔
Has the casino ever explained what is wrong with those rejected documents? Have you tried to provide different versions?
I believe that you could use some help now, so allow me to present the availability of the complaint.
Submit the complaint here, provide all details concerning the issue, and our dedicated team will try to help you.
Normally the casino pays the winnings, so if you met all the requirements, I think it should be ok.
Το Ice casino είναι μια απάτη μείνετε μακριά τους, δεν θα πληρώσουν τα χρήματά μου και απλώς θα συνεχίσουν να ακυρώνουν και να λένε ότι ήταν σφάλμα στο σύστημα.
απο οτι εχω διαβασει στο ιντερνετ κανουν το ιδιο σε ολους και δεν καταλαβαινω πως τους αφηνουν να συνεχισουν αυτο , ποιος τους σταματαει ???
δεν μπορώ να κάνω τίποτα για αυτό, καθώς δεν ξέρω ποιος ασχολείται με απατεώνες σαν αυτούς, κανείς να μην τους αναφέρει επίσης, οπότε ελπίζω να βοηθήσω άλλους να μην παίξουν στον ιστότοπο και να το διαβάσουν και να μείνουν μακριά τους αν δεν το κάνεις θέλετε να σας πάρουν τα χρήματά σας.
Ice casino is a scam stay away from them , they won’t pay out my money and just keep cancelling and saying it was a glitch in the system.
from what I have read online they do same thing to everyone and I don’t understand how they are let to continue doing this , who stops them ???
can’t do anything about it as I don’t know who deals with scammers like them no one to report them too so I hope I can help other not play on there site and read this and keep away from them if you don’t want your money taken from you.
Μου συνέβη και πριν αλλά έλαβα τα χρήματα πάντως. Αυτά τα προβλήματα συμβαίνουν με αυτό το καζίνο επειδή πληρώνουν τα χρήματα με μη αυτόματο τρόπο και χρησιμοποιούν μια εξωτερική υπηρεσία πληρωμών για αυτά. Η συμβουλή μου είναι να χρησιμοποιήσετε διαφορετική υπηρεσία πληρωμών. Η τραπεζική μεταφορά συνήθως λειτουργεί σχεδόν το 100% του χρόνου σε αυτό το καζίνο. Το ίδιο πρόβλημα συνέβη 3 φορές πριν, αλλά στη συνέχεια χρησιμοποίησα διαφορετικό σύστημα πληρωμών και έλαβα τα χρήματα μετά από μερικές ημέρες
It happened to me before but I received the money anyway. These problems happen with this casino because they pay the funds manually and use an external payment service for them. My advice is to use a different payment service. Bank transfer usually works almost 100% of time on this casino. The same problem happened 3 times before but then I used a different payment system and received the funds after a few days
Γεια,
όπως μπορείτε να δείτε εδώ σε αυτό το νήμα, οι αναλήψεις καθυστερούν ακόμα, το θετικό είναι ότι το καζίνο πληρώνει τελικά.
Μη διστάσετε να περιηγηθείτε στα παράπονα για να έχετε καλύτερη επισκόπηση🤞
Hello,
as you can see right here in this thread, the withdrawals are still in delay, the positive thing is that the casino pays eventually.
Feel free to browse complaints to get a better overview🤞
Ελπίζω ναι γιατί έστειλα όλα τα έγγραφά μου πριν από ένα μήνα απλώς απέρριψαν όλες τις πληρωμές τώρα προσπάθησα να αφαιρεθεί με διαφορετικό τρόπο, οπότε θα δω σύντομα.
I hope so because I have sent in all my documents a month ago just they rejected all payments now I tried taken out different way so I will see soon.
Λοιπόν, αν δυσκολεύεστε να αποσύρετε για περισσότερο από ένα μήνα, υποθέτω ότι θα πρέπει να υποβάλετε την καταγγελία μόλις τώρα.
Δεν έχει νόημα να περιμένουμε άλλο, οπότε μη διστάσετε να υποβάλετε την υπόθεση εδώ και θα δούμε ποιο φαίνεται να είναι το ζήτημα.
Well, if you struggle to withdraw for over a month, I guess that you should submit the complaint just now.
No point in waiting any longer, so feel free to submit the case here and we shall see what seems to be the issue.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.