ΦόρουμΚαζίνοGreatWin Casino - γενική συζήτηση

GreatWin Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 6)

πριν από 1 έτος από Lisaaa
|
16290 προβολές 151 απαντήσεις |
|
1...5 6 78
Προσθήκη ανάρτησης
nataliebordasch
πριν από 1 έτος

πήρες τα χρήματα

Αυτόματη μετάφραση:
Oluja
πριν από 1 έτος

Δυστυχώς όχι ακόμα. Η υποστήριξη μου λέει πάντα ότι υποβάλλεται σε επεξεργασία αλλά δεν συμβαίνει τίποτα. συνεχίζω να ελπίζω! 🙏

Αυτόματη μετάφραση:
nataliebordasch
πριν από 1 έτος

Ζητήστε χρήματα με τραπεζικό έμβασμα και θα τα λάβετε εντός τριών ημερών και κάθε 24 ώρες μπορεί να ζητήσει 500 ευρώ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Το καζίνο έχει μια τακτική για κάθε παίκτη να επιστρέψει και να χάσει αυτό που πήρε. Μιλάω εκ πείρας

Αυτόματη μετάφραση:
Oluja
πριν από 1 έτος

Έχω τρία αιτήματα! Ένα με Mastercard και δύο με τραπεζικό έμβασμα. Κανένα δεν επεξεργάζεται. Πήρα μια πολύ μεγάλη νίκη, θα χρειαστούν μήνες για να την αποκτήσω. Αν το αποκτήσω, γράφω πολλά στην εξυπηρέτηση πελατών, ελπίζω να βοηθήσει!

Αυτόματη μετάφραση:
Oluja
πριν από 1 έτος

Έχετε υποβάλει κάπου καταγγελία ή απλώς γράψατε στην εξυπηρέτηση πελατών;

Αυτόματη μετάφραση:
nataliebordasch
πριν από 1 έτος

Έκανα μια καταγγελία στον Guru... και στην AskGamblers και τώρα λαμβάνω χρήματα τακτικά... αλλά μόνο μέσω τραπεζικής μεταφοράς

Αυτόματη μετάφραση:
Oluja
πριν από 1 έτος

Εντάξει ευχαριστώ! Θα περιμένω μέχρι σήμερα και μετά θα κάνω καταγγελία. Πραγματικά δεν μπορεί να είναι!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Το Casino Guru συνιστά να περιμένετε 14 ημέρες και στο greatwin θα πρέπει να έχετε καλά νεύρα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Έχω τρία αιτήματα! Ένα με Mastercard και δύο με τραπεζικό έμβασμα. Κανένα δεν επεξεργάζεται. Πήρα μια πολύ μεγάλη νίκη, θα χρειαστούν μήνες για να την αποκτήσω. Αν το αποκτήσω, γράφω πολλά στην εξυπηρέτηση πελατών, ελπίζω να βοηθήσει!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hey, if you fear something is wrong, you can always submit the complaint right here. It's for free, we only require cooperation. Use this link to create one.🙂

Find out more about what to expect here.

Keep us posted!

Oluja
πριν από 1 έτος

Ενημέρωση: Έλαβα την πρώτη μου πληρωμή στην Mastercard σήμερα (Σάββατο). Οι άλλες δύο απαιτήσεις για τον τραπεζικό λογαριασμό εξακολουθούν να εκκρεμούν. Περιμένουμε λοιπόν. Σε κάθε περίπτωση, η πληρωμή Mastercard λειτούργησε για μένα.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
nataliebordasch
πριν από 1 έτος

Hi, I'm glad to hear you're almost there. If you ever feel something might be uncertain, let us know.

Oluja
πριν από 1 έτος

Hello Oluja!

Thank you for your concern! We appreciate you tried to rate us. I won't hide we are all interested to see what Trustpilot sent you, and I'd like to help you submit the review since you already made that effort.

Could you resent me the email, please? My contact is radka@casino.guru

Alternatively, paste any notification to the post directly. Thank you in advance.

πριν από 1 έτος

Διέγραψα τα email από αυτούς και αποσυνδεθήκα από την ιστοσελίδα τους.. έγραψαν ότι η κριτική μου ήταν ύποπτη, και μετά τους έγραψα ότι δεν ήταν ύποπτη και έγραψαν ότι το λογισμικό δεν ταιριάζει, κλπ.. ανοησίες, έγραψα η κριτική από την Κροατία επειδή έμεινα εκεί για μερικές μέρες .. και ότι πρέπει να επαληθεύσω κάτι μπλα μπλα έχω κάτι που αντέγραψα και έστειλα στην αδερφή μου για να το δει γιατί είναι και αυτή μέλος εκεί..

Αυτόματη μετάφραση:
Oluja
πριν από 1 έτος

that's weird from them, did you try to explain to them that you were in croatia and connecting from there? At least you'll know to avoid them next time. 🙂

πριν από 1 έτος

Διέγραψα τα email από αυτούς και αποσυνδεθήκα από την ιστοσελίδα τους.. έγραψαν ότι η κριτική μου ήταν ύποπτη, και μετά τους έγραψα ότι δεν ήταν ύποπτη και έγραψαν ότι το λογισμικό δεν ταιριάζει, κλπ.. ανοησίες, έγραψα η κριτική από την Κροατία επειδή έμεινα εκεί για μερικές μέρες .. και ότι πρέπει να επαληθεύσω κάτι μπλα μπλα έχω κάτι που αντέγραψα και έστειλα στην αδερφή μου για να το δει γιατί είναι και αυτή μέλος εκεί..

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Would you kindly send me the notification or the email you got concerning your review, please? As I said, I would really love to see that. My email is still the same 🙂

Radka
πριν από 1 έτος

file

πριν από 1 έτος

Τώρα έχω μόνο αυτό, το οποίο τμ το αντέγραψε και το έστειλε στην αδερφή μου, καθώς ήταν ανοησία, μου ζήτησαν να εκτυπώσω ότι η κριτική μου ήταν ύποπτη

Αυτόματη μετάφραση:
Oluja
πριν από 1 έτος

Thank you for the printscreen. I was, however, asking for the original email to be resent to me.

Could you open the original email and hit "forward to" then insert the email: radka@casino.guru.

That would be awesome!

Do you understand what I mean? Furthermore, how exactly is your sister involved in the suspicious review? Care to explain to me, please?🙏

πριν από 1 έτος

ευχαρίστως θα σου το προωθούσα αν δεν το είχα σβήσει .. η αδερφή μου έπαιζε διαδικτυακό καζίνο για χρόνια .. μου είπε για σένα .. μπλέχτηκε οπότε της είπα τι θέλουν τώρα .. αφού έγραψα ένα κριτική για εσάς

Αυτόματη μετάφραση:
1...5 6 78
Μετάβαση στη σελίδααπό 8 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα