Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοGreatWin Casino - γενική συζήτηση

GreatWin Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 7)

πριν από 2 έτη από Lisaaa
|
29.213 προβολές 153 απαντήσεις |
|
1...6 7 8
Oluja
πριν από 1 έτος

Oh, thank you for the explanation 🙂.

Send my warm greetings to your sister!

I guess there is not much we can do without an official reply, although we are grateful you notified us!

πριν από 1 έτος

Γεια, ζήτησα από την GreatWin να διαγράψει τον λογαριασμό μου και μου πρόσφεραν 400 € σε επιστροφή μετρητών για να μην κλείσω τον λογαριασμό μου. Στη συνέχεια ανακοίνωσα ότι η πρόταση ήταν εντάξει. Το απόγευμα συγκέντρωσα μια νίκη περίπου 5000€ όταν ο λογαριασμός απλά έκλεισε και δεν άνοιξε ποτέ ξανά. Επικοινωνώ με την υποστήριξη που είναι αγενής μεταξύ άλλων λέγοντάς μου "δεν κλείνουμε λογαριασμούς έτσι" σαν να έφτιαχνα πράγματα, παρόλο που έστειλα το email που έλαβα σήμερα το πρωί και ζητώ τουλάχιστον να με αφήσουν να έχω τα κέρδη, αλλά εκκαθαρίζομαι. Θέλω να έχω τα κέρδη μου.

Αυτόματη μετάφραση:
msharon98
πριν από 1 έτος

Hi there.

I don't like the story at all. It's good you submitted the complaint! I just do not understand what reason the casino used for closing your account. The way I see it, you have no clue either, do you?

The way I see it, the rude also declined there was any money on your account the moment it was closed, so I presume there must also be some reason for that. Did the casino void your balance, perhaps?

Have you got any email regarding this matter?

I hope we'll get to the bottom of this situation soon!

Radka
πριν από 1 έτος

Είχα γράψει νωρίτερα, κατόπιν συμβουλής τρίτου ατόμου, αφού έχασα περισσότερα από 10.000 €, λόγω της άδειας μου για το curacao και όχι μιας γερμανικής, εάν μπορούσα να μου επιστραφούν οι καταθέσεις μου. Μου έστειλαν ένα email εξηγώντας ότι δεν μπορούν, και μου είπαν αν μπορούσαν να μου πιστώσουν 400 € για να δοκιμάσω ξανά την τύχη μου… ο λογαριασμός αποκλείστηκε το απόγευμα.

Αυτόματη μετάφραση:
msharon98
πριν από 1 έτος

I'm sorry, I still don't fully understand...

Did the casino close your account because of a third person's advice? The casino is not licensed in Germany, but that is hardly a reason to close your account like that, but it is also not a reason for a refund. But I must repeat the information are unclear to me.

Hopefully, I'll find some hints in the complaint later.


πριν από 1 έτος

Στο μήνυμά μου να ζητήσω εξηγήσεις μου απάντησαν ότι επικοινώνησα με ένα νομικό γραφείο, κάτι που δεν έκανα, επαναλαμβάνω ότι ήταν συμβουλές που ακολούθησα ακριβώς λόγω της μεγάλης απώλειας, μετά δεν ξέρω αν όντως ισχύει αυτό ή όχι, αλλά μόλις διευκρινίστηκαν όλα από την υποστήριξη και πρόσφερα το €400 cashback, δέχτηκα την προσφορά και είπα ότι ήταν εντάξει. Δεν μου φαίνεται όμως αυτός ο λόγος για να κλείσω λογαριασμό, μεταξύ άλλων προφίλ με vip level 4, δηλαδή το προτελευταίο. Για να μην αναφέρουμε την αγένεια της υποστήριξης που επίσης ισχυρίζονται ότι έχω αγνοήσει τα μηνύματά τους προηγουμένως, και ακόμα κι αν το έκανα, δεν νομίζω ότι χρειάζεται να απαντώ στο προσωπικό του καζίνο κάθε φορά για προσφορές κ.λπ. και αυτό δεν με κάνει "ανάξιο" της υποστήριξης του καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
msharon98
πριν από 1 έτος

Ah, I see - thank you for the explanation.

So, who did you officially contact and who advised you to do so, if I may be so bold?

I can imagine the casino was not pretty happy about possible "legal action steps" on your side - who would, so they refunded you those €400 (was it really a cashback, I would say "refund") and closed the account to "get rid of trouble makers".

