Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοGoldspin Casino - γενική συζήτηση

Goldspin Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

17.115 προβολές 133 απαντήσεις |
πριν από 11 μήνες
|
1...3 4 5...7
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 8 μήνες

Γεια σας, είμαι εδώ για να σας πω την ιστορία μου:

Άνοιξα τον λογαριασμό μου στο Goldspin στις 2 Απριλίου με κατάθεση 100€, εκμεταλλευόμενος το αθλητικό μπόνους 100€. Σε τρεις μέρες έλαβα 3.000€, τα οποία απέσυρα αφού επαλήθευσα όλα μου τα έγγραφα. Μου έστειλαν ακόμη και ένα email επιβεβαιώνοντας ότι ο λογαριασμός μου επαληθεύτηκε. 72 ώρες μετά την απόσυρσή μου, μου έστειλαν ένα email δηλώνοντας ότι η απόσυρσή μου απορρίφθηκε. Επικοινώνησα με τη συνομιλία και μου είπαν ότι χρειαζόμουν μια selfie με την ταυτότητά μου, κάτι που έκανα και επαλήθευσαν ξανά τον λογαριασμό μου ως κατάλληλο. Σε όλο αυτό το διάστημα, συνέχισα να στοιχηματίζω και έχω κερδίσει συνολικά 6.000 €, από τα οποία έχω χάσει 1.000 € αφού έχασα την ελπίδα ότι θα μπορούσα να αποσύρω από αυτό το καζίνο. Έχω κάνει ανάληψη 600 € την ημέρα από αυτή την Τετάρτη και ακόμα δεν έχω ακούσει τίποτα. Έχω διαβάσει ολόκληρη αυτή την ανάρτηση και προφανώς, χρειάζονται πολύ χρόνο για να πληρώσουν. Θα προσπαθήσω να μην παίζω άλλο και θα περιμένω μέχρι να μπορέσω να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου. Θα ενημερώσω αυτήν την ανάρτηση και αν κάποιος μπορεί να μου δώσει κάποια συμβουλή, θα το εκτιμούσα.

Ευχαριστώ πολύ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Συχαρίκια! Σήμερα Κυριακή 13 Απριλίου έλαβα τα πρώτα 600€ στον τραπεζικό μου λογαριασμό.

Παρόλο που είχα ζητήσει 600€ για κάθε μέρα από Τετάρτη μέχρι σήμερα Κυριακή για σύνολο 3.000€, απέρριψαν τις άλλες 4 αναλήψεις των 600€.

Επομένως, η ημερήσια ανάληψη των 600 ευρώ είναι εντελώς ψευδής. Πρέπει να κάνετε ανάληψη 600 €, η οποία συνήθως διαρκεί 2-3 εργάσιμες ημέρες. Μόλις λάβετε το email επιβεβαίωσης, περιμένετε άλλες 24 ώρες για να κάνετε άλλη ανάληψη 600 €. Επομένως, μπορείτε να κάνετε ανάληψη 600 € περίπου κάθε τέσσερις ημέρες, χωρίς να συμπεριλαμβάνονται οι μη εργάσιμες ημέρες, αν και εξεπλάγην γιατί έφτασε Κυριακή, που είναι μη εργάσιμη. Ένα άλλο πλεονέκτημα είναι ότι έφτασε αμέσως στον λογαριασμό μου στο Revolut. Επομένως, πρέπει να είστε πολύ υπομονετικοί για να κάνετε ανάληψη από το Goldspin, εκτός από 5-6 πράγματα που θα σας ζητήσουν να επαληθεύσετε τον λογαριασμό σας. Θα ενημερώσω καθώς λαμβάνω περισσότερες αναλήψεις.

Αυτόματη μετάφραση:
juancar00
πριν από 8 μήνες

This is a good source of information, and it will help others to better understand how this casino works, even though it is related to sports betting and not the casino games.

Congratulations on your winnings, and we'll wait for you to inform us about another update.

sotiris393 διέγραψε τη δημοσίευση
sotiris393
πριν από 7 μήνες

So, how long are you actually waiting now, and which payment method did you use, please?

πριν από 7 μήνες

Περιμένω ήδη 5 ημέρες και χρησιμοποίησα κάρτα VISA για την πληρωμή.

sotiris393
πριν από 7 μήνες

So I hope that they will proceed with the payment soon, before the 14-day timeframe our complaint team needs to wait before we can intervene. 🙏

Romi
πριν από 7 μήνες

Ελπίζω κι εγώ το ίδιο,σας ευχαριστώ.

Romi
πριν από 7 μήνες

Μόλις έλαβα την πληρωμή μου. Σας ευχαριστώ.

sotiris393
πριν από 7 μήνες

That's wonderful! Thank you too for showing others how this casinos pays out. 👌

πριν από 7 μήνες

Γεια σας. Προσπαθώ να μπω στο goldspin.com και αυτό είναι που βλέπω.

