πριν από 2 έτη
0
Δυστυχώς όχι ακόμα. Η υποστήριξη μου λέει πάντα ότι υποβάλλεται σε επεξεργασία αλλά δεν συμβαίνει τίποτα. συνεχίζω να ελπίζω! 🙏
Unfortunately not yet. Support always tells me that it is being processed but nothing happens. I keep hoping! 🙏
Nein leider noch nicht. Support sagt mir jedesmal das es bearbeitet wird aber es passiert nichts. Ich hoffe weiter! 🙏
Ζητήστε χρήματα με τραπεζικό έμβασμα και θα τα λάβετε εντός τριών ημερών και κάθε 24 ώρες μπορεί να ζητήσει 500 ευρώ
Request money by bank transfer and you will receive it within three days and every 24 hours he can request 500 euros
Geld per Banküberweisung anfordern und Sie erhalten es innerhalb von drei Tagen und alle 24 Stunden kann er 500 Euro anfordern
Το καζίνο έχει μια τακτική για κάθε παίκτη να επιστρέψει και να χάσει αυτό που πήρε. Μιλάω εκ πείρας
The casino has a tactic for every player to come back and lose what they got. I speak from experience
Das Casino hat eine Taktik für jeden Spieler, um zurückzukommen und zu verlieren, was er bekommen hat. Ich spreche aus Erfahrung
Έχω τρία αιτήματα! Ένα με Mastercard και δύο με τραπεζικό έμβασμα. Κανένα δεν επεξεργάζεται. Πήρα μια πολύ μεγάλη νίκη, θα χρειαστούν μήνες για να την αποκτήσω. Αν το αποκτήσω, γράφω πολλά στην εξυπηρέτηση πελατών, ελπίζω να βοηθήσει!
I have three requests! One by Mastercard and two by bank transfer. None is edited. I got a very big win, it will take months to get it. If I ever get it I write a lot to customer service, hope it helps!
Ich habe drei Anträge! Einen per Mastercard und zwei per Banküberweisung. Keiner wird bearbeitet. Ich habe einen sehr großen Gewinn erzielt, es wird Monate dauern diesen zu bekommen. Wenn ich es überhaupt kriege. Ich schreibe sehr viel an den Kundendienst, hoffe es hilft!
Έχετε υποβάλει κάπου καταγγελία ή απλώς γράψατε στην εξυπηρέτηση πελατών;
Have you filed a complaint somewhere or just written to customer service?
Hast du denn irgendwo eine Beschwerde eingereicht oder nur dem Kundenservice geschrieben??
Έκανα μια καταγγελία στον Guru... και στην AskGamblers και τώρα λαμβάνω χρήματα τακτικά... αλλά μόνο μέσω τραπεζικής μεταφοράς
I filed a complaint with Guru... and with AskGamblers and now I'm receiving money regularly... but only via bank transfer
Ich habe eine Beschwerde bei Guru ... und bei AskGamblers eingereicht und erhalte jetzt regelmäßig Geld ... aber nur per Banküberweisung
Εντάξει ευχαριστώ! Θα περιμένω μέχρι σήμερα και μετά θα κάνω καταγγελία. Πραγματικά δεν μπορεί να είναι!
OK thanks! I'll wait until today and then file a complaint. It really can't be!
Ok danke! Ich werde noch heute abwarten und dann auch Beschwerde einreichen. Das kann echt nicht sein!
Το Casino Guru συνιστά να περιμένετε 14 ημέρες και στο greatwin θα πρέπει να έχετε καλά νεύρα
Casino Guru recommends that you should wait 14 days and at greatwin you should have good nerves
Casino Guru empfiehlt, dass Sie 14 Tage warten sollten, und bei greatwin sollten Sie gute Nerven haben
Έχω τρία αιτήματα! Ένα με Mastercard και δύο με τραπεζικό έμβασμα. Κανένα δεν επεξεργάζεται. Πήρα μια πολύ μεγάλη νίκη, θα χρειαστούν μήνες για να την αποκτήσω. Αν το αποκτήσω, γράφω πολλά στην εξυπηρέτηση πελατών, ελπίζω να βοηθήσει!
I have three requests! One by Mastercard and two by bank transfer. None is edited. I got a very big win, it will take months to get it. If I ever get it I write a lot to customer service, hope it helps!
Ich habe drei Anträge! Einen per Mastercard und zwei per Banküberweisung. Keiner wird bearbeitet. Ich habe einen sehr großen Gewinn erzielt, es wird Monate dauern diesen zu bekommen. Wenn ich es überhaupt kriege. Ich schreibe sehr viel an den Kundendienst, hoffe es hilft!
Γεια, αν φοβάστε ότι κάτι δεν πάει καλά, μπορείτε πάντα να υποβάλετε την καταγγελία εδώ. Είναι δωρεάν, χρειαζόμαστε μόνο συνεργασία. Χρησιμοποιήστε αυτόν τον σύνδεσμο για να δημιουργήσετε ένα.🙂
Μάθετε περισσότερα για το τι να περιμένετε εδώ .
Κράτα μας ενήμερους!
Hey, if you fear something is wrong, you can always submit the complaint right here. It's for free, we only require cooperation. Use this link to create one.🙂
Find out more about what to expect here.
Keep us posted!
Ενημέρωση: Έλαβα την πρώτη μου πληρωμή στην Mastercard σήμερα (Σάββατο). Οι άλλες δύο απαιτήσεις για τον τραπεζικό λογαριασμό εξακολουθούν να εκκρεμούν. Περιμένουμε λοιπόν. Σε κάθε περίπτωση, η πληρωμή Mastercard λειτούργησε για μένα.
Update: I received my first payment to the Mastercard today (Saturday). The other two requirements for the bank account are still pending. So we're waiting. In any case, Mastercard payout worked for me.
Update: Ich habe heute (Samstag) meine erste Zahlung auf die Mastercard erhalten. Die beiden anderen Anforderungen auf das Bankkonto stehen noch aus. Also warten wir hab. Bei mir hat Mastercard Auszahlung jedenfalls funktioniert.
Γεια, χαίρομαι που ακούω ότι είστε σχεδόν εκεί. Αν ποτέ νιώσετε ότι κάτι μπορεί να είναι αβέβαιο, ενημερώστε μας.
Hi, I'm glad to hear you're almost there. If you ever feel something might be uncertain, let us know.
Γεια σου Oluja!
Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας! Εκτιμούμε που προσπαθήσατε να μας αξιολογήσετε. Δεν θα κρύψω ότι όλοι μας ενδιαφέρει να δούμε τι σας έστειλε το Trustpilot και θα ήθελα να σας βοηθήσω να υποβάλετε την κριτική, καθώς κάνατε ήδη αυτή την προσπάθεια.
Θα μπορούσατε να μου στείλετε ξανά το email, παρακαλώ; Η επαφή μου είναι radka@casino.guru
Εναλλακτικά, επικολλήστε οποιαδήποτε ειδοποίηση απευθείας στην ανάρτηση. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Hello Oluja!
Thank you for your concern! We appreciate you tried to rate us. I won't hide we are all interested to see what Trustpilot sent you, and I'd like to help you submit the review since you already made that effort.
Could you resent me the email, please? My contact is radka@casino.guru
Alternatively, paste any notification to the post directly. Thank you in advance.
Διέγραψα τα email από αυτούς και αποσυνδεθήκα από την ιστοσελίδα τους.. έγραψαν ότι η κριτική μου ήταν ύποπτη, και μετά τους έγραψα ότι δεν ήταν ύποπτη και έγραψαν ότι το λογισμικό δεν ταιριάζει, κλπ.. ανοησίες, έγραψα η κριτική από την Κροατία επειδή έμεινα εκεί για μερικές μέρες .. και ότι πρέπει να επαληθεύσω κάτι μπλα μπλα έχω κάτι που αντέγραψα και έστειλα στην αδερφή μου για να το δει γιατί είναι και αυτή μέλος εκεί..
I deleted the emails from them and logged out from their website..they wrote that my review was suspicious, and then I wrote to them that it was not suspicious and they wrote that the software does not match, etc..nonsense, I wrote the review from Croatia because I stayed there for a couple days .. and that I have to verify something blah blah I have something that I copied and sent to my sister to see because she is also a member there..
Ja sam obrisala emailove od njih i sa njihove sam de stranice izlogovala ..napisali da moja recenzija sumnjiva a onda sam im ja napisala da nije sumnjiva i napisali da softer ne odgovara itd ..gluposti ja sam pisala recenziju iz Hrvatske jer sam tamo boravila par dana ..i da moram vettifikovati nešto bla bla imam nešto što sam kopirala i slala sestri da vidi jer i ona je tamo član..
αυτό είναι περίεργο από αυτούς, προσπαθήσατε να τους εξηγήσετε ότι ήσασταν στην Κροατία και συνδέεστε από εκεί; Τουλάχιστον θα ξέρετε να τα αποφύγετε την επόμενη φορά. 🙂
that's weird from them, did you try to explain to them that you were in croatia and connecting from there? At least you'll know to avoid them next time. 🙂
Διέγραψα τα email από αυτούς και αποσυνδεθήκα από την ιστοσελίδα τους.. έγραψαν ότι η κριτική μου ήταν ύποπτη, και μετά τους έγραψα ότι δεν ήταν ύποπτη και έγραψαν ότι το λογισμικό δεν ταιριάζει, κλπ.. ανοησίες, έγραψα η κριτική από την Κροατία επειδή έμεινα εκεί για μερικές μέρες .. και ότι πρέπει να επαληθεύσω κάτι μπλα μπλα έχω κάτι που αντέγραψα και έστειλα στην αδερφή μου για να το δει γιατί είναι και αυτή μέλος εκεί..
I deleted the emails from them and logged out from their website..they wrote that my review was suspicious, and then I wrote to them that it was not suspicious and they wrote that the software does not match, etc..nonsense, I wrote the review from Croatia because I stayed there for a couple days .. and that I have to verify something blah blah I have something that I copied and sent to my sister to see because she is also a member there..
Ja sam obrisala emailove od njih i sa njihove sam de stranice izlogovala ..napisali da moja recenzija sumnjiva a onda sam im ja napisala da nije sumnjiva i napisali da softer ne odgovara itd ..gluposti ja sam pisala recenziju iz Hrvatske jer sam tamo boravila par dana ..i da moram vettifikovati nešto bla bla imam nešto što sam kopirala i slala sestri da vidi jer i ona je tamo član..
Θα θέλατε να μου στείλετε την ειδοποίηση ή το email που λάβατε σχετικά με την κριτική σας, παρακαλώ; Όπως είπα, θα ήθελα πολύ να το δω. Το email μου είναι ακόμα το ίδιο 🙂
Would you kindly send me the notification or the email you got concerning your review, please? As I said, I would really love to see that. My email is still the same 🙂
Τώρα έχω μόνο αυτό, το οποίο τμ το αντέγραψε και το έστειλε στην αδερφή μου, καθώς ήταν ανοησία, μου ζήτησαν να εκτυπώσω ότι η κριτική μου ήταν ύποπτη
Now I only have this, which sqm copied and sent to my sister, as it was nonsense, they asked me to print that my review was suspicious
Imam sada samo ovo šta sqm kopirala i sestri slala kako je bezvzeznobsta subtrazili ispisati da je moja recenzija sumnjiva
Ευχαριστώ για την εκτύπωση. Ζήτησα, ωστόσο, να μου σταλεί εκ νέου το αρχικό email.
Θα μπορούσατε να ανοίξετε το αρχικό email και να πατήσετε "προώθηση σε" και στη συνέχεια να εισαγάγετε το email: radka@casino.guru.
Αυτό θα ήταν φοβερό!
Καταλαβαίνεις τι εννοώ? Επιπλέον, πώς ακριβώς εμπλέκεται η αδερφή σας στην ύποπτη κριτική; Θέλεις να μου εξηγήσεις, σε παρακαλώ;🙏
Thank you for the printscreen. I was, however, asking for the original email to be resent to me.
Could you open the original email and hit "forward to" then insert the email: radka@casino.guru.
That would be awesome!
Do you understand what I mean? Furthermore, how exactly is your sister involved in the suspicious review? Care to explain to me, please?🙏
ευχαρίστως θα σου το προωθούσα αν δεν το είχα σβήσει .. η αδερφή μου έπαιζε διαδικτυακό καζίνο για χρόνια .. μου είπε για σένα .. μπλέχτηκε οπότε της είπα τι θέλουν τώρα .. αφού έγραψα ένα κριτική για εσάς
I would have gladly forwarded it to you if I hadn't deleted it .. my sister played online casino for years .. she told me about you .. she got involved so I told her what they want now .. after I wrote a review for you
Rado bi ti proslijedila da ga nisam obrisala ..moja sestra godinama je igrala online casino ..ona mibje za vas rekla ..uključena je tako da sam joj ja rekla sta oni hocedu sada..nakon što sam ja bila za vas napisala recenziju
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.