I know how that sounds, let's wait what the casino is going to say about this. 🤔

πριν από 1 έτος

Ναι, καταλαβαίνω, αλλά τα 400 € cashback για να "δοκιμάσω ξανά την τύχη μου" και πάλι δεν θα είχαν ληφθεί στον τραπεζικό μου λογαριασμό μέσα σε ένα απόγευμα... πιστώθηκαν στον gaming λογαριασμό μου και έπαιξα. Ωστόσο, επαναλαμβάνω, πέρα από αυτό, η υποστήριξη είναι επίσης μια εμπειρία που πρέπει να ξεχάσουμε

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

Τέλος πάντων, όχι, δεν επικοινώνησα με κανένα νομικό τμήμα, απλώς έστειλα ένα μήνυμα ρωτώντας τους κανονισμούς της Γερμανίας κ.λπ. σχετικά με την αδειοδότηση και ίσως είναι και λάθος, δεν έχω ιδέα, αν μπορούσα να λάβω επιστροφή μόνο της τεράστιας ζημιάς στο καζίνο, μου έγινε σαφές ότι δεν ήταν δυνατό και πρόσφερα 400 € "για να δοκιμάσω ξανά την τύχη μου" με τα λόγια τους.

Αυτόματη μετάφραση:
msharon98
πριν από 1 έτος

Are you sure you were given a cashback? Cashback is a bonus - it is not meant to be withdrawn immediately, you must pay it first and fulfill all conditions, so I guess you've made it past the conditions - was the withdrawal approved?

Could you kindly share the related conversation you got with the casino? I want to ensure we're both talking about the same thing.



πριν από 1 έτος

Τέλος πάντων, όχι, δεν επικοινώνησα με κανένα νομικό τμήμα, απλώς έστειλα ένα μήνυμα ρωτώντας τους κανονισμούς της Γερμανίας κ.λπ. σχετικά με την αδειοδότηση και ίσως είναι και λάθος, δεν έχω ιδέα, αν μπορούσα να λάβω επιστροφή μόνο της τεράστιας ζημιάς στο καζίνο, μου έγινε σαφές ότι δεν ήταν δυνατό και πρόσφερα 400 € "για να δοκιμάσω ξανά την τύχη μου" με τα λόγια τους.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

I'm sorry, I do not understand this part "I just sent a message asking given the regulations of Germany etc regarding licensing"

Again, a screenshot or email would help.

We should focus on the cashback - or better say, your winnings for now. I'll wait for your update.

As I can see in your complaint thread, Nick could use further information too.

Answer his question by using this direct link, if you don't mind.


Horno12
πριν από 1 έτος

Do you have any insights, for example? Feel free to step in.

πριν από 11 μήνες

Μείνετε μακριά από τη greatwin τρεις φορές στο Lucky pahrao με κέρδη superspin υποθέτοντας ότι δεν έχετε κέρδη και μάλιστα τραβήξατε μια φωτογραφία. Αλλά δεν υπήρχε τίποτα στη διαδικασία μου και ο χρόνος στη φωτογραφία το αποδεικνύει. Υποστήριξη επιθυμητών δεδομένων, χρόνου και αλλά πώς πρέπει να το καταλάβω; Δεν υπάρχει τίποτα σε αυτό. Η υποστήριξη σας ενεργοποιεί και η κυρία συνομιλίας απλώς διακόπτεται, οπότε μην παίξετε ποτέ ξανά εκεί

Αυτόματη μετάφραση:
rolanddangel30
πριν από 11 μήνες

Hi, can you post what your screenshot shows ? You failed somehow to try to resolve it and so the chat just kept cutting you off ? 

I'll wait for an answer.

πριν από 9 μήνες

Γεια σας, το καζίνο Greatwin υπόσχεται απόσυρση σε 1-3 ημέρες. Περιμένω να πάρω εξιτήριο συνολικά 10 μέρες. Η πρώτη προσπάθεια επαναπατρισμού ακυρώθηκε μετά από τρεις ημέρες. Σύμφωνα με τις οδηγίες, τον επαναπατρισμό τον έκανα μέσω τραπεζικού εμβάσματος. Μετά από τέσσερις ημέρες, η εξυπηρέτηση πελατών απάντησε ότι η πρώτη ανάληψη ακυρώθηκε λόγω χρονικού ορίου λήξης του παρόχου υπηρεσιών πληρωμών και υποσχέθηκε ότι όλα φαινόταν να είναι καλά τώρα και ότι η ανάληψη θα διεκπεραιωθεί το συντομότερο δυνατό. Έχουν περάσει 6 μέρες από τη δεύτερη ανάληψη και τα χρήματα δεν εμφανίζονται ακόμα στον λογαριασμό μου. Επίσης, δεν λαμβάνω πλέον απαντήσεις στα email μου. Στο παρελθόν, οι αναλήψεις σε άλλα καζίνο ήταν πολύ γρήγορες, σε ώρες ή και λεπτά σε τραπεζικό λογαριασμό. Έχω λάβει πολλές προσφορές μπόνους από την Greatwin στο email μου τις τελευταίες ημέρες, αλλά αυτές είναι όλες οι επαφές. Απίστευτη δραστηριότητα!