Μπορεί κάποιος να μου πει γιατί;

Σας ευχαριστώ!

file

Αυτόματη μετάφραση:
ortizbenitezjorge5
πριν από 7 μήνες

Hello, if you are seeing this:

  1. The server is online.
  2. The site content hasn’t been uploaded or configured properly yet.

Maybe it is some maintenance after what I found.

On the other hand, I tried to access casino and I could without problems. So is it still like this for you or it changed? 🙂

I typed url address and it throws me here- https://www.goldspin88392.com/es

Jaro
πριν από 7 μήνες

Γεια σας. Εμφανίζει συνεχώς το ίδιο πράγμα. Το θέμα είναι ότι ο λογαριασμός μου έχει χρήματα και δεν μου επιτρέπει να έχω πρόσβαση σε αυτά. Νόμιζα ότι ήταν πρόβλημα παιχνιδιού, αλλά φαίνεται ότι δεν είναι.

Αυτόματη μετάφραση:
ortizbenitezjorge5
πριν από 6 μήνες

Well, I tried to talk with my colleagues about it and they told me also it doesn't look like mistake is on your side. Try to give it some more time and if it persists we will be available for help.

Can you do it please? 🙂

Maybe I would check it with another browser, device or delete cookies and we will see if it helps or not.

πριν από 6 μήνες

Γεια σας. Σας ευχαριστώ πολύ!

Θα περιμένω μερικές μέρες ακόμα και αν δεν πετύχει, θα στείλω email στο καζίνο και θα δω τι θα μου πουν.

Σας ευχαριστώ πολύ 😀

Αυτόματη μετάφραση:
ortizbenitezjorge5
πριν από 6 μήνες

You are welcome, maybe you can send them email also today.

You give nothing for it. 😀

πριν από 6 μήνες

Γεια σας, εχω κερδισει 300 ευρω και προσπαθω να τα κανω αναληψη αλλα συνεχώς μου λένε οτι έχω ανεβάσει τα λάθος αρχεία για την ταυτοποίησή μου. Τους έχω στείλει εκτυπωμένο τον λογαριασμό του ίντερνετ μου και αυτοί το απορρίπτουν λέγοντας ότι δεν θέλουν το έγγραφο να είναι εκτυπωμένο. Εφόσον όταν πάω να κάνω επαλήθευση/ταυτοποίηση ΠΡΕΠΕΙ να στείλω φώτο το έγγραφο λογαριασμού οπότε το έγγραφο ΠΡΕΠΕΙ να είναι εκτυπωμένο. Δεν καταλαβαίνω γιατί τόση ταλαιπωρία. Δεν ξέρω αμα πάρω ποτέ τα λεφτά μου έχω κουραστεί.

sotiris393
πριν από 6 μήνες

Καλησπέρα φίλε, προσπαθώ να κάνω ταυτοποίηση τον λογαριασμό μου μέσω της iDenfy που μου βγάζει, τους στέλνω κανονικά φωτογραφία μπρος πίσω την ταυτότητα, βγάζω σελφι και μετά βγάζω φωτογραφία το εκτυπωμένο λογαριασμό ίντερνετ της Vodafone που έχω στο όνομα μου, αλλά δεν το δέχονται διότι λένε δεν δέχονται εκτυπωμένα έγγραφα. Τι γίνεται ;

πριν από 6 μήνες

Γεια σας, εχω κερδισει 300 ευρω και προσπαθω να τα κανω αναληψη αλλα συνεχώς μου λένε οτι έχω ανεβάσει τα λάθος αρχεία για την ταυτοποίησή μου. Τους έχω στείλει εκτυπωμένο τον λογαριασμό του ίντερνετ μου και αυτοί το απορρίπτουν λέγοντας ότι δεν θέλουν το έγγραφο να είναι εκτυπωμένο. Εφόσον όταν πάω να κάνω επαλήθευση/ταυτοποίηση ΠΡΕΠΕΙ να στείλω φώτο το έγγραφο λογαριασμού οπότε το έγγραφο ΠΡΕΠΕΙ να είναι εκτυπωμένο. Δεν καταλαβαίνω γιατί τόση ταλαιπωρία. Δεν ξέρω αμα πάρω ποτέ τα λεφτά μου έχω κουραστεί.

πριν από 6 μήνες

Hello, I believe I have heard something similar before, and it may simply be a misunderstanding. As far as I can tell thus far, in most cases, a .pdf format - not cropped or altered—may resolve this.

Most operating systems allow you to "print" the document as a PDF. I believe that's the trick casino support had in mind. Can you try that?

If that doesn't work, share the casino's instructions so we can try to find a solution.

Έγινε επεξεργασία
πριν από 6 μήνες

Good evening, I have made some withdrawals from the goldspin company on Sunday the 26th of the month, today is the 29th of Thursday, they have not yet put the money in my account. I have also sent them an email with what I am telling you, now I am not getting a reply, can you do something?

1...3 4 5...7
Μετάβαση στη σελίδααπό 7 σελίδες

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.