Χαιρετισμούς, καταρχάς θα του έδινα λίγο περισσότερο χρόνο, τα καζίνο συνήθως επεξεργάζονται χρήματα τις εργάσιμες ημέρες της εβδομάδας, οπότε δεν θα σκεφτόμουν τις Κυριακές.
Ποια μέθοδο πληρωμής χρησιμοποιήσατε; Το καζίνο δεν σας ζήτησε έγγραφα;
Μερικές φορές είναι καλύτερο να περιμένουμε και αν δεν συμβεί τίποτα για ας πούμε πάνω από μια εβδομάδα, τότε θα προσπαθήσουμε να βοηθήσουμε.
Μέχρι στιγμής, θα έλεγα ότι δεν είναι ώρα για πανικό.
Μπορείς να το χειριστείς;
Greetings, first of all I would give it some more time, casinos usually process money during the working days of the week, so I wouldn't consider Sundays.
What payment method did you use? The casino didn't ask you for documents?
Sometimes it's best to wait it out and if nothing happens for say over a week, then we would try to help.
So far, I'd suggest it's not time to panic.
Can you handle it?


these are the ascensions
Here it tells me I'm verified