Αυτόματη μετάφραση:
hoops7298
πριν από 9 μήνες

May I ask , if your account is fully verified at this casino? Have you also tried to check with your payment provider, perhaps? Just to make sure, that the issue is not on their side.🤷‍♀️ We usually give casinos 14 full days to get the verification and withdrawing process done. So if you still have this issue even after this timeline, do not hesitate to contact us, we will try to help you out.

Romi
πριν από 9 μήνες

Γεια σου, Romi! Ευχαριστώ για την απάντηση! Ο λογαριασμός μου δεν έχει επαληθευτεί γιατί δεν μου ζητήθηκε να τον επαληθεύσω. Ο λογαριασμός παιχνιδιού μου λέει "Προς το παρόν, ο λογαριασμός σας δεν απαιτεί επαλήθευση." Ξεκίνησα να παίζω στο Greatwin μόνο την πρώτη ημέρα απόσυρσης, δηλαδή 6.3. Κατέθεσα 60€, τα οποία κατάφερα να ανακυκλώσω πολλές φορές πριν έρθει το κέρδος τόσο πολύ (500€) που αποφάσισα να κάνω ανάληψη. Δεν έχω ελέγξει τίποτα με τον πάροχο πληρωμών γιατί δεν ξέρω τι είναι. Μπορείτε να μου συμβουλεύσετε πώς ξέρω ποιος είναι ο πάροχος υπηρεσιών πληρωμών μου; Έκανα τις καταθέσεις με Rapid Transfer και αποχώρησα σύμφωνα με τις οδηγίες με Bank Transfer. Έτσι, η εξυπηρέτηση πελατών της Greatwin έδωσε οδηγίες για τη χρήση τραπεζικού εμβάσματος για την ανάληψη, τις οποίες ακολούθησα και μετά πήρα απάντηση στην ερώτησή μου ότι όλα φαινόταν να είναι καλά. Εδώ και περισσότερο από μια εβδομάδα, στέλνω ερωτήσεις στην εξυπηρέτηση πελατών σχετικά με το πώς πρέπει να ενεργήσω ώστε η απόσυρσή μου να περάσει σίγουρα αυτή τη φορά, αλλά δεν έχω λάβει περαιτέρω επικοινωνία από αυτούς. Ευτυχώς, ο λογαριασμός παιχνιδιού μου στο Greatwin εξακολουθεί να δείχνει ότι η κατάσταση της απόσυρσής μου λέει "αναμονή". Περιμένω λοιπόν να δω αν γίνει κάτι από το καζίνο.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 9 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
hoops7298
πριν από 9 μήνες

It looks like the casino might be doing some checks or you're in the queue, and if they get to you, I'm hoping they'll give you the money. 

Regarding the payment provider and the fact that Romi asked if you have contacted them, if everything is okay on their side, it means that when you have to get money into your bank account, you ask the bank if everything is alright on their side and they have no issues. 

Of course I understand that it is not the most pleasant thing to wait and not get much of an answer this time, but there is nothing else we can do for now. 

So you need to keep a cool head and wait to hear from the casino and check what stage your withdrawal is at. If 14 days pass, you can contact us and we will try to help you, but I believe that this will not be necessary and you will get your money as soon as possible. 🙂

πριν από 9 μήνες

Γεια σου Jaro!


Ευχαριστώ για την απάντηση και τις συμβουλές!


Έλαβα ένα email από την Greatwin χθες, ακριβώς το ίδιο με αυτό που έλαβα πριν με την πρώτη ακύρωση. Ακυρώθηκε λοιπόν και η δεύτερη ανάληψη μου (500€)! Η εξυπηρέτηση πελατών δεν έχει επικοινωνήσει προσωπικά μαζί μου με κανέναν τρόπο για το θέμα. Είχα κάνει τις καταθέσεις με το Rapid Transfer, οπότε αποφάσισα να δοκιμάσω να κάνω ανάληψη και αυτή τη φορά με το Rapid Transfer. Αυτή τη φορά έκανα μόνο 150€ ανάληψη. Μετά την ανάληψη, έλαβα μια αυτόματη ειδοποίηση στο email μου, όπως και πριν, ότι το οικονομικό τμήμα θα επεξεργαστεί το αίτημά μου σύντομα. Δεν νομίζω ότι θα δω πια τα κέρδη μου. Είμαι απογοητευμένος. Ποτέ άλλοτε δεν έχει υπάρξει τέτοια εκπομπή με κανένα καζίνο και η εξυπηρέτηση πελατών σε κανένα καζίνο δεν ήταν τόσο σιωπηλή.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 9 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
hoops7298
πριν από 9 μήνες

Hello. I would like to recommend you to submit a complaint here, with our team. They will try to help you out with this issue. Simply follow this link 👈, to do so. Please let us know, if you need any assistance.

1...6 7 8
Μετάβαση στη σελίδααπό 8 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα