ΦόρουμΚαζίνοGreatWin Casino - γενική συζήτηση

GreatWin Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 8)

πριν από 1 έτος από Lisaaa
|
16706 προβολές 151 απαντήσεις |
|
1...7 8
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 μήνα

Γεια σου, Romi! Ευχαριστώ για το μήνυμα και τις συμβουλές! Θα κάνω ένα παράπονο για τον Greatwin σύμφωνα με τη σύστασή σας. Ωστόσο, θα δοκιμάσω έναν ακόμη τρόπο. Θα στείλω επίσης ένα τελευταίο email στην εξυπηρέτηση πελατών της Greatwin. θα επανέλθω!

Αυτόματη μετάφραση:
hoops7298
πριν από 1 μήνα

No worries at all, will wait for the update. Hopefully there will be no need to file a complaint.🤞

πριν από 1 μήνα

Γεια σου! Δεν κατάφερα να πάρω τα χρήματά μου παρόλο που δοκίμασα πολλές διαφορετικές μεθόδους ανάληψης. Ούτε έλαβα άλλα email από τον Greatwin. Έπαιξα τα υπόλοιπα χρήματα από τον λογαριασμό του παιχνιδιού μου και τους έστειλα αίτημα να κλείσουν τον λογαριασμό μου στο παιχνίδι, αλλά ούτε αυτό έγινε. Στη συνέχεια έκλεισα μόνος μου τους υπόλοιπους πιθανούς τρόπους πληρωμής. Δεν πρόκειται να κάνω παράπονο για αυτό το καζίνο. Απλώς θα το ξεχάσω. Ωστόσο, ευχαριστώ τους Γκουρού του Καζίνο για τις συμβουλές και την καλοσύνη σας! 🙂

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
Αυτόματη μετάφραση:
hoops7298
πριν από 1 μήνα

Usually most of the casinos will close your account only if you ask for it due to a gambling problems, as per my knowing. It'll be probably the best, as you said, to forget about this casino and move forward.

We are always glad to help, so if you'll ever need us in the future, we will be here.😉

πριν από 2 εβδομάδες

I am deposit in great win casino as per 8.8 rating and deposit and withdrawal methods. UPI deposit available but UPI withdrawal and bank transfer not available. And also astro pay networking their multiple astropay accounts. Netteller and not working in indian deposit. Still my withdrawal is pending due to their worst withdrawal system. I am only deposit via casino guru review

πριν από 2 εβδομάδες

filefilefilefilefile

πριν από 2 εβδομάδες

Kindly enable astropay payments for me

Muppuri55555
πριν από 2 εβδομάδες

Hi, you will have to solve this problem with the casino or Astropay. They wrote in your email that if you have a problem you should write to them and they will try to help you. If the issue is with the casino and not with the payment method, then on the other hand, try to write to the casino support and they should be able to help you. 

However, this is the only alternative you can use to withdraw money ?

Jaro
πριν από 2 εβδομάδες

I contacted almost 20 times in the casino chat.but no satisfactory answer. Every time they skip to answer my question. After some time my shift is over then another executive start chat with beginning. Worst casino


Muppuri55555
πριν από 2 εβδομάδες

Hm, it's certainly not pleasant if you need to solve a problem and the casino ignores you and doesn't answer your questions or just shifts you to someone else. 

So it's good that you filed a complaint and we'll see where it goes and hopefully it can be resolved. If you have anything new to add let me know. 

πριν από 2 εβδομάδες

To day I deposit via netteller and after wagering I am also withdrawal to my netteller account. When reach the amount I don't know. In case any problem I will reach to you.

Muppuri55555
πριν από 2 εβδομάδες

Of course. So I see you tried another payment method, so I hope it paid off and you will be able to withdraw the money. However, I think you will need to verify this method as well, so it may take some time. 

Anyway, I'll definitely be here if you have any lingering problems. 

1...7 8
Μετάβαση στη σελίδααπό 8 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα