Φαίνεται ότι το καζίνο μπορεί να κάνει κάποιους ελέγχους ή να βρίσκεστε στην ουρά και αν σας φτάσουν, ελπίζω ότι θα σας δώσουν τα χρήματα.
Όσον αφορά τον πάροχο πληρωμών και το γεγονός ότι η Romi ρώτησε αν έχετε επικοινωνήσει μαζί τους, αν όλα είναι εντάξει από την πλευρά τους, σημαίνει ότι όταν πρέπει να βάλετε χρήματα στον τραπεζικό σας λογαριασμό, ρωτάτε την τράπεζα εάν όλα είναι εντάξει από την πλευρά τους και δεν έχουν κανένα θέμα.
Φυσικά καταλαβαίνω ότι δεν είναι ό,τι πιο ευχάριστο να περιμένεις και να μην πάρεις πολλές απαντήσεις αυτή τη φορά, αλλά δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι άλλο προς το παρόν.
Επομένως, πρέπει να έχετε ψυχραιμία και να περιμένετε να ακούσετε από το καζίνο και να ελέγξετε σε ποιο στάδιο βρίσκεται η απόσυρσή σας. Εάν περάσουν 14 ημέρες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας και θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε, αλλά πιστεύω ότι αυτό δεν θα είναι απαραίτητο και θα λάβετε τα χρήματά σας το συντομότερο δυνατό. 🙂
It looks like the casino might be doing some checks or you're in the queue, and if they get to you, I'm hoping they'll give you the money.
Regarding the payment provider and the fact that Romi asked if you have contacted them, if everything is okay on their side, it means that when you have to get money into your bank account, you ask the bank if everything is alright on their side and they have no issues.
Of course I understand that it is not the most pleasant thing to wait and not get much of an answer this time, but there is nothing else we can do for now.
So you need to keep a cool head and wait to hear from the casino and check what stage your withdrawal is at. If 14 days pass, you can contact us and we will try to help you, but I believe that this will not be necessary and you will get your money as soon as possible. 🙂
Αυτόματη μετάφραση: