Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοGoldspin Casino - γενική συζήτηση

Goldspin Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 5)

17.125 προβολές 133 απαντήσεις |
πριν από 11 μήνες
|
1...4 5 67
Προσθήκη ανάρτησης
georgiop
πριν από 6 μήνες

Greetings, first of all I would give it some more time, casinos usually process money during the working days of the week, so I wouldn't consider Sundays. 

What payment method did you use? The casino didn't ask you for documents? 

Sometimes it's best to wait it out and if nothing happens for say over a week, then we would try to help. 

So far, I'd suggest it's not time to panic. 

Can you handle it? 

πριν από 6 μήνες

They haven’t given me the money goldspin casino bank account please contact them

Jaro
πριν από 6 μήνες

παρακαλώ επικοινωνήστε με την goldpin γιατί φοβάμαι ότι θα χάσω τα κέρδη μου έχουν περάσει 5 ημερες

Jaro
πριν από 6 μήνες

μου ζήτησε ταυτοποίηση την οποία την έκανα από goldspin και αποδείξει πληρωμής η οποία είναι και αυτή επαληθευμένη οπότε δεν ο λογαριασμός μου είναι επαλυθευμενος εάν αυτό ρωτάτε από όλες της πλευρές

πριν από 6 μήνες

fileαυτές είναι οι αναληψεις

georgiop
πριν από 6 μήνες

According to what you say, you are verified or not, I'm losing it a bit. Does it say somewhere on the website that your account has been verified or did the casino confirm it somehow? You can't withdraw money without that, so verification will have to be done first. 

Jaro
πριν από 6 μήνες

fileΟρίστε μου λέει ότι είμαι επαληθευμένο

georgiop διέγραψε τη δημοσίευση
Jaro
πριν από 6 μήνες

εγώ θέλω τα λεφτά μου από την εταιρία goldspin casino παρακαλώ

Jaro
πριν από 6 μήνες

μπορείτε να με βοηθήσετε να πάρω τα λεφτά μου

Jaro
πριν από 6 μήνες

they can’t accept my withdrawal from the goldspin company even though they have received all my account verification protocols can you help?

πριν από 6 μήνες

Hello, I believe I have heard something similar before, and it may simply be a misunderstanding. As far as I can tell thus far, in most cases, a .pdf format - not cropped or altered—may resolve this.

Most operating systems allow you to "print" the document as a PDF. I believe that's the trick casino support had in mind. Can you try that?

If that doesn't work, share the casino's instructions so we can try to find a solution.

πριν από 6 μήνες

Ο λογαριασμός μου είναι πλήρως επαληθευμένος, έχω στείλει κάθε έγγραφο που έχουν ζητήσει ακόμα και e-statement από την τράπεζα, όλα ξεκάθαρα. Μου απέρριψαν την ανάληψή μου μετά απο 5 μέρες. Δεν μπορώ να καταλάβω τι παίζει και το email που παρέχουν για επικοινωνία δεν υπάρχει.


picm97
πριν από 6 μήνες

το ίδιο πρόβλημα αντιμετωπίζω και εγω

Jaro
πριν από 6 μήνες

Παρακαλώ μπορείτε να βοηθήσετε έχω δοκιμάσει όλους τους τρόπους δεν μπορώ να κάνω αναλήψει από την goldspin παρακαλώ απαντήστε μου γιατί δεν θέλω να χάσω τα λεφτά μου κάντε τους μια αναφορα

πριν από 6 μήνες

fileΟρίστε μου λέει ότι είμαι επαληθευμένο

πριν από 6 μήνες

Those are instructions you need to follow. Did you do that, please? Jaro made a valid point when he asked you about the status of the verification.

Has your account been fully verified thus far?

πριν από 6 μήνες

Παρακαλώ μπορείτε να βοηθήσετε έχω δοκιμάσει όλους τους τρόπους δεν μπορώ να κάνω αναλήψει από την goldspin παρακαλώ απαντήστε μου γιατί δεν θέλω να χάσω τα λεφτά μου κάντε τους μια αναφορα

πριν από 6 μήνες

Kindly inform the casino that you are worried you may lose the money. If that is possible, set out responsible limits or just temporarily block your access to the casino, please. Alternatively, ask someone close to you to change the password for you. This is fight you need to win. 🙏

πριν από 6 μήνες

Ο λογαριασμός μου είναι πλήρως επαληθευμένος, έχω στείλει κάθε έγγραφο που έχουν ζητήσει ακόμα και e-statement από την τράπεζα, όλα ξεκάθαρα. Μου απέρριψαν την ανάληψή μου μετά απο 5 μέρες. Δεν μπορώ να καταλάβω τι παίζει και το email που παρέχουν για επικοινωνία δεν υπάρχει.


πριν από 6 μήνες

I'm glad the account has been fully verified, though I also have no idea what's been causing the troubles.

Is this the email in question? [email protected]

I guess the chat also brings a little solution. Well, I fear we need at least some clue to start with.



Έγινε επεξεργασία
georgiop
πριν από 6 μήνες

Αυτό το καζίνο είναι απάτη

Αυτόματη μετάφραση:
mpasantos15
πριν από 6 μήνες

Hello, can you also tell us why? 🙂

Did you have bad experience here? If so what happened?

Jaro
πριν από 6 μήνες

Σας έστειλα ήδη την υπόθεσή μου σήμερα.

Αυτόματη μετάφραση:
1...4 5 67
Μετάβαση στη σελίδααπό 7 σελίδες

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.